Ενας τελικός-θρίλερ και μια μεγάλη έκπληξη στο Κύπελλο ΕΠΣΗ.
Ο ΠΑΟΚρουσώνα της Α1 ΕΠΣΗ, κέρδισε στον τελικό τον πρωταθλητή στον 5ο όμιλο της Γ' Εθνικης Γιούχτα, με 6-5 στα πέναλτι (1-1 η κανονική διάρκεια) και σήκωσε την κούπα για πρώτη φορά στην ιστορία του, μέσα σε έξαλλους πανηγυρισμούς!
Ο τελικός έγινε στο γήπεδο του Τυμπακίου, με πολύ κόσμο και πρόσωπο του αγώνα τον τερματοφύλακα του ΠΑΟΚ Βλαχάκη, ο οποίος στη ρώσικη ρουλέτα των πέναλτι, απέκρουσε το καθοριστικό (του Κοντογιάννη) και ο Ρογδάκης με εύστοχη εκτέλεση χάρισε το τρόπαιο στον ΠΑΟΚ.
Η ομάδα του Κρουσώνα, προηγήθηκε με αυτογκόλ του Αζίζι στο 42', μετά από εκτέλεση κόρνερ του Ανωγειαννάκη.
Ο Γιούχτας ισοφάρισε στο 72' με τον Νίκο Βρεττό να ισοφαρίζει για το 1-1.
Η κανονική διάρκεια του αγώνα έληξε 1-1, με τις δύο ομάδες να οδηγούνται στη διαδικασία των πέναλτι, καθώς η προκήρυξη του Final-4 δεν προβλέπει ημίωρη παράταση.
H ομάδα του Γιούχτα μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος στη Γ' Εθνική δεν κατάφερε να κάνει το ντάμπλ με το Κύπελλο, καθώς έχει το μυαλό της στα μπαράζ ανόδου στην Σουπερ Λίγκ 2 που θα γίνουν σε λίγες μέρες.
Στον Κρουσώνα, έστησαν γλέντι για τον τίτλο και το χωριό ξενύχτησε γι το καμάρι του, τον ΠΑΟΚ.
Η σειρά των πέναλτι:
Δωματάς (Γιούχτας) 0-1
Παπαδιός (ΠΑΟΚ) 1-1
Γελαδάρης (Γιούχτας) 1-2
Στεφανάκης (ΠΑΟΚ) 2-2
Γιαλούσης (Γιούχτας) 2-3
Σηφάκης (ΠΑΟΚ) 3-3
Ροβίθης (Γιούχτας) 3-4
Μεμοτσέλα (ΠΑΟΚ) 4-4
Βρεττός (Γιούχτας) 4-5
Κουράκης (ΠΑΟΚ) 5-5
Γκίνη (Γιούχτας) άουτ
Μαυροειδής (ΠΑΟΚ) αποκρούει ο Χρήστου
Κοντογιάννης (Γιούχτας) αποκρούει ο Βλαχάκης
Ρογδάκης (ΠΑΟΚ) 6-5
ΠΑΟΚ (Βασίλης Κρασανάκης): Βλαχάκης, Στεφανάκης, Κανδηλάκης, Σηφάκης, Μαυροειδής, Μαγάκης (75’ Τριάντης), Παπαδιός, Ανωγειαννάκης (86’ Ρογδάκης), Γαρεφαλάκης (72’ Κουτσογιαννάκης), Κουράκης, Μεμοτσέλα.
ΓΙΟΥΧΤΑΣ (Νίκος Σουργιάς): Χρήστου, Γελαδάρης, Γιαλούσης, Τζανής, Κορνηλάκης (71’ Ψαρράς), Αργκιλέσι (59’ Κίσσας), Κοντογιάννης, Νύκταρης, Αζίζι (59’ Ροβίθης), Βρεττός, Δασκαλάκης (66’ Δωματάς).
Ο ΠΑΟΚρουσώνα, κατέκτησε το Κύπελλο ΕΠΣΗ (επικράτησε στον τελικό του Γιούχτα στα πέναλτι) και ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ με ανακοίνωση του, συνεχάρη το σωματείο του Κρουσώνα για την διάκριση, αλλά και προσωπικά τον πρόεδρο του συλλόγου Κώστα Μπουμάκη.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στο φίλο σωματείο του ΠΑΟΚρουσώνα, για την κατάκτηση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ.
Συγχαίρει δε, προσωπικά τον πρόεδρο της ομάδας Κώστα Μπουμάκη, για την μεγάλη προσπάθεια που κάνει στο ιστορικό σωματείο του Κρουσώνα.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μέσα σε κλίμα συγκίνησης, η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, αποχαιρέτησε σαν οικογένεια, την φετινή σεζόν.
Διοίκηση, τεχνικό επιτελείο και αθλητές, συναντήθηκαν για τελευταία φορά και έκαναν τον απολογισμό της χρονιάς, για τον ΟΦΗ, η οποία δεν ολοκληρώθηκε με τον στόχο, που είχε θέσει η ομάδα.
"Παλέψαμε μέχρι και τον τελευταίο πόντο, μέχρι και το τελευταίο παιχνίδι και αυτό είναι κάτι που με ευχαριστεί. Δεν τα καταφέραμε αγωνιστικά, αλλά η εικόνα της ομάδας στα τελευταία παιχνίδια, είναι αυτό που ήθελα να βλέπω όλη τη χρονιά. Παλέψαμε όλοι μαζί σαν οικογένεια. Αν το είχαμε κάνει από το ξεκίνημα της σεζόν, θα είχαμε άλλο αποτέλεσμα" ανέφερε στους αθλητές ο πρόεδρος του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης.
Στη συνέχεια μίλησαν οι αθλητές, οι οποίοι εξέφρασαν την πίκρα τους για την αγωνιστική εικόνα της ομάδας στο μεγαλύτερο διάστημα της σεζόν, ευχαρίστησαν τον Γιάννη Δανδάλη, για όλα όσα τους πρόσφερε, αλλά και για το γεγονός ότι ήταν δίπλα τους, στις χαρές και τις λύπες.
Οπως είπαν καθοριστικοί παίκτες της ομάδας, αν η ομάδα είχε πετύχει την σωτηρία της, είχαν αποφασίσει να μείνουν και τη νέα σεζόν και να συνεχίσουν την προσπάθεια, καθώς οι συνθήκες που παρέχει ο ΟΦΗ στους αθλητές, είναι σε υψηλό επίπεδο.
Στο ερώτημα, για την επόμενη μέρα του ΟΦΗ, ο Γιάννης Δανδάλης, απάντησε στους παίκτες, ότι θα περιμένει πρώτα τις εξελίξεις στην Volleyleague, μέχρι τα τέλη Μαΐου, πριν πάρει τις οριστικές του αποφάσεις, καθώς αρκετά ζητήματα είναι ακόμη αυτή τη στιγμή, ανοιχτά.
Ο Γιάννης Δανδάλης, ευχήθηκε στους παίκτες υγεία και καλό καλοκαίρι.
Οπως είπε, δεν του αρέσουν οι αποχαιρετισμοί, αλλά το "εις το επανιδείν".