Μια ευγενική προσφορά, προς τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ και τα παιδιά που συμμετέχουν στο Summer Camp του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, έκανε ο άλλοτε αθλητής της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, Μάνος Καρτερής.
Μέσω των εταιρειών που εκπροσωπεί προσέφερε ένα μεγάλο αριθμό απο ρυζογκοφρέτες, που θα μοιραστούν στα παιδιά που συμμετέχουν στο SummerCamp του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, ευχαριστεί θερμά τον Μάνο Καρτερή, την ιδιοκτήτρια της εταιρείας «Διακίνηση» Ιωάννα Μιχάκου και την εταιρεία Agrino, για την ευγενική χορηγία προς το σύλλογο.
Τέλος εποχής για τον Γαλανόλευκο Φάρο, μετά απο 20 χρόνια;
Αυτό αναφέρει σε αιχμηρή ανάρτηση του, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο πρόεδρος του συνδέσμου της Εθνικής ομάδας, που εδρεύει στα Χανιά, Νίκος Φλέκας.
"Στην απαξίωση... στο να σε λένε τουριστικό γραφείο...απαντάμε ότι εμείς θα κάνουμε αυτό που πρεπει στο Αιτχοβεν.
Μετά όμως από αυτό το παιχνιδι τελειώνουν όλα..." αναφέρει ο πρόεδρος του Φάρου, τονίζοντας ότι στο παιχνίδι της 7ης Σεπτεμβρίου με την Ολλανδία στο Αιντχόβεν, ο Φάρος, σβήνει τα φώτα του.
O πρόεδρος του Φάρου, είχε και στο παρελθόν εκφράσει παράπονα για την μεταχείριση που τυγχάνει ο σύνδεσμος απο την ΕΠΟ, αλλά φαίνεται ότι τώρα μπήκε η σταγόνα που ξεχείλησε το ποτήρι.
Η ανάρτηση του Νίκου Φλέκα:
"Το τελευταίο παιχνιδι που ο ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΟΣ ΦΑΡΟΣ
θα προσπαθησει να γίνει ο
12 παικτης της Εθνικής μας θα'ναι ο αγώνας στο Αιτχοβεν στις 7 Σεπτεμβρίου με την Ολλανδία
Περάσανε ήδη 20 χρόνια που ακολουθήσαμε τους Έλληνες διεθνείς μας με όλη την δυναμη μας και με δυναμη την φωνή μας, ο Τασος με την Τρομπετα, τα τυμπανα μας, η αγάπη σας για την Εθνική μας
Στην απαξίωση... στο να σε λένε τουριστικό γραφείο...απαντάμε ότι εμείς θα κάνουμε αυτό που πρεπει στο Αιτχοβεν
Μετά όμως από αυτό το παιχνιδι τελειώνουν όλα...
Θα βρισκόμαστε στις κερκίδες ως απλοί θεατές
Φτάνει πια...
Μερικές φωτογραφίες με τον υπέροχο κόσμο που γνώρισα αυτά τα είκοσι χρόνια από όλα τα μέρη της γης
Βλέποντας αυτές τις φωτογραφίες μου έρχονται εκατομμύρια αναμνήσεις μαζί σας...
Είστε όλοι υπέροχοι
Είστε όλοι οι μεγάλοι Έλληνες που αγαπάνε την πατριδα μας
Είστε όλοι αδέλφια μου
Είστε όλοι εσείς ο ΦΑΡΟΣ της καρδιάς μου".
Γ.Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Οι Παλαίμαχοι του ΟΦΗ, έπαιξαν μπάλα για τα θύματα στα Τέμπη και έστειλαν το δικό τους μήνυμα για την εθνική τραγωδία, με 57 νεκρούς, που συγκλόνησε την Ελλάδα.
Οι παλαίμαχοι του ΟΦΗ, αποδέχθηκαν με χαρά το κάλεσμα των συναδέλφων τους απο τη Λάρισα και με τη βοήθεια της Περιφέρειας Κρήτης, ταξίδεψαν στη Θεσσαλοκή πόλη για τον τον ιερό σκοπό.
Με τη δύναμη που τους δίνει το ποδόσφαιρο πέρσαν τα μηνύματα τους.
Στο περιθώριο της επίσκεψης τους στη Λάρισα, τελέστηκε τρισάγιο, στο σημείο της τραγωδίας, μέσα σε έντονη συγκίνηση.
