karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο Δημήτρης Μάνος, μετά τον ΟΦΗ, θα συνεχίσει την καριέρα του στον Αρη στον οποίο υπέγραψε για δυο χρόνια.
Οι "κίτρινοι" ανακοίνωσαν την απόκτηση του 25χρονου επιθετικού.
Ο Μάνος αγωνίστηκε την εφετινή σεζόν στον ΟΦΗ ως δανεικός από τον Ολυμπιακό, μετρώντας τρία γκολ σε 32 συμμετοχές σε πρωτάθλημα και Κύπελλο.
Οπως δήλωσε ο πρώην επιθετικός του ΟΦΗ "έρχομαι σε μια από τις μεγαλύτερες ομάδες της Ελλάδας και είμαι πολύ χαρούμενος που θα φορέσω τη φανέλα του ΑΡΗ. Ξέρω πολύ καλά που έρχομαι και ότι οι απαιτήσεις με τον ΑΡΗ είναι μεγάλες. Είμαι έτοιμος από κάθε άποψη να ανταποκριθώ στη μεγάλη πρόκληση που έχω μπροστά μου και νιώθω σίγουρος για τον εαυτό μου. Θα δουλέψω σκληρά για να δικαιώσω τους ανθρώπους του ΑΡΗ και φυσικά τον κόσμο του. Η ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι οπαδοί του ΑΡΗ αποτελούν επιπλέον κίνητρο για κάθε ποδοσφαιριστή και εύχομαι το συντομότερο να γυρίσουν οι φίλαθλοι στα γήπεδα. Περιμένω πως και πως τη στιγμή που θα αγωνιστώ στο γεμάτο Κλεάνθης Βικελίδης".
Η ανακοίνωση του Αρη για τη συνεργασία με τον Δημήτρη Μάνο, αναφέρει ότι:
«Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Δημήτρη Μάνου. Ο 25χρονος διεθνής Έλληνας επιθετικός, που γεννήθηκε στις 16 Σεπτεμβρίου 1994 στα Τρίκαλα Ημαθίας, υπέγραψε διετές συμβόλαιο με την ομάδα μας.
Ο Δημήτρης Μάνος, που ξεκίνησε την καριέρα του από τη Βέροια, την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο αγωνίστηκε στον Ο.Φ.Η. (32 συμμετοχές συνολικά, 3 γκολ και 4 ασίστ).

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Απο τον ΟΦΗ στον Αρη, ο Δημήτρης Μάνος και το...ατελείωτο -τις περισσότερες φορές- ταξίδι του δανεικού ποδοσφαιριστή, συνεχίζεται για τον 25χρονο επιθετικό απο τα Τρίκαλα Ημαθίας, ο οποίος συστήθηκε στο Ελληνικό ποδοσφαιρικό κοινό, πρώτα με τη Βέροια, μετά με τον Εργοτέλη και αργότερα με τον ΟΦΗ, με τον οποίο κατάφερε να πετύχει ανοδο στην Σούπερ Λίγκ, να βγεί πρώτος σκόρερ της Β' Εθνικής και να εξαργυρώσει αυτήν του την επιτυχία με ένα συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό.

Στους ερυθρόλευκους έμεινε για ένα χρόνο και απο εκεί και πέρα ξεκινούν οι ...δανεισμοί του: ΠΑΣ Γιάννινα, ΟΦΗ, Αρης και ...έπεται συνέχεια.

Ας ελπίσουμε ότι ο Δημήτρης, θα μπορέσει να βρεί μια στέγη, που θα του δώσει ασφάλεια και σταθερότητα, κάτι πολύ σημαντικό, για κάθε ποδοσφαιριστή.

Τα σενάρια που ήθελαν τον Δημήτρη Μάνο να "μετακομίζει" στη Θεσσαλονίκη επιβεβαιώθηκαν και οι "κιτρινόμαυροι" ανακοίνωσαν την μεταγραφή του πρώην παίκτη του ΟΦΗ, για δυο χρόνια.

Ο Μάνος που αγωνίστηκε στον ΟΦΗ, ως δανεικός απο τον Ολυμπιακό, για ένα χρόνο, δεν κατάφερε, παρά το καλό του ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, με τρία γκολ, να έχει διάρκεια στην απόδοση του.

Εχασε δίκαια τη θέση του στην ενδεκάδα, απο ένα παίκτη που έβγαλε μάτια, τον Φιγκειρέδο, ο οποίος τελικά αναδείχθηκε και πρώτος σκόρερ του ΟΦΗ με 9 τέρματα.

Αυτό που θα μας μείνει ως απορία είναι πως θα μπορούσαν να συμπεριφερθούν οι δυο παίκτες, αν αγωνιζόταν μαζί στην ενδεκάδα, κάτι που ήθελαν σφόδρα και οι δυο όπως μου είχε αποκαλύψει ο Φιγκειρέδο, σε μια συνέντευξη στο WINNER της τηλεόρασης Creta.

Δυστυχώς, δεν το είδαμε ποτέ ως βασική επιλογή, με δυο παίκτες στην κορυφή της επίθεσης, καθώς το σύστημα του ΟΦΗ, δεν ήταν τέτοιο.

Και όμως οι δυο τους, έχουν στοχεία, που ο ένας θα μπορούσε να συμπληρώσει τον άλλο.

Ο Μάνος είναι πιο δυνατός και μπουκαδόρος.

Ο Φιγκειρέδο, έχει καλύτερη ποιότητα, καλύτερα τελειώματα και είναι υπέροχος στις συνεργασίες με τους συμπαίκτες του, κάτι πολύ σημαντικό.

Εκεί θα πρέπει να δουλέψει περισσότερο ο Δημήτρης Μάνος, για να ζητήσει περισσότερα απο τον εαυτό του, μέσα στο γήπεδο.

Ο Δημήτρης Μάνος στα δικά μας μάτια, παραμένει ένας εξαιρετικός ποδοσφαιριστης που πρέπει να δουλέψει τις αδυναμίες του και να γίνει καλύτερος.

Ο Αρης είναι μια μεγάλη και απαιτητική ομάδα και θα πρέπει να κάνει πολύ περισσότερα, για να αποδείξει ότι έχει θέση σε μια ομάδα εξάδας στην Σούπερ Λίγκ.

Προσωπικά το πιστεύω αυτό και του εύχομαι υγεία και καλή τύχη!

 

 

Με γκολ του Μεταξάκη στο 66' ο Πόρος πέτυχε την πρώτη του φιλική νίκη, επί του Αστέρα Ρεθύμνου με 1-0 σε φιλικό παιχνίδι που έγινε στο "Lido Soccer" (1-0).

Οι παίκτες του Βασίλη Κρασανάκη πέτυχαν ένα γκολ, είχαν ένα χαμένο πέναλτι και δημιούργησαν ευκαιρίες και για άλλα τέρματα, σε ένα ακόμη τεστ προετοιμασίας, ενόψει της συμμετοχής τους στον Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Δείτε τι έγινε στα φιλικά της Τετάρτης (VIDEO)

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi