karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μετά την περίπτωση Μανδά και αυτή του Τοράλ, οι οποίοι όμως παραμένουν μέχρι και σήμερα στον ΟΦΗ, η κρητική ομάδα διαπραγματεύεται την πώληση του Γάλλου μέσου Ασάν Ντιουσέ, στην Οσέρ.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ, οι διαπραγματεύσεις είναι στο τελευταίο στάδιο και αναμένονται εξελίξεις, στα επόμενα 24ωρα.
Ο Σενεγαλέζος μέσος, έχει συμβόλαιο με τον ΟΦΗ μέχρι το επόμενο καλοκαίρι (2024), οπότε αυτό σημαίνει ότι πρόκειται για μεταγραφή και ο ΟΦΗ θα ωφεληθεί οικονομικά.
Ωστόσο, είναι σαφές, ότι το κρητικό συγκρότημα, χάνει ένα πολύ σημαντικό παίκτη, στη μεσαία του γραμμή, ο οποιος στην περσινή σεζόν είχε ταιριάξει πολύ με τον Μεγιάδο.
Σκληρός και έμπειρος παίκτης, ο Ντιουσέ, ήταν πέρσι, πολύ σημαντικός σο παιχνίδι του ΟΦΗ.
Να σημειωθεί ότι, ο Ντιουσέ, δεν είναι ο πρώτος παίκτης του ΟΦΗ, για τον οποίο υπάρχει ενδιαφέρον, απο άλλη ομάδα.
Ο Ισπανός μέσος Τοράλ, είχε συμφωνήσει με ομάδα του Κατάρ και μάλιστα ταξίδεψε για να υπογράψει, αλλά η μεταγραφή χάλασε την τελευταία στιγμή.
Ενώ, ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ Χρήστος Μανδάς, είναι απο την αρχή του καλοκαιριού στο μεταγραφικό κάδρο, με την Ισπανική Κάντιθ και την Κοπεγχάγη Δανίας, να ενδιαφέρθηκαν επίσημα, αλλά να μην καλύπτουν τα θέλω του ΟΦΗ (κοντά στα 2 εκ. ευρώ), ενώ απο την Ελλάδα έχει ακουστεί ενδιαφέρον απο ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκό, χωρίς κάτι περισσότερο, αυτή τη στιγμή. 
Το θέμα Μανδά, πιθανότατα θα μείνει ανοιχτό ωστόσο, μέχρι το τέλος του μήνα.
Μεταγραφικό ενδιαφέρον, έχει ακουστεί και για τον Ντίκο, απο ομάδες της Τουρκίας, χωρίς κάτι χειροπιαστό, στην περίπτωση αυτή.
Ισως είναι η πρώτη φορά μετά απο χρόνια, που τόσοι παίκτες του ΟΦΗ είναι στη μεταγραφική αγορά και αυτό είναι θετικο για τους ίδιους, αλλά και για την ομάδα.
Και στο πρόσφατο παρελθόν, έγιναν καλές πωλήσεις (Φιγκειρέδο, Επασί, κλπ), αλλά ποτέ δεν υπήρχε ενδιαφέρον για τόσους παίκτες, ταυτόχρονα.
Δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό. Ισως γίνεται κάτι καλύτερο, πάνω σε αυτό, απο ότι γιμόταν στα προηγούμενα χρόνια.
Ωστόσο, χρειάζεται και προσοχή, γιατί, προέχει η συνοχή και το αγωνιστικό συμφέρον της ομάδας.
Κάθε πώληση έχει μεγαλύτερη αξία, όταν η ομάδα, είναι έτοιμη να καλύψει το κενό, του παίκτη που φεύγει και οφείλει να επενδύσει ένα μέρος των χρημάτων που εισπράτει, προς αυτήν την κατεύθυνση.
Αυτό, είναι νόμος.
 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η αγάπη του Μανώλη Δαργάκη για τον ΟΦΗ και το...ποδήλατο, δεν έχει ταβάνι!

Αυτή τη φορά, ο φίλαθλος-ποδηλάτης του ΟΦΗ, ξεπέρασε τα όρια του!

Καβάλησε το ποδήλατο του και έκανε το Αθήνα-Φλωρεντία, για να παρακολουθήσει την αγαπημένη του ομάδα στο δυνατό διεθνές φιλικό παιχνίδι, που έδωσε στο ιστορικό Αρτέμιο Φράνκι.

Ο Μανώλης Δαργάκης, απο την Αθήνα, μετέβη με το ποδήλατο του στην Πάτρα.

Απο εκει πήρε το πλοίο για την Ανκόνα και ξεκίνησε τις ...ορθοπεταλιές, μέχρι την μαγευτική Φλωρεντία, για να είναι "παρών" σε αυτό το μεγάλο ραντεβού του ΟΦΗ!

"Έβγαλα εισιτήρια,
κι ετοίμασα το Bianchi,
Γεντί Κουλέ θα κάνουμε,
και το Αρτέμιο Φράνκι,
Ρεντι του γκοου.
Arrivederci!" έγραφε στον προσωπικό του λογαριασμό λίγο πριν καβαλήσει το ποδήλατο για την Ιταλία, δείχνοντας τον ενθουσιασμό του.

Στην Πάτρα, βρήκε καθυστέρηση, στην αναχώρση του πλοίου για την Ανκόνα και αντί να φύγει το πλοίο στις 5μμ, εκείνο έφυγε στις 10 το βράδυ, στερώντας στιγμές ξεκούρασης απο τον ποδηλάτη, ο οποίος όμως δεν ...μάσησε.

Με το που πάτησε Ανκόνα, συνέχισε το ταξίδι του, για να βρεθεί το πλευρό του αγαπημένου του ΟΦΗ, στην Φλωρεντία, χωρίς τα ποδηλατικά χιλιόμετρα να αποτελέσουν εμπόδιο.

Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, που βρέθηκαν στην Ιταλική πόλη, τον αποθέωσαν μόλις τον αντιλήφθηκαν.

Το ίδιο και οι παίκτες του ΟΦΗ, τους οποίους πήγε και συνάντησε στο ξενοδοχείο πριν το παιχνίδι!

Ο ποδηλάτης Δαργάκης, πανηγύρισε με τους φίλους του ΟΦΗ το 1-1 στο Αρτέμιο Φράνκι, καβάλησε το ποδήλατο του και πήρε το δρόμο της επιστροφής, για την Ελλάδα.

"ΟΦΗ, ποδήλατο, απίστευτα μέρη, παρέα με καλούς φίλους.
Συστατικά που σε κάνουν, να ξεχνάς κάθε κούραση.
Συνεχίζουμε.
Ciao Firenze!" έγραψε στη σελίδα του στο Facebook και ξεκίνησε τις ορθοπεταλιές.

Αυτή η ενδιαφέρουσα προσωπικότητα, δεν παρέλειψε να κάνει και ένα σχόλιο, για τα πολλά κάστρα της Φλωρεντίας.

"Οι Ιταλοί, κράτησαν από το μεσαίωνα τα κτίρια και τα μνημεία κι εμείς τα μυαλά" έγραψε ο κρητικός ποδηλάτης, σε μια ανάρτηση με πολλαπλά και αληθινά μηνύματα.

Ο Μανώλης Δαργάκης, πήγε με το ποδήλατο του φέτος στην Λειβαδιά και στην Τρίπολη, σε παιχνίδια του ΟΦΗ, αλλά το ταξίδι στην Φλωρεντία, ήταν το πρώτο του εκτός Ελλάδος για το χατίρι της αγαπημένης του ομάδας.

Ο Μανώλης Δαργάκης, είναι υδραυλικός στο επάγγελμα, κατάγεται απο ένα χωριό στο δήμο Μινώα Πεδιάδος στο Ηράκλειο και μένει στην Αθήνα εδώ και 27 χρόνια, ενώ είναι ενεργό μέλος του συνδέσμου Φίλων ΟΦΗ Αθηνών.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΟΦΗ-Λειβαδιά-Ορθοπεταλιά\

 

 

 

 

 

 

Φιορεντίνα-ΟΦΗ 1-1, στο τελευταίο τεστ της κρητικής ομάδας, πριν την έναρξη του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκ.

Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης, τόσο απο το επισημο κανάλι της Φιορεντίνα, όσο και απο την Cosmote TV η οποία μετέδωσε ζωντανά την αναμέτρηση.

Ο Ρώσος Κοκόριν σκόρερ των Ιταλών στο πρώτο ημίχρονο, ισοφάρισε για τον ΟΦΗ, ο Λουίς Φελίπε στο 89' της αναμέτρησης.

Απο ένα δοκάρι είχαν οι δυο ομάδες.

Τρομερή εμφάνιση απο τον ΟΦΗ, ο Μανδάς, ο οποίος κατέβασε τα ρολά στο Αρτέμιο Φράνκι.

Δείτε τα στιγμιότυπα στα παρακάτω VIDEOS.

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi