Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Νέιρα και Τοράλ "ζωγράφισαν" στο φιλικό του ΟΦΗ με την Μπρέντα, αλλά τα παιδαριώδη λάθη της άμυνας, έφεραν την ήττα με 3-2 στο δεύτερο φιλικό παιχνίδι επί Ολλανδικού εδάφους (στο πρώτο ηττήθηκε απο την Χέρενφέιν με 2-0).
Σε μια επίδειξη υψηλής τεχνικής, ο μαέστρος Νέιρα στο 45' έκανε το 2-2, με μια φανταστική επινόηση σκάβοντας τη μπάλα όσο χρειαζόταν για να εξουδετερώσει τον αντίπαλο τερματοφύλακα και να τη στείλει στα δίχτυα.
Ενώ ο Τοράλ, με κλέψιμο της μπάλας, πέτυχε το πρώτο γκολ της σεζόν για τον ΟΦΗ, ισοφαρίζοντας στο 3ο λεπτό του αγώνα.
Ο ΟΦΗ είχε δεχθεί γκολ στα 20 δευτερόλεπτα (!), απο μια ασυνεννοησία του Μανδά, με τον Καρώ, που γύρισε πίσω τη μπάλα, αλλά ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ αιφνιδιάστηκε και εκείνη κατέληξε στα δίχτυα, για το 1-0.
Το ίδιο έργο για τον ΟΦΗ ήταν και το δεύτερο γκολ που δέχτηκε, με τους Μανδά και Γιαννούλη, να μην τελειώνουν την φάση και στη σέντρα που έγινε ο Γκάμπερτ έκανε το 2-1.
Απο λάθος συνεννόηση ήρθε και το τρίτο γκολ των Ολλανδών, με τη μπάλα να γυρίζει πίσω προς τον Μανδά και εκείνος να μην προλαβαίνει τον Γκάμπερτ, που έκανε το τελικό 3-2.
Ο ΟΦΗ είχε στο 75' του αγώνα, δοκάρι με τον Ντίκο, με ωραίο σουτ απο το ύψος της περιοχής, μετά απο καλή προσπάθεια του Μπιφουμά.
Ο Νταμπράουσκας χρησιμοποίησε ξανά σχήμα με τρία στόπερ.
Ξεκίνησε με 3-5-2 και στο δεύτερο ημίχρονο το γύρισε σε 4-2-3-1.
Ο Λιθουανός τεχνικός χρησιμοποίησε ξανά δυο ενδεκάδες.
Επόμενο φιλικό για τον ΟΦΗ και τελευταίο στην Ολλανδία, με την Ουτρέχτη στις 29/7.
Το φιλικό του ΟΦΗ παρακολούθησε και το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας, ο Χιλιανός Γκαγιέγος.
ΜΠΡΕΝΤΑ (Πέτερ Χιμπάλα): Κρότσμιτ, Λούκασεν, Μαρτίνα, Φαν Ντεν Μπεργκ, Κέμπερ, Λίμανς, Γκάρμπετ, Γιάνοσεκ, Αγκουγκίλ, Σάντε, Βέρνερσον.
ΟΦΗ (Βάλντας Νταμπράουσκας): Μανδάς (61’ Σωτηρίου), Βούρος (61’ Λαμπρόπουλος), Καρώ (61’ Πασαλίδης), Γιαννούλης (46’ Μεγιάδο), Λάρσον (61’ Μαρινάκης, 86’ λ.τ. Κουτεντάκης), Τοράρινσον (61’ Αμπάντα), Μπάκιτς (61’ Αποστολάκης), Ντιουσέ (61’ Ριέρα), Τοράλ (30’ Νέιρα, 61’ Ντίκο), Μοσκέρα (61’ Μπιφουμά), Γκρόνινγκ (46’ Λουίζ Φελίπε).
Ο Χιλιανός Φελίπε Γκαγιέγος είναι στην Ολλανδία και είδε το φιλικό του ΟΦΗ με την Μπρέντα (3-2), στο οποίο η κρητική ομάδα γνώρισε την δεύτερη ήττα της.
