Την συμπαράσταση του, στον στον όμιλο της ΚΡΗΤΗ TV, στους εργαζόμενους, δημοσιογράφους, τεχνικούς και στελέχη της επιχείρησης, εκφράζει με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, με αφορμή τις ζημιές που υπέστησαν οι εγκαταστάσεις, μετά απο πυρκαγιά.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζει την συμπαράσταση του, στον όμιλο της ΚΡΗΤΗ TV (KΡΗΤΗ TV, Εφημερίδα ΝΕΑ ΚΡΗΤΗ, Ραδιοφωνικός σταθμός 9.84, ιστοσελίδα neakriti.gr), για τις ζημιές που υπέστη, μετά απο πυρκαγιά, που ξέσπασε στις εγκαταστάσεις.
Την συμπαράσταση μας, εκφράζουμε και στους εργαζόμενους, δημοσιογράφους, τεχνικούς και στελέχη της επιχείρησης.
Είμαστε σίγουροι, ότι ο Ομιλος της ΚΡΗΤΗ TV θα ανταπεξέλθει και σε αυτή τη δυσκολία και θα συνεχίσει δυνατά την ενημέρωση του Κρητικού κοινού.
Καλή δύναμη σε όλους.
Την ήττα με 2-0 από την Χέρενφεϊν γνώρισε ο ΟΦΗ στο πρώτο του φιλικό προετοιμασίας στην Ολλανδία.
Οι Ολλανδοί άνοιξαν το σκορ με διαγώνιο σουτ του Σαχραουί στο 21ο λεπτό, ενώ στο 74′ ο Μποχνίεβιτς με κεφαλιά έκανε το 2-0. Ο ΟΦΗ είχε δοκάρι σε σουτ του Ντουρμισάι στο 86′.
Η 11άδα του ΟΦΗ: Χριστογεώργος, Λαμπρόπουλος, Μαρινάκης, Γιαννούλης, Γρίβας, Τοράρινσον, Ντιουσέ, Μπάκιτς, Τοράλ (34′ Νέιρα), Φελίπε (34′ Ντίκο), Μοσκέρα
Στο β’ ημίχρονο έπαιξαν οι: Μανδάς, Λάρσον, Αμπάντα, Βούρος, Καρώ, Μεγιάδο, Νέιρα (63′ Ντουρμισάι), Ριέρα, Αποστολάκης, Ντίκο (81 Μοχάναν), Γκρόνινγκ).
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα απο την μετάδοση της Cosmote και δηλώσεις απο τον Νταμπράουσκας και τον Ριέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η επιστροφή του...ασώτου!
Ο 31χρονος Χιλιανός κεντρικός μέσος Φελίπε Γκαγιέγος, που είχε εντυπωσιάσει με το κοντρολαρισμένο παιχνίδι του, στον προπέρσινο ΟΦΗ, επιστρέφει στην κρητική ομάδα, μετά την αποτυχημένη του επιλογή, να επιστρέψει στην Ουνιβερσιτάδ απο τη Χιλή, την ομάδα που τον ανέδειξε.
Ο Γκαγιέγος, που είχε φτιάξει καλό όνομα στον ΟΦΗ, είχε ταιριάξει ιδανικά με τον Μεγιάδο στην μεσαία γραμμή και μάλιστα "ακουγόταν" και για μεταγραφή, επέλεξε τον Ιανουάριο του 2022 να αφήσει τον ΟΦΗ στα...κρύα του λουτρού, μεσούσης της περιόδου, για να επιστρέψει στη χώρα του, αφού προηγουμένως είχε καταγράψει στον ΟΦΗ 23 συμμετοχές, 2 γκολ και 2 ασίστ σε πρωτάθλημα και Κύπελλο.
Η επιλογή της Ουνιβερσιτάδ, δεν δικαίωσε τον Γκαγιέγος, ο οποίος έκανε 24 παιχνίδια πέρσι με την απόδοση του να κινείται στα ρηχά, αργότερα τραυματίστηκε και φέτος δεν έχει παίξει καθ' όλου.
Οταν έφυγε ο Γκαγιέγος απο τον ΟΦΗ, είχε γίνει γνωστό απο την ίδια την ομάδα, ότι η γυναίκα του, δεν ήθελε να μείνει άλλο στην Κρήτη και ήθελε να επιστρέψει στη Χιλή.
Τώρα, ο Γκαγιέγος, που έμεινε ελεύθερος, απο την Ουνιβερσιτάδ χτύπησε ξανά την πόρτα του ΟΦΗ, που αναζητάει ένα παίκτη για τη θέση 8 και τη βρήκε ανοιχτή.
Το τι θα κάνει ο Γκαγιέγος, με τη σύζυγο του, είναι δικό του θέμα.
Ο Νταμπράουσκας, πάντως, βλέποντας παιχνίδια του ΟΦΗ το 2021, είπε αμέσως το "ναί" και περιμένει τον παίκτη στην Ολλανδία, ώστε να τον βάλει στην ομάδα.
Αν ο Γκαγιέγος, είναι στο επίπεδο που ήταν το 2021, είναι βέβαιο, ότι θα βοηθήσει τον ΟΦΗ.
Αν όχι, θα χρειαστεί να παλέψει για τη θέση του στην ενδεκάδα.
Στον ΟΦΗ, θα είχαν κάθε λόγο να είναι παρεξηγημένοι με τη στάση του παίκτη να θέλει να εγκαταλείψει την ομάδα στα μισά της προπερασμένης σεζόν.
Αλλά σκέφτηκαν καθαρά ποδοσφαιρικά και τι έχει ανάγκη η ίδια η ομάδα αυτή τη στιγμή.
Ετσι, οι πληροφορίες που ήθελαν τον ΟΦΗ και τον παίκτη να είναι εδώ και μέρες σε ανοιχτή γραμμή, επιβεβαιώθηκαν και η δουλειά έκλεισε, μόλις ο Χιλιανός έμεινε ελεύθερος, απο την πρώην ομάδα του.
Ο ΟΦΗ μεθοδικά, κλείνει την 6η του μεταγραφή (Λαμπρόπουλος, Ριέρα, Καρώ, Αμπάντα, Κουτεντάκης, Γκαγιέγος) και κλείνει ένα ακόμη ανοιχτό κεφάλαιο, πριν μπεί στην μάχη του πρωταθλήματος, στις 19-20 Αυγούστου, με αντίπαλο τον Αρη στο Γεντί Κουλέ.