Η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, περιμένει τις εξελίξεις αναφορικά με την κατηγορία που θα αγωνίζεται τη νέα περίοδο (Volley League ή Pre League), έχοντας ήδη κάνει γνωστή την πρόθεση της να διεκδικήσει την WILD CARD για την Volley League.
Ωστόσο, προχωράει τον σχεδιασμό της, ανακοινώνοντας την συνεργασία με τον προπονητή Νίκο Αντωνιάδη.
Ο 47χρονος προπονητής απο την Ορεστιάδα, που άφησε θετικό στίγμα την περασμένη σεζόν, τόσο ως βοηθός προπονητή, όσο και ως πρώτος προπονητής στα τέλη της περασμένης αγωνιστικής περιόδου, αλλά και προπονητής στις υποδομές του ΟΦΗ, θα παραμείνει στον οργανισμό βόλει του ΟΦΗ και τη νέα περίοδο.
Ο Νίκος Αντωνιάδης, έχει ήδη δώσει τα χέρια με τον πρόεδρο του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη, ώστε να είναι μέλος της ομάδας, για τη νέα σεζόν.
Μάλιστα ο ίδιος, σε συνεργασία με τον πρόεδρο Γιάννη Δανδάλη και τον Γενικό Αρχηγό Δημήτρη Ζλατιλίδη, έχουν τρέξει σε σημαντικό βαθμό τον αγωνιστικό σχεδιασμό για τη νέα σεζόν.
Οπως δήλωσε ο Νίκος Αντωνιάδης στην επίσημη σελίδα της ομάδας βόλει του ΟΦΗ "είναι μεγάλη μου τιμή που συνεχίζω για μια ακόμη χρονιά στον οργανισμό του ΟΦΗ. Οπως ξέρετε, είμαστε σε αναμονή ακόμη, για την κατηγορία που θα παίζουμε, αλλά έχουμε προχωρήσει τον σχεδιασμό μας και συνεχίζουμε. Αν παίξουμε στην Pre League ο στόχος μας θα είναι να επιστρέψουμε στην Volley League. Αν παίξουμε στην μεγάλη κατηγορία, θα προσπαθήσουμε να παραμείνουμε εκεί και συνεχίσουμε την πορεία μας. Είμαστε στον σχεδιασμό της προετοιμασίας και περιμένουμε τις εξελίξεις. Αυτό που μας ενδιαφέρει πάντως πέρα απο την πρώτη ομάδα, είναι και η οργάνωση των υποδομών μας. Ηδη απο πέρσι έχουμε τρία σημεία με νέες ακαδημίες σε περιοχές του Ηρακλείου (Βασιλειές, Καμίνια, Μεσαμπελιές) και θέλουμε να μεγαλώσουμε ακόμη περισσότερο. Ηδη στα κορίτσια βλέπετε ότι γίνεται εξαιρετική δουλειά και το ίδιο θέλουμε να γίνει και στα αγόρια και ο ΟΦΗ να μεγαλώσει τις ακαδημίες του στο βόλει".
Ο Νίκος Αντωνιάδης γεννήθηκε στις 9/4/1976 στην Ορεστιάδα, είναι απόφοιτος των ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής με ειδικότητα βόλει.
Στην προπονητική του καριέρα, έχει να επιδείξει την άνοδο στην Α1 βόλει με την ομάδα της Ορεστιάδας (2013-14), τη δεύτερη θέση στα μπαράζ ανόδου της Α2 με την Ροδίων Άθλησις (2015-16), ενώ έχει εργαστεί σαν Ομοσπονδιακός προπονητής Εφήβων, παίδων, παμπαίδων, παγκορασίδων (Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης).
Είναι μέλος του Συνδέσμου Ελλήνων Προπονητών Πετοσφαίρισης (ΣΕΠΠΕ).
Σαν αθλητής (ακραίος), με την Εθνική παίδων, κατέκτησε την 5η θέση στον κόσμο (1993) και με τον ΑΟ Ορεστιάδας τρία Πανελλήνια πρωταθλήματα παίδων (1989,1991, 1992) και τρία Εφήβων (1990, 1991, 1993).
Πέρσι ξεκίνησε βοηθός προπονητή, του Κώστα Δεληκώστα με τον ΟΦΗ στην Volley League και ολοκλήρωσε την ομάδα ως πρώτος προπονητής, στα τελευταία παιχνίδια.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Χρήστος Μανδάς είναι και επίσημα παίκτης της Ιταλικής Λάτσιο, στην οποία υπέγραψε 5ετες συμβόλαιο.
