Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το τελευταίο του φιλικό παιχνίδι, πριν απο την έναρξη του πρωταθλήματος, δίνει το Σάββατο (12/8, 9μμ, Cosmote-Tv), ο ΟΦΗ, με αντίπαλο την Φιορεντίνα, στο γήπεδο της Ιταλικής ομάδας Αρτέμιο Φράνκι.
Αυτό θα είναι και το απιο αξιόπιστο τεστ για την ομάδα του Νταμπράουσκας, η οποία απο την προσεχή Δευτέρα, θα ξεκινήσει την προετοιμασία της, για το παιχνίδι της πρεμιέρας με τον Αρη, που θα γίνει τη μεθεπόμενη Κυριακή (20/8), στο Γεντί Κουλέ.
Μετά απο τρείς ήττες στην Ολλανδία (απο Χερενδφειν, Μπρέντα και Ουτρέχτη) και μια ισοπαλία με τον Ατρόμητο (2-2) στο γήπεδο της Καλλιθέας, ο Νταμπράουσκας, αναμένεται να τεστάρει ενδεκάδα πρωταθλήματος.
Το φιλικό θα γίνει στην σκιά της αποχώρησης του Ντιουσέ, ο οποίος πωλήθηκε στην Οσερ και αποτελεί παρελθόν απο τον ΟΦΗ.
Απομένει να δούμε, αν ο Νταμπράουσκας, επιλέξει σχηματισμό 3-5-2 ή 4-2-3-1 και πως έχει αποφασίσει σε κάθε περίπτωση να παρατάξει τον ΟΦΗ, στην πρεμιέρα.
Η αποχώρηση του Ντιουσέ και του Γκρόνιγκ, ο οποίος δεν έπεισε, καθιστά πιθανή την ενίσχυση του ΟΦΗ στην θέση 6, με ένα ακόμη ποδοσφαιριστή και ίσως και ένα ακόμη επιθετικό, πίσω απο τον Λουίς Φελίπε, αλλά αυτό θα φανεί μέχρι το τέλος του μήνα, που ολοκληρώνται οι μεταγραφές.
Ανοιχτό παραμένει και το θέμα Μανδά, για τον οποίο υπάρχει ενδιαφέρον εντός και εκτός Ελλάδος.
Ολα δείχνουν ότι, θα χρειαστεί λίγη υπομονή μερικών ημερών, ώστε να διαπιστώσουμε, το τελικό ρόστερ του ΟΦΗ, με το οποίο θα δαδίσει η καητική ομάδα, μέχρι τον Ιανουάριο.
Σε σχηματισμό 3-5-2, μια πιθανή διάταξη για τον ΟΦΗ στο φιλικό με την Φιορεντίνα, είναι αυτή με τους Μαδά, Λάρσον, Αμπάντα, Βούρο, Λαμπρόπουλο, Πασαλίδη (ή Καρώ), Μεγιάδο, Μπάκιτς, Νέιρα (ή Τοράλ), Ντίκο και Λουίς Φελίπε.
Σε σχηματισμό 4-2-3-1, οι Βούρος και Λαμπρόπουλος είναι το πιο πιθανό κεντρικό διδυμο, ο Μεγιάδο στο 6, ο Μπάκιτς στο 8, ο Ριέρα αριστερός εξτρέμ, ο Ντίκο στα δεξιά, ο Νέιρα ή ο Τοράλ στον άξονα, πίσω απο τον Λουίς Φελίπε στην κορυφή της επίθεσης.
Στην Ιταλία ο Νταμπράουσκας, πήρε 23 ποδοσφαιριστές. Πρόκειται για τους Χριστογεώργο, Σωτηρίου, Μανδά, Larsson, Πασαλίδη, Μαρινάκη, Βούρο, Καρώ, Γιαννούλη, Thorarinsson, Λαμπρόπουλο, Abanda, Gallegos, Neira, Toral, Riera, Mellado, Αποστολάκη, Bakic, Bifouma, Dicko, Phellype, Mosquera.
Eκτός έμειναν οι Θεοδοσουλάκης (τραυματίας), Fallatah και Κουτεντάκης.
Συνεχίζονται οι επιτυχίες απο αθλήτριες του ΟΦΗ, σε Πανελλήνιο επίπεδο, στο Beach Volley.
Μετά την 3η θέση στην Ελλάδα, που κατέκτησαν οι Πρινιωτάκη και Πιτσούλη στην κατηγορία Κ17, ήρθε η σειρά της Ελένης Κλαουτσάκη, να κατακτήσει την δεύτερη θέση στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ19, που έγινε στην Κεφαλονιά.
Η αθλήτρια του ΟΦΗ, μαζί με την Δανάη Αραμπατζή (Πήγασος), προκρίθηκαν στον τελικό του Πανελληνίου πρωταθλήματος, όπου ηττήθηκαν, απο τις Κουκουδίτσα Κυριακή και Λιόφτη Κατερίνα, με 2-0 (9-21, 19-21) και κατέλαβαν την δεύτερη θέση στην Ελλάδα.
Ωστόσο, στο ίδιο τουρνουά υπήρχαν και άλλες επιτυχίες απο αθλήτριες του ΟΦΗ, που κατέκτησαν χαμηλότερες θέσεις, με τις Ελευθερία και Νικολέτα Φανιουδάκη και Ελευθερία Φετφατζή και Εμμανουέλα Πιτσούλη, να μπαίνουν στην τελική οκτάδα, του τουρνουά.
Οπως ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Προύφας, «όλες οι ομάδες μας έδειξαν πολύ υψηλό αγωνιστικό επίπεδο στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα και έπαιξαν πρωταγωνιστικό ρόλο. Συγχαρητήρια σε όλα τα κορίτσια και τους εύχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαιριού. Τώρα, θα πάρουν μερικές μέρες ξεκούραση και μετά ξεκινάμε με τα κορίτσια του ΟΦΗ την μεγάλη μας προσπάθεια στο πρωτάθλημα της Α2 βόλει».
Στην κεντρική φωτογραφία, η Ελένη Καλουτσάκη του ΟΦΗ, δεξιά με την συναθλήτρια της Δανάη Αραμπατζή (Πήγασος), που κατέκτησαν την δεύτερη θέση στην Ελλάδα.
Γ.Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δυνατές συνεργασίες για τη γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, η οποία μετά την 4η θέση στην Ελλάδα, που κατέκτησε πέρσι, θέλει να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο και να συνεχίσει να βρίσκεται μέσα στις κορυφαίες της χώρας, όπως αρμόζει στο μεγάλο όνομα του ΟΦΗ.
Μετά απο διαδοχικές συναντήσεις και επαφές του αντιπροέδρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστα Καζανάκη και του προέδρου της επιτροπής της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, Δημήτρη Μανουσάκη, κοντά στην προσπάθεια της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, εντάσσονται δυο πρόσωπα, που θα βοηθήσουν σημαντικά την γενικότερη προσπάθεια και δυναμώνουν το γυναικείο ποδοσφαιρικό τμήμα του ΟΦΗ.
Ο Σταύρος Περακάκης, ο οποίος τα προηγούμενα χρόνια ηγήθηκε με επιτυχία την σπουδαία προσπάθεια της γυναικείας ομάδας του Εργοτέλη (2η θέση στην Ελλάδα πέρσι), αποδέχθηκε την πρόταση του Κώστα Καζανάκη, να βοηθήσει την προσπάθεια των κοριτσιών του ΟΦΗ και να είναι στην επιτροπή του γυναικείου ποδοσφαίρου του ΟΦΗ.
Ενώ ο Χρήστος Καταρτζόγλου, ιδιοκτήτης της ακαδημίας Candia Sport, θα έχει μια συνεργασία σε επίπεδο ακαδημιών, με την γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, καθώς στα γήπεδα που διαθέτει, θα προπονείται η ακαδημία ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ, ενώ θα δηλωθεί και δεύτερη ομάδα του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής, με κορίτσια ηλικίας μέχρι 17 ετών, όπως προβλέπεται απο την προκήρυξη του πρωταθλήματος.
"Οι κινήσεις και οι συνεργασίες αυτές γίνονται για να γίνουμε πιο δυνατοί" τονίζει ο Κώστας Καζανάκης και προσθέτει "είναι μεγάλη μας χαρά, που θα είναι κοντά μας ο κ. Περακάκης, ο οποίος με κέρδισε απο τις πρώτες συζητήσεις που κάναμε. Εχει μεγάλη εμπειρία απο το γυναικείο ποδόσφαιρο, απο την θητεία του στον Εργοτέλη και θα μας βοηθήσει πολύ σε διάφορους τομείς. Τον εκτιμώ και πιστεύω ότι μπορεί να αποδειχθεί η καλύτερη μας μεταγραφή.
Ενώ και η συνεργασία με τον κ. Καταρτζόγλου, θα μας βοηθήσει να στήσουμε το κομμάτι των ακαδημιών ποδοσφαίρου, που είναι επίσης πολύ σημαντικό για μας.
Επίσης ευελπιστώ ότι θα είναι κοντά μας φέτος και η ΠΑΕ ΟΦΗ, όπως μας έχει πεί ο διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ ΟΦΗ Μηνάς Λυσάνδρου και είμαι βέβαιος ότι αυτό θα γίνει. Χρειαζόμαστε τη βοήθεια της ΠΑΕ ΟΦΗ, για να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε καλύτερα και με την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω την ΠΑΕ ΟΦΗ και τον κ. Λυσάνδρου, για όλες τις διευκολύνσεις που μας έχει κάνει μέχρι σήμερα ".
Ο Σταύρος Περακάκης, με την σειρά του, ανέφερε ότι "με προσέγγισε πολύ όμορφα ο κ. Καζανάκης. Ηθελα να συνεχίσω στο γυναικείο ποδόσφαιρο. Γίνεται μια καλή προσπάθεια στον ΟΦΗ και θέλω και εγώ να βοηθήσω με την εμπειρία μου, πάνω σε αυτό".
Ενώ ο Χρήστος Κανταρτζόγλου, τόνισε ότι " η συνεργασία γίνεται, για να γίνει το κλαμπ πιο δυνατό σε θέματα υποδομής. Οι υποδομές θα τροφοδοτούν την δεύτερη ομάδα του ΟΦΗ και απο εκεί την πρώτη ομάδα. Νομίζω ότι θα βγεί κάτι πολύ καλό μέσα απο όλο αυτό".
Στην φωτογραφία, απο την συνάντηση στο εργοστάσιο του Κώστα Καζανάκη, ο Σταύρος Περακάκης, δεξιά με τον κ. Κώστα Κουντούρη (Candia Sport), τον πρόεδρο της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ Δημήτρη Μανουσάκη, τον κ. Χρήστο Καταρτζόγλου (Candia Sport) και τον αντιπρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστα Καζανάκη.