Το τρισάγιο τελέστηκε από τον Σέρβο ιερωμένο Πέτρο Γιούργεβιτς.
"Ιδιαίτερη συγκίνηση στη στιγμή έδωσε η παρουσία της οικογένειας του Παβλίνο Μπόζο (Pavlini Bozo), ο οποίος έχασε τη ζωή του στο δυστύχημα, σε ηλικία 62 χρονών, ενώ ήταν εργαζόμενος στην Hellenic Train στο κυλικείο αμαξοστοιχιών, για οχτώ χρόνια. Άφησε πίσω του τους δύο γιους του, που ήταν εκεί, και τη δίχρονη εγγονή του" γράφει η γνωστή εφημερίδα της Λάρισας "Ελευθερία" που δίνει μεγάλη έκταση στο φιλικό των παλαιμάχων ΟΦΗ και Λάρισας, για τα θύματα στα Τέμπη.
Οι Παλαίμαχοι του ΟΦΗ, μας μετέφεραν τα συναισθήματα θλίψης και οργής, που τους κατέκλυσαν στην επισκεψη τους στο μνημείο των θυμάτων.
Στον τόπο της τραγωδίας, όπου υπάρχουν λουλούδι και φωτογραφίες των θυμάτων, ενώ το συγκλονιστικό μήνυμα "πάρε με όταν φτάσεις", που έχουν γράψει συγγενείς των θυμάτων σε παίκτες και κατασκευές, κυριαρχεί στο χώρο.
Οι Παλαίμαχοι του ΟΦΗ συγκινήθηκαν όμως και για το αντάμωμα, με παλιούς καλούς φίλους, στη Λάρισα, άλλοτε παίκτες της κρητικής ομάδας.
Τον Λαρισαίο Ηλία Σελιώνη, που ήταν βασικός πληροφοριοδότης στα χρόνια του μεγάλου Γκέραρντ και έστειλε στον ΟΦΗ μεγάλα ταλέντα απο την περιοχή όπως ο Αδάμος, ο Κώτσιος, ο Κουτσιανικούλης.
Στη Λάρισα και ο Τζίμης Αλεξίου, απο τον ΟΦΗ μιας άλλης εποχής.
Στο φιλικό, που έγινε στο γήπεδο των Γόννων με τους παλαίμαχους της Λάρισας, οι παλαίμαχοι του ΟΦΗ κέρδισαν με 3-2.
Τα γκολ του ΟΦΗ, πέτυχαν οι Μαρινάκης, Κώτσιος και ο αγέραστος Νίκος Γκουλής (!).
Με τον ΟΦΗ, αγωνίστηκαν και οι παλαίμαχοι Τζίμης Αλεξίου και Ηλίας Σελιώνης, οι οποίοι ταξίδεψαν στη Λάρισα για το σκοπό αυτό.
Για τους παλαίμαχους της Λάρισας, σκόραραν οι Μικερτζής και Κατσιούλης.
"Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, τιμήθηκαν ο δήμαρχος Τεμπών Γιώργος Μανώλης, ο Σύνδεσμος Ερασιτεχνών Ποδοσφαιριστών ν. Λάρισας και από τον ΟΦΗ οι Ηλίας Σελιώνης, Τζίμης Αλεξίου, Χρήστος Ζιάκος και Μανώλης Γαραζανάκης" συμπληρώνει η εφημερίδα "Ελευθερία" για το αντάμωμα των παλαιμάχων ΟΦΗ και Λάρισας, για αυτον τον ιερό σκοπό.
Οι συνθέσεις των ομάδων:
ΣΕΠ ΛΑΡΙΣΑΣ (γεν. αρχηγός Στεφ. Τσικούδης): Γκούλιος, Δαούτης, Πέρκας, Διαμαντάς, Γαραζανάκης, Κάνης, Γαλατσίδας, Ευθυμιάδης, Δοξαράς, Καλαμάς, Μικερτζής, Τασιούλης, Ευθυμιάδης Γ., Ζάχος, Μπακαβός, Γεωργούλας, Λιατίφης, Κατσιούλης.
ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΙ ΟΦΗ: Κορωνάκης, Ζεϊμπέκης, Συντιχάκης, Κώτσιος, Γκουλής, Μαρινάκης, Σταυρακάκης, Βουράκης, Λυριτζής, Τζανάκης, Παπυράκης, Αλεξίου, Σελιώνης, Κουκλινός, Μανιαδάκης, Γαραζανάκης (τιμής ένεκεν).