karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Με χαμόγελα και όνειρα, για μια ακόμη πετυχημένη σεζόν στην Α' Εθνική ποδοσφαίρου γυναικών, τα κορίτσια του ΟΦΗ, ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για το νέο πρωτάθλημα που θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο.

Τη σεζόν που πέρασε ο ΟΦΗ, τερμάτισε στην 4η θέση στην Ελλάδα, που είναι η καλύτερη της ιστορίας του.

Και φέτος όμως, ο στόχος είναι, η ομάδα να είναι, στις καλύτερες της κατηγορίας.

Στην "πρώτη" των κοριτσιών του ΟΦΗ, που έγινε στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, η διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ήταν εκεί για να τους ευχηθεί καλό ξεκίνημα.

"Σας εύχομαι υγεία και μια σεζόν με επιτυχίες για τον ΟΦΗ μας" ανέφερε ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης.

Ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστα Καζανάκης, είπε στα κορίτσια ότι "φέτος θα είναι η χρονιά σας. Το σήμα που έχετε στο πέτο σας είναι για μεγάλες διακρίσεις".

Εκ μέρους της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, στην πρώτη συγκέντρωση των κοριτσιών του ΟΦΗ παραβρέθηκαν ακόμη οι κ.κ. Αποστολάκης, Ζερβάκης, Αρώνης, Ασσαργιωτάκη.

Ο πρόεδρος της διοικούσας επιτροπής της γυναικείας ομάδας Δημήτρης  Μανουσάκης ευχαρίστησε τη διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ που είναι πολύ κοντά στην προσπάθεια της γυναικείας ομάδας και ευχήθηκε στα κορίτσια να συνεχιστεί το οικογενειακό κλίμα, που υπάρχει στην ομάδα τα τελευταία χρόνια.

Στη συνέχεια, ο προπονητής Σταμάτης Μαματζάκης, με το συνεργάτη του, Κώστα Παντζαρίδη, ανέλυσαν στα κορίτσια του ΟΦΗ το πρόγραμμα της προετοιμασίας.

Στο τεχνικό τιμ θα είναι και ο γυμναστής Μιχάλης Παπαδάκης.

"Καλή σεζόν με υγεία και επιτυχίες στα κορίτσια μας, που και και φέτος με την ασπίδα στην καρδιά, θα επιχειρήσουν να κρατήσουν ψηλά την σημαία του ΟΦΗ μας, στο πρωτάθλημα της Α' Εθνικής!" αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, για την πρώτη των κοριτσιών.

Τον αγιασμό τέλεσε ο γνωστός φίλος του ΟΦΗ, Παπα- Γιώργης Χατζάκης (είναι και πατέρας αθλήτριας του ΟΦΗ), ο οποίος ευχήθηκε στα κορίτσια "υγεία και να πάρετε φέτος το πρωτάθλημα!".

Δείτε εδω φωτογραφίες

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Οι αποχωρήσεις συνεχίζονται στον ΟΦΗ, καθώς απο τη μια το ρόστερ ήταν υπεράριθμο, ενώ υπήρχαν παίκτες που δεν  ήταν στα πλάνα του Βάλντας Νταμπράουσκας.

Στην κατηγορία αυτή, είναι ο Φιορίν Ντούρμισάι, με τον 26χρονο επιθετικό να αποτελεί παρελθόν μετά απο δυο χρόνια παρουσίας στην κρητική ομάδα.

Ο Ντούρμισάι, δεν υπολογιζόταν απο τον Νταμπράουσκας και αυτό φάνηκε πέρσι όταν και στα μισά της περιόδου, δόθηκε δανεικός στον Ολυμπιακό Λευκωσίας.

Ο Ντούρμισάι είχε σε 37 ματς δυο χρόνια με τον ΟΦΗ, 4 γκολ.

Στο ρόστερ του ΟΦΗ, δεν θα βρίσκεται και ο Φρίξος Γρίβας, ο οποίος δόθηκε δανεικός στην Καλαμάτα, ενώ στο Διαγόρα Ροδου θα συνεχίσει την καριέρα του, ο 21χρονος τερματοφύλακας  Βασίλης Σηφάκης, ο οποίος ωστόσο επέκτεινε το συμβόλαιο του με τον ΟΦΗ για δυο ακόμη χρόνια και δόθηκε δανεικός για να πάρει παιχνίδια.

Δεν αποκλείεται να έχουμε και άλλες αποχωρήσεις, μέχρι το τέλος του μήνα, καθώς ο ΟΦΗ διαπραγματεύεται την πώληση του Ντιουσέ στην Οσέρ, ενώ είναι ανοιχτό και το θέμα Μανδά, για τον οποίο υπάρχει ενδιαφέρον εντός και εκτός Ελλάδος.

Aπο τις πωλήσεις παικτών, θα εξαρτηθούν βέβαια και κάποιες ακόμη μεταγραφικές υποθέσεις, οπότε είναι ανοιχτό να υπάρξουν και αφιξεις.

Φαίνεται, ότι, 10 μέρες πριν την έναρξη του πρωταθλήματος, το ρόστερ του ΟΦΗ, δεν έχει ακόμη κλείσει.

Αρωμα...ΟΦΗ θα έχει το νέο Δ.Σ. του ΕΑΚΗ, καθώς δυο επίλεκτα στελέχη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα είναι στη νέα διοίκηση.

Μάλιστα ο Μένανδρος Παντελλίδης, θα είναι ο νέος πρόεδρος, ενώ ο Γιάννης Κουμπενάκης, θα είναι μέλος του ΕΑΚΗ.

"Πρόκειται για δυο πρόσωπα με ήθος και μεγάλη διάθεση για προσφορά στον αθλητισμό" αναφέρει στην ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και επισημαίνει πως για το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, η τιμή είναι μεγάλη, καθώς "το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΑΚΗ, έχει μπροστά του μεγάλες διοργανώσεις και σπουδαίες προκλήσεις.
Εμείς είμαστε υπερήφανοι για αυτούς και θα είμαστε δίπλα τους, όπως και σε όλη τη διοίκηση του ΕΑΚΗ, για να συμπαρασταθούμε στο έργο τους".

Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ αναφέρει ότι:

"Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα ήθελε να συγχαρεί δυο εκλεκτά μέλη του, που επιλέχθηκαν να στελεχώσουν τη νέα διοίκηση του ΕΑΚΗ (Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου).
Ο Μένανδρος Παντελλίδης (επικεφαλής εμπορικού τμήματος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ) που τοποθετήθηκε στη θέση του προέδρου του ΕΑΚΗ και ο Γιάννης Κουμπενάκης (ταμίας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ), που θα είναι μέλος της νέας διοίκησης του ΕΑΚΗ, είναι δυο πρόσωπα με ήθος και μεγάλη διάθεση για προσφορά στον αθλητισμό.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, η τιμή είναι μεγάλη που δυο εκλεκτά στελέχη του, επιλέχθηκαν σε αυτήν την κρίσιμη φάση, στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΑΚΗ, που έχει μπροστά του μεγάλες διοργανώσεις και σπουδαίες προκλήσεις.
Εμείς είμαστε υπερήφανοι για αυτούς και θα είμαστε δίπλα τους, όπως και σε όλη τη διοίκηση του ΕΑΚΗ, για να συμπαρασταθούμε στο έργο τους.
Καλή θητεία και καλή συνεργασία!"

Στην φωτογραφία, ο Μένανδρος Παντελλίδης δεξιά και ο Γιάννης Κουμπενάκης αριστερά, σε αγώνα της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi