karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο υιός του Μιχάλη Μπούση, Δημήτρης, ο οποίος το τελευταίο διάστημα παίρνει όλο και πιο ενεργό ρόλο στην ΠΑΕ και θα λάβει τη θέση του αντιπροέδρου, αλλά και ο νομικός Βασίλης Ψύχας, είναι τα νέα πρόσωπα του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΑΕ ΟΦΗ, όπως αυτό προέκυψε απο την Γενική Συνέλευση των μετόχων της ΠΑΕ, που έλαβε χώρα την Πέμπτη (17/8).

O Δημήτρης Μπούσης, είναι την τελευταία διετία πολύ κοντά στα δρώμενα της ΠΑΕ και έχει δείξει ότι έχει δεθεί πολύ με την ομάδα του ΟΦΗ, με αναρτήσεις του, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Είναι σε κάθε περίπτωση, θετικό για τον ΟΦΗ, ότι ένα ακόμη μέλος της οικογένειας Μπούση, θα ασχοληθεί ενεργά με την ομάδα.

Στο 8μελές διοικητικό συμβούλιο, πρόεδρος θα παραμείνει ο Μιχάλης Μπούσης και διευθύνων σύμβουλος ο Μηνάς Λυσσάνδρου.

Να σημειωθεί ότι το νέο Δ.Σ. έχει τρείς νομικούς (!), τον Μηνά Λυσσάνδου, τον Βασίλη Ψύχα και τον Ιάσωνα Παπαστεφανάκη απο το Ηράκλειο.

Ενώ συνεχίζουν σε αυτό, ο Ηλίας Πουρσανίδης και Μιχάλης Μυλωνάκης.

Εκπρόσωπος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ στην ΠΑΕ ΟΦΗ είναι ο Γιάννης Δανδάλης.

Στην Γ.Σ. ψηφίστηκε η προσθήκη του διακριτικού γνωρίσματος (κάτι σαν γρύπας), το οποίο χρησιμοποιεί η ΠΑΕ στην εμφάνιση της και για αυτό χρειάστηκε η τροποποίηση του άρθρου 6 του καταστατικού.

To Δ.Σ. θα γίνει σε σώμα τις επόμενες ημέρες και απαρτίζεται απο τους:

Μιχαήλ Μπούση

Μηνά Λυσάνδρου
Ηλία Πουρσανίδη
Ιάσονα Παπαστεφανάκη
Μιχαήλ Μυλωνάκη
Δημήτριο Μπούση
Βασίλειο Ψύχα
Ιωάννη Δανδάλη (Εκπρόσωπος Ερασιτέχνη Ο.Φ.Η.)

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με χαμόγελα και όνειρα, για μια ακόμη πετυχημένη σεζόν στην Α' Εθνική ποδοσφαίρου γυναικών, τα κορίτσια του ΟΦΗ, ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για το νέο πρωτάθλημα που θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο.

Τη σεζόν που πέρασε ο ΟΦΗ, τερμάτισε στην 4η θέση στην Ελλάδα, που είναι η καλύτερη της ιστορίας του.

Και φέτος όμως, ο στόχος είναι, η ομάδα να είναι, στις καλύτερες της κατηγορίας.

Στην "πρώτη" των κοριτσιών του ΟΦΗ, που έγινε στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, η διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ήταν εκεί για να τους ευχηθεί καλό ξεκίνημα.

"Σας εύχομαι υγεία και μια σεζόν με επιτυχίες για τον ΟΦΗ μας" ανέφερε ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης.

Ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστα Καζανάκης, είπε στα κορίτσια ότι "φέτος θα είναι η χρονιά σας. Το σήμα που έχετε στο πέτο σας είναι για μεγάλες διακρίσεις".

Εκ μέρους της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, στην πρώτη συγκέντρωση των κοριτσιών του ΟΦΗ παραβρέθηκαν ακόμη οι κ.κ. Αποστολάκης, Ζερβάκης, Αρώνης, Ασσαργιωτάκη.

Ο πρόεδρος της διοικούσας επιτροπής της γυναικείας ομάδας Δημήτρης  Μανουσάκης ευχαρίστησε τη διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ που είναι πολύ κοντά στην προσπάθεια της γυναικείας ομάδας και ευχήθηκε στα κορίτσια να συνεχιστεί το οικογενειακό κλίμα, που υπάρχει στην ομάδα τα τελευταία χρόνια.

Στη συνέχεια, ο προπονητής Σταμάτης Μαματζάκης, με το συνεργάτη του, Κώστα Παντζαρίδη, ανέλυσαν στα κορίτσια του ΟΦΗ το πρόγραμμα της προετοιμασίας.

Στο τεχνικό τιμ θα είναι και ο γυμναστής Μιχάλης Παπαδάκης.

"Καλή σεζόν με υγεία και επιτυχίες στα κορίτσια μας, που και και φέτος με την ασπίδα στην καρδιά, θα επιχειρήσουν να κρατήσουν ψηλά την σημαία του ΟΦΗ μας, στο πρωτάθλημα της Α' Εθνικής!" αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, για την πρώτη των κοριτσιών.

Τον αγιασμό τέλεσε ο γνωστός φίλος του ΟΦΗ, Παπα- Γιώργης Χατζάκης (είναι και πατέρας αθλήτριας του ΟΦΗ), ο οποίος ευχήθηκε στα κορίτσια "υγεία και να πάρετε φέτος το πρωτάθλημα!".

Δείτε εδω φωτογραφίες

Τις ευχές των φίλων του, δέχεται ο γνωστός Ηρακλειώτης επιιχειρηματίας Μανώλης Μανωλιδάκης, ο οποίος έγινε παππούς, καθώς η κόρη του Χάρις, έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι.
Με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ εκφράζει τις θερμότερες ευχές του, στον επιχειρηματία και μέλος του συλλόγου, αλλά και αγαπητό στην οικογένεια του ΟΦΗ, καθώς υπηρξε στην "ομάδα των 9 επιχειρηματιών" που ανέλαβαν σε δύσκολες εποχές τον ΟΦΗ απο την Γ' Εθνική και τον επανέφεραν στην Σούπερ Λίγκ στην οποία είναι σήμερα.
Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, αναφέρει ότι  "το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζει τις θερμότερες ευχές του, στον φίλο του σωματείου, διακεκριμένο επιχειρηματία, μέλος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και πρώην μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ, Μανώλη Μανωλιδάκη, για την γέννηση της εγγονής του.
Θερμές ευχές, στην οικογένεια Μανωλιδάκη για το ευτυχές γεγονός".
Θερμές ευχές και απο εμάς, στον Μανώλη Μανωλιδάκη και την οικογένεια του.
Να τους ζήσει και να το δουν, όπως επιθυμούν.
Γ.Κορτς

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi