karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Δυνατά φιλικά παιχνίδια για τις ομάδες που θα συμμετάσχουν στον Kρητικό όμιλο της Γ’ Εθνικής, είχε η Τετάρτη (12/8).
Ο Ηρόδοτος έδειξε με το...καλημέρα τα δόντια του, καθώς στο πρώτο μεγάλο-έστω και φιλικό-Κρητικό ντέρμπι, κέρδισε το Γιούχτα στην Αλικαρνασό με 2-0.
Πάντως ο Γιούχτας αγωνίστηκε με αρκετές και σημαντικές απουσίες (Κατσικοκέρης, Γκιόκας, Τριανταφύλλου, Σαββίδης).
Υποσχέσεις άφησε ο Πόρος, που κέρδισε με 1-0 τον Αστέρα Ρεθύμνου, ενώ με το...αριστερό ξεκίνησε η νεοφώτιστη Δαμάστα που έχασε στο γήπεδο της με 2-0, απο τον ΠΑΟΚρουσώνα που αγωνίζεται στην Α1 ΕΠΣΗ.
Αναλυτικά οι αναμετρήσεις:

O Hρόδοτος πήρε το φιλικό ντέρμπι
Στην Αλικαρνασό, ο Ηρόδοτος ήταν πιο αποτελεσματικός και κατάφερε να πάρει τη νίκη κόντρα στον Γιούχτα με 2-0.
Ο Ηρόδοτος πήρε τη νίκη με 2-0, χάρη στα τέρματα των Γερεφαλάκη στο πρώτο ημίχρονο και του Μυλωνά στο δεύτερο.
Για τον Γιούχτα ο Μηνάς Πίτσος δεν είχε στη διάθεσή του αρκετούς παίκτες, είτε λόγω προβλημάτων τραυματισμών, είτε τους προφύλαξε από την πιεστική προετοιμασία. Γι’ αυτούς τους λόγους δεν αγωνίστηκαν οι Κατσικοκέρης, Γκιόκας, Τριανταφύλλου, Σαββίδης, Παχάκης, Μπετεινάκης.
ΗΡΟΔΟΤΟΣ (Ν. Κουρμπανάς): Γεωργίου, Μπαλάφας, Καργιωτάκης, Κανδυλάκης, Αρκούδας, Κασσαπάκης, Κοιλιάρας Δ., Γκίνη, Κουσίδης, Γαρεφαλάκης - Αγωνίστηκαν επίσης οι: Καλφούντζος, Κοντογιάννης, Μυλωνάς, Αμαραντίδης, Φρόκου, Καλαμιώτης, Ταφάνι, Λουτριώτης και Μόλα.
ΓΙΟΥΧΤΑΣ (Μ. Πίτσος): Κόλλιας, Ραπτάκης, Τζανής, Κασσωτάκης, Μαυροειδής, Μαυρομάτης, Πλουσής Δ., Πλουσής Β., Ράπτης, Ψαρράς, Μπελαδάκης. Αγωνίστηκαν επίσης οι: Χρήστου, Ψυλλάκης, Μαρκατάτος, Λουλεμέγια.
Νίκη για τον Πόρο
Πρώτη νίκη στα φιλικά με υποσχέσεις για Πόρο!
Άρεσαν οι "μπλε" στη φιλική επικράτηση επί του Αστέρα Ρεθύμνου την Τετάρτη το απόγευμα (12/08) στο "Lido Soccer" (1-0). Οι παίκτες του Βασίλη Κρασανάκη παρουσίασαν σαφώς καλύτερη εικόνα σε σχέση με το πρώτο τεστ με την Α.Ε. Κατσαμπά, ήταν επιθετικοί, έπαιξαν απλά και γρήγορα, είχαν ωραίους συνδυασμούς, πέτυχαν ένα γκολ, είχαν ένα χαμένο πέναλτι και δημιούργησαν αρκετές ευκαιρίες και για άλλα τέρματα.
Σκόρερ ο Νίκος Μεταξάκης με προβολή στο δεύτερο δοκάρι μετά από γύρισμα του Θανάση Τσουκαλά από αριστερά (66'). Νωρίτερα (53') οι "μπλε" είχαν και χαμένο πέναλτι σε διπλή προσπάθεια του Μπάμπη Πήλιου (το πρώτο σουτ απέκρουσε ο Παλιεράκης και το δεύτερο πέρασε πάνω από τα δοκάρια). Από την άλλη κουρασμένοι από την προετοιμασία παρουσιάστηκαν οι Ρεθυμνιώτες που ήρθαν στο Ηράκλειο με μόλις 13 παίκτες λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων.
Σφύριξε ο Μανδαλενακης Ε. με βοηθούς τους Σφακιανάκη Δ. και Κατσογιάννη Η.
ΠΟΡΟΣ (ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΡΑΣΑΝΑΚΗΣ): Παναγιώτου, Φραγκιαδάκης, Τσουκαλάς, Αριστεινίδης, Δουλγεράκης, Τσακάνι, Χρηστάκης, Τριχάκης, Πήλιος, Σταυρακάκης, Θεοδωρίδης.
Β' ΗΜΙΧΡΟΝΟ: Μήτρου, Σκουλάς, Τσουκαλάς, Σηφάκης, Πολυχρονάκης, Τσακάνι, Αριστεινίδης, Τριχάκης, Φραγκιαδάκης, Μεταξάκης, Πήλιος.
Έπαιξαν και οι: Μιχελακάκης, Παπαδάκης, Μαγάκης, Θεοδωράκης, Παγωνάκης, Αποστολάκης.
ΑΣΤΕΡΑΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ: (ΗΛΙΑΣ ΑΣΠΡΟΜΑΤΗΣ): Παντελίδης (46' Παλιεράκης), Σαρρής, Αντωνόπουλος, Κλειδής, Μαραθιανός, Ιερωνυμάκης, Καψαλάκης, Ρότζεν, Τάκα (46' Δημήτρη), Μπουρνέλης, Βελονάκης.
Ηττα για τη Δαμάστα
Στην πρώτη φιλική αναμέτρηση της σεζόν, η Δαμάστα φιλοξένησε τον ΠΑΟΚ με το αποτέλεσμα να είναι 0-2 υπέρ των φιλοξενούμενων.
Ο Ανωγειανάκης με σουτ στο 30’ και ο Μαραθιανός στο 54’ σημείωσαν τα γκολ του αγώνα ενώ στο 53’ ο Βαλαβανόπουλος εκτέλεσε πέναλτι το οποίο απέκρουσε ο Χατζηδάκης (το πέναλτι κέρδισε ο Παπαδάκης).
Για την Δαμάστα φάνηκε ότι είναι ακόμα σε αρχικό στάδιο της προετοιμασίας και έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά της για να παρουσιάσει ένα δεμένο σύνολο.
ΔΑΜΑΣΤΑ (Γ. Χατζησεβαστός): Δημαράκης, Παπαδάκης, Μπάμπης, Αννιτσάκης, Παπαδομιχελάκης, Ταβλαδωράκης, Καστελλιανάκης, Φραγκουλάκης, Μπενάλντο, Τζουβάρας, Βαλαβανόπουλος. Αγωνίστηκαν και οι: Κορνηλάκης, Βαρουξάκης, Πεταλάκης, Αποστολάκης, Μερκούρης, Κόκκινος, Μηλιαράκης, Βερούσι, Κουντούρης, Ζερβός, Αντωνάκης, Κατσαρός.
ΠΑΟΚ (Μ. Σηφάκης): Χαραλαμπάκης, Χατζησεβαστός, Πύλιος, Ξημεράκης, Λουμπάκης, Σακλαμάκης Σ., Μόντι, Παπαδιός, Ανωγειανάκης, Σκούφος, Δρακούλης. Έπαιξαν και οι: Ρομπάκης, Μαραθιανός, Χατζηδάκης, Κοζορώνης, Κοκολογιάννης, Λιοδάκης.

Δυο ακόμη πολύ γνωστά ονόματα της Ελληνικής αθλητικής ζωής του τόπου, έχουν προσβληθεί με τον κορωνοϊό.

Ο επίτιμος πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Σάββας Θεοδωρίδης και ο ποδοσφαιριστής Μανώλης Σιώπης, γνωστός απο τη θητεία του σε Πανιώνιο, Ολυμπιακό, Αρη και σήμερα στην Τούρκικη Αλάνια σπορ.

Ο Σάββας Θεοδωρίδης που έχει έχει επιβαρυμένη υγεία νοσηλεύεται στην εντατική του Νοσοκομείου «Σωτηρία».

Ενώ ο Σιώπης ανακοίνωσε ότι βρέθηκε θετικός και η αγωνία εστιάζεται στην εγκυμονούσα σύζυγο του.

Στην εντατική ο Σάββας Θεοδωρίδης

Στην εντατική του Νοσοκομείου «Σωτηρία» εισήχθη την Τετάρτη, 12 Αυγούστου, ο Σάββας Θεοδωρίδης, που διαγνώσθηκε σύμφωνα με πληροφορίες, θετικός στον κορονοϊό. Ο επίτιμος πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, έχει επιβαρυμένη υγεία και η περίπτωσή του θέλει ιδιαίτερη προσοχή.

O Σάββας Θεοδωρίδης συνέδεσε το όνομά του με τον Ολυμπιακό, τον οποίο υπηρέτησε ως παίκτης και συνεχίζει να βρίσκεται δίπλα του όλα αυτά τα χρόνια από διάφορες θέσεις. Εκανε την τελευταία του δημόσια εμφάνιση, προκαλώντας συγκίνηση λόγω της κατάστασης της υγείας του, στην φιέστα κατάκτησης του πρωταθλήματος από τον Ολυμπιακό στο Γ. Καραϊσκάκης, στις 19 Ιουλίου.

Ο Σιώπης ανακοίνωσε ότι είναι θετικός

Οπως έγινε γνωστό από τον ίδιο, ο Μανώλης Σιώπης βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό.

Ο Έλληνας ποδοσφαιριστής είναι συμπτωματικός και παραμένει σε καραντίνα, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες ήταν ο γαμπρός στον πολιτικό γάμο στον Εβρο, που θεωρείται νέα εστία του ιού.

Με μήνυμα του μέσα από τα social media, ο παίκτης της Αλάνιασπορ σημείωσε ότι έχουν ενημερωθεί όλοι όσοι έχουν συναντηθεί μαζί του.

Στο μήνυμα του, ο Μανώλης Σιώπης σημείωσε: «Θεωρώ υποχρέωση μου να ενημερώσω όλους τους ανθρώπους που έχουν συναντηθεί μαζί μου, ότι ενόψει της έναρξης της προετοιμασίας για τη νέα σεζόν, υποβλήθηκα σε τεστ για τον κορωνοϊό και βρέθηκα θετικός. Είμαι ασυμπτωματικός και απομονωμένος στο σπίτι μου. Εισήλθα στη χώρα την Πέμπτη 6 Αυγούστου 2020 με αρνητικό τεστ κορονοϊού, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας καθώς πριν επισκεφτώ την οικογένεια μου και την εγκυμονούσα σύζυγο μου που διαμένει στην Ελλάδα, ήθελα να σιγουρευτώ ότι είμαι υγιής και δεν είμαι φορέας του κορονοϊού».

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Δεν έχει κλείσει 15 μέρες προετοιμασίας ο Εργοτέλης και ήρθε ο πρώτος σοβαρός τραυματισμός.

Ο έμπειρος αμυντικός Κυριάκος Μαζουλουξής, υπέστη ρήξη έσω μηνίσκου θα μείνει εκτός προπονήσεων για περίπου είκοσι με τριάντα μέρες, ακολουθώντας ειδικό πρόγραμμα αποκατάστασης.

Το αποτέλεσμα της μαγνητικής τομογραφίας του ποδοσφαιριστή, έφερε στεναχώρια στο στρατόπεδο της κρητικής ομάδας, καθώς ο ποδοσφαιριστής θα χάσει ένα σημαντικό μέρος της προετοιμασίας.

Ο Εργοτέλης και πέρσι "βασανίστηκε" με σοβαρούς τραυματισμούς (Ιατρούδης, Κουάτενγκ, Κοιλιάρας, Μπρούς)χάνοντας σημαντικούς παίκτες σε μια κρίσιμη στιγμή του πρωταθλήματος, γεγονός που επηρέασε την πορεία της ομάδς στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκ 2.

Τώρα, η χρονιά ξεκινάει με μια απώλεια, με την ευχή φέτος, οι κιτρινόμαυροι να μην έχουν τα περσινά.

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ Εργοτέλης "δεν ήταν ευχάριστα τα νέα της μαγνητικής τομογραφίας στην οποία υποβλήθηκε χθες το απόγευμα ο Κυριακός Μαζουλουξής η οποία έδειξε ότι έχει υποστεί ρήξη έσω μηνίσκου.

Ως εκ τούτου, ο έμπειρος αμυντικός θα μείνει εκτός προπονήσεων για περίπου είκοσι με τριάντα μέρες, ακολουθώντας ειδικό πρόγραμμα αποκατάστασης, υπό την επίβλεψη του κιτρινόμαυρου ιατρικού επιτελείου.
Ωστόσο τρία ακόμα μικρότερα προβλήματα αντιμετώπισε το τεχνικό τιμ της ομάδας μας. Ο λόγος για τον Γιάννη Μπουτσάκη ο οποίος αποκόμισε ένα μικρό χτύπημα στο γόνατο και ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα όπως και ο Λούσι που συνεχίζει την αποκατάσταση για το τράβηγμα στον τετρακέφαλο. Αντίθετα απουσίαζε και ο Θεοδωράκης λόγω μικροενοχλήσεων στην μέση.
Στα των προπονήσεων, το πρωινό πρόγραμμα περιείχε μυϊκή ενδυνάμωση σε σταθμούς και πραγματοποιήθηκε στο βοηθητικό του Παγκρητίου Σταδίου. Το απόγευμα οι ρυθμοί έπεσαν καθώς το προπονητικό επιτελείο είναι απόλυτα ευχαριστημένο απ’ την μέχρι τώρα απόδοση των παικτών και έτσι το πρόγραμμα περιλάμβανε διασκεδαστικά παιχνίδια με στόχο την σωματική αποκατάσταση αλλά και την ψυχολογική εκτόνωση".

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi