karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Απο το μπαλκόνι του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, παρακολούθησε την πρώτη προπόνηση του ΟΦΗ, ο Μιχάλης Μπούσης, ο οποίος απέφυγε να μιλήσει σε δημοσιογράφους και κανάλια για την υπόθεση του νέου σήματος του ΟΦΗ, που έχει προκαλέσει αντιδράσεις.
Ο ιδιοκτήτης της ΟΦΗ, που σύμφωνα με την ΠΑΕ, εμφανίζεται έξω φρενών με τις αντιδράσεις της πλειοψηφίας του κόσμου, προτίμησε τη σιωπή στην πρώτη συγκέντρωση.
Δεν έκανε δηλώσεις, αλλά παρακολούθησε την προπόνηση απο το μπαλκόνι του κτιριακού συγκροτήματος, μαζί με τους συνεργάτες του.

Κάπνισε το πούρο του και παρακολούθησε ήρεμα την "πρώτη"

Ωστόσο, κατέβηκε στα αποδυτήρια, μίλησε στους παίκτες και τους ευχήθηκε καλή σεζόν.

Οι συνεργάτες του Μπούση, είπαν ότι ήταν ήρεμος και ευδιάθετος, ενώ στελέχη της ΠΑΕ, με αναρτήσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δίνουν το σύνθημα ότι η ομάδα θα προχωρήσει κανονικά με το νέο σήμα, παρά τις αντιδράσεις, που συνεχίζονται και έχουν «διχάσει» και τον κόσμο της ομάδας, καθώς δεν είναι λίγοι και αυτοί που αποδέχονται την «αλλαγή» και βάζουν μπροστά την σημασία να παραμείνει ο Μπούσης στο τιμόνι της ομάδας, για να μην επιστρέψει αυτή, στα προβλήματα του παρελθόντος.
Η ...ζωή πάντως, φαίνεται να συνεχίζεται κανονικά στον ΟΦΗ.
Οι παίκτες, το τεχνικό επιτελείο και όλο το staff χρησιμοποιούν αθλητικό υλικό με το νέο σήμα και αυτή τη στιγμή τίποτα δεν δείχνει ότι απο την πλευρά της ΠΑΕ, τουλάχιστον, υπάρχει πρόθεση, να αλλάξει κάτι πάνω σε αυτό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 

Στα χέρια των παικτών της Σεβίλλης, κατέληξε το πρώτο εισιτήριο που οδηγεί στον τελικό του Europa League, καθώς το βράδυ της Κυριακής οι Ανδαλουσιανοί επιβλήθηκαν με ανατροπή 2-1 της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στον ημιτελικό, που διεξήχθη στην Κολωνία.

Μολονότι βρέθηκε πίσω στο σκορ η πολυνίκης της διοργάνωσης κατάφερε να φέρει τούμπα το ματς και θα διεκδικήσει το έκτο τρόπαιό της, με αντίπαλο την Ίντερ ή τη Σαχτάρ Ντόνεστκ, οι οποίες θα αναμετρηθούν το βράδυ της Δευτέρας (17/8), στον δεύτερο ημιτελικό.
Το σκορ άνοιξε στο 8ο λεπτό ο Μπρούνο Φερνάντες με πέναλτι που κέρδισε ο Μαρσιάλ, ο οποίος ανατράπηκε στην περιοχή από τον Ντιέγκο Κάρλος.

Στη συνέχεια η Σεβίλλη πίεσε και έφτασε στην ισοφάριση στο 26΄ με τον Σούσο να γίνεται παραλήπτης της σέντρας του Ρεγκιλόν και να νικάει στην κλειστή γωνία τον Ντε Χέα.

Στο δεύτερο ημίχρονο οι παίκτες της Γιουνάιτεντ μπήκαν αποφασισμένοι να κυριαρχήσουν, όμως έπεσαν πάνω στον Μπόνο!

Ο Αλγερινός γκολκίπερ της Σεβίλλης ήταν ανίκητος, αποκρούοντας διαδοχικά τετ-α-τετ των Μαρσιάλ, Γκρίνγουντ και κρατώντας «όρθια» την ομάδα του, παρότι η άμυνά της «έμπαζε» από παντού.
Οι διορθωτικές κινήσεις του Λεπετέγκι έφεραν αποτέλεσμα, οι Ισπανοί ισορρόπησαν το ματς, όμως δεν είχαν δημιουργήσει ούτε μία φάση.

Τελικά, εκμεταλλεύτηκαν μια τραγική ολιγωρία του Λίντελοφ, ο οποίος αντέδρασε εντελώς λανθασμένα στη σέντρα του Χεσούς Νάβας, αφήνοντας αμαρκάριστο τον Ντε Γιονγκ στην «καρδιά» της άμυνας.

Ο Ολλανδός είπε «ευχαριστώ» και με κοντινό πλασέ στο 78΄, έστειλε στον τελικό τη Σεβίλλη, με μία και μοναδική ευκαιρία σε όλο το β΄ ημίχρονο!
Οσο για τους «κόκκινους διαβόλους», ο Σόλσκιερ βλέπει να υψώνεται μπροστά του μια «κατάρα», καθώς αυτή ήταν η τρίτη ήττα της ομάδας του σε ημιτελικό στην εφετινή σεζόν.

Στην ίδια φάση αποκλείστηκε τόσο στο Κύπελλο Αγγλίας, όσο και στο League Cup.

 

Οι συνθέσεις των ομάδων:

ΣΕΒΙΛΛΗ (Ζουλέν Λοπετέγκι): Μπουνού, Χεσούς Νάβας, Κουντέ, Ντιέγκο Κάρλος, Ρεγκιλόν, Μπανέγα, Φερνάντο, Ζορντάν (87΄ Γκούντελι), Σούσο (74΄ Βάσκες), Εν-Νεσίρι (56΄ Ντε Γιονγκ), Οκάμπος (56΄ Μουνίρ).

ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΓΙΟΥΝΑΪΤΕΝΤ (Όλε Γκούναρ Σόλσκιερ): Ντε Χέα, Γουίλιαμς (87΄ Φοσού Μενσά), Μαγκουάιρ, Λίντελοφ, Γουάν-Μπισάκα (87΄ Τζέιμς), Φρεντ, Πογκμπά, Μπρούνο Φερνάντες, Ράσφορντ (87΄ Μάτα), Γκρίνγουντ (90+3΄ Ιγκάλο), Μαρσιάλ.

Δείτε παρακάτω τα στιγμιότυπα του αγώνα

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Τα φιλικά παιχνίδια των ομάδων της Κρήτης, για τη νέα σεζόν, έχουν ξεκινήσει.
Το ίδιο και τα ...όμορφα γκολ!
Στο φιλικό παιχνίδι του Γιούχτα (ομάδα που αγωνίζεται στον Κρητικό όμιλο της Γ’ Εθνικής) με την Κ-19 του ΟΦΗ, ο νεαρός επιθετικός του ΟΦΗ Γιάννης Σκέντζος, (υιός του παλαίμαχου άσου της ομάδας Ανδρέα Σκέντζου) έβαλε ένα γκολ σπάνιας ομορφιάς με ...κάτι σαν ανάποδο ψαλίδι!
Ο Χανιώτης επιθετικός (είχε περάσει απο την Κ17 του ΠΑΟΚ, ενώ ξεκίνησε να παίζει ποδόσφαιρο στην Ακαδημία του ΑΟ Χανιά και μετά συνέχισε στα τμήματα υποδομής του Πλατανιά), με εντυπωσιακό «γυριστό» σουτ, στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα, βάζοντας ένα γκολ μεγάλης δυσκολίας, το οποίο ερνθουσιάζει τόσο τους συμπαίκτες του, όσο τους φιλάθλους, που βρέθηκαν στις εξέδρες!
Μετά τη σέντρα, η μπάλα κοντράρει σε σώμα αμυντικού του Γιούχτα και ο νεαρός επιθετικός του ΟΦΗ, με ένα έξυπνο γυριστό στέλνει την μπάλα στα δίχτυα (Δείτε το στο 1.33 του παρακάτω video).
Εξαιρετικό όμως, είναι και το πρώτο γκολ των πιτσιρικάδων του ΟΦΗ, με σπουδαίο συνδιαστικό παιχνίδι, γρήγορη εναλλαγή της μπάλας και απλό τελείωμα, ξανά απο το νεαρό Σκέντζο, ο οποίος στην συγκεκριμένη φάση δεν χρειάστηκε να κάνει πολλά, απλά έστειλε την μπάλα στα δίχτυα, σε μια πολύ όμορφη φάση απο τους πιτσιρικάδες του ΟΦΗ.
Στα 4 γκολ του φιλικού αγώνα Γιούχτας-Κ19 ΟΦΗ 2-2, ξεχώρισαν και τα υο γκολ για την ομάδα των Αρχανών με τον έμπειρο Γιάννη Δωματά.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα στιγμιότυπα του αγώνα και τα...υπέροχα γκολ!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Φιλικά στην Κρήτη-Δείτε τι έγινε

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi