karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με σύνθημα τη φράση "σε 4 χρόνια, αλλάξαμε τον αθλητισμό μας" και ένα VIDEO 18 λεπτών, ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, έκανε ένα σύντομο απολογισμό της θητείας του.

Χαρακτήρισε "άναρχο αθλητικό οικοδόμημα, με θεσμικό πλαίσιο που ήταν ανεπαρκές σε πάρα πολλούς τομείς" αυτό που παρέλαβε το 2019 και δήλωσε υπερήφανος για το έργο που έχει γίνει επί των ημεών του, στο Υπουργείο.

Ο Λευτέρης Αυγενάκης σε ανάρτηση του, κάνει λόγο για "οξυγόνο ανάπτυξης" και "νομιμότητα παντού", για την προτεραιότητα, που είναι οι αθλητές και για "το πρωτοφανές ποσό των 304 εκατ. ευρώ, που διατέθηκε την τριετία 2020-2022, δημιουργώντας και για πρώτη φορά τον μόνιμο μηχανισμό ενίσχυσης του αθλητισμού από τη φορολογία των κερδών των παικτών των τυχερών παιγνίων".

Ακόμη, αναφέρεται με υπερηφάνεια, "στην ανάπτυξη νέων αθλημάτων και οι 48 Ομοσπονδίες που παραλάβαμε είναι πλέον 58", ενώ τονίζει ότι "η προβολή της χώρας σε κάθε γωνιά του πλανήτη ενισχύει τον αθλητικό τουρισμό με πολλαπλά τοπικά και εθνικά οφέλη".

Παράλληλα, επισημαίνει με έμφαση τους 7 νόμους και τα  5 μνημόνια συνεργασίας, αλλά "και τις δεκάδες άλλες διατάξεις ανανεώσαμε το τοπίο σε όλο το φάσμα του ερασιτεχνικού αθλητισμού".

Ενώ, όπως λέει "αναβαθμίσαμε με εκατοντάδες έργα σε όλη τη χώρα τις αθλητικές υποδομές".

Επίσης τονίζει, ότι επι ημερών του, "γίναμε χώρα – πρότυπο στην αντιμετώπιση του ντόπινγκ και των χειραγωγημένων αγώνων", ενώ η χώρα διεκδίκησε και έκανε "σπουδαίες διεθνείς διοργανώσεις, σε αρμονική σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα και την τοπική αυτοδιοίκηση".

 

Δείτε ΕΔΩ το VIDEO του Λευτέρη Αυγενάκη

 

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στο Ηράκλειο και στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, θα πραγματοποιηθεί το ειδικό τουρνουά ανόδου στην Α2 γυναικών, απο τις 10-14 Μαΐου.

Η Ομοσπονδία βόλεϊ (ΕΟΠΕ), απάντησε θετικά στο αίτημα του ΟΦΗ, η γυναικεία ομάδα του οποίου, θα διεκδικήσει ως πρωταθλήτρια Κρήτης, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, την άνοδο στην Α2 κατηγορία.

Στον Ομιλο του Νότου, που μετέχει ο ΟΦΗ, οι αντίπαλοι του, είναι ισχυρές ομάδες. Πρόκειται για δυο συλλόγους της Αθήνας (Φοίβος Μελισσίων και  Ένωση Ιλίου) και άλλες δυο αξιόλογες ομάδες (Νηρέας Χίου και Ιρις Αργους).

Ωστόσο, τα κορίτσια του Νίκου Προύφα, θα προσπαθήσουν για το καλύτερο και σε αυτή τη δεύτερη ευκαιρία που θα έχουν για να ανέβουν κατηγορία.

Το σίγουρο είναι ότι στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, θα γίνει μια διαφήμιση, του γυναικείου βόλεϊ.

Να σημειωθεί ότι, απο τις 5 ομάδες, που συμμετέχουν στην τελική φάση, οι δυο πρώτες κερδίζουν το εισιτήριο για την Α2.

Να σημειωθεί ότι, οι αγώνες γίνονται με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κρήτης, η οποία για μια ακόμη φορά, στέκεται δίπλα σε ακόμη σημαντικό αθλητικό γεγονός, που διεξάγεται στην περιοχή μας.

Αναλυτικά το πρόγραμμα αγώνων του ειδικού τουρνουά ανόδου:

Τετ.10/5/2023 ΒΑΚ 19.30 ΟΦΗ - Ένωση Ιλίου

Τετ.10/5/2023 ΒΑΚ 17.00 ΓΣ Νηρέας - ΣΦΑΜ Φοίβος
Πεμ. 11/5/2023 ΒΑΚ 19.30 ΣΦΠ ίρις Άργους - ΟΦΗ
Πεμ. 11/5/2023 ΒΑΚ 17.00 Ένωση Ιλίου - ΓΣ Νηρέας
Παρ. 12/5/2023 ΒΑΚ 17.00 ΓΣ Νηρέας - ΣΦΠ ίρις Άργους
Παρ. 12/5/2023 ΒΑΚ 19.30 ΣΦΑΜ Φοίβος - Ένωση Ιλίου
Σάβ. 13/5/2023 ΒΑΚ 19.30 ΣΦΠ ίρις Άργους - ΣΦΑΜ Φοίβος
Σάβ. 13/5/2023 ΒΑΚ 17.00 ΟΦΗ - ΓΣ Νηρέας
Κυρ.. 14/5/2023 ΒΑΚ 14.30 Ένωση Ιλίου - ΣΦΠ ίρις Άργους
Κυρ. 14/5/2023 ΒΑΚ 17.00 ΣΦΑΜ Φοίβος - ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ηρακλειώτικο χρώμα, είχε η ευρωπαϊκή κούπα, που κατέκτησε ο Απόλλων Σμύρνης!

Η "ελαφρά ταξιαρχία" νίκησε πανηγυρικά 18-14 την Τεράσα μέσα στην Ισπανία στον δεύτερο τελικό του Challenger Cup πόλο ανδρών και, σε συνδυασμό με το υπέρ του 12-11 στον πρώτο τελικό στο Σεράφειο πριν μερικές εβδομάδες, σήκωσε εμφατικά το πρώτο του ευρωπαϊκό τρόπαιο και έγινε η τέταρτη ανδρική ομάδα που φέρνει στη χώρα μας ευρωκούπα μετά τους Ολυμπιακό, Βουλιαγμένη και Πανιώνιο.

Ο Ηρακλειώτης τερματοφύλακας Βασίλης Καβουσανός, αγωνίστηκε στον δεύτερο τελικό και σήκωσε και αυτός με τους συμπαίκτες του, στον Απόλλωνα Σμύρνης, το ευρωπαϊκό τρόπαιο, στην κορυφαία στιγμή της καριέρας του!

Ο Βασίλης Καβουσανός, είναι γέννημα-θρέμμα της Ηρακλειώτικης υδατοσφαίρισης και του ΟΦΗ και πριν απο λίγο καιρό είχε κληθεί και στην Εθνική ομάδα!

Είναι υιός του Γιώργου Καβουσανού, ο οποίος υπήρξε στόπερ του ΟΦΗ, του Εργοτέλη, του ΑΟΑΝ και άλλων ομάδων, αλλά τον υιό του, τον κέρδισε η υδατοσφαίριση και όπως φαίνεται, εκ του αποτελέσματος, καλά έκανε!

Στην φωτογραφία, ο Βασίλης Καβουσανός ποζάρει υπερήφανος με την ευρωπαϊκή κούπα του της "ελαφράς ταξιαρχίας" και εμείς του ευχόμαστε και άλλες μεγάλες ειτυχίες στο μέλλον!

Τα οκτάλεπτα του τελικού: 3-4, 4-4, 4-7, 3-3.

Τεράσα: Μότος, Γουίλσον, Σάντσες, Αλαρκόν 3, Φλόρες 3, Γκαρθία, Ντελγκάδο 4, Σαμπαντέλ, Πέρεθ, Ντε Λέρα 2, Ροντρίγκεθ 1, Τσίκο 1, Σάντσεθ

Απόλλων: Γαλανόπουλος, Αλαμάνος 2, Μπογκντάνοβιτς 4, Μόκκας 2, Γωνιωτάκης, Δίπλαρος, Μπραΐμης 1, Χονδροκούκης 1, Βίτσκοβιτς 5, Γαρδίκας, Μυριλος, Σολανάκης 2, Καβουσάνος.

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi