Ο ΟΦΗ προηγήθηκε στο 17' με το γκολ του Ντίκο απέναντι στον Αρη, σε μια άριστη κόντρα του ΟΦΗ, με τον Μανδά να παίζει γρήγορα και να βρίσκει τον επιθετικό του ΟΦΗ και την άμυνα του Αρη ανοιχτή.
Ωστόσο, οι Θεσσαλονικείς βρήκαν δυο λεπτά αργότερα, μια μεγάλη φάση να σκοράρουν.
Ο Πάλμα πήρε την κεφαλιιά μέσα στην περιοχή, η μπάλα βρήκε το δεξί δοκάρι του Μανδά και μετά ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ απομάκρυνε τη μπάλα, στα όρια της γραμμής τέρματος.
Οι παίκτες του Αρη ζήτησαν γκολ, αλλά ο διαιτητής Μανούχος και το VAR δεν τους δικαίωσαν.
Tυχερός ο Μανδάς και ο ΟΦΗ στη φάση αυτή.
Eτσι, παρέμεινε το 1-0 υπερ του ΟΦΗ με το γκολ του Ντίκο στο 17'.
Γ.Κορτς
Με αισιοδοξία για μια πετυχημένη σεζόν, στη Β' Εθνική, το μπάσκετ του ΟΦΗ, ξεκίνησε την προετοιμασία του στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Το πρωτάθλημα θα ξεκινήσει 7 Οκτωβρίου και ο ΟΦΗ θέλει να παρουσιάσει και φέτος μια ανταγωνιστική ομάδα στην κατηγορία.
Ο ΟΦΗ ενισχύθηκε με έμπειρους παίκτες και φέτος θέλει να κάνει μια χρονιά καλύτερη απο την περσινή με πρώτο στόχο την εύκολη παραμονή στην κατηγορία.
Στην "πρώτη" του ΟΦΗ, το "παρών" έδωσαν τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα, με εξαίρεση τον 28χρονο ύψους 2μ09 σέντερ Τάσο Πιλκούδη, ο οποίος αναμένεται στο Ηράκλειο τις επόμενες ημέρες.
Παρόντες ωστόσο, όλοι οι υπόλοιποι νεοαποκτηθέντες, ο γκάρντ Αλκης Παππάς, ο γκαρντ Δημήτρης Ζαφειρούδης, ο 23χρονος (1μ96) φόργουορντ Νίκος Κασπίρης και ο Μιχάλης Καψάλης που επέστρεψε στον ΟΦΗ.
Κοντά στους νέους και οι παλιοσειρές Τσερκιτζόγλου, Μποχωρίδης, Λιανός, αλλά και οι Πρωτογεράκης, Σταμπουλής, που διαμορφώνουν ένα δυνατό σύνολο για την ομάδα του ΟΦΗ στην Β' Εθνική.
Μεταγραφή, έκανε και η...επιτροπή μπάσκετ, η οποία πλαισιώθηκε με τον Νεκτάριο Μυλωνάκη.
Ενώ προσθήκη έγινε και στο τεχνικό επιτελείο με τον Κώστα Πάλλη, να είναι συνεργάτης του Βασίλη Ράλλη (παραμένει στο τιμ και ο Μάνος Καρλάφτης).
Στις δηλώσεις του, ο προπονητής Βασίλης Ράλλης, που βρίσκεται για 7η σερί χρονιά στον πάγκο της ομάδας, ανέφερε ότι «είναι μεγάλη μου τιμή να βρίσκομαι στο ιστορικότερο σωματείο του νησιού για 7η χρονιά. Φέτος θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό από πέρσι. Πιστεύω πως αν έχουμε την υγεία μας και δεν έχουμε σοβαρούς τραυματισμούς, η ομάδα φέτος θα είναι πιο ισχυρή από πέρσι. Δεν μπορώ ακόμα να μιλήσω για τους στόχους μας, γιατί δεν έχουν διαμορφωθεί ακόμα τα ρόστερ στην κατηγορία. Είμαι ευχαριστημένος από τις μεταγραφές που έχουμε κάνει. Νομίζω ότι για το μπάτζετ μας, έχουμε δημιουργήσει μια αρκετά ανταγωνιστική ομάδα. Μένει να το δείξουμε και στο γήπεδο. Να αποφύγουμε τα περσινά παρατράγουδα και να προσπαθήσουμε να έχουμε μια πιο ήσυχη χρονιά».
Ο ιστορικός Γενικός Αρχηγός του ΟΦΗ, Μάνος Σφακιανάκης, κάλεσε τους φιλάθλους του ΟΦΗ να στηρίξουν την προσπάθεια της ομάδας. Οπως είπε «καινούργια χρονιά, καινούργια όνειρα και φιλοδοξίες. Ευχόμαστε υγεία μέσα και έξω από το γήπεδο. Δύσκολη χρονιά σε δύσκολες συνθήκες, όμως και φέτος προσπαθήσαμε και θα προσπαθούμε να κάνουμε ότι καλύτερο για να έχουμε μια καλύτερη πορεία τη νέα σεζόν. Επειδή ο ΟΦΗ με τον κόσμο του είναι συνυφασμένες έννοιες και είναι ένα πράγμα μαζί, ευχόμαστε να είναι φέτος να γεμίσει το γήπεδο, γιατί τους έχουμε ανάγκη».
Το μέλος της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ, ο Βαγγέλης Φανουργάκης, κάλεσε και αυτός με τη σειρά του, τους φιλάθλους να στηρίξουν την προσπάθεια της ομάδας. Οπως είπε «φέτος κάναμε σημαντικές προσθήκες στην ομάδα μας και καλύψαμε τις θέσεις που πέρσι είχαμε πρόβλημα. Καλούμε τον κόσμο του ΟΦΗ να έρθει κοντά μας στο γήπεδο και να μας στηρίξει με τα διαρκείας που θα κυκλοφορήσουν τις επόμενες ημέρες. Επιδιώκουμε να ξεκαθαρίσουμε σύντομα το θέμα της παραμονής, ώστε η ομάδα να κατακτήσει την καλύτερη θέση που μπορεί κατά τη διάρκεια της σεζόν».
Απο τους νέους παίκτες, ο Αλκης Παππάς χαρακτήρισε τον ΟΦΗ "νέα πρόκληση, για μένα. Είμαι πολύ χαρούμενος. Οι άνθρωποι της ομάδας με έχουν κάνει να νιώσω πολύ άνετα. Θέλουμε να είμαστε έτοιμοι στο πρωτάθλημα".
Ο Δημήτρης Ζαφειρούδης, τόνισε ότι "πρώτη φορά θα αγωνιστώ στον όμιλο του Νότου. Η Κρήτη, είναι ένα υπέροχο μέρος. Θα γίνουμε γρήγορα ομάδα και θα πετύχουμε τους στόχους μας".
Ο Νίκος Κασπίρης με τη σειρά του ανέφερε ότι "ο ΟΦΗ είναι μια ομάδα με ιστορία και θα παλέψουμε για το καλύτερο".
Ο έμπειρος Γιάννης Λιανός, ανέφερε ότι "ευχόμαστε να έχουμε μια καλή σεζόν με υγεία", ενώ ο Πρόδρομος Τσερκιτζόγλου ανέφερε ότι "η ομάδα κοιτάζει πιο ψηλά απο πέρσι. Εφερε έμπειρους παίκτες. Βήμα-βήμα θα δουλέψουμε για να τα καταφέρουμε".
Δείτε παρακάτω VIDEO απο την πρώτη του ΟΦΗ.





Απο ...ασίστ του Μανδά, στον Ντίκο, ο οποίος χόρεψε την αργοκίνητη άμυνα του Αρη και με ωραίο σουτ, άνοιξε το σκορ, το πρώτο γκολ του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα.
Στο 17ο λεπτό της αναμέτρησης, ο Μανδάς έπαιξε γρήγορα και "βρήκε" τον γρήγορο Ντίκο, ο οποίος ξεπέρασε το εμπόδιο του Οντουμπάτζο (ζήτησε φάουλ χωρίς να έχει δίκιο), χόρεψε με προσποιήσεις την άμυνα του Αρη και με δυνατό σουτ άνοιξε το σκορ, για τον ΟΦΗ, βάζοντας φωτιά στο Γεντί Κουλέ.
Ωραίο γκολ απο τον Ντίκο, ο οποίος ξεκίνησε με το δεξί το πρωτάθλημα.
Γ.Κορτς