Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Για «κακοπροαίρετη κριτική», αλλά και για «ενορχηστρωμένη και δόλια επίθεση απο δήθεν τιμητές και αποτυχημένους σωτήρες της ΠΑΕ» κάνει λόγο η ΠΑΕ ΟΦΗ, με αφορμή τις αντιδράσεις που έχει φέρει στις τάξεις της ομάδας, η απόφαση για αλλαγή του σήματος.
Στον ΟΦΗ επίσημα, απαντάνε με τη φράση «ουδέν σχόλιον» στο ερώτημα, για το αν ο Μιχάλης Μπούσης, εξετάζει το ενδεχόμενο να αποχωρήσει, απο την ομάδα, μετά απο όλα αυτά, που συμβαίνουν τα τελευταία 24ωρα, δίχως να διαψεύδουν κανένα σενάριο. Αντίθετα να τα ενισχύει.
Ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ σε σχετικό ερώτημα, στην επίσημη παρουσίαση του σήματος, ανέφερε ότι η ομάδα "θα κάτσει στα χέρια μου", δηλώνοντας ανοιχτά ότι συνεχίζει σε αυτήν, ενώ την Παρασκευή (7/8) το βράδυ ανακοινώθηκε απο την ΠΑΕ, νέα αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, ύψους 1 εκ. ευρώ, χρήματα τα οποία έχει βάλει στην ομάδα ο ομογενής επιχειρηματίας, ανεβάζοντας το ποσοστό του (μετά και την αγορά των μετοχών της οικογένειας Παλυβού), στο 82,44% των μετοχών της ΠΑΕ.
Ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ, σύμφωνα με τα όσα επίσημα τονίζουν στην κρητική ΠΑΕ είναι «έξω φρενών», κάτι που όλων λένε στην ΠΑΕ, διατύπωσε ευθέως στους συνεργάτες του, σε έκτακτο διοικητικό συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Κυριακής (8/8), μετά τον "σεισμό" που έχει προκάλεσε στην οικογένεια του ΟΦΗ, η απόφαση της αλλαγής του σήματος.
Σύμφωνα πάντα με την ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ, ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Μιχάλης Μπούσης, ακύρωσε όλα τα ραντεβού του και θα αναχωρήσει απο το Ηράκλειο, τη Δευτέρα και όχι την Τετάρτη (12/8), όπως είχε αρχικά προγραμματίσει.
Πάντως ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ, φαίνεται να μην περίμενε ότι η απόφαση αλλαγής του σήματος, θα έφερνε τόσο μεγάλη θύελλα αντιδράσεων, με την μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου του ΟΦΗ, να τάσσεται ανοιχτά κατά της απόφασης αυτής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Χαμός με το νέο σήμα του ΟΦΗ-Μπαράζ ανακοινώσεων
Ο Βαχίντ Σελίμοβιτς, υπέγραψε το τριετές του συμβόλαιο με τον ΟΦΗ και όπως ανέφερε στις πρώτες του δηλώσεις «ο ΟΦΗ έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για μένα, ένιωσα εμπιστοσύνη και ήθελα να τους το ανταποδώσω».
Ο Σέρβος κεντρικός αμυντικός, πολιτογραφημένος στο Λουξεμβούργο, επισκέφθηκε το Γεντί Κουλέ και πάτησε για πρώτη φορά το χορτάρι του ιστορικού γηπέδου του ΟΦΗ.
Οπως είπε «είμαι χαρούμενος που συμφώνησα με τον ΟΦΗ. Η απόφασή μου να έρθω στον ΟΦΗ ήταν πολύ εύκολη. Ο ΟΦΗ είναι ένα ιστορικό σωματείο. Την ομάδα τη γνωρίζει πολύς κόσμος. Θέλω να βοηθήσω τον ΟΦΗ να τερματίσει όσο το δυνατόν πιο ψηλά στο πρωτάθλημα».
Οσο για τον εαυτό του, ανέφερε ότι «θέλω να ευχαριστηθώ το ποδόσφαιρο εδώ και να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν».
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τις πρώτες δηλώσεις του Σελίμοβιτς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στις έξι ανανεώσεις έφτασε το μπάσκετ του ΟΦΗ, που συνεχίζει το χτίσιμο της ομάδας για την Β’ Εθνική.
Και ο 26χρονος γκαρντ Νίκος Κριθινάκης παραμένει στο ρόστερ.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και της επιτροπή μπάσκετ του ΟΦΗ αναφέρει:
Η 6η ανανέωση της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ μας, είναι γεγονός!
Και ο Νίκος Κριθινάκης συνεχίζει στην ομάδα μας!