karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μετά απο 15 μέρες σκληρής δουλειάς στην Ολλανδία, ο ΟΦΗ έβαλε τις βάσεις για την ομάδα που θέλει να παρουσιάσει στην φετινή σεζόν και πλέον στον ένα μήνα που απομένει για την έναρξη του πρωταθλήματος, ο μίστερ Νταμπράουσκας, καλείται να κάνει τις απαραίτητες διορθώσεις, ώστε ο ΟΦΗ να είναι ομάδα με μεγαλύτερο ταβάνι απο την περσινή σεζόν και να διεκδικήσει μια θέση στην εξάδα.

Στην Ολλανδία, η κρητική ομάδα μέτρησε 3 ήττες σε ισάριθμα φιλικά με γκολ 7-2 (Χέρενφειν-ΟΦΗ 2-0, Μπρέντα-ΟΦΗ 3-2, Ουτρέχτη-ΟΦΗ 2-0), ωστόσο στα περισσότερα παιχνίδια, άφησε θετικές εντυπώσεις, παρά το γεγονός, ότι η ομάδα δείχνει ακόμη ανέτοιμη και αυτό είναι σε ένα βαθμό λογικό.

Στην τελική ευθεία για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος με τον Αρη στο Γεντί Κουλέ (19 ή 20/8), ο ΟΦΗ έχει δυο ακόμη σημαντικές "πρόβες".

Θα αντιμετωπίσει στο γήπεδο της Καλλιθέας τον Ατρόμητο στις 5 Αυγούστου, ενώ η πρόβα-τζενεράλε θα γίνει στις 12 Αυγούστου με την Φιορεντίνα στην Ιταλία.

Η αποστολή του ΟΦΗ αποχαιρέτησε το αθλητικό κέντρο στην περιοχή Oosterbeek, όπου ο Νταμπράουσκας, έβαλε τις βάσεις για την ομάδα που ονειρεύεται και επιστρέφει στην Ελλάδα, για το τελευταίο στάδιο.

«Είμαι απογοητευμένος που χάσαμε απο την Ουτρέχτη. Αν πονάς από τις ήττες σημαίνει πως μεγαλώνεις και δεν θες να χάνεις. Αυτό ήταν το καλύτερο παιχνίδι που κάναμε στην Ολλανδία. Κάναμε καλά πράγματα, ήμασταν καλοί σε πολλά" ανέφερε ο Λιθουανός τεχνικός, μετά την ήττα απο την Ουτρέχρη στο τελευταίο παιχνίδι.

Οπως είπε "δημιουργήσαμε ευκαιρίες και αποτύχαμε να σκοράρουμε. Δεχθήκαμε ένα γκολ από φάουλ, στο πρώτο επικίνδυνο σουτ των αντιπάλων. Οταν ο αντίπαλος σκοράρει έτσι δεν μπορείς να πεις κάτι, δίνεις συγχαρητήρια. Μετά το 0-1 δεχθήκαμε κάποιες επικίνδυνες αντεπιθέσεις και δεχθήκαμε το δεύτερο γκολ. Στο τελευταίο δεκάλεπτο μπορούσαμε ακόμα και να ισοφαρίσουμε, αλλά δεν σκοράραμε και είναι κάτι που πρέπει να δούμε μέχρι να αρχίσει το πρωτάθλημα. Είμαι συνολικά ευχαριστημένος, τώρα γυρνάμε στην Κρήτη και πρέπει να συνεχίσουμε τη σκληρή δουλειά μέχρι να αρχίσει το πρωτάθλημα».

Ο αρχηγός του ΟΦΗ Πραξιτέλης Βούρος, ανέφερε με τη σειρά του, ότι  «παρουσιάσαμε ένα μέρος της εικόνας που θέλουμε να παρουσιάσουμε στο πρωτάθλημα. Σίγουρα αυτό ήταν το καλύτερο φιλικό από τα τρία που δώσαμε», αναφερόμενος στην εικόνα του ΟΦΗ με την Ουτρέχτη.

Ο γκολκήπερ του ΟΦΗ Νίκος Χριστογεώργος, στον οποίο έδωσε χρόνο ο Νταμπράουσκας, αντί του Μανδά, τόνισε με τη σειρά του πως «η εικόνα μας ήταν πολύ καλή. Η Ουτρέχτη φάνηκε σε κάποια σημεία πως είναι πιο έτοιμη από εμάς και είναι λογικό αφού αρχίζει νωρίτερα. Ο ΟΦΗ συνεχίζει τη δουλειά και θα γίνεται καλύτερος με την πάροδο του χρόνου. Το κλίμα στον ΟΦΗ είναι τρομερό. Εχουμε καλές σχέσεις όλοι μεταξύ μας και αυτό βγαίνει προς τα έξω. Δουλεύουμε καθημερινά και στόχος είναι στην πρεμιέρα να παρουσιαστούμε έτοιμοι».

Ο ΟΦΗ, συνεχίζει πλέον τη δουλειά στην Κρήτη, με στόχο να είναι έτοιμος στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος με τον Αρη στο Γεντί Κουλέ.

Ο Νταμπράουσκας, καλείται να παρουσιάσει μια όσο το δυνατόν πιο έτοιμη ομάδα, καθώς στις 9 πρώτες αγωνιστικές, ο ΟΦΗ έχει 4 μεγάλα ντέρμπι στο γήπεδο του, με Αρη, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και Ολυμπιακό!

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ουτρέχτη-ΟΦΗ 2-0: Δείτε τα στιγμιότυπα απο το κανάλι των Ολλανδών (VIDEO)

Παρά τις τρείς ήττες στην Ολλανδία, κάτι καλό φαίνεται στο φετινό ΟΦΗ

 

 

 

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το πρώτο φιλικό παιχνίδι της σεζόν, δίνει την Πέμπτη (20/7, 8μμ) στην Ολλανδία ο ΟΦΗ, με αντίπαλο την Ολλανδική Χέρενφειν.

Το παιχνίδι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι φίλαθλοι του ΟΦΗ απο την Cosmote TV και να βγάλουν τα πρώτα συμπεράσματα για την ομάδα που χτίζει ο Βάλντας Νταμπράουσκας.

Θα χρειαστεί ασφαλώς μια επιείκια, για την εικόνα του ΟΦΗ στο πρώτο παιχνίδι της σεζόν, καθώς η ομάδα είναι ακόμη ανέτοιμη, ενώ και τα πόδια των ποδοσφαιριστών "βαριά" απο την προετοιμασία.

Το πιθανότερο είναι ότι ο Νταμπράουσκας, θα χρησιμοποιήσει δυο ενδεκάδες, καθώς οι παίκτες δεν έχουν ακόμη την αγωνιστική ετοιμότητα για να βγάλουν 90λεπτο.

Στην διάθεση του προπονητή του ΟΦΗ, είναι τα 5 φετινά μεταγραφικά αποκτήματα (Λαμπρόπουλος, Καρώ, Ριέρα, Αμπάντα, Κουτεντάκης), οι οποίοι αναμένεται να αγωνστούν για πρώτη φορά,σε παιχνίδι του ΟΦΗ έστω και φιλικό.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε, αν η επιλογή του Νταμπράουσκας, θα είναι και πάλι ο αγωνιστικός σχηματισμός 3-5-2, που εφάρμοσε πέρσι, στο διάστημα παρουσίας του, στην ομάδα ή αν σκέφτεται κάτι διαφορετικό.

Η Ολλανδική Χέρενφειν, είναι ένα δυνατό τεστ για τον ΟΦΗ, καθώς οι ομάδες της Ολλανδίας, είναι σε καλύτερο επίπεδο ετοιμότητας.

Αυτό θα είναι το πρώτο απο τα τρία φιλικά παιχνίδια που θα δώσει ο ΟΦΗ στην Ολλανδία.

Θα ακολουθήσουν εκείνα με την Μπρέντα (25/7) και την Ουτρέχτη (29/7).

Ενώ, μετά την επιστροφή του (31/7) έχει κλείσει άλλα δυο.

Ενα στην Ελλάδα, με τον Ατρόμητο (5/8) στο γήπεδο της Καλλιθέας και ένα ακόμη-το μεγαλύτερο-με την Φιορεντίνα στην Φλωρεντία στις 12/8.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Οι 5 σταθμοί του ΟΦΗ

Ενας σπουδαίος πρωταθλητής, ένας πραγματικός νικητής της ζωής, ο Χρήστος Σανδαλάκης, Παγκόσμιος πρωταθλητής ποδηλασίας ΑμΕΑ, παρέδωσε ένα πραγματικό μάθημα ζωής, στα παιδιά που συμμετέχουν στο Summer Camp του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.

Τα παιδιά, άκουσαν με προσοχή τον Χρήστο Σανδαλάκη να τους μιλάει για τις αξίες του αθλητισμού, σε μια ακόμη δράση που διοργάνωσε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, σε συνεργασία με την ιστοσελίδα για παιδιά zerotoeighteen.gr.

O Παγκόσμιος πρωταθλητής, μίλησε στα παιδιά για τον "αθλητισμό στα άτομα με αναπηρία".
Στο μίνι σεμινάριο, συμμετείχε ακόμη η κ. Εφη Πασπαλάκη, ιδρυτικό μέλος σε συλλόγους και σωματεία Ατόμων με Αναπηρία-Φοιτήτρια Ιατρικής, ενώ η Αθηνά Ν. Σφακάκη, ξεναγός , συγγραφέας και συνεργάτης στο zerotoeighteen.gr, μίλησε για τους "Αθλητές στη Μινωική Κοινωνία".
Η ιδιοκτήτρια του zerotoeighteen.gr, Μάρα Μπέκα, μοίρασε και πάλι βιβλία στα παιδιά που συμμετέχουν στο Summer Camp του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και δέχθηκε πολλά ευχαριστώ απο τους μικρούς μας φίλους.
Το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, ευχαριστεί την ομάδα του zerotoeighteen.gr, και την ιδιοκτήτρια Μάρα Μπέκα, "για τις ενδιαφέρουσες δράσεις με θέμα τα παιδιά, που γίνονται σε συνεργασία με τον σύλλογο μας".
Ευχαριστεί τον Παγκόσμιο πρωταθλητή Ποδηλασίας ΑμΕΑ Χρήστο Σανδαλάκη, "που είναι ένας μεγάλος νικητής της ζωής και παράδειγμα δύναμης και ψυχής για τα μικρά παιδιά". 

Ευχαριστεί ακόμη την κ. Εφη Πασπαλάκη, αλλά και την κ. Αθηνά Ν. Σφακάκη, για τα θέματα που ανέπτυξαν στα μικρά παιδιά που συμμετέχουν στο Summer Camp του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Η 5η εβδομάδα του Summer Camp του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, συνεχίζεται όπως και οι εγγραφές, που γίνονται καθημερινά.
Το Summer Camp του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα διαρκέσει μέχρι τα μέσα του Αυγούστου.
Κάθε μέρα, απο τις 8 το πρωί, μέχρι τις 4 το μεσημέρι, τα παιδιά, που συμμετέχουν απολαμβάνουν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα αθλητισμού, διασκέδασης, αλλά και κοινωνικών δράσεων!

Πληροφορίες για εγγραφές, στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Ισαύρων 93, γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης, Καμίνια, τηλέφωνο 2810-311525).

 

Δείτε ΕΔΩ φωτογραφίες

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi