Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"I am not going to lie. It hurt!" ("δεν θα πω ψέμματα. Αυτό πόνεσε!") έγραψε στον επίσημο λογαριασμό του στο instagram ο Μπιφουμά, για τον αποκλεισμό του, απο την αποστολή του αγώνα με τον Αστέρα Τρίπολης.
Ο Κονγκολέζος επιθετικός, έβγαλε αντίδραση για το γεγονός, ότι θα παρακολουθήσει το παιχνίδι απο την τηλεόραση.
Βέβαια, ο Μπιφουμά μέχρι σήμερα, δεν ήταν ποτέ στο βασικό πλάνο του Νταμπράουσκας και μάλιστα κάποια στιγμή ήταν υπ' ατμόν, αλλά τελικά λύθηκε η συνεργασία με τον Γκρόνινγκ.
Τίποτα δεν πρέπει να αποκλειστεί βέβαια, μέχρι το τέλος της μεταγραφικής περιόδου, αν και ο ΟΦΗ, φαίνεται να ψάχνει κυρίως ένα παίκτη για τη θέση 6, όπου οι επιλογές είναι λίγες με Μεγιάδο και Γκαγιέγος.
Πάντως, η αντίδραση του Μπιφουμά, δεν πρέπει να ενοχλεί.
Συμβαίνουν, αυτά στις ομάδες.
Οι παίκτες, θέλουν να αγωνίζονται και η ενόχληση του Μπιφουμά δείχνει ποδοσφαιριστή, που θέλει να προσφέρει και αν μη τι άλλο, δεν είναι αδιάφορος.
Το ερώτημα είναι, ποιόν απο τους επιθετικούς να άφηνε εκτός ο Νταμπράουσκας, για να πάρει τον Μπιφουμά.
Ο Μοσκέρα, είχε συμμετοχή στο γκολ του Νέιρα, κόντρα σρον Αρη.
Ο Λουίς Φελίπε θα είναι ο βασικός φορ, μόλις έρθει στο 100% φυσικής κατάστασης.
Ο Ντίκο και ο Νέιρα σκόραραν, ενώ και ο Ριέρα, που δεν έπαιιξε κόντρα στον Αρη (ήταν στον πάγκο), φαίνεται να είναι πιο κοντά στο μυαλό του Νταμπράουσκας, απο τον Μπιφουμά.
Ο ΟΦΗ έχει φέτος, πολλές επιλογές στην επίθεση και μια κάποια γκρίνια, είναι λογικό, να υπάρχει.
Οι ...γκρινιάρηδες να πεισμώσουν και να δώσουν περισσότερα, ώστε να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του προπονητή.
Ο ΟΦΗ πήρε το θρίλερ με τον Αρη στην πρεμιέρα στο Γεντί Κουλέ (3-2), αλλά ο Βάλντας Νταμπράουσκας στην συνέντευξη τύπου, που ακολούθησε την αναμέτρηση, άφησε αιχμές για την διαιτησία του Μανούχου.
"Δεν είχαμε κανένα σεβασμό απο τη διαιτησία" ανέφερε χαρακτηριστικά ο Λιθουανός τεχνικός.
"Σήμερα δεν μας σεβάστηκε ο διαιτητής. Δεν ζητάμε χάρες, θέλουμε δίκαιη διαιτησία. Κάθε φορά σφύριζε φάουλ, λες και ήταν αγώνας μπάσκετ. Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι και γι αυτά τα πράγματα. Δεν συνηθίζω να μιλάω για τη διαιτησία, αλλά θέλω δικαιοσύνη. Στο πρώτο μέρος ο διαιτητής ήταν πολύ καλός, ενώ στο δεύτερο σφύριζε συνέχεια. Θέλουμε σεβασμό, δεν θέλουμε χάρες" ανέφερε χαρακτηριστικά ο τεχνικός του ΟΦΗ.
Για το παχινίδι ο Νταμπράουσκας, ανέφερε ότι «θέλω να συγχαρώ τον κόσμο που γέμισε το γήπεδο και αυτούς που είδαν το ματς από την τηλεόραση. Σε όλους συγχαρητήρια για την πρώτη νίκη. Οταν έρχεται η νίκη στις καθυστερήσεις έρχεται μετά από δουλειά στην προετοιμασία. Και οι δύο ομάδες ήθελαν τη νίκη. Και ο Άρης έκανε ό,τι μπορούσε. Ηταν το πρώτο επίσημο παιχνίδι για εμάς, θέλουμε 2-3 παιχνίδια για να γίνουμε καλύτεροι, για να βρούμε τον ρυθμό μας. Ο Αρης αντίθετα είχε το πλεονέκτημα να έχει παίξει 4 επίσημα παιχνίδια. Και είχε μεσοβδόμαδο παιχνίδι, με ταξίδι. Πιστεύαμε πως στο τέλος του παιχνιδιού θα είχαμε τις ευκαιρίες. Σήμερα είχα 16 μαχητές. Το κλειδί ήταν η προετοιμασία μας για το παιχνίδι. Οι παίκτες έπαιξαν πάρα πολύ καλά. Κι αυτοί που δεν έπαιξαν είμαι σίγουρος πως όταν παίξουν θα είναι σαν λιοντάρια!".
Για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 2-0, αλλά ισοφαρίστηκε σε 2-2 ο Νταμπράουσκας, ανέφερε πως "'οταν βάλαμε τα δύο γκολ θα έπρεπε να αντιδράσουμε καλύτερα. Κάναμε το 1-0 και μετά ο Άρης έχασε ευκαιρία, το ίδιο και μετά το 2-0. Σε αυτό δεν είμαι ευχαριστημένος. Ισως να έχει κάνει και με τον ρυθμό. Μετά το 3-2, όμως, η αντίδρασή μας ήταν σωστή, δεν αφήσαμε τον Άρη, τον αναγκάσαμε να παίξει με μεγάλες μπαλιές. Είμαστε μακριά από αυτό που θέλουμε. Η ομάδα θα συνεχίσει τη δουλειά και θα βελτιωθεί κι άλλο, θα βελτιωθούμε σε όλα τα κομμάτια. Δεν κάνεις πλάνο να κερδίσεις ένα παιχνίδι στο 91'. Θα ήταν καλύτερα να βάζαμε τρίτο γκολ στο 2-0 ή στο 2-1".
Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις του Βάλντας Νταμπράουσκας, αλλά και του προπονητή του Αρη, Απόστολου Τερζή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η νίκη θρίλερ του ΟΦΗ επί του Αρη (VIDEO)
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση της ΕΠΟ, την Παρασκευή 01/0 9/2023 και ώρα 11:00, στο ξενοδοχείο ATHENS MARRIOTT HOTEL- Αίθουσα Aegean Ball room (Λ. Συγγρού 385, Παλαιό Φάληρο), θα πραγματοποιηθεί η κλήρωση του πρωταθλήματος της Α΄Εθνικής Κατηγορίας Ποδοσφαίρου Γυναικών, περιόδου 2023-2024, στην οποία συμμετέχει η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΟΦΗ.
Η κλήρωση θα μεταδοθεί σε live – streaming από την ηλεκτρονική διεύθυνση της Ε.Π.Ο. (www. epo. gr).