Ενα ακόμη ταλεντάκι της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, επιλέχθηκε για τα τμήματα υποδομής της ΠΑΕ ΟΦΗ (Κ15).
Ο λόγος για τον Μάνο Καρβελά (2009), ο οποίος τη νέα σεζόν θα στελεχώσει την ομάδα Κ15 της ΠΑΕ ΟΦΗ.
Και αυτός ο νεαρός ποδοσφαιριστής, πέρασε με επιτυχία τα αγωνιστικά τεστ, που έγιναν το προηγούμενο διάστημα και επιλέχθηκε απο τους προπονητές της ΠΑΕ.
Να σημειωθεί ότι ο Μάνος Καρβελάς, είναι το τρίτο παιδί, απο την ακαδημία ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, που επιλέγεται στη φετινή περίοδο, για την ομάδα Κ15 της ΠΑΕ ΟΦΗ.
Είχαν προηγηθεί και οι Κωνσταντίνος Χριστοδουλάκης (2010) και Ευάγγελος Δρίμης (2010).
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με ανακοίνωση του "εύχεται σε όλα τα παιδιά καλή ποδοσφαιρική σταδιοδρομία και στα επόμενα χρόνια να τους καμαρώσουμε στην πρώτη ομάδα, του συλλόγου".
Οι εγγραφές στην ακαδημία ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για τη νέα αγωνιστική περίοδο, έχουν ξεκινήσει.
Πληροφορίες στο τηλέφωνο 2810-311525 (γραφεία Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Ισαύρων 93, Καμίνια).
Το όμορφο και ιστορικό ταξίδι στην Α2 βόλεϊ, ξεκίνησε για τα κορίτσια του ΟΦΗ, με την πρώτη προπόνηση για τη νέα σεζόν, που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Με κρητικό στοιχείο και μέσο όρο ηλικίας 17 ετών (!) τα κορίτσια του ΟΦΗ, είναι έτοιμα να κρατήσουν και φέτος ψηλά τη σημαία του συλλόγου, αγωνιζόμενα για πρώτη φορά στην Α2 κατηγορία.
Στην "πρώτη" της ομάδας, παρέστη, ο πρόεδρος του ΤΑΑ ΟΦΗ και του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ο οποίος ευχήθηκε στα κορίτσια "να έχετε την υγειά σας και να ευχαριστηθείτε τη χρονιά, σε μια ανώτερη κατηγορία, όπως είναι η Α2. Ο στόχος μας είναι η ομάδα να σωθεί και αν μπορεί να κοιτάξει και κάτι παραπάνω θα είναι καλοδεχούμενο".
Ο Γενικός Αρχηγός του τμήματος βόλει του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, ανέφερε με τη σειρά του, ότι "εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και να απολαύσετε αυτό το ταξίδι.Οι απαιτήσεις φέτος θα είναι διαφορετικές, αλλά πιστεύουμε σε εσάς ότι μπορείτε να τα καταφέρετε".
Η έφορος του ΟΦΗ, Αντωνία Γεωργοπούλου, τόνισε με τη σειρά της, ότι "πολύ χαίρομαι που είμαστε και πάλι μαζί. Πετύχαμε πολλά πέρσι και πιστεύω ότι και φέτος μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα. Θα είμαι δίπλα σας, σε ότι χρειαστείτε".
Ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας μιλώντας για την παρθενική συμμετοχή του ΟΦΗ στην Α2 βόλει και τους στόχους της ομάδας τόνισε ότι πως "είναι μια ιστορική και σημαντική χρονιά για μας. Είναι η πρώτη φορά που η γυναικεία ομάδα του ΟΦΗ, συμμετέχει στην Α2 κατηγορία. Χαιρόμαστε πολύ, που αυτό έχει γίνει με παιδιά απο την Κρήτη. Αποφασίσαμε διοίκηση και τεχνικό τιμ να στηρίξουμε την προσπάθεια των παιδιών, που ανέβασαν την ομάδα. Εχουμε μια νεανική ομάδα με 17 ετών μέσος όρος, απο τους χαμηλότερους που έχουν αγωνιστεί σε Εθνική κατηγορία. Θα είναι ένα δύσκολο εγχείρημα, αλλά πιστεύουμε πολύ σε αυτά τα κορίτσια. Φέραμε κάποια ταλαντούχα παιδιά απο το Ηράκλειο και το εγχείρημα αυτό, πιστεύουμε ότι θα αποδώσει καρπούς. Ο στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε όσο το δυνατόν πιο νωρίς την κατηγορία και μετά να παίξουμε όσο πιο ελεύθερα γίνεται και να βελτιωθούμε σε ατομικό επίπεδα. Είναι μια δύσκολη κατηγορία η Α2, με έμπειρες Αθηναϊκές ομάδες, αλλά πιστεύω ότι μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί".
