karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Νέα εποχή στο Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου, με νέα διοίκηση, αλλά και  νέες μεγάλες προκλήσεις, αλλά και διοργανώσεις προ των πυλών, με πρώτη τους Παράκτιους Μεσογειακούς Αγώνες, που διεξάγονται σε λιγότερο απο ένα μήνα στο Ηράκλειο, σε ένα κορυφαίο αθλητικό γεγονός για την πόλη του Ηρακλείου και τη χώρα συνολικά.
Στην εφημερίδα της κυβερνήσεως (ΦΕΚ) δημοσιεύτηκε η νέα διοίκηση του ΕΑΚΗ, οι διεργασίες για τη στελέχωση της οποίας, έγιναν αμέσως μετά τις εκλογές.
Στην προεδρία του ΕΑΚΗ, στη θέση του πετυχημένου Λευτέρη Ζερβού, συναντάμε ένα τεχνοκράτη, αλλά και ενεργό άνθρωπο του αθλητισμού, τον Μένανδρο Παντελλίδη.
Ο πρώην διευθυντής της VODAFONE στη Νότια Ελλάδα και νυν μέλος του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (επικεφαλής εμπορικού τμήματος), αναλαμβάνει τα ηνία του ΕΑΚΗ και θα χρειαστεί να πέσει στα...βαθιά, καθώς οι Παράκτιοι Μεσογειακοί Αγώνες διεξάγονται στην...έδρα του ΕΑΚΗ στο Karteros Beach Sports Center, ενώ θα κληθεί να διαχειριστεί και το μεγάλο έργο, ύψους 12 εκ. ευρώ που έχει προκηρύξει στο κολυμβητήριο, ο πρώην Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων κλειστή 33αρα πισίνα, κλειστό προπονητήριο, γήπεδα τένις, πίστα σκέιτμπορντ κλπ.
Mέσα σε όλα αυτά βέβαια, την δύσκολη καθημερινότητα στο κολυμβητήριο, το στάδιο Ελευθερίας, όπου η αντικατάσταση του ταρτάν είναι σε πρώτο πλάνο, αλλά και το Karteros Beach Sports Center, που φιλοξενεί σε μερικές μέρες το μεγάλο αθλητικό event των Παράκτιων Μεσογειακών Αγώνων, ένα πραγματικά μεγάλο στοίχημα.
Ο Μένανδρος Παντελλίδης, διακρίνεται για την αποτελεσματικότητα του και παρ' ότι το έργο του, μόνο εύκολο που δεν είναι, δείχνει διατεθειμένος, να ανταποκριθεί στο ύψος των περιστάσεων.
Δίπλα του, θα είναι δυο πρόσωπα με εμπειρία απο την θητεία τους στο ΕΑΚΗ και οι δυο απο τον υγρό στίβο.
Η Ευα Σημαιάκη, άλλοτε σπουδαία κολυμβήτρια και ο Μάνος Χουρδάκης κολυμβητής και πολίστας οι οποίοι θα έχουν τα πόστα του αναπληρωτή προέδρου (Σημαιάκη) και αντιπροέδρου (Χουρδάκης).
Στο Δ.Σ. του ΕΑΚΗ παραμένει η Μαρία Παπαδάκη (καθηγήτρια φυσικής αγωγής) η οποία αναβαθμίστηκε στη θέση του ταμία, με γνώση και μεγάλη προσφορά στις διοργανώσεις του βόλει.
Στο νέο Δ.Σ. ένα ακόμη πρόσωπο απο τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ ο Γιάννης Κουμπενάκης, πολύ αγαπητός στην οικογένεια του συλλόγου, με ουσιαστική και αθόρυβη προσφορά.
Ακόμη, ο Νίκος Ντασιονάκης απο την πυγμαχία, η Βασιλική Γιαλούση απο το μπάσκετ, η Εφη Πασπαλάκη εμπειρία απο αθλητισμό ΑμΕΑ (μπάσκετ με αμαξίδιο) και άλλα αξιόλογα πρόσωπα όπως η Μαρία Βασιλείου, η Εφη Φλώρου, η Αναστασία εποχή του ΕΑΚΗ.
Το νέο Δ.Σ. του ΕΑΚΗ, θα έχει διετή θητεία και το αν θα ανανεώσει για δυο ακόμη χρόνια, όπως έγινε με την προηγούμενη διοίκηση θα φανεί.
 Το προηγούμενο Δ.Σ. του ΕΑΚΗ, με την μεγάλη υποστήριξη του Λευτέρη Αυγενάκη, μεγάλωσε το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου, σε όλα τα επίπεδα. Σε κύρος, διοργανώσεις, εγκαταστάσεις. Αυτό είναι γεγονός.
Το σημερινό νέο Δ.Σ. του ΕΑΚΗ, έχει το στόχο, να το πάει ένα βήμα ψηλότερα, αλλά για να το πετύχει, θα χρειαστεί να έχει και αυτό, τα κυβερνητικά στηρίγματα, τόσο απο τον Λευτέρη Αυγενάκη, όσο απο τον Υφυπουργό Αθλητισμού (Γιάννη Βρούτση).
Ας ελπίσουμε, ότι θα τα έχει, για να μπορέσει και αυτό, να γράψει ιστορία.
 
Η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΑΚΗ, όπως αυτή δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβερνήσεως έχει ως εξής: Μένανδρος Παντελίδης (πρόεδρος), Ευη Σημαιάκη (αναπληρωτής πρόεδρος), Μανώλης Χουρδάκης (αντιπρόεδρος), Μαρία Βασιλείου (αναπληρωτής αντιπρόεδρος), Αναστασία Μπουρνάζου (Γραμματέας), Νικόλαος Ντασιονάκης (αναπληρωτής Γραμματέας), Μαρία Παπαδάκη (Ταμίας), Ελευθερία Καψάλη (αν.ταμίας), Νικόλαος Τσαγκαράκης (έφορος), Βασιλική Γιαλούση (αν. έφορος), Γιάννης Κουμπενάκης (μέλος), Ειρήνη Φλώρου (αν.μέλος), Θεονύφη Πασπαλάκη (μέλος), Μιχάλης Μυρτάκης (αν. μέλος).

Καλή θητεία και καλή δύναμη σε όλους!

Τις ευχές του στο νέο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ εκφράζει με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, κάνοντας ξεχωριστή αναφορά στον Δημήτρη Μπούση, υιό του Μιχάλη Μπούση, ο οποίος συμμετέχει στο νέο Δ.Σ. της ΠΑΕ.

Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αναφέρει ότι:

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, συγχαίρει το νέο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ για την εκλογή του, στην τελευταία Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΟΦΗ και του εύχεται καλή θητεία αλλά και καλή συνεργασία με το Αθλητικό σωματείο.

Καλωσορίζουμε στην οικογένεια του ΟΦΗ, τα νέα μέλη του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ και ειδικότερα τον υιό του ιδιοκτήτη της ομάδας και προέδρου της ΠΑΕ ΟΦΗ, Δημήτρη Μπούση.

Kαλή δύναμη σε όλο το Δ.Σ. και καλή επιτυχία στην ομάδα μας, στην αγωνιστική περίοδο που ξεκινάει.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Αντιπρόεδρος στην ΠΑΕ ΟΦΗ ο υιός του Μιχάλη Μπούση

Ο υιός του Μιχάλη Μπούση, Δημήτρης, ο οποίος το τελευταίο διάστημα παίρνει όλο και πιο ενεργό ρόλο στην ΠΑΕ και θα λάβει τη θέση του αντιπροέδρου, αλλά και ο νομικός Βασίλης Ψύχας, είναι τα νέα πρόσωπα του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΑΕ ΟΦΗ, όπως αυτό προέκυψε απο την Γενική Συνέλευση των μετόχων της ΠΑΕ, που έλαβε χώρα την Πέμπτη (17/8).

O Δημήτρης Μπούσης, είναι την τελευταία διετία πολύ κοντά στα δρώμενα της ΠΑΕ και έχει δείξει ότι έχει δεθεί πολύ με την ομάδα του ΟΦΗ, με αναρτήσεις του, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Είναι σε κάθε περίπτωση, θετικό για τον ΟΦΗ, ότι ένα ακόμη μέλος της οικογένειας Μπούση, θα ασχοληθεί ενεργά με την ομάδα.

Στο 8μελές διοικητικό συμβούλιο, πρόεδρος θα παραμείνει ο Μιχάλης Μπούσης και διευθύνων σύμβουλος ο Μηνάς Λυσσάνδρου.

Να σημειωθεί ότι το νέο Δ.Σ. έχει τρείς νομικούς (!), τον Μηνά Λυσσάνδου, τον Βασίλη Ψύχα και τον Ιάσωνα Παπαστεφανάκη απο το Ηράκλειο.

Ενώ συνεχίζουν σε αυτό, ο Ηλίας Πουρσανίδης και Μιχάλης Μυλωνάκης. Εκπρόσωπος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ στην ΠΑΕ ΟΦΗ είναι ο Γιάννης Δανδάλης.

Στην Γ.Σ. ψηφίστηκε η προσθήκη του διακριτικού γνωρίσματος (κάτι σαν γρύπας), το οποίο χρησιμοποιεί η ΠΑΕ στην εμφάνιση της και για αυτό χρειάστηκε η τροποποίηση του άρθρου 6 του καταστατικού.

To Δ.Σ. θα γίνει σε σώμα τις επόμενες ημέρες και απαρτίζεται απο τους:

Μιχαήλ Μπούση

Μηνά Λυσάνδρου
Ηλία Πουρσανίδη
Ιάσονα Παπαστεφανάκη
Μιχαήλ Μυλωνάκη
Δημήτριο Μπούση
Βασίλειο Ψύχα
Ιωάννη Δανδάλη (Εκπρόσωπος Ερασιτέχνη Ο.Φ.Η.)

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi