Με σύνθημα τη φράση "σε 4 χρόνια, αλλάξαμε τον αθλητισμό μας" και ένα VIDEO 18 λεπτών, ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, έκανε ένα σύντομο απολογισμό της θητείας του.
Χαρακτήρισε "άναρχο αθλητικό οικοδόμημα, με θεσμικό πλαίσιο που ήταν ανεπαρκές σε πάρα πολλούς τομείς" αυτό που παρέλαβε το 2019 και δήλωσε υπερήφανος για το έργο που έχει γίνει επί των ημεών του, στο Υπουργείο.
Ο Λευτέρης Αυγενάκης σε ανάρτηση του, κάνει λόγο για "οξυγόνο ανάπτυξης" και "νομιμότητα παντού", για την προτεραιότητα, που είναι οι αθλητές και για "το πρωτοφανές ποσό των 304 εκατ. ευρώ, που διατέθηκε την τριετία 2020-2022, δημιουργώντας και για πρώτη φορά τον μόνιμο μηχανισμό ενίσχυσης του αθλητισμού από τη φορολογία των κερδών των παικτών των τυχερών παιγνίων".
Ακόμη, αναφέρεται με υπερηφάνεια, "στην ανάπτυξη νέων αθλημάτων και οι 48 Ομοσπονδίες που παραλάβαμε είναι πλέον 58", ενώ τονίζει ότι "η προβολή της χώρας σε κάθε γωνιά του πλανήτη ενισχύει τον αθλητικό τουρισμό με πολλαπλά τοπικά και εθνικά οφέλη".
Παράλληλα, επισημαίνει με έμφαση τους 7 νόμους και τα 5 μνημόνια συνεργασίας, αλλά "και τις δεκάδες άλλες διατάξεις ανανεώσαμε το τοπίο σε όλο το φάσμα του ερασιτεχνικού αθλητισμού".
Ενώ, όπως λέει "αναβαθμίσαμε με εκατοντάδες έργα σε όλη τη χώρα τις αθλητικές υποδομές".
Επίσης τονίζει, ότι επι ημερών του, "γίναμε χώρα – πρότυπο στην αντιμετώπιση του ντόπινγκ και των χειραγωγημένων αγώνων", ενώ η χώρα διεκδίκησε και έκανε "σπουδαίες διεθνείς διοργανώσεις, σε αρμονική σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα και την τοπική αυτοδιοίκηση".
Δείτε ΕΔΩ το VIDEO του Λευτέρη Αυγενάκη
H ανάρτηση του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη:
Τον Ιούλιο του 2019 παραλάβαμε ένα άναρχο αθλητικό οικοδόμημα, με θεσμικό πλαίσιο που ήταν ανεπαρκές σε πάρα πολλούς τομείς. Τα αυτονόητα δεν είχαν ρυθμιστεί για πολλά χρόνια και ήταν επείγουσα η αναγκαιότητα δραστικών μεταρρυθμίσεων, με άμεσα μέτρα για να επικρατήσει διαφάνεια και τάξη. Να νοικοκυρευτεί ο αθλητικός χώρος.
Τέσσερα χρόνια μετά αισθάνομαι περήφανος για το πλούσιο έργο μας:
-με 7 νόμους, 5 μνημόνια συνεργασίας και δεκάδες άλλες διατάξεις ανανεώσαμε το τοπίο σε όλο το φάσμα του ερασιτεχνικού αθλητισμού.
Μπήκε οξυγόνο ανάπτυξης, κυριαρχεί πια η νομιμότητα παντού, άνοιξαν νέοι ορίζοντες, δόθηκαν φορολογικά κίνητρα.
Έχουν προτεραιότητα και στηρίζονται οι αθλήτριες και οι αθλητές, προχωρά ο ψηφιακός μετασχηματισμός, διαθέσαμε το πρωτοφανές ποσό των 304 εκατ. ευρώ την τριετία 2020-2022, δημιουργώντας και για πρώτη φορά τον μόνιμο μηχανισμό ενίσχυσης του αθλητισμού από τη φορολογία των κερδών των παικτών των τυχερών παιγνίων,
-αναβαθμίσαμε με εκατοντάδες έργα σε όλη τη χώρα τις αθλητικές υποδομές και έπειτα από δύο δεκαετίες εκπονήθηκε και υλοποιείται το Πρόγραμμα Αξιοποίησης των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων της Αττικής,
-ο αθλητισμός των ΑμεΑ ήρθε στο προσκήνιο,
-γίναμε χώρα – πρότυπο στην αντιμετώπιση του ντόπινγκ και των χειραγωγημένων αγώνων, καθοδηγώντας ευρωπαϊκά σ’ αυτές τις δύο μάστιγες του αθλητισμού παγκοσμίως,
-με εξωστρέφεια επαναφέραμε την Ελλάδα στη θέση που της αρμόζει στο παγκόσμιο γίγνεσθαι, διεκδικώντας και διεξάγοντας άρτια σπουδαίες διεθνείς διοργανώσεις, σε αρμονική σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα και την τοπική αυτοδιοίκηση. Η προβολή της χώρας σε κάθε γωνιά του πλανήτη ενισχύει τον αθλητικό τουρισμό με πολλαπλά τοπικά και εθνικά οφέλη,
-ενθαρρύναμε την ανάπτυξη νέων αθλημάτων και οι 48 Ομοσπονδίες που παραλάβαμε είναι πλέον 58,
-συνδέσαμε τον αθλητισμό με την υγιεινή διατροφή και επιπλέον αναδείξαμε την κοινωνική του διάσταση και τις αξίες του (αλληλεγγύη, εθελοντισμός) αλληλοεπιδρώντας με την κοινωνία των πολιτών.
Για όλα αυτά και τόσα άλλα που κάναμε αυτά τα 4 χρόνια, θέλω να ευχαριστήσω θερμότατα τους συνεργάτες μου, όλους τους εργαζομένους στο Υφυπουργείο Αθλητισμού, αλλά και τα στελέχη και τις διοικήσεις των Εθνικών Αθλητικών Κέντρων μας σε όλη την Ελλάδα. Η ομαδική δουλειά κάνει τη διαφορά!
Κι επιπλέον, την αθλητική οικογένεια της χώρας, που μεγαλώνει διαρκώς! Γι’ αυτήν εργαζόμαστε! Η αποδοχή και η εμπιστοσύνη της είναι το μεγαλύτερο παράσημό μας!
Ο αθλητισμός μας αλλάζει!
Η Ελλάδα αλλάζει!
Προχωράμε μαζί!
Σταθερά, μπροστά!
Με αφορμή την κατάκτηση του Challenger Cup στο πόλο ανδρών, απο τον Απόλλωνα Σμύρνης, αλλά και απο ένα αθλητή που ανδρώθηκε στην υδατοσφαίριση του ΟΦΗ, τον Βασίλη Καβουσανό ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:
Bασίλη Καβουσανέ, έκανες υπερήφανο και τον ΟΦΗ μας!
Θερμά συγχαρητήρια στην υδατοσφαίριση του Απόλλωνα Σμύρνης, για την κατάκτηση του ευρωπαϊκου τίτλου, του Challenger Cup πόλο ανδρών.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές της επιτυχίας!
Θερμά συγχαρητήρια και στο δικό μας παιδί, που ανδρώθηκε στην υδατοσφαίριση του ΟΦΗ μας και την πισίνα του Ηρακλείου και σήμερα τον καμαρώνουμε στην κορυφή της Ευρώπης!
Μπράβο, Βασίλη! Μπράβο σε όλους σας!
Είναι μια μεγάλη στιγμή για τον Ελληνικό αθλητισμό και την Ελληνική υδατοσφαίριση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Ηρακλειώτης που σήκωσε ευρωπαϊκή κούπα!
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, πανηγύρισαν μεγάλη νίκη στη Λάρισα (0-3) για τα πλέι-οφ της Α' Εθνικής ποδοσφαίρου γυναικών και συνεχίζουν με την πορεία τους, στην μεγάλη κατηγορία, να τιμούν το σήμα και το όνομα του ΟΦΗ.
Μετά την πρόκριση στις 6 καλύτερες ομάδες της χώρας, τα κορίτσια του ΟΦΗ, στοχεύουν και σε κάτι καλύτερο, μέσα απο την τιμητική παρουσία τους στα πλέι-οφ, της Α' Εθνικής.
Στο παιχνίδι που έγινε στο γήπεδο της Νεάπολης Λάρισας, τα κορίτσια του Σταμάτη Μαματζάκη, έδειξαν την ανωτερότητα τους.
Προηγήθηκαν με τη Χαμαλίδου στο 11' (0-1) και τελείωσαν το παιχνίδι στο δεύτερο ημίχρονο με τα γκολ ξανά απο τη Χαμαλίδου (77') και την Πέίου (79') για το τελικό 0-3.
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ, είχε και δυο δοκάρια με τις Ριμπάνσκα και Πέιου.
Τρία γκολ και δυο δοκάρια για τον ΟΦΗ λοιπόν και μια άνετη νίκη στη Λάρισα.
Μετά το τέλος του αγώνα τα πανηγύρια ήταν πολλά στο πούλμαν της ομάδας, με τα κορίτσια του ΟΦΗ να τραγουδούν συνθήματα για τον ΟΦΗ. (Δείτε ΕΔΩ)
ΟΦΗ (Μαματζάκης): Ζαχαρίου, Κουκουλάκη. Πέιου, Αεράκη, Κυδωνάκη, Καραλουκά, Kalaberova, Πατερνά, Xαμαλίδου, Κωνιωτάκη, Rybanska.
Επαιξαν και οι Aραβιάκη, Παπακωσταντή.