Του Γιώργου Κορτσιδάκη
O Παναγιώτης Δεληγιαννίδης, αποχωρεί απο τον ΟΦΗ και θα βρεί στέγη όπως όλα δείχνουν στη Ρουμάνικη Σέπσι.
Τα ΜΜΕ της χώρας επιβεβαιώνουν την συμφωνία της ομάδας, με τον 23χρονο πρώην παίκτη του ΟΦΗ και του ΠΑΟΚ.
Ο Δεληγιαννίδης, θα υπογράψει συμβόλαιο για 2 ή τρία χρόνια με την Ρουμάνικη ομάδα, ενώ η μεταγραφή γίνεται με τις...ευλογίες του ΟΦΗ, ο οποίος έχει συμβόλαιο με τον ποδοσφαιριστή, αλλά είναι θετικός στο να αποχωρήσει.
Αλλωστε, στη θέση του δεξιού μπακ, όπου χρησιμοποιήθηκε κυρίως ο Δεληγιαννίδης, υπάρχουν ο Μαρινάκης και ο Ουές.
Ο Δεληγιαννίδης, λόγω μια επέμβασης που έκανε στη μέση, έχασε σχεδόν όλη τη χρονιά.
Χρησιμοποιήθηκε μόνο στα πλει-οφ, όπου πήρε 6 συμμετοχές.
Ο Δεληγιαννίδης, έκανε φέτος τη δεύτερη του χρονιά στον ΟΦΗ.
Την πρώτη, αγωνίστηκε δανεικός απο τον ΠΑΟΚ, ενώ το περασμένο καλοκαίρι ο ΟΦΗ τον απέκτησε ως ελεύθερο.
Είναι σίγουρα ένας παίκτης με δυνατότητες, ταχυδυναμικός και καλός ειδικά στο επιθετικό κομμάτι ως φουλ μπακ, αλλά στον ΟΦΗ στάθηκε άτυχος, στη δεύτερη του χρονιά.
Επι εποχής Παπαδόπουλου, στην πρώτη του χρονιά στον ΟΦΗ, είχε κερδίσει θέση στην ενδεκάδα, αλλά μετά την αποχώρηση του Παπαδόπουλου, δεν ήταν επιλογή των Βέρα-Ισις, οι οποίοι έδωσαν φανέλα βασικού στον Μπράουν.
Πάντως, τόσο ο Μπράουν, όσο και ο Δεληγιαννίδης, δεν θα είναι στον ΟΦΗ, της επόμενης αγωνιστικής περιόδου.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με ένα όμορφο κολάζ και μια συγχαρητήρια ανακοίνωση, η ΕΚΑΣΚ συνεχάρη τους πρωταθλητές Κρήτης, για τις μάχες και τις επιτυχίες που σημείωσαν στα Πανελλήνια πρωταθλήματα.
Οι Νεάνιδες του ΟΑΧ κατέκτησαν την τρίτη θέση στην Ελλάδα, οι κορασίδες του Ηροδότου την 4η θέση στην Ελλάδα, ενώ οι Εφηβοι του Ηρακλείου, την 6η θέση στην Ελλάδα.
Επιτυχίες που δείχνουν, ότι έστω σε επίπεδο ταλέντων, υπάρχει καλό υλικό στο νησί.
Πάνω σε αυτό, θα πρέπει να επενδύσουν οι ομάδες, για να δούμε καλύτερες μέρες στο μέλλον.
Μετά και την αποχώρηση του Ρεθύμνου απο την Α1 μπάσκετ και την επιστροφή του, στα τοπικά πρωταθλήματα Κρήτης, το μπάσκετ το νησί, περνάει πολύ δύσκολες μέρες, αλλά ευτυχώς μια καλή παρηγοριά, είναι οι επιτυχίες στις μικρές ηλικίες σε Πανελλήνιο επίπεδο, που δείχνουν ότι υπάρχει μέλλον και κρατάνε τη σημαία ψηλά!
Χρήματα, παράγοντες και επενδυτές δεν υπάρχουν, για να υποστηρίξουν ένα δυναμικό εγχείρημα, σε αυτήν την δύσκολη εποχή του κορωνοϊου.