Η Ιταλική ομάδα ανακοίνωσε και επίσημα την μεταγραφή του πρώην τερματοφύλακα του ΟΦΗ, με μια φωτογραφία και τη λέξη "welcome" δηλαδή "καλώς ήρθες".
Ο Μανδάς, δεν θα αγωνιστεί τελικά στον ΟΦΗ ως δανεικός για ένα χρόνο, αλλά θα παραμείνει στην Ιταλική ομάδα, όπως αναφέραμε και τις προηγούμενες ημέρες.
Ο ΟΦΗ θα βάλει στο ταμείο του για τον Μανδά ένα ποσό άνω του 1 εκ ευρώ, ενώ θα διατηρήσει και ένα ποσοστό μεταπώλησης.
Ο ΟΦΗ στην περίπτωση του Μανδά, ολοκλήρωσε ένα μεγάλο μεταγραφικό deal.
Η πώληση του Μανδά στη Λάτσιο, είναι η δεύτερη φετινή για τον ΟΦΗ, καθώς είχε προηγηθεί εκείμη του Γάλλου Ντιουσέ στην Οσέρ.
Το ταμείο της ομάδας πήρε βαθιές ανάσες, αλλά τώρα οι φίλαθλοι περιμένουν και τους αντικαταστάτες, καθώς και στις δυο θέσεις (τερματοφύλακας και μεσαία γραμμή), έχουν δημιουργηθεί μεγάλα κενά.
Οσο για τον Μανδά, του ευχόμαστε κάθε επιτυχία. Το αξίζει όλο αυτό που ζεί σήμερα.Εσωσε με το σπαθί του και τη μαγκιά του την καριέρα του, όταν είχε προβλήματα στον Ατρόμητο.
Ο ερχομός του στον ΟΦΗ, του άνοιξε τα φτερά και αν και δεν ξεκίνησε βασικός (έπαιζε στο ξεκίνημα της σεζόν, ο Ολλανδός Στίβενς), άρπαξε την ευκαιρία, όταν ο Νίκος Νιόπλιας του έδωσε φανέλα βασικού στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό στο Γεντί Κουλέ, όπου έπιασε το πέναλτι του Χάμες Ροντρίγκες.
Απο τότε ο Μανδάς, πήρε τη φανέλα στο σπίτι του.
Ο Μανδάς σε ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μια μια φωτογραφία με τη φανέλα της Λάτσιο, έγραψε ότι "Dreams come true. Grazie Latzio!" (Τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα. Ευχαριστώ, Λάτσιο!".
Θα πρέπει ωστόσο, μόλις βρεί το χρόνο, να ευχαριστήσει και τον ΟΦΗ, ο οποίος τον πήρε απο τα αζήτητα του Ατρομήτου και του έδωσε την ευκαιρία να πετάξει ψηλά.
O ιδιοκτήτης του ΟΦΗ Μιχάλης Μπούσης, έγραψε στον επίσημο λογαριασμό του στο instagram για τον Μανδά, ότι «Τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα, αξίζεις την ευκαιρία να γίνεις σπουδαίος. Σου εύχομαι τα καλύτερα, ταβάνι σου ο ουρανός».
Η ΠΑΕ ΟΦΗ, με τη σειρά της, με ανακοίνωση της, χαρακτηρίζει τη μεταγραφή του Μανδά στη Λάτσιο, ως μια "από τις μεγαλύτερες μεταγραφές στην ιστορία του ΟΦΗ " και αναφέρει ότι:
"Μια από τις μεγαλύτερες μεταγραφές στην ιστορία του ΟΦΗ είναι γεγονός, με την ομάδα μας να βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώνει τη μεταγραφή του Χρήστου Μανδά στη Lazio.
Ο 21χρονος τερματοφύλακας, ο οποίος πλέον θα αγωνίζεται στην Ιταλία και την Serie A, ήρθε στον ΟΦΗ τον Ιανουάριο του 2022 και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, κατάφερε με τις εμφανίσεις, τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα του να ξεχωρίσει και να “δεθεί” με την ομάδα και τους φιλάθλους μας. Λίγο μετά την έναρξη της σεζόν 2022-23 και μέχρι τώρα, αποτέλεσε τον βασικό τερματοφύλακα του ΟΦΗ, καθώς στο διάστημα παραμονής του στο Ηράκλειο υπερασπίστηκε την εστία σε 29 αγώνες πρωταθλήματος και κυπέλλου.
Χρήστο, ευχαριστούμε πολύ για όσα πρόσφερες στην ομάδα μας! Θα είσαι για πάντα μέλος της «ασπρόμαυρης» οικογένειας!
Ευχόμαστε από καρδιάς, καλή επιτυχία στο νέο σου βήμα και καλή συνέχεια στην καριέρα σου!".
Ο Μανδάς, πήρε στη Λάτσιο, όπως είχε και στον ΟΦΗ, το νούμερο 35.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Μανδάς με τη φανέλα της Λάτσιο
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ θα διεκδικήσει την WILD CARD, που προτίθεται να δώσει η ΕΣΑΠ για μια θέση στην Volley League, την προσεχή αγωνιστική σεζόν.
Η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, υποβιβάστηκε στην Pre League, μετά απο 4 χρόνια συνεχόμενης παρουσίας στην μεγάλη κατηγορία, ωστόσο μέσα απο αυτήν την ενέργεια να διεκδικήσει την παραμονή της στην μεγάλη κατηγορία.
Οπως αναφέρει στην ανακοίνωση του το ΤΑΑ ΟΦΗ:
"Με επιστολή που έστειλε στην ΕΣΑΠ το ΤΑΑ ΟΦΗ, εκδηλώνει το ενδιαφέρον του, για την WILD CARD που θα δοθεί για τη συμμετοχή στην Volley League, την αγωνιστική περίοδο 2023-24".
Να σημειωθεί ότι την WILD CARD διεκδικούν ακόμη, ο τρίτος και ο τέταρτος της Pre League, o Φλοίσβος και ο Κέρκης Σάμου και η απόφαση θα ληφθεί με βάση τα κριτήρια που θα θέσει η ΕΣΑΠ σε συνεργασία με την ΕΟΠΕ.
Μετά την ουσιαστική αποβολή της ΑΕΚ, απο την μεγάλη κατηγορία, λόγω παλαιότερων οφειλών που δεν έχει τακτοποιήσει (γίνεται λόγος για ένα ποσό κοντά στις 800 χιλ. ευρώ), δημιουργείται μια κενή θέση στην μεγάλη κατηγορία και αυτή θα καλυφθεί μέσα απο την WILD CARD που θα δοθεί στις υποψήφιες ομάδες.
Στην ανακοίνωση της η ΕΣΑΠ, για το θέμα της ΑΕΚ, αλλά και αυτό της WILD CARD αναφέρει ότι
"Ολοκληρώθηκε η σημερινή (30/8) έκτακτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Σ.Α.Π. και αποφασίστηκε:
1. Να ενεργοποιηθεί η διαδικασία μιας wild card σε ομάδα που θα καλύψει την 10η θέση του πρωταθλήματος Volley League 2023-24 σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος. Εντός των ημερών θα συμφωνηθούν οι όροι της διακήρυξης (wild card) με την ΕΟΠΕ και στη συνέχεια θα κοινοποιηθεί σε κάθε ενδιαφερόμενο σωματείο.
2. Αναβάλλεται η κλήρωση του πρωταθλήματος Volley League 2023-24 που ήταν προγραμματισμένη για τις 11 Σεπτεμβρίου στην Καλαμάτα ώστε να δοθεί χρόνος για να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες με την wild card. Η κλήρωση θα γίνει εντός Σεπτεμβρίου στην Καλαμάτα σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί τις προσεχείς ημέρες".
Ολο αυτό το διάστημα, ο ΟΦΗ τηρούσε στάση αναμονής και έκανε σχεδιασμό πατώντας σε ...δυο βάρκες.
Η μια για τη συμμετοχή του, στην Pre League και η άλλη για την Volley League, προκειμένου να είναι έτοιμος για κάθε ενδεχόμενο.
Ετσι, έχει προχωρήσει, σε ένα σημαντικό βαθμό το μεταγραφικό του σχεδιασμό και αναμένεται ανάλογα με την κατηγορία που θα παίξει να λάβει τις οριστικές του αποφάσεις.
Το επόμενο 10ημερο, θα δείξει την αλήθεια, με τον ΟΦΗ πάντως να έχει τις πιθανότητες που του αναλογούν, ώστε να παραμείνει στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει.