Την 4η θέση, στην Ευρώπη πήρε η 15χρονη αθλήτρια του ΟΦΗ Εύη Πρινιωτάκη, με την Εθνική ομάδα Κ17.
Στα ημιτελικά, μετά απο ένα συγκλονιστικό παιχνίδι η Εθνική μας, γνώρισε την ήττα απο την Ιταλία με 3-2 σετ στο ται-μπρέιν (16-14).
Ενώ, στον μικρό τελικό, ηττήθηκε απο την Κροατία με 3-1 σετ και έτσι κατέλαβε την 4η θέση.
Το φινάλε άφησε μια πικρή γεύση για τα κορίτσια της Εθνικής, σε ένα μαγικό καλοκαίρι για αυτές.
Κατέκτησαν το Βαλκανικό Κύπελλο στη Σερβία και πήγαν στα ημιτελικά του Ευτρωπαικού πρωταθλήματος, αήττητος με επίδοση 12/12 (!) στις δυο ευρωπαικές διοργανώσεις, αλλά στα δυο παιχνίδια των μεταλλίων, δεν τα κατάφεραν στη λεπτομέρεια.
Ειδικά το ματς με την Ιταλία, ήταν συγκλονιστικό.
Η Εθνική το γύρισε απο 2-0 σε 2-2 και το πήγε στο ταιμ-μπρέικ, αλλά σε δυο φάσεις στο τέλος (14-14), κρίθηκε το παιχνίδι στο 16-14 υπέρ της Ιταλίας.
Η Εύη Πρινιωτάκη του ΟΦΗ αγωνίστηκε και στα δυο παιχνίδια.
Είχε 3 πόντους (3/17 επ. 18% υπ. - 9% άριστες), στον ημιτελικό με την Ιταλία και 8 πόντους (6/17 επ., 2 μπλοκ, 17% υπ. - 8% άριστες), στον μικρό τελικό με την Κροατία.
Στην φωτογραφία, η Εύη Πρινιωτάκη του ΟΦΗ (δεξιά).
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
ΕπιστρΟΦΗ στο...σπίτι για τον ΟΦΗ, ο οποίος μετά απο 15 μέρες δουλειάς, προπονήσεων και φιλικών αγώνων στην Ολλανδία, επέστρεψε στο Ηράκλειο, για το τελευταίο στάδιο της προετοιμασίας, ενόψει της σέντρας του πρωταθλήματος στις 19-20 Αυγούστου.
Σε αυτές τις τρείς εβδομάδες, ο Βάλντας Νταμπράουσκας θα δουλέψουν στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, ενώ το τελευταίο στάδιο, περιλαμβένει και δυο φιλικούς αγώνες με τον Ατρόμητο (5/8) και την Φιορεντίνα στην Ιταλία (12/8).
Η άφιξη των παικτών του ΟΦΗ, στο αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης, τους βρήκε με χαμόγελα και αισιοδοξία για κάτι καλό στη φετινή σεζόν.
Ο τερματοφύλακας Χρήστος Μανδάς, για τον οποίο αυτήν την εποχή παίζεται ένα σκληρό πόκερ για μεταγραφή, ανέφερε ότι αυτό που τον ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή είναι "να είμαι καλά και να είμαι υγιής για να βοηθήσω τον ΟΦΗ να πετύχει τους στόχους του", ενώ για το τι μπορεί να καταφέρει ο ΟΦΗ, έβαλε ψηλά τον πήχη.
Οπως είπε "θέλουμε μία καλή πορεία στο Κύπελλο, γιατί όχι να το πάρουμε. Στο πρωτάθλημα θέλουμε αρχικά να μπούμε στα πλέι οφ και στη συνέχεια να διεκδικήσουμε θέση στην Ευρώπη".
Για την προετοιμασία στην Ολλανδία, ανέφερε ότι "κάναμε πολύ καλή προετοιμασία, δουλέψαμε πάρα πολύ και παίξαμε δυνατά φιλικά. Το κέρδος είναι ότι από το πρώτο φιλικό έως το τρίτο υπάρχει πρόοδος και αυτός είναι που θέλουμε να πετύχουμε".
Ο Τριαντάφυλλος Πασαλίδης, ανέφερε με τη σειρά του, ότι «υπάρχουν προσδοκίες και καλά κάνουν και υπάρχουν γιατί έχουμε καλή ομάδα. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι στα επίσημα παιχνίδια. Και στο Ηράκλειο και στην Ολλανδία δουλέψαμε πολύ καλά, το θέμα είναι να βγάλουμε αυτά που δουλεύουμε στο γήπεδο και να παρουσιαστούμε έτοιμοι στα επίσημα. Είμαστε σχεδόν ίδια ομάδα με πέρυσι και αυτό είναι θετικό και πιστεύω πως θα μας βοηθήσει. Εγώ θέλω να έχω την υγεία μου, να είναι όλη η ομάδα καλά και να προσπαθούμε για το καλύτερο».
Στην άφιξη των παικτών του ΟΦΗ στο Ηράκλειο, βρέθηκαν και κάποιοι φίλοι της ομάδας και μικρά παιδιά που βρήκαν την ευκαιρία, για μια φωτογραφία, με τον προπονητή και κάποιους παίκτες του ΟΦΗ.
Δείτε το παρακάτω VIDEO του CRETE2DAY
Ο Χιλιανός Φελίπε Γκαγιέγος είναι στην Ολλανδία και είδε το φιλικό του ΟΦΗ με την Μπρέντα (3-2), στο οποίο η κρητική ομάδα γνώρισε την δεύτερη ήττα της.
Ο Χιλιανός μέσος θα υπογράψει συμβόλαιο για δυο χρόνια.
"Είδα παιχνίδια του απο το προηγούμενο πέρασμα του στον ΟΦΗ, αλλά και απο την τελευταία ομάδα του στην Χιλή. Νομίζω είναι ο κεντρικός μέσος που ψάχναμε και είμαι πολύ χαρούμενος που θα τον έχουμε μαζί μας. Ανυπομονώ να τον γνωρίσω και να δουλέψω μαζί του" ανέφερε στην Cosmote TV ο Βάλντας Νταμπράουσκας, για τον Γκαγιέγος.
Το φιλικό του ΟΦΗ με την Μπρέντα, παρακολούθησαν ακόμη ο Λάζαρος Λάμπρου και ο Φαν Ντάινεν, που αγωνίστηκαν στο παρελθόν στην κρητική ομάδα.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