Η ανακοίνωση της ΕΚΑΣΚ αναφέρει: Η Ε.ΚΑ.Σ.Κ. συγχαίρει την ομάδα Νεανίδων του ΟΑ ΧΑΝΙΩΝ για την μεγάλη της επιτυχία και την κατάκτηση της 3ης θέσης και του χάλκινου μεταλλίου στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα που ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες.Επίσης, συγχαίρει την ομάδα Κορασίδων του ΗΡΟΔΟΤΟΥ ΑΟΝΑ και την ομάδα Εφήβων του ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΟΑΑ, για την παρουσία τους στο final-6 των Πανελληνίων διοργανώσεων και τις πολύ καλές εμφανίσεις που πραγματοποίησαν. Τέλος, μπράβο αξίζει και στην ομάδα Παίδων του ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗ, για την προσπάθεια της, στα προκριματικά του Πανελληνίου πρωταθλήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στο κρητικό μπάσκετ, υπάρχει ελπίδα!
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Εφυγε ξαφνικά, ένα πολύ δραστήριο στέλεχος της αθλητικής και της πολιτικής ζωής του τόπου, ο Νίκος Χαριτάκης, ο οποίος τις δεκαετίες του ’80 και του ’90, είχε μεγάλη εμπλοκή στο τοπικό ποδόσφαιρο και ειδικά στα δρώμενα της ΕΠΣΗ της οποίας υπήρξε και αντιπρόεδρος, δείχνοντας πάντα μεγάλη ευαισθησία σε θέματα του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου.
Η πολιτική ταυτότητα, του Νίκου Χαριτάκη, την οποία πάντα διατυμπάνιζε, ήταν το ΠΑΣΟΚ, στο οποίο υπήρξε και στέλεχος επί σειρά ετών και ο ίδιος έπαιξε δυναμικό ρόλο ειδικά σε εποχές κυριαρχίας του κινήματος στο Ηράκλειο.
Την απώλεια του Νίκου Χαριτάκη, έφερε στην επιφάνεια η συλλυπητήρια ανακοίνωση του πρώην δημάρχου Ηρακλείου Γιάννη Κουράκη.
Όπως χαρακτηριστικά τονίζει σε σχετική ανακοίνωση του ο επικεφαλής της παράταξης «Ηράκλειο 3.7.5.» «με μεγάλη θλίψη πληροφορηθήκαμε για την αιφνίδια απώλεια του Νίκου Χαριτάκη.
Του καλού φίλου και συνεργάτη, του κοινωνικού αγωνιστή. Ο Νίκος Χαριτάκης υπηρέτησε τους Ηρακλειώτες και το Ηράκλειο από τη θέση του διαμερισματικού συμβούλου Ηρακλείου, εκλεγμένος με τη Δημοτική μας Παράταξη.
Διετέλεσε και Πρόεδρος της 4ης Δημοτικής Κοινότητας με συνέπεια και υψηλό αίσθημα ευθύνης. Ο Νίκος σε όλη του τη διαδρομή ξεχώρισε για το ήθος του, την ευπρέπειά του, την ανθρωπιά και τη μαχητικότητα του. Εκφράζουμε τα θερμά και ειλικρινή συλλυπητήρια αλλά και τη συμπαράστασή μας στην οικογένειά του».
Συλλυπητήρια ανακοίνωση εξέδωσε και η ΕΠΣΗ, για τον άλλοτε αντιπρόεδρο της Ενωσης.
Οπως αναφέρει σε αυτήν «το Δ.Σ. της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ηρακλείου εκφράζει θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του επί χρόνια παράγοντα της ΕΠΣΗ και διατελέσαντα Α Αντιπρόεδρου Νίκου Χαριτάκη για τον αιφνίδιο θάνατό του. Ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ κ. Νίκος Τζώρτζογλου εκπροσώπησε το Δ.Σ. στην εξόδιο Ακολουθία».
Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς, στην οικογένεια του Νίκου Χαριτάκη.