Mε τον Βόλο 2004 ΑΣ εκτός έδρας, ξεκινάει τις υποχρεώσεις του στο φετινό πρωτάθλημα της Α' Εθνικής γυναικών, ο ΟΦΗ.
Το πρωτάθλημα, θα διεξαχθεί με 14 ομάδες και θα ξεκινήσει την 1η Οκτωβρίου.
"Καλή σεζόν και επιτυχία στα κορίτσια μας!" αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
ΟΦΗ και Ρέθυμνο (ΡΕΑ) εκπροσωπούν την Κρήτη, στην κατηγορία, καθώς ο Εργοτέλης δεν δήλωσε συμμετοχή, στην Α' Εθνική, μετά απο 20ετή ιστορία στο γυναικείο ποδόσφαιρο.
ΑΕΚ, Παναθηναίκός και Αστέρας Τρίπολης, οι νέες ομαδες Α' Εθνικής, στην κατηγορία.
Το πρόγραμμα της πρώτης αγωνιστικής:
1η Αγωνιστική – 01/10/23
Αστέρας Τρίπολης – ΑΕΚ
Ολυμπιάδα Υμηττού – ΠΑΟΚ
ΑΕΛ – Σειρήνες Γρεβενών
Θεόνη Τρίκαλα 2011 ΑΟ – Ακαδημία Ελπίδες Καρδίτσας 1994
Βόλος 2004 – ΟΦΗ
ΡΕΑ ΑΟ – Παναθηναϊκός Α.Ο.
Νέες Ατρομήτου 2018 – Καστοριάς ΓΠΟ
Γ.Κορτς
Ο πρωταθλητής Ελλάδος του ΟΦΗ, στην κατηγορία Κ18 στα 110μ εμπόδια, Μύρων Ρεθυμνιωτάκης, θα αγωνιστεί στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Ανδρών/Γυναικών Κ18 θα γίνει το Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου στην πόλη Σεβάστεια της Τουρκίας.
O Mύρων Ρεθυμνιωτάκης, αναδείχθηκε πρόσφατα πρωταθλητής Ελλάδος στα 110 μ εμπόδια, με χρόνο 14.16 (ατομικό ρεκόρ) στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα που έγινε στην Πάτρα.
Ακόμη, αγωνίστηκε συμμετείχε με την αποστολή της Εθνικής ομάδας, στις "Ολυμπιακές ημέρες", που έγιναν στο Μάριμπορ τη Σλοβενίας.
Ο σπρίντερ του ΟΦΗ στα 110μ εμπόδια, έκανε επίδοση 14.20 κοντά στο ατομικό του ρεκόρ (14.16) και βγήκε 4ος στα προκριματικά, αλλά δεν κατάφερε να μπεί στον τελικό του αγωνίσματος.
Η χώρα μας θα συμμετάσχει στους Βαλκανικούς αγώνες με επτά αθλητές και εννέα αθλήτριες, που παρά τη χρονική στιγμή διεξαγωγής των αγώνων, θα επιδιώξουν το καλύτερο δυνατό και παράλληλα θα αποκομίσουν χρήσιμες εικόνες για το εγγύς μέλλον.
Η αποστολή θα αναχωρήσει από την Αθήνα την Παρασκευή (1/9) το πρωί και θα επιστρέψει στις 4 Σεπτεμβρίου.
Η πρώτη φωτογραφία του Χρήστου Μανδά, με τη φανέλα της Λάτσιο, είναι γεγονός.
Η φωτογραφία, είναι απο τις ιατρικές εξετάσεις, που πέρασε ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ, στην Ιταλική ομάδα, στην οποία θα υπογράψει για 5 χρόνια.
Tην ανέβασε η Λάτσιο, στον επίσημο λογαριασμό της στο twitter και αποτελεί ουσιαστικά την πρώτη ...ανακοίνωση των Ιταλών, για τον τερματοφύλακα του ΟΦΗ.
Οπως γίνεται γνωστό, απο τα Ιταλικά μέσα ενημέρωσης, ο Μανδάς, θα παραμείνει τελικά στη Λάτσιο και δεν θα δοθεί δανεικός στον ΟΦΗ για ένα χρόνο, όπως είχε ζητήσει στις αρχικές διαπραγματεύσεις, η κρητική ομάδα.
Σύμφωνα με τα Ιταλικά μέσα ενημέρωσης, ο προπονητής της Λάτσιο Μαουρίτσιο Σάρι εισηγήθηκε την παραμονή του Μανδά, στη Λάτσιο.
Ενώ όπως αναφέρουν, ο Ελληνας τερματοφύλακας, σήμερα (31/8) θα προπονηθεί στο αθλητικό κέντρο της Ιταλικής ομάδας.
Η εξέλιξη αυτή, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι, ο ΟΦΗ θα πρέπει να αναζητήσει τερματοφύλακα, στην αγορά των άνεργων παικτών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το ξεχωριστό deal του ΟΦΗ με τη Λάτσιο για τον Μανδά
