karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το όμορφο και ιστορικό ταξίδι στην Α2 βόλεϊ, ξεκίνησε για τα κορίτσια του ΟΦΗ, με την πρώτη προπόνηση για τη νέα σεζόν, που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.

 Με κρητικό στοιχείο και μέσο όρο ηλικίας 17 ετών (!) τα κορίτσια του ΟΦΗ, είναι έτοιμα να κρατήσουν και φέτος ψηλά τη σημαία του συλλόγου, αγωνιζόμενα για πρώτη φορά στην Α2 κατηγορία.

 Στην "πρώτη" της ομάδας, παρέστη, ο πρόεδρος του ΤΑΑ ΟΦΗ και του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ο οποίος ευχήθηκε στα κορίτσια "να έχετε την υγειά σας και να ευχαριστηθείτε τη χρονιά, σε μια ανώτερη κατηγορία, όπως είναι η Α2. Ο στόχος μας είναι η ομάδα να σωθεί και αν μπορεί να κοιτάξει και κάτι παραπάνω θα είναι καλοδεχούμενο".

 Ο Γενικός Αρχηγός του τμήματος βόλει του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, ανέφερε με τη σειρά του, ότι "εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και να απολαύσετε αυτό το ταξίδι.Οι απαιτήσεις φέτος θα είναι διαφορετικές, αλλά πιστεύουμε σε εσάς ότι μπορείτε να τα καταφέρετε".

 Η έφορος του ΟΦΗ, Αντωνία Γεωργοπούλου, τόνισε με τη σειρά της, ότι "πολύ χαίρομαι που είμαστε και πάλι μαζί. Πετύχαμε πολλά πέρσι και πιστεύω ότι και φέτος μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα. Θα είμαι δίπλα σας, σε ότι χρειαστείτε".

 Ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας μιλώντας για την παρθενική συμμετοχή του ΟΦΗ στην Α2 βόλει και τους στόχους της ομάδας τόνισε ότι  πως "είναι μια ιστορική και σημαντική χρονιά για μας. Είναι η πρώτη φορά που η γυναικεία ομάδα του ΟΦΗ, συμμετέχει στην Α2 κατηγορία. Χαιρόμαστε πολύ, που αυτό έχει γίνει με παιδιά απο την Κρήτη. Αποφασίσαμε διοίκηση και τεχνικό τιμ να στηρίξουμε την προσπάθεια των παιδιών, που ανέβασαν την ομάδα. Εχουμε μια νεανική ομάδα με 17 ετών μέσος όρος, απο τους χαμηλότερους που έχουν αγωνιστεί σε Εθνική κατηγορία. Θα είναι ένα δύσκολο εγχείρημα, αλλά πιστεύουμε πολύ σε αυτά τα κορίτσια. Φέραμε κάποια ταλαντούχα παιδιά απο το Ηράκλειο και το εγχείρημα αυτό, πιστεύουμε ότι θα αποδώσει καρπούς. Ο στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε όσο το δυνατόν πιο νωρίς την κατηγορία και μετά να παίξουμε όσο πιο ελεύθερα γίνεται και να βελτιωθούμε σε ατομικό επίπεδα. Είναι μια δύσκολη κατηγορία η Α2, με έμπειρες Αθηναϊκές ομάδες, αλλά πιστεύω ότι μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί".

 Το πρωτάθλημα της Α2 βόλει γυναικών θα ξεκινήσει στις 21 Οκτωβρίου.

Δείτε ΕΔΩ φωτογραφίες

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με...συνταγή Αρη, θα παραταχθεί ο ΟΦΗ, το Σάββατο με τον Αστέρα (8μμ-Cosmote Tv), για την δεύτερη αγωνιστική του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκ, με στόχο να σπάσει την κατάρα που τον  κυνηγάει στην Τρίπολη, όπου δεν έχει καταφέρει να κερδίσει ποτέ.

Κόντρα στην παράδοση, ο ΟΦΗ, θα επιχειρήσει να σπάσει αυτό το αρνητικό σερί και να διπλασιάσει τις νίκες του, απέναντι σε μια ομάδα που και αυτή -όπως και ο Αρης-είναι απο τις βασικές διεκδικήτριες της εξάδας.

Μετά τη νίκη της πρεμιέρας (3-2), ο Νταμπράουσκας, δεν αναμένεται να κάνει σοβαρές αλλαγές στην ενδεκάδα.

Ολα δείχνουν ότι ο Λιθουανός τεχνικός θα επιμείνει στο 3-5-2, με τους Μανδά, Λάρσον, Τοράρινσον, Βούρο, Καρώ, Λαμπρόπουλο, Μεγιάδο, Γκαγιέγος, Μπάκιτς, Τοράλ, Ντίκο.

Στην 20μελή αποστολή που ταξίδεψε στην Τρίπολη, μετέχουν οι  Μανδάς, Χριστογεώργος, Μαρινάκης, Larsson, Abanda, Thorarinsson, Γιαννούλης, Λαμπρόπουλος, Πασαλίδης, Βούρος, Καρώ, Gallegos, Mellado, Bakic, Neira, Toral, Riera, Mosquera, Dicko και Phellype.

Εκτός αποστολής, έμειναν οι Σωτηρίου, Bifouma, Fallatah, Κουτεντάκης, Αποστολάκης και Θεοδοσουλάκης (τραυματίας).

Ο αντίπαλος του ΟΦΗ, με προπονητή ξανά τον Σέρβο Ράσταβατς, προέρχεται απο την ήττα απο τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα στην πρεμιέρα (3-0), ωστόσο στην έδρα του, παρουσιάζεται πάντα δυνατός και γενικά θέλει και φέτος να είναι στις ομάδες που θα διεκδικήσουν μια θέση στην εξάδα.

 

 

 

Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 2-0 απέναντι στον Αρη, με τα γκολ των Ντίκο (17') και Τοράρινσον (38'), αλλά το παιχνίδι δεν είχε τελειώσει.

Ο Αρης μείωσε σε 2-1 με το γκολ του Μορόν στο 40' λίγο πριν την εκπνοή του ημιιχρόνου και στο δεύτερο 45λεπτο άλλαξε το σκηνικό του αγώνα.

Ο Αρης, πάτησε καλύτερα στο γήπεδο και το έφερε στα ίσια στο 68' σε μια φάση που οι φιλοξενούμενοι σκόραραν με τον με τον Φαμπιάνο, μετά την εκτέλεση φάουλ του Πάλμα.

Ο βοηθός σήκωσε τη σημαία για οφσάιντ, αλλά τελικά το VAR που εξέτασε τη φάση, μέτρησε το γκολ του Αρη και έτσι έγινε το 2-2.

Και σε αυτή τη (στατική) φάση, η άμυνα του ΟΦΗ δεν λειτούργυσε σωστά και χάθηκαν τα μαρκαρίσματα.

Γ.Κορτς

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi