Κοντά στην προσπάθεια του Γιούχτα, ο οποίος κατέκτησε το πρωτάθλημα στον 5ο όμιλο της Γ' Εθνικής και θα διεκδικήσει στα μπαράζ την άνοδο του στην Σούπερ Λίγκ 2, για πρώτη φορά στην ιστορία του, βρέθηκε αντιπροσωπεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Συγκεκριμένα, ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστας Καζανάκης και ο Γενικός Γραμματέας του συλλόγου, Δημήτρης Αποστολάκης, έδωσαν το "παρών" στο γήπεδο των Αρχανών και μετά το τέλος του ιστορικού αγώνα, έδωσαν συγχαρητήρια στον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη, στην διοίκηση του Γιούχτα και όλους τους συντελεστές αυτής της μεγάλης επιτυχίας.
Παράλληλα, ευχήθηκαν καλή επιτυχία στον Γιούχτα στα μπαράζ ανόδου στην Σούπερ Λίγκ 2, που θα είναι η πιο χρυσή σελίδα στην ιστορία του συλλόγου.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Γιούχτας έγραψε ιστορία, καθώς κατέκτησε δίκαια το πρωτάθλημα στον 5ο όμιλο της Γ' Εθνικής και τώρα βρίσκεται μπροστά στη μεγαλύτερη πρόκληση της ιστορίας του, την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ 2, για την οποία θα παλέψει, με τους άλλους 4 πρωταθλητές της κατηγορίας.
Απο τις 5 ομάδες, που θα συμμετάσχουν στα μπαράζ, οι 4 θα ανέβουν στην Σούπερ Λίγκ 2, οπότε αντιλαμβάνεται κανείς, πόσο ιστορικές είναι οι στιγμές για το σωματείο των Αρχανών που μετράει 66 χρόνια ζωής (έτος ίδρυσης το 1957).
Ο Γιούχτας, που είναι μια σταθερή δύναμη στην κατηγορία την τελευταία 5ετία, έφτιαξε φέτος μια ισχυρή ομάδα και κατάφερε να κόψει πρώτος το νήμα, καθώς είχε κατά γενική ομολογία, την καλύτερη ομάδα στην κατηγορία.
Με παίκτες μεγάλης εμπειρίας, απο παραπάνω κατηγορίες (Ροβίθης, Τζανής, Γιαλούσης, Δωματάς, Βρεττός), ένα αξιόλογο Ηρακλειώτη προπονητή (Νίκος Σουργιάς), μια δυνατή διοίκηση και ένα γήπεδο-κόσμημα που θα το ζήλευαν και ομάδες μεγαλύτερων κατηγοριών, ο Γιούχτας κατάφερε να γράψει την χρυσή αυτή σελίδα στην ιστορία του και να βάλει τις Αρχάνες στο χάρτη του Ελληνικού ποδοσφαίρου.
Τώρα, έχει μπροστά του, ένα μεγάλο στοίχημα. Πρώτα να κερδίσει την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ 2 (χρειάζεται προσοχή, καθώς και οι αντίπαλοι του είναι πρωταθλήτριες ομάδες) και μετά, να μπορέσει να σχεδιάσει σωστά την μετάβαση στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο, που μόνο εύκολη δεν είναι.
Θα χρειαστεί να γίνει ΠΑΕ, με μετοχικό κεφάλαιο και άλλα σοβαρά ζητήματα, τα οποία ασφαλώς και γνωρίζουν οι άνθρωποι της ομάδας και όταν με το καλό εξασφαλίσουν την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ 2, θα πρέπει να τα βάλουν στο τραπέζι και κινηθούν έγκαιρα, στην μεγάλη αυτή πρόκληση.
Εδώ θα χρειαστεί ένα καλό σχέδιο, οικονομικά στηρίγματα και όχι φούμαρα, γιατί για άλλες ομάδες αυτή η άνοδος, αποδείχθηκε σε λαιμητόμο σε βάθος χρόνου, καθώς είχαν οικονομική και οργανωτική αδυναμία, για να ανταπεξέλθουν.
Ο Γιούχτας, όμως, θεωρώ, ότι με πρώτο τον πιο φανατικό του φίλαθλο, τον Περιφερειάρχη Κρήτης (Σταύρο Αρναουτάκη), που αξίξει 100% αυτή τη χαρά που του έδωσε η ομάδα του, έχει τους ανθρώπους, τις γηπεδικές εγκαταστάσεις και το όραμα, για να τα καταφέρει.
Είναι μια ιστορική ευκαιρία, που δεν πρέπει χαθεί και σίγουρα θα δώσει νέες προοπτικές στο κρητικό ποδόσφαιρο και ένα αξιόπιστο εκπρόσωπο, στις επαγγελματικές κατηγορίες.
Δείτε παρακάτω VIDEOS απο το τελευταίο παιχνίδι με τον Εθνικό και πανηγυρικές δηλώσεις για την κατάκτηση του τίτλου.
Ο Γιούχτας χρειαζόταν ένα βαθμό, για να κατακτήσει τον τίτλο στον 5ο όμιλο της Γ' Εθνικής και να διεκδικήσει στα μπαράζ με τους άλλους 4 πρωταθλητές των ομίλων την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ 2 (5 ομάδες, 4 εισιτήρια).
Και τα κατάφερε, καθώς το 0-0 με τον Εθνικό, του έδωσε την πρώτη θέση, αν και τελικά δεν χρειάστηκε ούτε ο βαθμός, καθώς το Μαρκό έχασε απο τον Πόρο και έτσι ακόμη και με ήττα, ο Γιούχτας, θα ήταν πρωταθλητής.
Πλέον, η ομάδα του Νίκου Σουργιά, θα περιμένει τα μπαράζ, για να γράψει ιστορία και να ανέβει στην Σούοερ Λίγκ 2.
Και αν για τον Γιούχτα, ήταν μια ημέρα χαράς, για άλλα δυο σωματεία του Ηρακλείου ήταν ημέρα θλίψης. Ο Πόρος και το Τυμπάκι υποβιβάστηκαν και επιστρέφουν στο τοπικό.
Για τον Πόρο, η ποινή του -3, στο παιχνίδι με την Αγία Παρασκευή για αντικανονική συμμετοχή ποδοσφαιριστή, σε συνδιασμό με τη νίκη που είχε πετύχει στο εν λόγω παιχνίδι, το οποιο τελικά έχασε στα χαρτιά, υπήρξε καταδικαστική.
Τερμάτισε με 29 βαθμούς και θα είχε 35, ενώ η Αγία Παρασκευή, που σώθηκε με 37, θα είχε 34 και θα έπεφτε!
Στη Γ' Εθνική απο την προηγούμενη αγωνιστική συνεχίζει και ο Αλμυρός.
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS γκολ και δηλώσεις απο τη Γ' Εθνική.
Αναλυτικά η εικόνα της τελευταίας αγωνιστικής στον 5ο όμιλο της Γ' Εθνικής:
Κυριακή 30 Απριλίου
Τυμπάκι – Μοσχάτο 3-4
Θύελλα Ραφήνας – Άγιος Ιερόθεος 7-0
Άρης Πετρούπολης – Φωστήρας 1-1
Κερατσίνι – ΑΟΑΝ 0-1
Αγία Παρασκευή – Αλμυρός 1-0
Γιούχτας – Εθνικός 0-0
Πόρος – Μαρκό 1-0
Τελική βαθμολογία
1. Γιούχτας 50
2. Μαρκό 46
3. Θύελλα Ραφήνας 42
4. Φωστήρας 40
-. Εθνικός 40
6. Άρης Πετρούπολης 37
-. ΑΟΑΝ 37
-. Αλμυρός 37
-. Αγία Παρασκευή 37
——————————————–
10. Κερατσίνι 36
11. Μοσχάτο 33
12. Πόρος (-6β.) 29
13. Τυμπάκι 17
14. Άγιος Ιερόθεος 3