Ο Χιλιανός μέσος θα υπογράψει συμβόλαιο για δυο χρόνια.
"Είδα παιχνίδια του απο το προηγούμενο πέρασμα του στον ΟΦΗ, αλλά και απο την τελευταία ομάδα του στην Χιλή. Νομίζω είναι ο κεντρικός μέσος που ψάχναμε και είμαι πολύ χαρούμενος που θα τον έχουμε μαζί μας. Ανυπομονώ να τον γνωρίσω και να δουλέψω μαζί του" ανέφερε στην Cosmote TV ο Βάλντας Νταμπράουσκας, για τον Γκαγιέγος.
Το φιλικό του ΟΦΗ με την Μπρέντα, παρακολούθησαν ακόμη ο Λάζαρος Λάμπρου και ο Φαν Ντάινεν, που αγωνίστηκαν στο παρελθόν στην κρητική ομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με ένα πανό που έγραφε τη φράση «μπράβο Εύη!" και είχε πάνω και προσωπικές αφιερώσεις, οικογένεια, συμπαίκτριες, ο προπονητής και η έφορος της γυναικείας ομάδας βόλει του ΟΦΗ, υποδέχθηκαν την Εύη Πρνιωτάκη, στο αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης του Ηρακλείου, για να την συγχαρούν για την 4η θέση στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα, αλλά και το Βαλκανικό πρωτάθλημα, που κατέκτησε με την Εθνική ομάδα Κ17.
Η 15χρονη αθλήτρια του ΟΦΗ, δάκρυσε στην αίθουσα αφίξεων στο αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης του Ηρακλείου, όταν αντίκρισε την θερμή υποδοχή που της επιφύλαξαν, οι δικοί της άνθρωποι.
Αμέσως "χάθηκε" στις αγκαλιές των συγγενικών της προσώπων, αλλά και των συναθλητριών της, στον ΟΦΗ, που την περίμεναν μεσάνυχτα στο αεροδρόμιο, για να την συγχαρούν για τις συγκλονιστικές στιγμές, που έζησε με την Εθνική ομάδα
Κοντά σε αυτούς ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Προύφας και η έφορος του ΟΦΗ Αντωνία Γεωργοπούλου και οι δυο περήφανοι για το δικό τους "παιδί". Το "καμάρι" του ΟΦΗ, που έκανε υπερήφανο το σύλλογο, με τις εμφανίσεις της, με την γαλανόλευκη.
Οπως είπε ο Νίκος Προύφας "η Εύη μας, έδειξε το ταλέντο της και η αγωνιστική της νοοτροπία και η θέληση της για να δουλέψει σκληρά, την έχουν κάνει ένα σημαντικό μέλος της εθνικής ομάδας, η οποία δικαιωματικά ανήκει στην ελίτ της ευρώπης σε αυτήν την ηλικία. Συγχαρητήρια στην Εύη Πρινιωτάκη, αλλά και σε όλα τα κορίτσια της εθνικής, που μας κάνουν να αισιοδοξούμε για το μέλλον".
Η Εύη Πρινιωτάκη, κατάκοπη απο το ταξίδι απο τη Σερβία, μέσω Θεσσαλονίκης, δέχτηκε με χαρά τα δώρα, που της είχαν πάρει τα αγαπημένα της πρόσωπα και τους ευχαρίστησε όλους, για την υποδοχή.
Το ΤΑΑ ΟΦΗ ΒΟΛΕΙ με ανακοίνωση του συνεχάρη την αθλήτρια του για το "μεγάλο καλοκαίρι που έζησε με την Εθνική ομάδα και την κατάκτηση της 4ης θέσης στην Ευρώπη και του Βαλκανικού Κυπέλλου με την Εθνική Κ17. Τα καλύτερα έρχονται και την Εύη, αλλά και για τα υπόλοιπα κορίτσια της Εθνικής" καταλήγει η ανακοίνωση του ΤΑΑ ΟΦΗ.