Ολοκληρώθηκαν τα πρώτα μεγάλα μετά-κορονοϊού σκακιστικά τουρνουά στην Ελλάδα, με αρκετές συμμετοχές για τα δεδομένα της εποχής και με την εφαρμογή του Αγωνιστικού Υγειονομικού Πρωτοκόλλου της ΕΣΟ.
Πιο συγκεκριμένα στην Ικαρία από τις 10 έως τις 16 Ιουλίου έλαβε χώρα το 43ο Διεθνές τουρνουά “Ίκαρος 2020” με 73 συμμετοχές από πέντε χώρες (Ελλάδα, Γαλλία, Ιταλία, Λετονία, ΗΠΑ).
Μοναδική συμμετοχή από την Κρήτη είχε η 11χρονη αθλήτρια του ΟΦΗ Καλλιόπη Ορφανάκη η οποία κατάφερε να ανεβάσει το διεθνές της ΕΛΟ στις 1394 μονάδες!!!
Τη σκυτάλη στη συνέχεια πήρε από τις 18 έως τις 25 Ιουλίου το 13ο Διεθνές τουρνουά της Παλαιόχωρας με 157 συμμετοχές από 19 χώρες.
Από τον ΟΦΗ συμμετείχαν οι αθλητές Γιώργος Καδιάνης, Γιάννης Κουβίδης, Νεφέλη Ματθαιάκη και Γιώργος Παπιδάκης, οι οποίοι μετά από ομολογουμένως δύσκολους αγώνες κατάφεραν να κάνουν πολύ καλές εμφανίσεις.
Να σημειωθεί, η εντυπωσιακή επίδοση της Νεφέλης Mατθαιάκη, η οποία αύξησε το διεθνές της ΕΛΟ κατά 97,6 μονάδες!!!
Οι νεαροί σκακιστές του ΟΦΗ προετοιμάζονται για τη συμμετοχή τους στα Πανελλήνια Νεανικά και στα Μαθητικά πρωταθλήματα, που θα διεξαχθούν τέλος Αυγούστου με αρχές Σεπτεμβρίου, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Είναι πλέον και επίσημο. Ο 24χρονος αμυντικός του ΟΦΗ Παναγιώτης Δεληγιαννίδης, θα συνεχίσει την καριέρα του στη Ρουμάνικη SEPSI OSK.
Τόσο οι Ρουμάνοι, όσο και ο ΟΦΗ, ανακοίνωσαν την μεταγραφή, η οποία έγινε με τις...ευλογίες της κρητικής ομάδας, η οποία είχε συμβόλαιο με τον παίκτη, μέχρι το 2022.
Οι Ρουμάνοι ανακοινωσαν ότι υπέγραψε για 1+1 χρόνο.
Στην ανακοίνωση του ο ΟΦΗ αναφέρει για τον Δεληγιαννίδη, ότι "η ΠΑΕ ΟΦΗ ανακοινώνει τη συμφωνία με την SEPSI OSK από τη Ρουμανία για τη μεταγραφή του Παναγιώτη Δεληγιαννίδη.
Ο 24χρονος αμυντικός ήρθε στην ομάδα μας τον Ιούλιο του 2018 με τη μορφή δανεισμού από τον ΠΑΟΚ, ενώ το καλοκαίρι του 2019 υπέγραψε συμβόλαιο τριετούς διάρκειας με τον ΟΦΗ. Στο διάστημα παραμονής του στο Ηράκλειο, σημείωσε 17 συμμετοχές και πέτυχε 3 γκολ.
Τον ευχαριστούμε για όσα πρόσφερε στην ομάδα μας και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα του".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Παίκτη απο τον Ολυμπιακό "ψώνισε" ο Εργοτέλης. Η κρητική ομάδα ανακοίνωσε την απόκτηση του 21 ετων επιθετικού Aθανάσιου Κωστανάσιου, ο οποίος αγωνιζόταν στην Κ19 του Ολυμπιακού, ενώ στο παρελθόν έχει αγωνιστεί σε όλες τις Εθνικές ομάδες (U16, U17, U18, U19).
Ο Εργοτέλης παίρνει τον παίκτη με ελεύθερη μεταγραφή, με τον Ολυμπιακό να διατηρεί το 20% μεταπώλησης του παίκτη.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Εργοτέλης, αναφέρει:
Η ΠΑΕ Εργοτέλης ανακοινώνει την απόκτηση του Αθανάσιου Κωστανάσιου.
Ο νεαρός ποδοσφαιριστής, έχει γεννηθεί στον Πειραιά στις 11/01/1999 (21 ετών) και αγωνίζεται στην επιθετική γραμμή τόσο στα πλάγια όσο και στο κέντρο.
Προέρχεται απ’ τις ακαδημίες και την Κ19 του Ολυμπιακού, με τους Πειραιώτες να διατηρούν ποσοστό 20% μεταπώλησης του παίκτη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αποτελεί μέρος της εθνικής U20, έχοντας περάσει απ' όλα τα επίπεδα στο παρελθόν (U16, U17, U18, U19), φορώντας το εθνόσημο.
Η άφιξη του αναμένεται αύριο στο Ηράκλειο όπου θα υπογράψει συμβόλαιο δύο χρόνων με την ομάδα μας.