Το πρωτάθλημα της Α2 βόλει γυναικών θα ξεκινήσει στις 21 Οκτωβρίου.
Ο ΟΦΗ πήρε το θρίλερ με τον Αρη στην πρεμιέρα στο Γεντί Κουλέ (3-2), αλλά ο Βάλντας Νταμπράουσκας στην συνέντευξη τύπου, που ακολούθησε την αναμέτρηση, άφησε αιχμές για την διαιτησία του Μανούχου.
"Δεν είχαμε κανένα σεβασμό απο τη διαιτησία" ανέφερε χαρακτηριστικά ο Λιθουανός τεχνικός.
"Σήμερα δεν μας σεβάστηκε ο διαιτητής. Δεν ζητάμε χάρες, θέλουμε δίκαιη διαιτησία. Κάθε φορά σφύριζε φάουλ, λες και ήταν αγώνας μπάσκετ. Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι και γι αυτά τα πράγματα. Δεν συνηθίζω να μιλάω για τη διαιτησία, αλλά θέλω δικαιοσύνη. Στο πρώτο μέρος ο διαιτητής ήταν πολύ καλός, ενώ στο δεύτερο σφύριζε συνέχεια. Θέλουμε σεβασμό, δεν θέλουμε χάρες" ανέφερε χαρακτηριστικά ο τεχνικός του ΟΦΗ.
Για το παχινίδι ο Νταμπράουσκας, ανέφερε ότι «θέλω να συγχαρώ τον κόσμο που γέμισε το γήπεδο και αυτούς που είδαν το ματς από την τηλεόραση. Σε όλους συγχαρητήρια για την πρώτη νίκη. Οταν έρχεται η νίκη στις καθυστερήσεις έρχεται μετά από δουλειά στην προετοιμασία. Και οι δύο ομάδες ήθελαν τη νίκη. Και ο Άρης έκανε ό,τι μπορούσε. Ηταν το πρώτο επίσημο παιχνίδι για εμάς, θέλουμε 2-3 παιχνίδια για να γίνουμε καλύτεροι, για να βρούμε τον ρυθμό μας. Ο Αρης αντίθετα είχε το πλεονέκτημα να έχει παίξει 4 επίσημα παιχνίδια. Και είχε μεσοβδόμαδο παιχνίδι, με ταξίδι. Πιστεύαμε πως στο τέλος του παιχνιδιού θα είχαμε τις ευκαιρίες. Σήμερα είχα 16 μαχητές. Το κλειδί ήταν η προετοιμασία μας για το παιχνίδι. Οι παίκτες έπαιξαν πάρα πολύ καλά. Κι αυτοί που δεν έπαιξαν είμαι σίγουρος πως όταν παίξουν θα είναι σαν λιοντάρια!".
Για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 2-0, αλλά ισοφαρίστηκε σε 2-2 ο Νταμπράουσκας, ανέφερε πως "'οταν βάλαμε τα δύο γκολ θα έπρεπε να αντιδράσουμε καλύτερα. Κάναμε το 1-0 και μετά ο Άρης έχασε ευκαιρία, το ίδιο και μετά το 2-0. Σε αυτό δεν είμαι ευχαριστημένος. Ισως να έχει κάνει και με τον ρυθμό. Μετά το 3-2, όμως, η αντίδρασή μας ήταν σωστή, δεν αφήσαμε τον Άρη, τον αναγκάσαμε να παίξει με μεγάλες μπαλιές. Είμαστε μακριά από αυτό που θέλουμε. Η ομάδα θα συνεχίσει τη δουλειά και θα βελτιωθεί κι άλλο, θα βελτιωθούμε σε όλα τα κομμάτια. Δεν κάνεις πλάνο να κερδίσεις ένα παιχνίδι στο 91'. Θα ήταν καλύτερα να βάζαμε τρίτο γκολ στο 2-0 ή στο 2-1".
Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις του Βάλντας Νταμπράουσκας, αλλά και του προπονητή του Αρη, Απόστολου Τερζή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η νίκη θρίλερ του ΟΦΗ επί του Αρη (VIDEO)