Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η πρώτη φωτογραφία του Χρήστου Μανδά, με τη φανέλα της Λάτσιο, είναι γεγονός.
Η φωτογραφία, είναι απο τις ιατρικές εξετάσεις, που πέρασε ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ, στην Ιταλική ομάδα, στην οποία θα υπογράψει για 5 χρόνια.
Tην ανέβασε η Λάτσιο, στον επίσημο λογαριασμό της στο twitter και αποτελεί ουσιαστικά την πρώτη ...ανακοίνωση των Ιταλών, για τον τερματοφύλακα του ΟΦΗ.
Οπως γίνεται γνωστό, απο τα Ιταλικά μέσα ενημέρωσης, ο Μανδάς, θα παραμείνει τελικά στη Λάτσιο και δεν θα δοθεί δανεικός στον ΟΦΗ για ένα χρόνο, όπως είχε ζητήσει στις αρχικές διαπραγματεύσεις, η κρητική ομάδα.
Σύμφωνα με τα Ιταλικά μέσα ενημέρωσης, ο προπονητής της Λάτσιο Μαουρίτσιο Σάρι εισηγήθηκε την παραμονή του Μανδά, στη Λάτσιο.
Ενώ όπως αναφέρουν, ο Ελληνας τερματοφύλακας, σήμερα (31/8) θα προπονηθεί στο αθλητικό κέντρο της Ιταλικής ομάδας.
Η εξέλιξη αυτή, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι, ο ΟΦΗ θα πρέπει να αναζητήσει τερματοφύλακα, στην αγορά των άνεργων παικτών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το ξεχωριστό deal του ΟΦΗ με τη Λάτσιο για τον Μανδά

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δυο θρύλοι του Ελληνικού μπάσκετ ο Δημήτρης Διαμαντίδης και ο Κώστας Τσαρτσαρής, μιλούν στον Γιώργο Κορτσιδάκη στο WINNER της τηλεόρασης CRETA, για την Εθνική ομάδα, που ετοιμάζεται να μπεί στη μάχη του Μουντομπάσκετ στις Φιλιππίνες.
Αναφέρονται στη μεγάλη επιτυχία που λείπει απο το Εθνικό μας συγκρότημα, αλλά και την κατάσταση που επικρατεί σήμερα, στο Ελληνικό μπάσκετ.
Με ρόλο στην Ομοσπονδία και οι δυο πλέον, καταθέτουν τις απόψεις τους, για τη δουλειά που γίνεται στις μικρές ηλικίες σε όλη την Ελλάδα, αλλά και στο τι πρέπει να αλλάξει ώστε να αναδειχθούν ξανά μεγάλα ταλέντα που θα στελεχώσουν την Εθνική Ανδρών.
Οι δυο μεγάλοι άσοι θυμούνται μεγάλες τους στιγμές στα παρκέ, με την Εθνική και τον Παναθηναϊκό, όπου κέρδισαν τα πάντα και μιλούν και για τον ένα και μοναδικό Νίκο Γκάλη.
Στο WINNER της τηλεόρασης CRETA o Δημήτρης Διαμαντίδης και ο Κώστας Τσαρτσαρής, σε μια συζήτηση κατάθεση-ψυχής!
Δείτε παρακάτω την εκπομπή
Μια αθλήτρια σημείο αναφοράς για τη γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΟΦΗ και επί σειρά ετών αρχηγός της, η Μαρία Κουνάλη, ανέλαβε την τεχνική καθοδήγηση των κοριτσιών της δεύτερης ομάδας του ΟΦΗ, η οποία θα αγωνιστεί στη Γ’ Εθνική και θα έχει κορίτσια μέχρι 17 ετών, με στόχο να αναδεικνύει αθλήτριες που θα στελεχώσουν κάποια στιγμή την πρώτη ομάδα.
Η Μαρία Κουνάλη, ηγετική φυσιογνωμία της γυναικείας ομάδας του ΟΦΗ και από τους πρωτεργάτες της δημιουργίας της, πριν από χρόνια, αποδέχθηκε με χαρά την πρόταση που της έγινε, να επιστρέψει ως προπονήτρια στον ΟΦΗ.
Όπως ανέφερε «ευχαριστώ πολύ τους ανθρώπους της ομάδας, που μου δίνουν την ευκαιρία να επιστρέψω στην ομάδα, στην οποία έχω βάλει και εγώ το λιθαράκι μου και χαίρομαι να τη βλέπω σήμερα να κυριαρχεί στην Κρήτη. Μου αρέσει να δουλεύω με νέα κορίτσια και είναι μια σημαντική κίνηση που κάνει ο σύλλογος, ώστε να βγάζει κορίτσια και να τροφοδοτεί την πρώτη ομάδα στην Α’ Εθνική».
Η πρώτη συγκέντρωση της δεύτερης ομάδας του ΟΦΗ, θα γίνει στις 4 Σεπτεμβρίου και οι πρώτες προπονήσεις θα είναι ανοιχτές σε όσα κορίτσια θέλουν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους στον ΟΦΗ.
Για πληροφορίες, επικοινωνείτε με το τηλέφωνο 2810-311525 (γραφεία Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Ισαύρων 93, Καμίνα) και στο 6946644301.
Γ.Κορτς