Ο ΠΟΑ ολοκλήρωσε τη...μισή δουλειά, καθώς κατέκτησε το πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ και είναι έτοιμος να επιστρέψει στην Γ' Εθνική.
Η ομάδα του Ατσαλένιου, είχε εξασφλίσει τον τίτλο, μια στροφή πριν το φινάλε και το τελευταί παιχνίδι με τον ΠΑΝΟΜ (4-0), ήταν μια φιέστα, στην οποία οι παίκτες σήκωσαν την κούπα και ετοιμάζονται τώρα για τα κρίσιμα παιχνίδια με άλλους πρωταθλητές, για ένα εισιτήριο στην παραπάνω κατηγορία.
Απο τις 24 Μαίου, έως τις 18 Ιουνίου σε ένα μίνι πρωτάθλημα 7 αγωνιστκών, ο ΠΟΑ θα διεκδικήσει την άνοδο.
Αντίπαλοι του θα είναι οι πρωταθλητές των κρητικών Ενώσεων, πλην δηλαδή του Λασιθίου, όπου λόγω Μητρώου, δεν έγινε πρωτάθλημα. Πρόκειται για τους Ερμή Ζωνιανών από το Ρέθυμνο και τον Γρανίτη από τα Χανιά.
Επίσης, ο Ατρόμητος Πειραιά θα είναι αντίπαλος του ΠΟΑ, ως πρωταθλητής από την ΕΠΣ Πειραιά και αναμένονται πλέον ο δευτεραθλητής από την Αθήνα, που θα είναι ένας εκ των Ηλυσιακού ή Χαϊδαρίου και ο πρωταθλητής από την Δυτική Αττική, με τον τίτλο να τον διεκδικούν ο Απόλλων Πόντου και ο Ασπρόπυργος.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Γιούχτας έγραψε ιστορία, καθώς κατέκτησε δίκαια το πρωτάθλημα στον 5ο όμιλο της Γ' Εθνικής και τώρα βρίσκεται μπροστά στη μεγαλύτερη πρόκληση της ιστορίας του, την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ 2, για την οποία θα παλέψει, με τους άλλους 4 πρωταθλητές της κατηγορίας.
Απο τις 5 ομάδες, που θα συμμετάσχουν στα μπαράζ, οι 4 θα ανέβουν στην Σούπερ Λίγκ 2, οπότε αντιλαμβάνεται κανείς, πόσο ιστορικές είναι οι στιγμές για το σωματείο των Αρχανών που μετράει 66 χρόνια ζωής (έτος ίδρυσης το 1957).
Ο Γιούχτας, που είναι μια σταθερή δύναμη στην κατηγορία την τελευταία 5ετία, έφτιαξε φέτος μια ισχυρή ομάδα και κατάφερε να κόψει πρώτος το νήμα, καθώς είχε κατά γενική ομολογία, την καλύτερη ομάδα στην κατηγορία.
Με παίκτες μεγάλης εμπειρίας, απο παραπάνω κατηγορίες (Ροβίθης, Τζανής, Γιαλούσης, Δωματάς, Βρεττός), ένα αξιόλογο Ηρακλειώτη προπονητή (Νίκος Σουργιάς), μια δυνατή διοίκηση και ένα γήπεδο-κόσμημα που θα το ζήλευαν και ομάδες μεγαλύτερων κατηγοριών, ο Γιούχτας κατάφερε να γράψει την χρυσή αυτή σελίδα στην ιστορία του και να βάλει τις Αρχάνες στο χάρτη του Ελληνικού ποδοσφαίρου.
Τώρα, έχει μπροστά του, ένα μεγάλο στοίχημα. Πρώτα να κερδίσει την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ 2 (χρειάζεται προσοχή, καθώς και οι αντίπαλοι του είναι πρωταθλήτριες ομάδες) και μετά, να μπορέσει να σχεδιάσει σωστά την μετάβαση στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο, που μόνο εύκολη δεν είναι.
Θα χρειαστεί να γίνει ΠΑΕ, με μετοχικό κεφάλαιο και άλλα σοβαρά ζητήματα, τα οποία ασφαλώς και γνωρίζουν οι άνθρωποι της ομάδας και όταν με το καλό εξασφαλίσουν την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ 2, θα πρέπει να τα βάλουν στο τραπέζι και κινηθούν έγκαιρα, στην μεγάλη αυτή πρόκληση.
Εδώ θα χρειαστεί ένα καλό σχέδιο, οικονομικά στηρίγματα και όχι φούμαρα, γιατί για άλλες ομάδες αυτή η άνοδος, αποδείχθηκε σε λαιμητόμο σε βάθος χρόνου, καθώς είχαν οικονομική και οργανωτική αδυναμία, για να ανταπεξέλθουν.
Ο Γιούχτας, όμως, θεωρώ, ότι με πρώτο τον πιο φανατικό του φίλαθλο, τον Περιφερειάρχη Κρήτης (Σταύρο Αρναουτάκη), που αξίξει 100% αυτή τη χαρά που του έδωσε η ομάδα του, έχει τους ανθρώπους, τις γηπεδικές εγκαταστάσεις και το όραμα, για να τα καταφέρει.
Είναι μια ιστορική ευκαιρία, που δεν πρέπει χαθεί και σίγουρα θα δώσει νέες προοπτικές στο κρητικό ποδόσφαιρο και ένα αξιόπιστο εκπρόσωπο, στις επαγγελματικές κατηγορίες.
Δείτε παρακάτω VIDEOS απο το τελευταίο παιχνίδι με τον Εθνικό και πανηγυρικές δηλώσεις για την κατάκτηση του τίτλου.
Για δεύτερη φορά, μέσα σε μερικές μέρες, ο Βάλντας Νταμπράουσκας μίλησε για τον ΟΦΗ της νέας περιόδου, μετά το 2-2 με τον Ιωνικό στο Ηράκλειο.
Οπως είπε "θέλουμε να χτίσουμε για τη νέα σεζόν, έναν ΟΦΗ που θα έχει περισσότερες νίκες και λιγότερες ήττες ή ισοπαλίες. Θέλουμε να κάνουμε ένα καλό σχεδιασμό, να δημιουργήσουμε μια καλή ομάδα και αν κάνουμε ένα βήμα παραπάνω στην τελική κατάταξη θα είμαστε πολύ χαρούμενοι".
Ο Λιθουανός τεχνικός, αν και ο ΟΦΗ δεν κατάφερε ξανά να κερδίσει στην έδρα του και ολοκλήρωσε τη σεζόν με μόλις τρείς εντός έδρας νίκες, δήλωσε ικανοποιημένος απο την προσπάθεια των παικτών του, οι οποίοι δεν παράτησαν το παιχνίδι, ανκαι έπαιζαν με δέκα παίκτες απο το 52' λόγω της αποβολής του Πασαλίδη.
Οπως είπε "είναι μια πρόκληση όταν παίζεις περίπου 40 λεπτά με παίκτη λιγότερο και προσπαθήσαμε πολύ, απέναντι σε μια ομάδα απελπισμένη για τους βαθμούς. Είχαμε μείνει με 10 παίκτες και με τον Παναθηναϊκό, όπου είχαμε μείνει στο μισό γήπεδο, όμως σήμερα ήταν διαφορετικό το ματς και θα μπορούσαμε να πάρουμε κάτι παραπάνω. Ακόμη και με δέκα παίκτες, κάναμε αλλαγές με επιθετικούς παίκτες. Θέλαμε να δείξουμε μια νοοτροπία νικητή, αυτό που ταιριάζει στον ΟΦΗ. Είχαμε μια μεγάλη ευκαιρία να πάρουμε ακόμη και τη νίκη με την ευκαιρία του Μπιφουμά, αλλά πρέπει να πω ότι και ο Ιωνικός στα τελευταία λεπτά είχε ευκαιρίες για να πάρει τη νίκη. Φτάνουμε στο τέλος της σεζόν και αξίζουν τα εύσημα, γιατί αγωνίζονται για το σύλλογο, για την φανέλα, για τους φιλάθλους και αυτό είναι πολύ σημαντικό".
Οσο για την χαμηλή επίδοση του ΟΦΗ εντός έδρας, όπου πέτυχε μόλις τρείς νίκες σε όλη τη σεζόν, αλλά και τη δική του ευχή, ανέφερε ότι "θέλουμε να σκοράρουμε περισσότερο στην έδρα μας και να κερδίζουμε, όμως αυτό δε συνέβη και αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη. Τώρα πάμε για το τελευταίο παιχνίδι και έπειτα όλοι χρειαζόμαστε διακοπές με τις οικογένειες μας. Να ξεχάσουμε τους αγώνες, να ξεχάσουμε τις προπονήσεις και να ξεκουραστούμε. Θα επιστρέψουμε για μια καλή προετοιμασία, να δουλέψουμε και να χτίσουμε μια ομάδα, που θα έχει σ’ αυτό το γήπεδο μόνο νίκες και ισοπαλίες».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Γκολάρα ο Μπάκιτς, θρίλερ στο Γεντί Κουλέ (VIDEO)