Ο ΟΦΗ μπήκε δυνατά στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ και έψαξε το γκολ στο ξεκίνημα του αγώνα, στο "ζεστό" Γεντί Κουλέ.
Στο 9' ο Μεγιάδο σούταρε, αλλά η μπάλα έφυγε λίγο έξω απο το δεξί δοκάρι του Κοτάρσκι, ενώ στο 13' ο Μπάκιτς, με κεραυνό απο το ύψος της περιοχής, υποχρέωσε σε επέμβαση τον τερματοφύλακα του ΠΑΟΚ.
Μετά το 15' ο ΠΑΟΚ ισορρόπησε το παιχνίδι.
Στο 24' ο ΟΦΗ, γλύτωσε τα χειρότερα, μετά απο ατσαλο μαρκάρισμα του Καρώ στον Μπράντον Τόμας στα όρια της περιοχής.
Ενα σουτ του Μπάκιτς στο 37' λίγο πάνω απο τα δοκάρια, ένα ανάποδο του Πασαλίδη στο 41', οι καλύτερες φάσεις του πρώτου μέρους.
Ο ΟΦΗ έχει κρατήσει τον ΠΑΟΚ, μακριά απο την περιοχή του, σε ένα παιχνίδι νευρικό στο πρώτο 45λεπτο, με πολλά φάουλ, διακοπές και με πολύ γκρίνια για τα σφυρίγματα του διαιτητή Διαμαντόπουλου.
Το τελευταίο σφύριγμα του πρώτου 45λεπτου έστειλε τις δυο ομάδες στα αποδυτήρια με 0-0.
Ο ΠΑΟΚ έχει μια φλύαρη κατοχή της μπάλας, στο πρώτο 45λεπτο, χωρίς όμως να έχει απειλήσει σοβαρά την εστία του Χριστογεώργου.
Γ. Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ προσγειώθηκε ανώμαλα στην Τρίπολη, καθώς μετά τη μεγάλη νίκη επί του Αρη στην πρεμιέρα, γνώρισε βαριά ήττα με 3-0.
Ο Βάλντας Νταμπράουσκας, δεν κρύφτηκε μετά το τέλος του αγώνα στην Τρίπολη.
Οπως είπε "μείναμε στο ξενοδοχείο, δεν ήρθαμε στο γήπεδο", ενώ χαρακτήρισε το παιχνίδι ως "το χειρότερο απο την μέρα που ήρθα στον ΟΦΗ".
Ωστόσο, το ζητούμενο τώρα στον ΟΦΗ είναι η ψυχραιμία και η ανασύνταξη, ενόψει του αγώνα της Κυριακής (8μμ) με τον ΠΑΟΚ στο Γεντί Κουλέ, όπου ζητείται αντίδραση.
Οπως είπε ο Λιθουανός προπονητής, μετά τον αγωνα με τον Αστέρα “πρώτα από όλα θέλω να συγχαρώ τον Αστέρα για την πρώτη νίκη που πέτυχε. Πρέπει να είμαι ειλικρινής και να πω ότι άξιζε τη νίκη, ήταν καλύτερη ομάδα από εμάς. Μετά τη νίκη που κάναμε επί του Άρη, ήρθαμε στην Τρίπολη, πηγαμε στο ξενοδοχείο και μείναμε εκεί. Δεν ήρθαμε στο γήπεδο. Από το πρώτο λεπτό του παιχνιδιού, όσα λέγαμε για την ένεργεια και όλα τα στοιχεία που έπρεπε να παρουσιάσαμε, δεν τα δείξαμε στο γήπεδο. Πρέπει ν’ αναλύσουμε γιατί ήμασταν έτσι και είχαμε αυτήν την εικόνα, αλλά όσο μπορώ αναλαμβάνω την ευθύνη και είναι το χειρότερο παιχνίδι που έχει κάνει ο ΟΦΗ από την πρώτη μέρα που ήρθα στην ομάδα. Βέβαια πρέπει να καταλάβουμε ότι είναι μόνο το δεύτερο παιχνίδι της χρονιάς και αν θέλουμε να είμαστε καλή ομάδα πρέπει να μάθουμε από αυτό το μάθημα και να δούμε τα λάθη μας. Είχαμε ν’ αντιμετωπίσουμε μια πολύ καλή ομάδα, γνωρίζαμε πως θα έπαιζε και όσες φορές έφερε την μπάλα στην περιοχή μας, είχαν πάντα ευκαιρίες για γκολ”.
Ο αρχηγός του ΟΦΗ Πραξιτέλης Βούρος, ζήτησε ψυχραιμία. Οπως ανέφερε “δεν πρέπει να είμαστε καταστροφικοί, ούτε να πετάμε στα σύννεφα. Πρέπει το παιχνίδι να είναι ένα καμπανάκι και να σκύψουμε το κεφάλι ώστε αυτή η εικόνα ν’ αποτελέσει έναν οδηγό προκειμένου να μην επαναληφθεί αυτό το πρόσωπο”.
Για το παιχνίδι, είπε ότι “όταν ένα παιχνίδι τελειώνει με 3-0 και δεν συνοδεύεται με καλή εμφάνιση δεν είναι ευχάριστο. Στο πρώτο ημίχρονο δεχτήκαμε δύο γκολ δίχως ν’ αντιδράσουμε, δεν δημιουργήσαμε σοβαρή ευκαιρία. Στο δεύτερο ημίχρονο μας ανήκε αλλά και πάλι ο αντίπαλος πέτυχε ένα γκολ, εμείς δεν δημιουργήσαμε περισσότερες ευκαιρίες και δεν καταφέραμε να σκοράρουμε για να ξαναμπούμε στο παιχνίδι”.
Ο Γιον Τοράλ, με τη σειρά του, ανέφερε ότι ήρθε η ώρα ο ΟΦΗ να βγ΄'αλει αντίδραση, αρχής γενομένης απο το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ.
Οπως είπε "είναι ώρα να δείξουμε αντίδραση, να επικεντρωθούμε στις προπονήσεις της επόμενης εβδομάδας και να δείξουμε ότι είμαστε έτοιμοι για τον αγώνα της επόμενης Κυριακής (με τον ΠΑΟΚ στο Γεντί Κουλέ). Όταν παίζεις εκτός έδρας είναι πάντα δύσκολο σε αυτό το πρωτάθλημα. Το κάναμε ακομα πιο δύσκολο δεχόμενοι δύο γκολ δίχως ν’ αντιδράσουμε".
Την Κυριακή στις 8μμ ο ΟΦΗ, υποδέχεται τον ΠΑΟΚ στο Γεντί Κουλέ (8μμ), σε ένα μεγάλο παιχνίδι και καλείται στο γήπεδο του, να επιστρέψει στις καλές εμφανίσεις και τα αποτελέσματα.
Στην πρεμιέρα με τον Αρη (3-2) ο ΟΦΗ έδειξε τη δύναμη του στο γήπεδο του. Το ίδιο καλείται να κάνει και με τον ΠΑΟΚ.
Σε ένα σίγουρα δύσκολο παιχνίδι, που είναι όμως μια πρόκληση, για τους παίκτες του ΟΦΗ, ώστε να δείξουν ότι η εικόνα στην Τρίπολη, ήταν μια κακή παρένθεση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ πήγε με θάρρος, μετά τη μεγάλη νίκη της πρεμιέρας επί του Αρη με 3-2, για να σπάσει αυτήν την απίστευτα κακή παράδοση στο γήπεδο "Κολοκοτρώνης" της Τρίπολης, στο οποίο δεν έχει κερδίσει ποτέ (είχε κερδίσει το μακρινό '62 στη Β' Εθνική, αλλά στο γήπεδο του Παναρκαδικού), αλλά προδόθηκε απο την τραγική εικόνα της άμυνας του και υπέστη βαριά ήττα με 3-0, απο τον Αστέρα του Ράσταβατς, ο οποίος παρουσιάστηκε αγνώριστος σε σχέση με τον αγώνα της πρεμιέρας στην Τούμπα, όπου είχε χάσει εύκολα με 3-0.
Ο ΟΦΗ έμεινε στις δάφνες της νίκης επί του Αρη και δεν κοίταξε να διορθώσει τις αμυντικές αδυναμίες, που είχε δείξει και στο πρώτο παιχνίδι του πρωταθλήματος, όπου ο αντίπαλος (Αρης) είχε 2 γκολ, δυο δοκάρια και 15 τελικές, αλλά...έχασε στο Γεντί Κουλέ.
Αυτή τη φορά, ο Αστέρας ήταν πίο εύστοχος απο τον Αρη και η τριπλέτα Μπαρτόλο, Μιριτσέλο και Μουνάφο, έκαναν την αμυντική τριάδα του ΟΦΗ (και οι τρείς δεξιοπόδαροι) να υποφέρει.
Οι Αρκάδες, πήραν πρώτα το κέντρο με τον 35αρη Μουνάφο να αναδεικνύεται σε μορφή και τον ΟΦΗ να έχει σε κακή μέρα Μεγιάδο και Γκαγιέγος και εν συνεχεία χτύπησαν στην άμυνα, επιτιθέμενοι κατά βούληση στο πρώτο ημίχρονο, περιορίζοντας σε ρόλο κομπάρσου τον ΟΦΗ.
Ο Σίτο απο τα άκρα και ο Μπαρτόλο με τον Μιριτσέλο απο τον άξονα, ήταν ο εφιάλτης της αμυντικής τριάδας του ΟΦΗ (Καρώ, Βούρος, Λαμπρόπουλος).
Χωρίς ανασταλτική δύναμη στο κέντρο η Λαμία απο τον άξονα έκανε ότι ήθελε και όταν έβγαλε υπεραριθμία στην άμυνα του ΟΦΗ, οι αμυντικοί της κρητικής ομάδας, πελαγοδρομούσαν.
Στο 14' οι παίκτες της Λαμίας έπαιξαν... βόλει στην άμυνα του ΟΦΗ μετά τη φαρμακερή σέντρα του Σίτο, ο Μιριτσέλο με το κεφάλι βρήκε τον αφύλακτο Μπαρτόλο και αυτός τράνταξε με ωραίο σουτ τα δίχτυα του Μανδά για το 1-0.
Πριν συνέλθει ο ΟΦΗ, οι γηπεδούχοι πέτυχαν και δεύτερη γκολ, στην άμυνα του ΟΦΗ, που έμπαζε.Αυτή τη φορά, απο στατική φάση (πλάγιο φάουλ), ο υψηλόσωμος Καρώ, δεν έδωσε λύση στον αέρα που είναι το δυνατό του σημείο και Μιριτσέλο με κεφαλιά έστειλε τη μπάλα, στα δίχτυα, του Μανδά για το 2-0.
Ο ΟΦΗ δεν αντέδρασε και με αυτό το σκορ πήγαν οι ομάδες στο ημίχρονο.Στην επανάληψη ο Νταμπράουσκας, άλλαξε τρείς παίκτες, μήπως και μπορέσει να βελτιώσει την εικόνα της ομάδας του.
Ο Μοσκέρα (αντί του Ντίκο), ο Τοράλ (αντί του Μπάκιτς) και ο Ριέρα (αντί του Λαμπρόπουλου) σε σχηματισμό 4-2-3-1, αντί του 3-5-2 με το οποίο ξεκίνησε ο ΟΦΗ, του έδωσαν επιθετική ώθηση.
Λίγο αργότερα (70') έριξε στο ματς και τους Νέιρα και Αμπάντα, μήπως γίνει ξανά το ....θαύμα του Αρη.
Ο ΟΦΗ πήρε την κατοχή της μπάλας και έψαξε το γκολ, καθώς ο Αστέρας έδωσε χώρο και γύρισε στην άμυνα για να κρατήσει το 2-0.
Στο 83' ο ΟΦΗ έκανε την πρώτη μεγάλη φάση με τον Ριέρα να αστοχεί στο τετ-α-τετ, απέναντι στην πρώην ομάδα του (Αστέρας).
Ενώ στο 86' έγινε η κορυφαία ευκαιρία του ΟΦΗ, με το Νέιρα να πλασάρει μετά απο ωραίο τρίγωνο Μοσκέρα-Αμπάντα (φάση-καρμπόν στο νικητήριο γκολ με τον Αρη), αλλά ο Ζουκάνοβιτς έδιωξε πάνω απο τη γραμμή και κάπου εκεί τελείωσαν οι ελπίδες του ΟΦΗ, για κάτι καλό στο παιχνίδι.
Στο 95' ο Καλτσας, σε μια κόντρα επίθεση, όπου όλος ο ΟΦΗ είχε βγεί μπροστά για το γκολ, έδωσε διαστάσεις θριάμβου στη νίκη της ομάδας του, πλασάροντας σωστα για το τελικό 3-0.
Ο ΟΦΗ έχει ακόμη πολύ δουλειά στην άμυνα του, αν θέλει να είναι ανταγωνιστικός απέναντι σε ποιοτικές ομάδες κεντροεπιθετικά.
Τα 5 γκολ σε δυο παιχνίδια που έχει δεχθεί στις δυο πρώτες αγωνιστικές, είναι ένα ηχηρό καμπανάκι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