Σπουδαίο πραγματικά γκολ απο τον Σενεγαλέζο του ΟΦΗ στο 90' του αγώνα στο ματς-θρίλερ στα Γιάννινα (2-2).
Με την μπάλα στον αέρα, μετά τη σέντρα του Λάρσον, ο Ντιουσέ, με ένα φαντασικό σουτ με το αριστερό πόδι, έστειλε τη μπάλα στα διχτυα και χάρισε στον ΟΦΗ τον πολύτιμο πόντο.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO το φανταστικό γκολ του Ντιουσέ, αλλά και τα 4 υπέροχα γκολ της αναμέρτησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Συνεχίζει να καρφώνει ο Νιόπλιας με ...τσιμεντόπροκες, τους υπεύθυνους του μεταγραφικού σχεδιασμού του ΟΦΗ, με τελευταία του φράση αυτό που είπε μετά την ήττα απο τον Ολυμπιακό ότι "οι άλλοι έφτιαξαν ομάδα τον Ιούνιο και τον Ιούλιο, εμείς ακόμα τη φτιάχνουμε", ωστόσο κινδυνεύει να χάσει το δίκιο του, με την συνεχή επανάλληψη και μετατόπιση ευθυνών.
Ο κόσμος του ΟΦΗ, έχει πλέον διαμορφώσει ολοκληρωμένη άποψη για τις μεγάλες αστοχίες, που έγιναν.
Η συνεχής ...επανάλληψη απο το Νίκο Νιόπλια, δεν βοηθάει πουθενά.
Δεν βοηθάει την ομάδα, αλλά και τον ίδιο.
Ο προπονητής του ΟΦΗ, πρέπει τώρα να εστιάσει πως θα κάνει την ομάδα καλύτερη με τους παίκτες που έχει.
Είτε το θέλει, είτε όχι, με αυτούς θα πορευθεί, μέχρι την μεγάλη διακοπή του Νοεμβρίου, για το Μουντιάλ.
Τώρα, πρέπει να βρεί τον τρόπο, να φτιάξει ομάδα και να "ανεβάσει" αυτά τα παιδιά, για να μπορέσει και αυτός να διευκολύνει το έργο του.
Σε διαφορετική περίπτωση, θα μπεί και αυτός στο κάδρο την αμφισβήτησης, αν δεν έχει μπεί ήδη.
Τα αποτελέσματα, που στην περίπτωση του ΟΦΗ, έρχονται με το σταγονόμετρο, αλλα και οι δυο τελικοί με Γιάννινα και Λαμία, είναι καθοριστικοί για το μέλλον της ομάδας, αλλά και του προπονητή του.
Η μία νίκη (στο Βόλο) σε 7 παιχνίδια (και μια ισοπαλία με τον ΠΑΟΚ), δεν παρέχουν σε κανένα, ασφάλεια.
H ομάδα θα χρειαστεί να βαδίσει με εσωτερική ηρεμία και συσπείρωση στα σημαντικά παιχνίδια που έχει μπροστά της, ώστε να κερδίσει τον χρόνο που χρειάζεται για να βελτιωθεί.
"Με τους ξένους παίκτες θα είμαστε μια τελείως διαφορετική ομάδα" ανέφερε ο κεντρικός του ΟΦΗ, Βαγγέλης Βαϊόπουλος, μετά την ολοκλήρωση των υποχρεώσεων του ΟΦΗ, στο Λίγκ Καπ Νίκος Σαμαράς.
Ο ΟΦΗ αγωνίστηκε χωρίς τους 4 ξένους του, στα παιχνίδια που έγιναν στην Θεσσαλονίκη, ωστόσο τα νέα παιδιά της ομάδας, έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό.
Η ομάδα του Κώστα Δεληκώστα με μόνο Ελληνες παίκτες και πολύ χαμηλό μέσο όρο ηλικίας, ηττήθηκε και στα τρία παιχνίδια που έδωσε με Αθλο Ορεστιάδας (3-0 σε/ 20-25, 18-25, 15-25), με ΦΕΣ Αριστοτέλη Σκύδεας (3-1 σετ/26-28, 25-21, 19-25, 20-25) και με Πήγασο Πολίχνης (3-0 σετ/ 19-25, 25-27, 19-25).
Πλέον ο ΟΦΗ, στρέφει την προσοχή του, στο πρωτάθλημα, όπου την Κυριακή υποδέχεται στην πρεμιέρα τον Παναθηναϊκό.
Οπως είπε ο Βαγγέλης Βαϊόπουλος, για την εικόνα του ΟΦΗ στους αγώνες του Λίγκ Καπ "για εμάς ήταν ένα ωραίο τριήμερο. Γνωρίζαμε ότι δεν θα παίζαμε με τους ξένους παίκτες μας αλλά δεν υπήρχε πρόβλημα, έπαιξαν τα άλλα παιδιά, βγάλαμε πράγματα στο γήπεδο. Ο κοουτς πιστεύω ότι είναι ευχαριστημένος όπως και εμείς ξεχωριστά. Ήταν ένα ωραίο τριήμερο και έκλεισε με μία ωραία εμφάνιση, ειδικά στο δεύτερο σετ. Προχωράμε, ξεκινάει το πρωτάθλημα την επόμενη εβδομάδα. Ευχαριστούμε, επίσης τον κόσμο που ήρθε, τους περιμένουμε στα εντός έδρας παιχνίδια μας στο Ηράκλειο. Ήταν μια καλή πρόβα πιστεύω. Οι ξένοι σίγουρα είναι διαφορετικής δυναμικότητας από τους Έλληνες, κάποια παιδιά μπαίνουν πρώτη φορά σε τέτοιου επιπέδου ματς, οπότε πιστεύω ότι με τους ξένους θα είμαστε μια τελείως διαφορετική ομάδα. Δεν θα μιλήσω για στόχους, σίγουρα όμως περιμένω πολλά περισσότερα. Θα ήθελα να έχουμε μαχητική ψυχή γιατί έχουμε δει εκπλήξεις και πλέον στην ελληνική λίγκα παίζουν πολλοι καλοί παίκτες, οπότε θα υπάρχουν εκπλήξεις στο πρωτάθλημα».
Στο τελευταίο παιχνίδι του Λιγκ Καπ, ο ΟΦΗ ηττήθηκε απο τον Πήγασο Πολίχνης με 3-0 σετ.
Η στατιστική εικόνα της αναμέτρησης:
Διαιτητές: Αβραμίδης, Τοσουνίδης, Παρατηρητής: Δεληκωστίδης, Γραμματεία: Κουμπλή.
Διακύμανση:
1ο σετ: 8-7, 16-12, 21-17, 25-19
2ο σετ: 8-4, 16-14, 20-21, 27-25
3ο σετ: 8-2, 16-7, 21-13, 25-19
*Οι πόντοι του Πήγασου Πολίχνης προήλθσν: 4 άσσοι, 6 μπλοκ, 48 επιθέσεις, 19 λάθη αντιπάλων και του Ο.Φ.Η. οι πόντοι προήλθαν: 2 άσσοι, 11 μπλοκ, 27 επιθέσεις, 23 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-0 (25-19, 27-25, 25-19) σε 78΄.
ΠΗΓΑΣΟΣ ΠΟΛΙΧΝΗΣ (Ηρακλής Θεοδώρου): Κομητούδης 2π. (2/6επ.), Μαυροβουνιώτης 12 (10/21επ., 2 άσσοι, 82%υπ., 35%αρ.), Μίλης 14 (12/26, 1 μπλοκ, 1 άσσος), Αρμενάκης 15 (11/16επ. 3 μπλοκ, 1 άσσος), Τερζόγλου 7 (7/14, 80%υπ., 45%αρ.), Κανέλλος 4 (2/7, 2 μπλοκ) / Μπουράκης (λ. - 73%υπ., 45%αρ.), Τοκαμάνης, Γραμμενούδης, Σακόγλου 2 (2/6), Τσιράκης, Κεσεσίδης 2 (2/6), Παυλίδης.
Ο.Φ.Η. (Κώστας Δεληκώστας): Χήρας 2π. (2/3επ.), Μπαρντατζιάν 2 (2 μπλοκ), Αραμπόπουλος 6 (6/15, 82%υπ., 47%αρ.), Τσαλικιάν 7 (5/25, 1 μπλοκ, 1 άσσος), Βαϊόπουλος 7 (1/6επ., 6 μπλοκ), Γκόνας 10 (9/24, 1 μπλοκ, 55%υπ., 27%αρ.) / Τσαδήμας (λ. - 78%υπ., 56%αρ.), Καφαντάρης 6 (4/6, 1 μπλοκ, 1 άσσος).
Τα αποτελέσματα των προκριματικών του Λίγκ Καπ (ΔΑΚ Πολίχνης)
Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022
Πήγασος Πολίχνης - Φ.Ε.Σ. Αριστοτέλης Σκύδρας 3-0 (25-16, 25-17, 25-20)
Ο.Φ.Η. - Α.Σ. Άθλος Ορεστιάδας 0-3 (20-25, 18-25, 15-25)
Σάββατο 15 Οκτωβρίου
Ο.Φ.Η. - Φ.Ε.Σ. Αριστοτέλης Σκύδρας 1-3 (26-28, 25-21, 19-25, 20-25)
Πήγασος Πολίχνης - Α.Σ. Άθλος Ορεστιάδας 3-1 (25-22, 25-19, 21-25, 25-16)
Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2022
Ο.Φ.Η. - Πήγασος Πολίχνης 0-3 (19-25, 25-27, 19-25)
Φ.Ε.Σ. Αριστοτέλης Σκύδρας - Α.Σ.Άθλος Ορεστιάδας 0-3 (19-25, 23-25, 23-25)
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Πήγασος Πολίχνης 9 (9-1)
2. Άθλος Ορεστιάδας 6 (7-3)
3. Φ.Ε.Σ. Αριστοτέλης Σκύδρας 3 (3-7)
4. Ο.Φ.Η. 0 1-9
* Οι δύο πρώτες ομάδες προκρίνονται στη φάση των "8" (Πήγασος Πολίχνης και Αθλος Ορεστιάδας).