Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τα καλύτερα ταλέντα της Κρήτης, βάζει στο ρόστερ της, η γυναικεία ομάδα βόλει του ΟΦΗ, ενόψει της ιστορικής συμμετοχής της, στην Α2 βόλει.
Οι άνθρωποι του ΟΦΗ, έχουν δημιουργήσει μια ομάδα με μέσο όρο ηλικίας 17 ετών, κυρίως, με αθλήτριες απο την Κρήτη.
Τελευταία μεταγραφικά αποκτήματα της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, πέντε (!) αξιόλογες αθλήτριες, απο την ομάδα του Πήγασου.
Πρόκειται για αθλήτριες γεννημένες απο το 2006 και μετά.
Συγκεκριμένα, ο ΟΦΗ απέκτησε με μεταγραφή τις παρακάτω αθλήτριες:
-Δανάη Αραμπατζή (2006, Ακραία, Διαγώνιος).
-Ελευθερία Βεργετάκη (2006, Κεντρικός).
-Κωσταντίνα Παπαδάκη (2009, Ακραία).
-Κατερίνα-Αννα Αντιφιλλιώτη (2007, Πασαδόρος).
-Κλέα Ζάλλη (2006, λίμπερο).
Πρόκειται για κορίτσια-όπως τα περισσότερα του ΟΦΗ-τα οποία εκτός απο την ομάδα γυναικών, θα ενισχύσουν και τα αναπτυξιακά τμήματα Νεανίδων, Κορασίδων, Παγκορασίδων.
Απο τις παραπάνω αθλήτριες η 14χρονη Κωσταντίνα Παπαδάκη (ακραία), είναι στην προεπιιλογή για την Εθνική ομάδα Παγκορασίδων (Κ16).
Με ανακοίνωση του, το ΤΑΑ ΟΦΗ, ευχαριστεί την ομάδα του Πήγασου και τον πρόεδρο του συλλόγου Σπύρο Αραμπατζή, για την άριστη συνεργασία.
Στο μεταξύ, η προετοιμασία των κοριτσιών του ΟΦΗ, συνεχίζεται με καθημερινές προπονήσεις, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Προύφας, μετράει τις τελευταίες μέρες και νέες αφίξεις αθλητριών στο προπονητικό πρόγραμμα, όπως είναι οι αδερφές Φανιουδάκη (Ελευθερία και Νικολέτα), Κική Παπουλίδου, Εμμανουέλα Πιτσούλη, Βεργετάκη Ελευθερία, Ιωάννα Ζλατιλίδη.
Η εκτίμηση είναι ότι, απο την 1η Σεπτεμβρίου θα έχει όλες τις αθλήτριες στην διάθεση του, για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας (το πρωτάθλημα της Α2 θα ξεικήσει στις 21 Οκτωβρίου).
Στην φωτογραφία, απο αριστερά, τα 4 απο τα 5 μεταγραφικά αποκτήματα, του ΟΦΗ, απο τον Πήγασο, η Δανάη Αραμπατζή, Κωσταντίνα Παπαδάκη, Κλέα Ζάλλη και Κατερίνα Αντιφιλιώτη (λείπει η Ελευθερία Βεργετάκη).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ξεκίνησε το ιστορικό ταξίδι για την ομάδα βόλει του ΟΦΗ
Δυο θρύλοι του Ελληνικού μπάσκετ ο Δημήτρης Διαμαντίδης και ο Κώστας Τσαρτσαρής, μιλούν στον Γιώργο Κορτσιδάκη στο WINNER της τηλεόρασης CRETA, για την Εθνική ομάδα, που ετοιμάζεται να μπεί στη μάχη του Μουντομπάσκετ στις Φιλιππίνες.
Αναφέρονται στη μεγάλη επιτυχία που λείπει απο το Εθνικό μας συγκρότημα, αλλά και την κατάσταση που επικρατεί σήμερα, στο Ελληνικό μπάσκετ.
Με ρόλο στην Ομοσπονδία και οι δυο πλέον, καταθέτουν τις απόψεις τους, για τη δουλειά που γίνεται στις μικρές ηλικίες σε όλη την Ελλάδα, αλλά και στο τι πρέπει να αλλάξει ώστε να αναδειχθούν ξανά μεγάλα ταλέντα που θα στελεχώσουν την Εθνική Ανδρών.
Οι δυο μεγάλοι άσοι θυμούνται μεγάλες τους στιγμές στα παρκέ, με την Εθνική και τον Παναθηναϊκό, όπου κέρδισαν τα πάντα και μιλούν και για τον ένα και μοναδικό Νίκο Γκάλη.
Στο WINNER της τηλεόρασης CRETA o Δημήτρης Διαμαντίδης και ο Κώστας Τσαρτσαρής, σε μια συζήτηση κατάθεση-ψυχής!
Δείτε παρακάτω την εκπομπή
Νέα εποχή στο τμήμα κολύμβησης του ΟΦΗ, με τον προπονητή Γιάννη Ζελεσκίδη, να αναλαμβάνει τα ηνία του τμήματος.
Ο Γιάννης Ζελεσκίδης, είναι 53 ετών, γυμναστής ΤΕΦΑΑ με ειδικότητα την κολύμβηση και την υδατοσφαίριση και κατάγεται απο την Ορεστιάδα.
Εργάστηκε επί σειρά ετών στο Νηρέα Ορεστιάδας (2004-2012) και στον Πρωτέα Ορεστιάδας (2013-2023).
Σαν αθλητής, υπήρξε κολυμβητής και πολίστας της Βουλιαγμένης
Είναι καθηγητής φυσικής αγωγής στο Ηράκλειο.
Ο κ. Ζελεσκίδης, εκτός απο το τμήμα κολύμβησης του ΟΦΗ θα έχει και την ευθύνη του τμήματος μίνι-προμίνι της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ.
Οπως ανέφερε "θα προσπαθήσουμε να φτάσουμε την κολύμβηση του ΟΦΗ και την υποδομή της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, σε ένα ακόμη καλύτερο επίπεδο, απο ότι είναι σήμερα. Χαίρομαι που θα εργαστώ σε ένα μεγάλο και ιστορικό σύλλογο, όπως είναι ο ΟΦΗ".
Ο κ. Ζελεσκίδης έχει ήδη πιάσει δουλειά και το τμήμα κολύμβησης βρίσκεται σε φάση ξηρής προπόνησης σε ειδικό χώρο, δίπλα στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Οι εγγραφές στο τμήμα κολύμβησης του ΟΦΗ, έχουν ήδη ξεκινήσει και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 2810-311525.
*Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και το τμήμα κολύμβησης του ΟΦΗ, θέλουν να ευχαριστήσουν την προπονήτρια Βαλεντίνη Χειλουδάκη, για τα όσα πρόσφερε στην κολύμβηση του ΟΦΗ, τα τελευταία χρόνια.