karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Εφυγε απο τον ΟΦΗ, αλλά παραμένει στην Ελλάδα.

Ο λόγος για τον Κογκολέζο επιθετικό του ΟΦΗ, Μπιφουμά, ο οποίος "κόπηκε" απο τον Νταμπράουσκας.

Ο 31χρονος επιθετικός, βρήκε πάντως αμέσως στέγη στην Ελλάδα.

Θα συνεχίσει την καριέρα του, στην Κηφισιά, του Γιάννη Αναστασίου και του Ανδρέα Σκέντζου, που έψαχνε επιθετικό.

Ο Μπιφουμά, αποκτήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο τον ΟΦΗ, σε μια εποχή που ο ΟΦΗ αναζητούμε καθυστερημένα μεταγραφικές λύσεις και ενώ το πρωτάθλημα είχε ξεκινήσει.

Αν και έχει ταχύτητα και κάποια καλά στοιχεία, δεν μπόρεσε να προσφέρει, κάτι το ιδιαίτερο ούτε στην εποχή του Νιόπλια, στις μέρες του οποίου αποοκτήθηκε, ούτε στην εποχή Νταμπράουσκας.

Ο Μπιφουμά φαινόταν ότι και φέτος, θα είναι μεταξύ πάγκου και κερκίδας, ενώ για την επίσπευση του διαζυγίου, έπαιξε ρόλο και η γκρίνια που έβγαλε για τον αποκλεισμό του, απο την αποστολή για το παιχνίδι στην Τρίπολη.

Πάντως η ΠΑΕ με ενημέρωση της έκανε γνωστό ότι, αυτό δεν έπαιξε κανένα ρόλο και η λύση συνεργασίας, είχε συζητηθεί νωρίτερα και απλά μετά το παιχνίδι στην Τρίπολη, ολοκληρώθηκε.

Σε κάθε περίπτωση, ο Μπιφουμά, προστίθεται στη μεγάλη λίστα των εκκαθαρίσεων στο ρόστερ της ομάδας και απομένει να δούμε τι θα κάνει στην Κηφισιά και αν δικαιώσει εκείνους που τον χαρακτηρίζουν "αδικημένο", αν και -επαναλλαμβάνω-το δείγμα του γραφής στον ΟΦΗ, δεν είχε θετικό πρόσημο.

Aν και ο παίκτης, φαινόταν να ανεβαίνει, όλο κάποια στιγμή συνέβαινε κάτι και πήγαινε πίσω.

Θα μας μείνει μια "υδραυλική ντρίπλα" και ασίστ, που έκανε στην περισνή καθοριστική νίκη επι του Λεβαδειακού, προς τον Ντουρμισάι (2-1), αλλά κανείς τους δεν θα είναι στο φετινό ρόστερ του ΟΦΗ.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο αποκλεισμός "πόνεσε" τον Μπιφουμά

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Τρία 24ωρα πριν το τέλος της μεταγραφικής περιόδου, το σίριαλ Μανδάς, κλείνει για τον ΟΦΗ.

Μετά απο ένα θερμό καλοκαίρι, με διαπραγματεύσεις με ομάδες εντός (ΠΑΟΚ, ΠΑΟ, ΑΕΚ) και εκτός Ελλάδος (Κάντιθ, Κοπενχάγη), τελικά ο 21χρονος τερματοφύλακας, κλείνει στην Ιταλική Λάτσιο, με την οποία ο ΟΦΗ έχει δώσει τα χέρια, κάτι που επιβεβαιώνεται πλέον επίσημα, απο την κρητική ομάδα.

Ο Μανδάς μεταβαίνει στην Ιταλία, για τις ιατρικές εξετάσεις και τις υπογραφές.

Το ξεχωριστό στη συμφωνία ΟΦΗ-Λάτσιο-Μανδά, είναι ότι όπως γίνεται γνωστό, απο τα Ιταλικά μέσα, ο ταλαντούχος τερματοφύλακας της Ελληνικής Λίγκας, δεν θα μεταβεί αμέσως, στο Καμπιονάτο.

Θα μείνει δανεικός στον ΟΦΗ, για ένα χρόνο.

Η συμφωνία, δηλαδή για τον Μανδά, θα ενεργοποιηθεί απο το επόμενο καλοκαίρι (2024) και έτσι ο ΟΦΗ, θα κρατήσει στις τάξεις του, τον Μανδά και δεν θα χρειαστεί σε αυτή τη μεταγραφική περίοδο, να ψάξει πανικόβλητος, για βασικό τερματοφύλακα.

Θα έχει το χρόνο, να βρεί και διάδοχη λύση μέχρι τον Ιανουάριο ή στη χειρότερη περίπτωση, μέχρι το επόμενο καλοκαίρι, που θα φύγει ο Μανδάς, για την Ιταλία.

Αυτό θέλει να επιτύχει ο ΟΦΗ, μέσα απο την τελική διαπραγμάτευση και απομένει το ΟΚ των Ιταλών, με όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά.

Οικονομικοί όροι, δεν έχουν γίνει επίσημα γνωστοί για το deal του ΟΦΗ με τη Λάτσιο για τον Μανδά, αλλά το σίγουρο είναι ότι ο ΟΦΗ θα εισπράξει απο αυτή τη συμφωνία, κάτι λιγότερο απο το 1.5 εκ. ευρώ, που είναι το μπαι-άουτ του παίκτη και ίσως και κάποιο ποσοστό μεταπώλησης.

Αυτα ήταν τα "θέλω" του ΟΦΗ και προς τους άλλους υποψήφιους μνηστήρες για τον Μανδά.

Ετσι, ο ΟΦΗ μέσα απο αυτή τη συμφωνία με τους Ιταλούς και αν πάνε τα πράγματα όπως τα θέλει,  επιτυγχάνει και να μην χάσει στην παρούσα φάση τον Μανδά, κάτι που θα ήταν τρομερά δύσκολο να τον αντικαταστήσει αυτήν την εποχή, ενώ θα βάλει και ένα σημαντικό ποσό στο ταμείο του, απο την πώληση ενός παίκτη, τον οποίο πήρε...ελεύθερο, απο τον Ατρόμητο, πριν απο 1,5 χρόνο.

Η αποχώρηση του Μανδά απο τον ΟΦΗ, φαινόταν να είναι θέμα χρόνου.

Οι άνθρωποι της κρητικής ομάδας και κυρίως ο διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ Μηνάς Λυσσάνδρου, ολοκληρώνει ένα ακόμη επιτυχημένο deal, που αφήνει ικανοποιημένο και τον ΟΦΗ, αλλά και τον παίκτη, που θέλει-και είναι λογικό-να δοκιμάσει τις δυνάμεις του, σε ένα μεγάλο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, όπως είναι το Ιταλικό.

Με ένα φανταστικό γκολ του Γάλλου Αμπάντα στο 95' ο ΟΦΗ κέρδισε 1-0 τον ΠΑΟΚ στο Γεντί Κουλέ και πανηγύρισε μια μεγάλη νίκη σε μια καταπληκτική ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO της COSMOTE TV το υπέροχο γκολ του Αμπάντα και τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Νίκη-θρίαμβος του ΟΦΗ με γκολ φωτοβολίδα στο 95'

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi