Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η ανανέωση του συμβολαίου του Νίκου Μαρινάκη με τον ΟΦΗ για τα επόμενα δυο χρόνια, ήταν η πρώτη κίνηση του ΟΦΗ, για την επόμενη σεζόν.
Κίνηση, που απο ότι φαίνεται, χαροποίησε τον προπονητή του ΟΦΗ, Βάλντας Νταμπράουσκας.
Ο Λιθουανός τεχνικός, έπλεξε το εγκώμιο του 29χρονου αμυντικού και τον χαρακτήρισε προσωπικότητα εντός και εκτός αποδυτηρίων.
Οπως είπε ο τεχνικός του ΟΦΗ μετά το 1-1 με τον Αστέρα "είμαι πολύ χαρούμενος για την ανανέωση του Μαρινάκη και βρισκόμαστε στον ίδιο δρόμο για άλλες υποθέσεις. Ο Μαρινάκης είναι μια φανταστική προσωπικότητα, είναι Έλληνας και Κρητικός, είναι αρκετά ευφυής και σημαντικός εντός και εκτός αποδυτηρίων".
Με τη σειρά του, ο Ηρακλειώτης αμυντικός, που είναι ήδη 4 χρόνια παίκτης του ΟΦΗ, τόνισε για την ανανέωση του συμβολαίου του με τον ΟΦΗ "ευχαριστώ τους ανθρώπους της ομάδας που με εμπιστεύτηκαν και εγώ θα συνεχίσω να δίνω το 100% για να πετύχουμε ότι καλύτερο μπορούμε με την ομάδα. Ήταν μια χρονιά με τα πάνω και τα κάτω της, σίγουρα η εικόνα της ομάδας μπορούμε να πούμε ότι η κανονική είναι από το δεύτερο μισό και μετά. Και αυτός πρέπει να είναι ο στόχος της ομάδας για τα επόμενα χρόνια προκειμένου ο ΟΦΗ να φτάσει εκεί που αξίζει να βρίσκεται".
Για το 1-1 με τον Αστέρα, ο Νταμπράουσκας, ανέφερε ότι "είχαμε κάποιες καλές φάσεις και στο πρώτο ημίχρονο και στο δεύτερο, στο πρώτο είχαμε περισσότερες εισόδους στο επιθετικό τρίτο του αντιπάλου αλλά όχι καλές επιλογές ενώ δεχτήκαμε αντεπιθέσεις από όπου προήλθε και το γκολ του Αστέρα. Μετά το 1-0, είχαμε πολύ καλή απόδοση, είχαμε το δοκάρι όμως αντέδρασε ο αντίπαλος και δεν μπορώ να πω ότι δεν το άξιζε. Στο δεύτερο είχαμε καλύτερη κατοχή της μπάλας, ο Αστέρας δεν είχε φάσεις αλλά ήταν αυτό το συναίσθημα ότι δεν μπορούσαμε ν’ αλλάξουμε ταχύτητα στο παιχνίδι μας και ουσιαστικά αυτό ήταν και το χαρακτηριστικό του παιχνιδιού. Ο Αστέρας, αφού δεν μπορούσε να πάρει τη νίκη, τον βόλευε η ισοπαλία, ήταν περισσότερο συμπαγής στο κέντρο και δεν απείλησε εκτός από κάποια μακρινά σουτ”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο χέρι του ΟΦΗ, είναι η πρωτιά στα play out της Super League, μέσω της 7ης θέσης, μετά το "χορταστικό" διπλό στο Περιστέρι επί του Ατρομητου (2-3).
Ο ΟΦΗ πανηγύρισε την 6η φετινή του νίκη εκτός έδρας και πήρε μια νίκη-γοήτρου, που τον φέρει πολύ κοντά στον στόχο της 7ης θέσης.
Με 3-5-2 κατέβασε τον ΟΦΗ ο Βάλντας Νταμπράουσκας, με τον Μανδά στο τέρμα, τους Λάρσον, Θοράρινσον, Διαμαντή, Βούρο, Πασαλίδη στην άμυνα, τους Μεγιάδο, Μπάκιτς, Ντιουσέ στο κέντρο και τους Ντίκο και Φελίπε στην επίθεση.
Ο Κρις Κόλμαν παρέταξε την ομάδα του με 4-3-3, με τον Γιαννιώτη στο τέρμα, τους Ντε Μποκ, Μαυρομάτη, Χατζηησαΐα, Κεσχρίντα στην άμυνα, τους Έντερ, Έρλινγκμαρκ και Αγκιμπού στον άξονα και τους Κλωναρίδη, Κωτσόπουλο και Ρομπάιγ στην επίθεση.
Στο 8' ο Ντιουσέ με ένα σούτ κεραυνό μέσα απο την περιοχή, "σκότωσε" τον γκολκίπερ Γιαννιώτη για το 0-1, σε μια άριστη κόντρα επίθεση του ΟΦΗ, στην οποία είχε συμμετοχή ο Λουίς Φελίπε, αλλά και ο ταχυδιναμικός Ντίκο, που έδωσε την ασίστ στον Ντιουσέ, για να σκοράρει.
Στο 16' ο Ατρόμητος ισοφάρισε με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Ρομπάιγ, μετά απο ένα "κρύο" χέρι του Διαμαντή, μέσα στην περιοχή.
Στο 26' όμως ήταν η σειρά του Γιαννιώτη, να κάνει ένα τρομακτικό λάθος, δίνοντας ασίστ στον Μεγιάδο για το 1-2.
Σε ένα μπαράζ λαθών, ο Ατρόμητος βρήκε το σθένος για το 2-2, στο 35' απο το αυτογκόλ του Βούρου, σε μια εξαιρετική πάντως φάση για τους γηπεδούχους, που άλλαξαν ωραία την μπάλα, αλλά ο κορυφαίος αμυντικός του ΟΦΗ, ήταν εκείνος που την έστειλε τελικά στα δίχτυα της ομάδας του!
Ο ΟΦΗ δεν το έβαλε κάτω και "χτύπησε" για τρίτη φορά στο 65' με τον Ντίκο, ο οποίος σκόραρε με το κεφαλιά, μετά απο εξαιρετική σέντρα του Λάρσον.
Ενα γκολ και μια ασίστ ο Ντίκο στο Περστέρι. Ξανά ασίστ ο Λάρσον.
Μετά το 2-2 ο Μανδάς, είχε μια σημαντική επέμβαση σε τετ-α-τετ με το Κλωναρίδη.
Ο ΟΦΗ μετά το 2-3 είχε δυο μεγάλες φάσεις με Ντίκο και Λάρσον, για να σκοράρει ξανά!
Νέο διπλό για τον ΟΦΗ, ο οποίος σαν ομάδα, απλά έδειξε και στο Περιστέρι ότι είναι η καλύτερη ομάδα των πλέι-άουτ.
Ενα παιχνίδι με τον Ιωνικό εντός έδρας και ένα με τον Παναιτωλικό εκτός, τα δυο τελευταία παιχνίδια του ΟΦΗ για να κλείσει τη σεζόν.
Το παιχνίδι με τον Ιωνικό, είναι μια κατηγορία για τους Νικαιώτες, αλλά και το τελευταίο φετινο εντός έδρας για τον ΟΦΗ μπροστά στο κοινό του, το οποίο και δεν πρέπει να στεναχωρήσει, για πολλούς και διάφορους λόγους.
Ατρόμητος – ΟΦΗ 2-3
Γκολ: 8' Ντιουσέ (ΟΦΗ), 16' πεν. Ρομπάιγ (Ατρόμητος), 26' Μεγιάδο (ΟΦΗ), 35' αυτ. Βούρος (Ατρόμητος), 65' Ντίκο (ΟΦΗ).
Κίτρινες κάρτες: Μαυρομάτης, Αγκιμπού - Μπάκιτς, Λάρσον, Μεγιάδο
Κόκκινες κάρτες: -
Ατρόμητος (Κρις Κόλμαν): Γιαννιώτης, Ντε Μποκ, Μαυρομάτης, Έντερ (83' Οικονομίδης), Αγκιμπού (90' Κιάρτανσον), Έρλινγκμαρκ (72' Φριτζόνσον), Κλωναρίδης, Κωτσόπουλος (71' Τζαβίδας), Ρομπάιγ (90' Τζοβάρας).
ΟΦΗ (Βάλντας Νταμπράουσκας): Μανδάς, Λάρσον (90' Μαρινάκης), Θοράρινσον, Βούρος, Διαμάντης, Πασαλίδης, Μεγιάδο, Ντιουσέ (83' Περέα), Μπάκιτς (76' Νέιρα), Φελίπε Λουίς (90' Γκρόνινγκ), Ντίκο (76' Μοσκέρα).
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ηρακλειώτικο χρώμα, είχε η ευρωπαϊκή κούπα, που κατέκτησε ο Απόλλων Σμύρνης!
Η "ελαφρά ταξιαρχία" νίκησε πανηγυρικά 18-14 την Τεράσα μέσα στην Ισπανία στον δεύτερο τελικό του Challenger Cup πόλο ανδρών και, σε συνδυασμό με το υπέρ του 12-11 στον πρώτο τελικό στο Σεράφειο πριν μερικές εβδομάδες, σήκωσε εμφατικά το πρώτο του ευρωπαϊκό τρόπαιο και έγινε η τέταρτη ανδρική ομάδα που φέρνει στη χώρα μας ευρωκούπα μετά τους Ολυμπιακό, Βουλιαγμένη και Πανιώνιο.
Ο Ηρακλειώτης τερματοφύλακας Βασίλης Καβουσανός, αγωνίστηκε στον δεύτερο τελικό και σήκωσε και αυτός με τους συμπαίκτες του, στον Απόλλωνα Σμύρνης, το ευρωπαϊκό τρόπαιο, στην κορυφαία στιγμή της καριέρας του!
Ο Βασίλης Καβουσανός, είναι γέννημα-θρέμμα της Ηρακλειώτικης υδατοσφαίρισης και του ΟΦΗ και πριν απο λίγο καιρό είχε κληθεί και στην Εθνική ομάδα!
Είναι υιός του Γιώργου Καβουσανού, ο οποίος υπήρξε στόπερ του ΟΦΗ, του Εργοτέλη, του ΑΟΑΝ και άλλων ομάδων, αλλά τον υιό του, τον κέρδισε η υδατοσφαίριση και όπως φαίνεται, εκ του αποτελέσματος, καλά έκανε!
Στην φωτογραφία, ο Βασίλης Καβουσανός ποζάρει υπερήφανος με την ευρωπαϊκή κούπα του της "ελαφράς ταξιαρχίας" και εμείς του ευχόμαστε και άλλες μεγάλες ειτυχίες στο μέλλον!
Τα οκτάλεπτα του τελικού: 3-4, 4-4, 4-7, 3-3.
Τεράσα: Μότος, Γουίλσον, Σάντσες, Αλαρκόν 3, Φλόρες 3, Γκαρθία, Ντελγκάδο 4, Σαμπαντέλ, Πέρεθ, Ντε Λέρα 2, Ροντρίγκεθ 1, Τσίκο 1, Σάντσεθ
Απόλλων: Γαλανόπουλος, Αλαμάνος 2, Μπογκντάνοβιτς 4, Μόκκας 2, Γωνιωτάκης, Δίπλαρος, Μπραΐμης 1, Χονδροκούκης 1, Βίτσκοβιτς 5, Γαρδίκας, Μυριλος, Σολανάκης 2, Καβουσάνος.
