Την αγάπη της, προς τον ΟΦΗ, έδειξε για μια ακόμη φορά η οικογένεια Τζιράκη.
Παραμονές του αγώνα με τον Αρη, παρέθεσε ένα υπέροχο δείπνο στην ομάδα του ΟΦΗ, στη διοίκηση, το τεχνικό τιμ και τους ποδοσφαιριστές, παρουσία και του ιδιοκτήτη της ομάδας, Μιχάλη Μπούση.
Το δείπνο δόθηκε στο εστιατόριο Vengera στο ξενοδοχείο Stella Island, της οικογένειας Τζιράκη, στην Ανάληψη Χερσονήσου.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ με ανακοίνωση της, ευχαρίστησε τον Δημήτρη Τζιράκη για την φιλοξενία.
Το ίδιο έκανε με ανάρτηση του, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ο Μιχάλης Μπούσης, ο οποίος συνδέετει με στενή φιλία με τον Δημήτρη Τζιράκη.
Το δείπνο ήταν μια καλή ευκαιρία για την ομάδα του ΟΦΗ να περάσουν μια χαλαρή βραδιά, σαν οικογένεια παραμονές του αγώνα της πρεμιέρας του πρωταθλήματος με τον Αρη.
Ενώ για την οικογένεια Τζιράκη, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι αυτή η κίνηση ήταν απλά μια επιβεβαίωση, της διαχρονικής προσφοράς προς τον ΟΦΗ.
Τόσο ο Μιχάλης Τζιράκης, όσο και τα παιδιά του, είναι ποτισμένα με την ιδέα του ΟΦΗ και έχουν την αγαπημένη τους ομάδα, στην καθημερινότητα τους.
Στην φωτογραφία, ο Δημήτρης Τζιράκης, με τον Μιχάλη Μπούση και τον υιό του Δημήτρη Μπούση και τους Βάλντας Νταμπράουσκας, Ηλία Πουρσανίδη και Μηνά Λυσάνδρου.
Γ.Κορτς
Την προσεχή Δευτέρα (21/8) στις 6μμ, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, θα πραγματοποιηθεί, η πρώτη συγκέντρωση της γυναικείας ομάδας βόλει του ΟΦΗ, ενόψει της ιστορικής συμμετοχής της, στο πρωτάθλημα της Α2.
Όπως τονίζει ο προπονητής της ομάδας Νίκος Προύφας, που θα βρίσκεται στο μπάσκετ του ΟΦΗ και την προσεχή αγωνιστική σεζόν «πιστεύουμε στο ταλέντο των κοριτσιών μας και θα στηρίξουμε έμπρακτα αυτήν την προσπάθεια που έχουμε ξεκινήσει τα τελευταία δυο χρόνια. Θα πορευτούμε κυρίως με παιδιά από το Ηράκλειο και την Κρήτη και είμαστε βέβαιοι ότι θα παρουσιάσουμε ένα αξιόμαχο σύνολο για την κατηγορία και μια ομάδα που θα ευχαριστιέται το βόλει. Ο στόχος μας θα είναι, να εξασφαλίσουμε γρήγορα την παραμονή μας στην κατηγορία».