karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ θέλει ακόμη δουλειά και αυτό είναι φυσιολογικό, καθώς κόντρα στην Χέρενφειν, απο την οποία ηττηθηκε με 2-0, στην Ολλανδία, έδωσε μόλις το πρώτο φιλικό της σεζόν.

Με τα πόδια βαριά απο την προπόνηση και μια ένα μήνα πριν την έναρξη του πρωταθλήματος, θα ήταν παράδοξο η εικόνα του ΟΦΗ να ήταν διαφορετική.

Ο Βάλντας Νταμπράουσκας, χρησιμοποίησε δυο ενδεκάδες και "πειραματίστηκε" σε διάφορα σχήματα.

Ξεκίνησε με 3-5-2 το οποίο αποτέλεσε περσινή του επιλογή και στην πορεία του παιχνιδιού, το γύρισε σε 4-2-3-1, που είναι το "αγαπημένο" του, σε προηγούμενες ομάδες, πριν αναλάβει τον ΟΦΗ.

Το δεύτερο, με την πληθώρα επιθετικών που έχει ο ΟΦΗ με Νέιρα, Τοράλ, Ριέρα, Μοσκέρα, Ντίκο, Λουίς Φελίπε, ίσως ταιριάζει περισσότερο, αλλά αυτό θα το δούμε στην πορεία.

Ο Νταμπράουσκας, απέφυγε να παίξει με δυο κόφτες (Ντιουσέ-Μεγιάδο), έβαλε τον Μπάκιτς σε θέση 8 και χρησιμοποίησε στο 10, Νέιρα και Τοράλ κατά διαστήματα.

Στο πρώτο ημίχρονο, η τριάδα στην άμυνα ήταν Λαμπρόπουλος, Βούρος, Μαρινάκης, ενώ χρησιμοποίησε σε όλη τη δεξιά πλευρά τον Γρίβα (και αριστερά τον Τοράρινσον).

Για πρώτο φιλικό, η εικόνα του ΟΦΗ δεν ήταν κακή, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο, ωστόσο είναι ξεκάθαρο, ότι είναι ακόμη πολύ νωρίς για συμπεράσματα.

Οι Ολλανδοί ήταν πιο φρέσκιοι, προηγήθηκαν  με διαγώνιο σουτ του Σαχραουί στο 21ο λεπτό, όπου ο γκολκήπερ Χριστογεώργος δεν μπόρεσε να αντιδράσει, ενώ στο 74' ο Μποχνίεβιτς με κεφαλιά έκανε το 2-0.

Ο ΟΦΗ είχε δοκάρι σε σουτ του Ντουρμισάι στο 86' και μια καλή ευκαιρία με τον Γκρόνιγκ στα τελειώματα του αγώνα, μετά απο εξαιρετική προσπάθεια του Ριέρα απο τα αριστερά που έδωσε έτοιμο γκολ στον φορ του ΟΦΗ, αλλά ο τερματοφύλακας έδιωξε με τα πόδια το πλασέ του Γκρόνικ.

Οι ατομικές ενέργειες του Ριέρα με τη πάλα στα πόδια, ξεχώρισαν στο παιχνίδι του και έδειξε ότι θα βοηθήσει τον ΟΦΗ στον παραγωγικό τομέα, την δημιουργία φάσεων και την ανάπτυξη του παιχνιδιού, στο τελευταίο τρίτο του γηπέδου.

Ο ΟΦΗ ξεκίνησε με τους Χριστογεώργο, Λαμπρόπουλο, Μαρινάκη, Γιαννούλη, Γρίβα, Τοράρινσον, Ντιουσέ, Μπάκιτς, Τοράλ (34' Νέιρα), Φελίπε (34' Ντίκο), Μοσκέρα.

Στο δεύτερο ημίχρονο αγωνίστηκαν οι Μανδάς, Λάρσον, Αμπάντα, Βούρος, Καρώ, Μεγιάδο, Νέιρα (63' Ντουρμισάι), Ριέρα, Αποστολάκης, Ντίκο (81' Μοχάναν), Γκρόνινγκ.

Ο Βάλντας Νταμπράουσκας, ανέφερε ότι «δεν είναι το αποτέλεσμα, αλλά με τα πράγματα που είχαμε να κάνουμε. Σήμερα θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους παίκτες. Είδατε ότι κάναμε ροτέισον με πολλές αλλαγές. Το πιο σημαντικό θέμα είναι να προσαρμοστούμε σε κανονική ένταση παιχνιδιού. Να θυμηθούν οι παίκτες τι κάνουν, τι κάναμε πέρυσι και να βάλουμε καινούργια στοιχεία. Ακόμα και στα φιλικά δεν είναι ωραία να χάνεις. Συμφωνώ ότι στα φιλικά δεν είναι σημαντικό το αποτέλεσμα, αλλά πρέπει να δουλέψουμε για να διορθώσουμε τα λάθη. Το σημαντικό είναι να διορθώνεις τα λάθη που κάνεις στο παιχνίδι και αυτό θέλουμε να κάνουμε το διάστημα που είμαστε στην Ολλανδία».

Ο Αντριάν Ριέρα που έκανε ντεμπούτο με τον ΟΦΗ, τόνισε ότι «ήταν δύσκολο το ματς, γιατί ήταν το πρώτο φιλικό, το ξέραμε. Ξεκινήσαμε τώρα την δουλειά εδώ στην Ολλανδία. Νομίζω ότι πρέπει να συνεχίσουμε την δουλειά γιατί είδαμε σήμερα πολύ καλά πράγματα, πράγματα που πρέπει να αλλάξουμε και πρέπει να συνεχίσουμε. Πρέπει να συνεχίσουμε τις προπονήσεις, γιατί αυτό θα μας κάνει καλύτερους. Ήταν καλά σήμερα, έπαιξα πρώτα αριστερά, μετά σαν δεκάρι. Μπορώ να παίξω σε κάποιες θέσεις και μπορώ να βοηθήσω την ομάδα σε πολλά πράγματα».

Ο ΟΦΗ με το καλημέρα, είχε και την πρώτη ατυχία της σεζόν, καθώς ο Λαμπρόπουλος σε μια σύγκρουση με τον Ντιουσέ, έσπασε τα δόντια του και διεκομίσθη στο νοσοκομείο.

Ας ευχηθούμε η φετινή σεζόν, να μην έχει τραυματισμούς, γιατί η ομάδα που χτίζεται έχει πράγματι δυνατότητες για κάτι καλύτερο, απο αυτό που έχει κάνει στα τελευταία χρόνια.

Οι επόμενες "πρόβες" του ΟΦΗ στην Ολλανδία, είναι με την Μπρέντα (25/7) και την Ουτρέχτη (29/7).

Στην επιστροφή στην Ελλάδα, τον περιμένει ο Ατρόμητος στο γήπεδο της Καλλιθέας (5/8) και στις 12/8 το μεγάλο φιλικό στη Φλωρεντία, με την Φιορεντίνα, που θα είναι η πρόβα τζενεράλε, για την πρεμιέρα με τον Αρη στο Γεντί Κουλέ (19-20/8).

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα στιγμιότυπα του αγώνα και δηλώσεις απο τον Βάλντας Νταμπράουσκας και τον Αντριαν Ριέρα.



Τελείωσε απο τον ΟΦΗ και συνεχίζει στην Γ' κατηγορία Γαλλίας ο Σαμουέλ Γιοχού.

Ο Γάλλος κεντρικός αμυντικός που πέρασε και ...δεν ακούμπησε στον ΟΦΗ (7 συμμετοχές), επιστρέφει στη χώρα του και τη Λε Μαν που του έδωσε συμβόλαιο και τον ανακοίνωσε κι' όλας!

Ο Γιοχού, δεν ήταν ουτε στην αποστολή για την Ολλανδία και γενικά βρισκόταν εκτός πλάνων Νταμπράουσκας.

Αν και είχε ένα ακόμη χρόνο συμβόλαιο με τον ΟΦΗ, στην κρητική ομάδα, πέτυχαν να διακόψουν τη συνεργασία μαζί του.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ για τον Σάμουελ Γιοχού, αναφέρει:

"Η ΠΑΕ ΟΦΗ ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή, Samuel Yohou. O 31χρονος αμυντικός ήρθε στον ΟΦΗ τον Ιούλιο του 2022 και στο διάστημα παραμονής του στην ομάδα μας μέτρησε 7 συμμετοχές. Samuel, σε ευχαριστούμε για την προσφορά σου και σου ευχόμαστε καλή επιτυχία στο επόμενο βήμα της καριέρας σου!".

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Το επόμενο διαζύγιο στον ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Εμεινα στην Εθνική ομάδα για το χρυσό μετάλλιο, μας είχε πεί στο WINNER της τηλεόρασης CRETA, ο τιμονιέρης της Εθνικής Θοδωρής Βλάχος.
Και να, που η Εθνική ομάδα της υδατοσφαίρισης, που τόσες μεγάλες επιτυχίες και υπερηφάνεια έχει χαρίσει στον Ελληνικό αθλητισμό, φλερτάρει με το χρυσό στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φουκουόκα (Ιαπωνία), καθώς μετά την εμφατική της νίκη με 13-7 στον ημιτελικό με την Σερβία, την οποία "βούλιαξε" στην κυριολεξία, προκρίθηκε στον τελικό του Παγκοσμίου πρωταθλήματος, με στόχο την κορυφή του κόσμου.
Η πρόκριση στον τελικό, έδωσε στην Εθνική ομάδα πόλο και την πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού (2024), όπου και εκεί υπάρχει μια μεγάλη κορυφή που θέλει να κατακτήσει.
Ηταν και αυτός, ένας μεγάλος στόχος που είχε θέσει ο Θοδωρής Βλάχος και τα παλικάρια του.
Η συμμετοχή της Ελλάδας, στο κορυφαίο αθλητικό γεγονός του πλανήτη.
Ας θυμηθούμε την κατάθεση ψυχής που είχε κάνει στο WINNER ο Θοδωρής Βλάχος, ο προπονητής απο το 2014, που ανέλαβε το τιμόνι της Εθνικής, άλλαξε την ιστορία της.
Ο Βολιώτης τεχνικός έχει συνδέσει το όνομα του με το αργυρό μετάλλιο στην Ολυμπιάδα του ΤΌΚΙΟ (2020) με την Εθνική ομάδα και δυο χάλκινα σε Παγκόσμιο πρωτάθλημα (2015, 2022).
Στην Φουκουόκα (2023) εξασφάλισε ένα ακόμη μετάλλιο, σε Παγκόσμιο πρωτάθλημα με την πρόκριση στον τελικό και όλοι ευχόμαστε αυτό να είναι το χρυσό, που θα είναι και το πρώτο!
Έχει κατακτήσει ακόμη με την Εθνική δυο χάλκινα μετάλλια στο World League (2016, 2020), ένα ασημένιο στους Μεσογειακούς Αγώνες (2018).
Ενώ είναι ο μοναδικός Έλληνας προπονητής που έχει κατακτήσει το Τσάμπιονς Λίγκ (με τον Ολυμπιακό το 2018).
Στην συνέντευξη στο WINNER ο Θοδωρής Βλάχος μας είχε μιλήσει ακόμη για την επιλογή του να επιλέξει την Εθνική ομάδα, όταν του τέθηκε το δίλημμα Εθνική ή Ολυμπιακός, αλλά και τους Κρητικούς πολίστες της Εθνικής ομάδας (σούπερ ο Σκουμπάκης στο Παγκόσμιο της Φουκουόκα) που αυξάνονται όλο και περισσότερο και δίνουν ψυχή στο Εθνικό μας συγκρότημα.

Δείτε την παρακάτω 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi