karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, συνεχίζει δυναμικά την μεταγραφική της ενίσχυση, με στόχο τη δημιουργία μιας ισχυρής ομάδας, που θα αγωνιστεί είτε στην Volley League (μέσω της WILD CARD), είτε στην Pre League, με στόχο την άμεση επιστροφή στη μεγάλη κατηγορία.

Μετά την απόκτηση του 32χρονου (2μ00) Σλοβένου αριστερόχειρα διαγώνιου Matej Mihajlovič, ο ΟΦΗ προχώρησε στην ανακοίνωση άλλων 7 αθλητών, κάποιοι απο τους οποίους έχουν μεγάλη εμπειρία απο την Volley League.

Συγκεκριμένα, το ΤΑΑ ΟΦΗ ΒΟΛΕΙ, ανακοίνωσε την επιστροφή του 34χρονου  (1μ90)  ακραίου Γιάννη Ρουμελιωτάκη (25/6/1989) στον ΟΦΗ. Ο Ρουμελιωτάκης πέρσι αγωνίστηκε στον Φοίνικα Σύρου, αλλά έχει στο βιογραφικό του μεγάλη εμπειρία απο το πέρασμα του σε Πανελλήνιο, ΑΕΚ, Ολυμπιακό, Κηφισιά, Φίλιππο Βέροιας και ένα πέρασμα απο την Αυστρία  (Chênois Genève VB-Switzerland). Ο Ηρακλειώτης ακραίος αγωνίστηκε ξανά δυο χρόνια στον ΟΦΗ (2019-21) και επιστρέφει σε γνωστά λημέρια.

Ακόμη, στον ΟΦΗ επέστρεψε ο 25χρονος (2μ01) κεντρικός Νίκος Καρατζάς (13-4-1998), ο οποίος ήταν μέλος της ομάδας, που ανέβασε τον ΟΦΗ στην μεγάλη κατηγορία (2019) και αγωνίστηκε σε αυτόν και στην Volley League, την αμέσως επόμενη χρονιά. Εχει αγωνιστεί ακόμη σε Μίλωνα, Κηφισιά, Παμβοχαϊκό, Παναθηναϊκό, Άρη Θεσσαλονίκης, Πήγασο Πολίχνης, Κέρκη Σάμου.

Ακόμη, ο ΟΦΗ απέκτησε τον 26χρονο Χανιώτη λίμπερο Γιώργο Μιχελάκη (27/5/1997, ύψος 1μ77), ο οποίος την περασμένη περίοδο αγωνίστηκε στον ΠΑΟΚ και έχει αγωνιστεί ακόμη σε Φίλιππο Βέροιας, Πήγασο Πολίχνης, Νέστωρ, Ελπίδα Αμπελοκήπων, Αίαντα Ευόσμου και ΣΦΠ Χανίων.

Παράλληλα, ο ΟΦΗ απέκτησε τον 23χρονο πασαδόρο Φάνη Ρουσόπουλο (21/7/2000, ύψος 1μ90), ο οποίος περσι αγωνίστηκε στην ομαδα της Κηφισιάς στην Volley League και έχει αγωνιστεί ακόμη σε  Παναθηναϊκό, Πανερυθραικό και Χαλκίδα (τόπος καταγωγής του).

Στην ομάδα βόλει του ΟΦΗ απο την περσινή σεζόν συνεχίζουν ο ακραίος Νίκος Γκόνας (16/3/2002, 1μ94), ο 21χρονος πασαδόρος Γρηγόρης Μπαρντακτζιάν (4/10/202, 1μ94) και ο 23χρονος κεντρικός Βασίλης Καφαντάρης (1/7/2000, 1μ90).

Το ρόστερ του ΟΦΗ, δεν έχει κλείσει ακόμη και οι άνθρωποι της ομάδας, σε συνδυασμό με τις εξελίξεις, για την κατηγορία που θα αγωνίζονται τη νέα σεζόν, ετοιμάζονται για τις τελευταίες τους, κινήσεις.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

"Κανόνι" απο την Σλοβενία στον ΟΦΗ! 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με αισιοδοξία για μια πετυχημένη σεζόν, στη Β' Εθνική, το μπάσκετ του ΟΦΗ, ξεκίνησε την προετοιμασία του στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.

Το πρωτάθλημα θα ξεκινήσει 7 Οκτωβρίου και ο ΟΦΗ θέλει να παρουσιάσει και φέτος μια ανταγωνιστική ομάδα στην κατηγορία.

Ο ΟΦΗ ενισχύθηκε με έμπειρους παίκτες και φέτος θέλει να κάνει μια χρονιά καλύτερη απο την περσινή με πρώτο στόχο την εύκολη παραμονή στην κατηγορία.

Στην "πρώτη" του ΟΦΗ, το "παρών" έδωσαν τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα, με εξαίρεση τον 28χρονο ύψους 2μ09 σέντερ Τάσο Πιλκούδη, ο οποίος αναμένεται στο Ηράκλειο τις επόμενες ημέρες.

Παρόντες ωστόσο, όλοι οι υπόλοιποι νεοαποκτηθέντες, ο γκάρντ Αλκης Παππάς, ο γκαρντ Δημήτρης Ζαφειρούδης, ο 23χρονος (1μ96) φόργουορντ Νίκος Κασπίρης και ο Μιχάλης Καψάλης που επέστρεψε στον ΟΦΗ.

Κοντά στους νέους και οι παλιοσειρές Τσερκιτζόγλου, Μποχωρίδης, Λιανός, αλλά και οι Πρωτογεράκης, Σταμπουλής, που διαμορφώνουν ένα δυνατό σύνολο για την ομάδα του ΟΦΗ στην Β' Εθνική.

Μεταγραφή, έκανε και η...επιτροπή μπάσκετ, η οποία πλαισιώθηκε με τον Νεκτάριο Μυλωνάκη.

Ενώ προσθήκη έγινε και στο τεχνικό επιτελείο με τον Κώστα Πάλλη, να είναι συνεργάτης του Βασίλη Ράλλη (παραμένει στο τιμ και ο Μάνος Καρλάφτης).

Στις δηλώσεις του, ο προπονητής Βασίλης Ράλλης, που βρίσκεται για 7η σερί χρονιά στον πάγκο της ομάδας, ανέφερε ότι «είναι μεγάλη μου τιμή να βρίσκομαι στο ιστορικότερο σωματείο του νησιού για 7η χρονιά. Φέτος θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό από πέρσι. Πιστεύω πως αν έχουμε την υγεία μας και δεν έχουμε σοβαρούς τραυματισμούς, η ομάδα φέτος θα είναι πιο ισχυρή από πέρσι. Δεν μπορώ ακόμα να μιλήσω για τους στόχους μας, γιατί δεν έχουν διαμορφωθεί ακόμα τα ρόστερ στην κατηγορία. Είμαι ευχαριστημένος από τις μεταγραφές που έχουμε κάνει. Νομίζω ότι για το μπάτζετ μας, έχουμε δημιουργήσει μια αρκετά ανταγωνιστική ομάδα. Μένει να το δείξουμε και στο γήπεδο. Να αποφύγουμε τα περσινά παρατράγουδα και να προσπαθήσουμε να έχουμε μια πιο ήσυχη χρονιά».

Ο ιστορικός Γενικός Αρχηγός του ΟΦΗ, Μάνος Σφακιανάκης, κάλεσε τους φιλάθλους του ΟΦΗ να στηρίξουν την προσπάθεια της ομάδας. Οπως είπε «καινούργια χρονιά, καινούργια όνειρα και φιλοδοξίες. Ευχόμαστε υγεία μέσα και έξω από το γήπεδο. Δύσκολη χρονιά σε δύσκολες συνθήκες, όμως και φέτος προσπαθήσαμε και θα προσπαθούμε να κάνουμε ότι καλύτερο για να έχουμε μια καλύτερη πορεία τη νέα σεζόν. Επειδή ο ΟΦΗ με τον κόσμο του είναι συνυφασμένες έννοιες και είναι ένα πράγμα μαζί, ευχόμαστε να είναι φέτος να γεμίσει το γήπεδο, γιατί τους έχουμε ανάγκη».

Το μέλος της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ, ο Βαγγέλης Φανουργάκης, κάλεσε και αυτός με τη σειρά του, τους φιλάθλους να στηρίξουν την προσπάθεια της ομάδας. Οπως είπε  «φέτος κάναμε σημαντικές προσθήκες στην ομάδα μας και καλύψαμε τις θέσεις που πέρσι είχαμε πρόβλημα. Καλούμε τον κόσμο του ΟΦΗ να έρθει κοντά μας στο γήπεδο και να μας στηρίξει με τα διαρκείας που θα κυκλοφορήσουν τις επόμενες ημέρες. Επιδιώκουμε να ξεκαθαρίσουμε σύντομα το θέμα της παραμονής, ώστε η ομάδα να κατακτήσει την καλύτερη θέση που μπορεί κατά τη διάρκεια της σεζόν».

Απο τους νέους παίκτες, ο Αλκης Παππάς χαρακτήρισε τον ΟΦΗ "νέα πρόκληση, για μένα. Είμαι πολύ χαρούμενος. Οι άνθρωποι της ομάδας με έχουν κάνει να νιώσω πολύ άνετα. Θέλουμε να είμαστε έτοιμοι στο πρωτάθλημα".

Ο Δημήτρης Ζαφειρούδης, τόνισε ότι "πρώτη φορά θα αγωνιστώ στον όμιλο του Νότου. Η Κρήτη, είναι ένα υπέροχο μέρος. Θα γίνουμε γρήγορα ομάδα και θα πετύχουμε τους στόχους μας".

Ο Νίκος Κασπίρης με τη σειρά του ανέφερε ότι "ο ΟΦΗ είναι μια ομάδα με ιστορία και θα παλέψουμε για το καλύτερο".

Ο έμπειρος Γιάννης Λιανός, ανέφερε ότι "ευχόμαστε να έχουμε μια καλή σεζόν με υγεία", ενώ ο Πρόδρομος Τσερκιτζόγλου ανέφερε ότι "η ομάδα κοιτάζει πιο ψηλά απο πέρσι. Εφερε έμπειρους παίκτες. Βήμα-βήμα θα δουλέψουμε για να τα καταφέρουμε".

Δείτε παρακάτω VIDEO απο την πρώτη του ΟΦΗ.

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το γκολ-φωτοβολίδα του Αμπάντα στο 95' και ο νέος θρίαμβος επι του ΠΑΟΚ (1-0), έδωσε το έναυσμα για ένα ακόμη γλέντι, μετά τη λήξη του αγώνα στο Γεντί Κουλέ.

Οι παίκτες και οι προπονητές, όπως συνέβη και στη νίκη επί του Αρη (και αυτή στις καθυστερήσεις με 3-2 με το γκολ του Νέιρα), το πανηγύρισαν μπροστά απο τη θύρα 4, με τους οργανωμένους φίλους της ομάδας, σε ένα πραγματικό ντελίριο!

Ο ΟΦΗ άφησε πίσω του, την κακή εμφάνιση στην Τρίπολη (ήττα με 3-0) και έστειλε μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση, ότι φέτος στο γήπεδο του, θα είναι πολύ σκληρός για να πεθάνει.

Το έδειξε με τον Αρη, το έδειξε και με τον ΠΑΟΚ. Δυο νίκες σε ισάριθμα ντέρμπι με δυο ομάδες απο το Top-5 του πρωταθλήματος.

Το σημαντικό για τον ΟΦΗ, είναι ότι νίκες, όπως αυτή με τον ΠΑΟΚ, με αντιπάλους με τους οποίους έχει αρνητική παράδοση τα τελευταία χρόνια, "φτιάχνουν" τον κόσμο.

Η τελευταία νίκη του ΟΦΗ, επί του ΠΑΟΚ στο Ηράκλειο, ήταν επί ...Αναστόπουλου με 3-1 το 2015 , όταν του έκοψε το πρωτάθλημα, με απλήρωτους παίκτες. Την ίδια χρονιά, η κρητική ομάδα, εγκατέλειψε την κατηγορία, λόγω χρεών.

Από τότε, πριν απο το τελευταίο παιχνίδι, είχαν διεξαχθεί έξι αναμετρήσεις με γηπεδούχο τον ΟΦΗ και ο ΠΑΟΚ μετρούσε τέσσερις (εύκολες) νίκες και δύο ισοπαλίες και μάλιστα στις τρεις από τις τέσσερις νίκες του, έχει καταφέρει να σημειώσει από τρία γκολ, δύο φορές νίκη με 3-1 και μια με 3-0.

Φέτος ο ΟΦΗ, του έκοψε το...βήχα! Κέρδισε τον ΠΑΟΚ, μετά απο 8 ολόκληρα χρόνια.

Και πέρσι, ο ΟΦΗ φρέναρε τον ΠΑΟΚ στις καθυστερήσεις και με γκολ του Διαμαντή, πήρε τον πόντο 1-1 (90+12’ Διαμάντης – 10’ Νάρεϊ), για την 5η αγωνιστική.

Ο ΟΦΗ πανηγύρισε το δεύτερο του τρίποντο στο γήπεδο του και τώρα, η διακοπή του πρωταθλήματος, λόγω Εθνικής προσφέρεται για ανασύνταξη και μεταγραφική ενίσχυση, μέχρι το επόμενο εκτός έδρας παιχνίδι σε 15 μέρες, με την αξιόλογη Λαμία.

 Με τη νίκη, επι του ΠΑΟΚ, ο ΟΦΗ σκαρφάλωσε στην δεύτερη θέση και οι δρόμοι για μια καλή σεζόν, φαίνεται να έχουν ανοίξει διάπλατα, καθώς το ξεκίνημα της ομάδας, είναι καλό και ελπιδοφόρο!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Νίκη-θρίαμβος του ΟΦΗ με γκολ φωτοβολίδα στο 95'

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi