Η πρώτη παρτίδα υλικών για την αντικατάσταση του ταρτάν στο στάδιο Ελευθερίας, έφτασε στο Ηράκλειο και οι εργασίες ξεκινούν στις 18 Αυγούστου, απο την ανάδοχο εταιρεία.
«Στόχος μας είναι, με την έναρξη της αθλητικής περιόδου τα πάντα να είναι στη θέση τους έτοιμα να υποδεχθούν τους αθλητές μας» αναφέρει στην ανακοίνωση του το ΕΑΚΗ.
H ανακοίνωση απο την Διοικούσα Επιτροπή Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου, αναφέρει:
Παρουσία της Αντιπροέδρου κας Σημαιάκη, του Μέλους της ΔΕ κ. Καμπουράκη και του Διευθυντή κ. Σακαράκη, παρελήφθη η πρώτη παρτίδα των υλικών αντικατάστασης του ταρτάν στο ιστορικό Στάδιο Ελευθερίας.
Η ανάδοχος εταιρία ξεκινά τις εργασίες στις 18 Αυγούστου. Στις 20 Αυγούστου θα επισκεφθούν το Ηράκλειο τα στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας της ΓΓΑ και παράλληλα με τις υπόλοιπες εργασίες εντός της εγκατάστασης, τρέχουμε για να δημιουργήσουμε ένα πρότυπο αθλητικό κέντρο. Στόχος μας είναι, με την έναρξη της αθλητικής περιόδου τα πάντα να είναι στη θέση τους έτοιμα να υποδεχθούν τους αθλητές μας. Με ομαδική δουλειά και με θετική σκέψη από όλους, πολύ σύντομα θα απολαμβάνουμε το Στάδιο που μας αξίζει.
Διοικούσα Επιτροπή Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου
Δυνατά φιλικά θα δώσουν οι μικροί (Κ19) του ΟΦΗ στ πλαίσιο της προετοιμασίας τους.
Οπως ανακοινώθηκε η Κ19 του ΟΦΗ θα δώσει 6 φιλικούς αγώνες, οι οποίοι θα είναι εκτός έδρας.
Ο πρώτος αγώνας, θα είναι με αντίπαλο τον ισχυρό Γιούχτα, μια ομάδα που θα πρωταγωνιστήσει στον κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής και θα διεξαχθεί την Παρασκευή (14/8) στις 18:00 στο Δημοτικό γήπεδο Αρχανών.
Επίσης έχουν προγραμματιστεί φιλικά παιχνίδια με τον ΠΑΟ Κρουσώνα (22/8), στο γήπεδο Κρουσώνα, με τον Αλμυρό (26/8), στο γήπεδο Αλμυρού, με την Σητεία (30/8) στο γήπεδο Σητείας, με τον ΑΟ Αγίου Νικολάου (5/9), στο γήπεδο του ΑΟΑΝ και με τον ΠΟΑ (9/9), στο γήπεδο Ατσαλένιου, με τις ώρες διεξαγωγής να εκκρεμούν.
Στο πένθος βυθίστηκε η οικογένεια της άλλοτε πρωταθλήτριας στίβου του ΟΦΗ, Ευγενίας Απλαδά, καθώς έχασε τη μητέρα της.
Με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και το τμήμα στίβου του συλλόγου, εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια.
Η συλλυπητήρια ανακοίνωση αναφέρει:
"Το διοικητικό συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην παλιά πρωταθλήτρια στίβου του συλλόγου Ευγενία Απλαδά, για το θάνατο της μητέρας της.
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια Απλαδά, για την μεγάλη τους απώλεια".
Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς στην οικογένεια Απλαδά, για την απώλεια τους.
Γ.Κορτς