Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο χέρι του ΟΦΗ, είναι η πρωτιά στα play out της Super League, μέσω της 7ης θέσης, μετά το "χορταστικό" διπλό στο Περιστέρι επί του Ατρομητου (2-3).
Ο ΟΦΗ πανηγύρισε την 6η φετινή του νίκη εκτός έδρας και πήρε μια νίκη-γοήτρου, που τον φέρει πολύ κοντά στον στόχο της 7ης θέσης.
Με 3-5-2 κατέβασε τον ΟΦΗ ο Βάλντας Νταμπράουσκας, με τον Μανδά στο τέρμα, τους Λάρσον, Θοράρινσον, Διαμαντή, Βούρο, Πασαλίδη στην άμυνα, τους Μεγιάδο, Μπάκιτς, Ντιουσέ στο κέντρο και τους Ντίκο και Φελίπε στην επίθεση.
Ο Κρις Κόλμαν παρέταξε την ομάδα του με 4-3-3, με τον Γιαννιώτη στο τέρμα, τους Ντε Μποκ, Μαυρομάτη, Χατζηησαΐα, Κεσχρίντα στην άμυνα, τους Έντερ, Έρλινγκμαρκ και Αγκιμπού στον άξονα και τους Κλωναρίδη, Κωτσόπουλο και Ρομπάιγ στην επίθεση.
Στο 8' ο Ντιουσέ με ένα σούτ κεραυνό μέσα απο την περιοχή, "σκότωσε" τον γκολκίπερ Γιαννιώτη για το 0-1, σε μια άριστη κόντρα επίθεση του ΟΦΗ, στην οποία είχε συμμετοχή ο Λουίς Φελίπε, αλλά και ο ταχυδιναμικός Ντίκο, που έδωσε την ασίστ στον Ντιουσέ, για να σκοράρει.
Στο 16' ο Ατρόμητος ισοφάρισε με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Ρομπάιγ, μετά απο ένα "κρύο" χέρι του Διαμαντή, μέσα στην περιοχή.
Στο 26' όμως ήταν η σειρά του Γιαννιώτη, να κάνει ένα τρομακτικό λάθος, δίνοντας ασίστ στον Μεγιάδο για το 1-2.
Σε ένα μπαράζ λαθών, ο Ατρόμητος βρήκε το σθένος για το 2-2, στο 35' απο το αυτογκόλ του Βούρου, σε μια εξαιρετική πάντως φάση για τους γηπεδούχους, που άλλαξαν ωραία την μπάλα, αλλά ο κορυφαίος αμυντικός του ΟΦΗ, ήταν εκείνος που την έστειλε τελικά στα δίχτυα της ομάδας του!
Ο ΟΦΗ δεν το έβαλε κάτω και "χτύπησε" για τρίτη φορά στο 65' με τον Ντίκο, ο οποίος σκόραρε με το κεφαλιά, μετά απο εξαιρετική σέντρα του Λάρσον.
Ενα γκολ και μια ασίστ ο Ντίκο στο Περστέρι. Ξανά ασίστ ο Λάρσον.
Μετά το 2-2 ο Μανδάς, είχε μια σημαντική επέμβαση σε τετ-α-τετ με το Κλωναρίδη.
Ο ΟΦΗ μετά το 2-3 είχε δυο μεγάλες φάσεις με Ντίκο και Λάρσον, για να σκοράρει ξανά!
Νέο διπλό για τον ΟΦΗ, ο οποίος σαν ομάδα, απλά έδειξε και στο Περιστέρι ότι είναι η καλύτερη ομάδα των πλέι-άουτ.
Ενα παιχνίδι με τον Ιωνικό εντός έδρας και ένα με τον Παναιτωλικό εκτός, τα δυο τελευταία παιχνίδια του ΟΦΗ για να κλείσει τη σεζόν.
Το παιχνίδι με τον Ιωνικό, είναι μια κατηγορία για τους Νικαιώτες, αλλά και το τελευταίο φετινο εντός έδρας για τον ΟΦΗ μπροστά στο κοινό του, το οποίο και δεν πρέπει να στεναχωρήσει, για πολλούς και διάφορους λόγους.
Ατρόμητος – ΟΦΗ 2-3
Γκολ: 8' Ντιουσέ (ΟΦΗ), 16' πεν. Ρομπάιγ (Ατρόμητος), 26' Μεγιάδο (ΟΦΗ), 35' αυτ. Βούρος (Ατρόμητος), 65' Ντίκο (ΟΦΗ).
Κίτρινες κάρτες: Μαυρομάτης, Αγκιμπού - Μπάκιτς, Λάρσον, Μεγιάδο
Κόκκινες κάρτες: -
Ατρόμητος (Κρις Κόλμαν): Γιαννιώτης, Ντε Μποκ, Μαυρομάτης, Έντερ (83' Οικονομίδης), Αγκιμπού (90' Κιάρτανσον), Έρλινγκμαρκ (72' Φριτζόνσον), Κλωναρίδης, Κωτσόπουλος (71' Τζαβίδας), Ρομπάιγ (90' Τζοβάρας).
ΟΦΗ (Βάλντας Νταμπράουσκας): Μανδάς, Λάρσον (90' Μαρινάκης), Θοράρινσον, Βούρος, Διαμάντης, Πασαλίδης, Μεγιάδο, Ντιουσέ (83' Περέα), Μπάκιτς (76' Νέιρα), Φελίπε Λουίς (90' Γκρόνινγκ), Ντίκο (76' Μοσκέρα).
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο τελευταίο του, εντός έδρας παιχνίδι στη σεζόν, ο ουσιαστικά αδιάφορος ΟΦΗ έκλεισε στόμματα και έπαιξε για τον εαυτό του και για κανένα άλλο, απέναντι στον Ιωνικό, (2-2) ο οποίος έπαιζε την ύπαρξη του, στο Ηράκλειο.
Το τελικό 2-2 μετά απο ένα παιχνίδι γιλα γερνά νεύρα, φέρνει τον ΟΦΗ, πολύ κοντά στην 7η θέση και τον Ιωνικό, να παίζει στο γήπεδο του, τη σωτρία στην τελευταία αγωνιστική, όπου ο χαμένος αποχαιρετάει την κατηγορία.
Ο ΟΦΗ δεν κατάφερε για μια ακόμη φορά να κερδίσει στην έδρα του, αλλά το γεγονός ότι δεν εγκατέλειψε το παιχνίδι, αφήνει μια θετική αύρα για την προσπάθεια των παικτών του, στο τελευταίο φετινό ματς του Γεντί Κουλέ, όπου ο ΟΦΗ κατάφερε να πανηγυρίσει φέτος μόλις τρείς νίκες (7 ισοπαλίες και 7 ήττες), σε μια απο τις χειρότερες επιδόσεις της ιστορίας του, εντός έδρας (αντίθετα εκτός έχει 6 νίκες, 4 ισοπαλίες, 5 ήττες).
Στο παιχνίδι με τον Ιωνικό, η ομάδα του Νταμπρόυσκας, αν και βρέθηκε δυο φορές πίσω στο σκορ (0-1 και 1-2), ισοφάρισε και τις δυο, τη δεύτερη μάλιστα παίζοντας με δέκα παίκτες απο το 52' λόγω αποβολής με κόκκινη κάρτα του Πασαλίδη.
Μάλιστα ο ΟΦΗ, στο εκρηκτικό φινάλε του αγώνα, είχε και τον τελευταίο λόγο στο παιχνίδι με μια μεγάλη ευκαιρία του Μπιφουμά, για το 3-2, το οποιο δεν έγινε και αφού νωρίτερα ο Ιωνικός με το αριθμητικό πλεονέκτημα, είχε εγκατασταθεί στην περιοχή του ΟΦΗ, για το γκολ της νίκης, που θα τον έφερνε αγκαλιά με τη σωτηρία.
Το γκολ-ζωγραφιά του Μπάκιτς, με σουτ κεραυνό μετά απο απευθείας εκτέλεση φάουλ για το 1-1 στο 45', ήταν όλα τα λεφτά για τον ΟΦΗ στο παιχνίδι. Ο Μπάκιτς είχε φάουλ στο δοκάρι και στο ξεκίνημα του αγώνα (4'), λίγο πριν ο Ιωνικός, ανοίξει το σκορ στο Ηράκλειο στο 13' με τον Μάσας, να παίρνει την ασίστ του Μάντζη (τον έχασε ο Τοράρινσον στην φάση αυτή) και να κάνει το 0-1.
Στο δεύτερο ημίχρονο, ο ΟΦΗ έμεινε με 10 παίκτες στο 52' όταν μετά απο υπόδειξη του VAR ο διαιτητής Γκορτσίλας απέβαλλε τον Πασαλίδη, για σκληρό φάουλ, πάνω στον αστράγαλο του Φαντιγκά.
Ο Ιωνικός παίζοντας με 11 εναντίον 10, απάντησε με γκολ με τον Μάσας α σκοράρει για δεύτερη φορά για το 1-2.
Το παιχνίδι όμως, δεν είχε τελειώσει.
Ο ΟΦΗ που έπαιζε με 10 και με τρία στόπερ (!) κατάφερε να ισοφαρίσει τον Ιωνικό, ο οποίος παίζοντας με το αίσθημα της αυτοσυντήρησης, οπισθοχώρησε μετά το 80' για να κρατήσει το 1-2.
Το πλήρωσε όμως στο 83' όταν ο Μπιφουμά, με σέντρα-ασίστ βρήκε το κεφάλι του Ντίκο και εκείνος σκόραρε με κεφαλιά απο την μικρή περιοχή για το τελικό 2-2.
ΟΦΗ – Ιωνικός 2-2
Γκολ: 13' Μασάς (Ιωνικός). 45' Μπάκιτς (ΟΦΗ), 65' Μασάς (Ιωνικός). 81' Ντίκο (ΟΦΗ)
Κίτρινες κάρτες: Ντίκο, Περέα - Τσιγκρίνσκι, Σάκιτς, Σόουζα
Κόκκινες κάρτες: 52' Πασαλίδης
ΟΦΗ (Βάλντας Νταμπράουσκας): Μανδάς, Λάρσον, Βούρος, Πασαλίδης, Γιαννούλης (75' Διαμάντης), Θοράριρσον, Περέα, Ντιουσέ, Μπάκιτς, Ντίκο (90'+5 Μοσκέρα), Φελίπε (75' Μπιφουμά).
Ιωνικός (Μιχάλης Γρηγορίου): Χουτεσιώτης, Μύγας, Ρομαό, Τσιγκρίνσκι, Σόουζα (84' Μάνος), Βαλεριάνος, Κάνιας, Σάκιτς (85' Ελευθεριάδης), Φαντιγκά (71' Γούλερι), Μασάς, Μάντζης.
Συγχαρητήρια επιστολή, έστειλε ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, για την 15χρονη σκακίστρια του ΟΦΗ, Ασημένια Τσαπάκη, η οποία αναδείχθηκε πρωταθλήτρια Ελλάδος στην κατηγορία κάτω των 20 ετών, (ενώ η ίδια είναι μόλις 15 ετών), στα Πανελλήνια Ατομικά Πρωταθλήματα Νέων Ανδρών – Νέων Γυναικών μέχρι 20 ετών, που έγιναν στα Τρίκαλα.
Η επιστολή του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη:
Αγαπητή Ασημένια,
Θερμά συγχαρητήρια για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Ελλάδος Νέων – Νεανίδων, που διεξήχθη στα Τρίκαλα, εξασφαλίζοντας παράλληλα τις προκρίσεις σου, τόσο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που θα γίνει στο Μεξικό, όσο και στο Κλειστό Πρωτάθλημα Ελλάδος Γυναικών 2024.
Με αυτήν σου την επιτυχία απέδειξες περίτρανα πως δίκαια συγκαταλέγεσαι στις κορυφαίες αθλήτριες της ηλικίας σου, κάνοντας ξανά όλους εμάς τους συντοπίτες σου υπερήφανους.
Σου εύχομαι από καρδιάς καλή πρόοδο και όλοι σου οι στόχοι να πραγματοποιηθούν, με νίκες σε όλα τα γήπεδα της ζωής!
Με εκτίμηση
Λευτέρης Κ. Αυγενάκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