Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η πρώτη του ΟΦΗ, πέρα απο την παρουσία των νέων μεταγραφικών αποκτημάτων (Σαρδινέρο, Γρίβας, Βούρος, Ουές), «κατέγραψε» και δυο ηχηρές απουσίες, δυο καθοριστικών παικτών της σεζόν που πέρασε, η παρουσία των οποίων στον ΟΦΗ της επόμενης αγωνιστικής περιόδου, παραμένει «μετέωρη».
Πρόκειται για τους Μεγιάδο και Σεμέντο.
Ο Μεγιάδο, παραμένει στο Ηράκλειο, καθώς η γυναίκα του γεννάει απο μέρα σε μέρα και πέρα απο τα ευχάριστα μαντάτα, περιμένει και τη συμφωνία του ΟΦΗ με την Τσακαρίτα, ώστε να συνεχίσει και τη νέα περίοδο στον ΟΦΗ, κάτι που ο ίδιος, αλλά και ο ΟΦΗ επιθυμούν σφόδρα.
Ο Σεμέντο, βρίσκεται στην Ολλανδία και περιμένει και αυτός στο....ακουστικό του, για το τι θα γίνει το επόμενο διάστημα.
Η Φορτούνα Σιτάρντ, τον έχει βγάλει στο...σφυρί και περιμένει προτάσεις, ο ΟΦΗ θέλει να ανανεώσει το δανεισμό με τον παίκτη και ποντάρει στην μη ύπαρξη κάποιας αξιόλογης πρότασης, για να πουληθεί, ώστε να τον έχει για μια ακόμη σεζόν.
Και σε αυτήν την περίπτωση, ο Σεμέντο, θα ήθελε να συνεχίσει στο Ηράκλειο, αν δεν βρεθεί για τον ίδιο, κάτι καλύτερο.
Kαι στις δυο περιπτώσεις (Μεγιάδο-Σεμέντο), αυτό που λένε στον ΟΦΗ, είναι ότι αν δεν κλείσει η υπόθεση τους, δεν μπορούν να κάνουν προπόνηση με την ομάδα.
«Απών» απο την πρώτη του ΟΦΗ ήταν και ο Ναμπί, ο οποίος επιστρέφει απο την Αγγλία σύμφωνα με την ενημέτωση της ΠΑΕ, για να ξεκινήσει προπονήσεις, ενώ το νέο πρόσωπο θα είναι ο νεοαποκτηθείς κεντρικός αμυντικός Βαχίντ Σελίμοβιτς.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ θα έχει...πρόβλημα με την ευρωπαική του έδρα και το ενδεχόμενο να παίξει εκτός Κρήτης, αλλά εντός Ελλάδος, κάποιο ευρωπαικό του παιχνίδι, εφ’ όσον προκριθεί απο τον δεύτερο προκριματικό γύρο του Γιουρόπα Λίγκ, είναι υπαρκτό.
Η ΠΑΕ, όπως ανακοίνωσε και επίσημα, έσπευσε να δηλώσει δεύτερη έδρα το..ΟΑΚΑ στην Αθήνα, καθώς δεν υπάρχει άλλη διαθέσιμη επιλογή στην Κρήτη.
Το Παγκρήτιο στάδιο, έχει θέματα και δεν παίρνει άδεια για ευρωπαικά παιχνίδια και αν προκύψει πρόβλημα και με το Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ θα αντιμετωπίσει το ενδεχόμενο να παίξει στην Αθήνα, κάποιο ευρωπαικό παιχνίδι.
Οι αναμετρήσεις θα είναι βέβαια έτσι και αλλιώς κεκλεισμένων των θυρών, όπως θα είναι κρίμα για τον ΟΦΗ, να μην μπορέσει να αγωνιστεί ούτε στο γήπεδο του!
Σύμφωνα με τα όσα τονίζουν στην ΠΑΕ ΟΦΗ για την εναλλακτική έδρα του ΟΑΚΑ που δήλωσε στην ΟΥΕΦΑ ο ΟΦΗ «η ΟΥΕΦΑ ζητάει από τις ομάδες να δηλώσουν από τώρα βασική και εναλλακτική έδρα, με το σκεπτικό ότι μια ομάδα μπορεί να φτάσει ως τον τελικό της διοργάνωσης. Το Παγκρήτιο, στην υπάρχουσα κατάσταση δεν μπορεί να πάρει άδεια, όπως κανένα άλλο γήπεδο στο νησί».
Για το θέμα είχε κάνει και επίσημη τοποθέτηση ο Ηλίας Πουρσανίδης στην συνέντευξη τύπου, για την παρουσίαση του νέου σήματος.
Οπως είπε «αν η ομάδα προχωρήσει στους ομίλους, μπορεί να μην μας δώσουν άδεια στο γήπεδο μας. Είναι ένα γήπεδο, που έχει όμως δυσκολίες και αυτό το βλέπουμε στα ευρωπαικά παιχνίδια. Το μέγεθος του αγωνιστικού χώρου για παράδειγμα, οι αποστάσεις απο τις εξέδρες, είναι πρόβλημα. Κάποια στιγμή πρέπει να παρθεί μια μεγάλη απόφαση».
Ο ΟΦΗ επιστρέφει στην Ευρώπη μετά απο 20 χρόνια και δεν θα έχει τους φιλάθλους του στο πλευρό του.
Απο ότι φαίνεται όμως, είναι υπαρκτό το ενδεχόμενο, να μην έχει απο ένα σημείο και μετά και το γήπεδο του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σεβασμός, εμπιστοσύνη, ανθρώπινες σχέσεις. Αυτό ήταν το «τρίπτυχο» της πρώτης ομιλίας του Γιώργου Σίμου στους παίκτες του ΟΦΗ, στην «πρώτη» της ομάδας, που έγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο προπονητής του ΟΦΗ στο πρώτο τετ-α-τετ με τους ποδοσφαιριστές του, μίλησε για την συνεργασία που θα έχουν για την οποία τους είπε ότι «είναι χτισμένη πάνω σε αμοιβαίο σεβασμό και εμπιστοσύνη και έχει να κάνει κυρίως με ανθρώπινες σχέσεις».
Τους μίλησε για τα αποδυτήρια, για τα οποία όπως είπε «έχουν μια διαφορετική αύρα. Το γνωρίζετε οι παλιοί, θα το νιώσετε και οι νέοι. Αυτό έχει δημιουργηθεί εδώ και δεκαετίες, γι’ αυτό η ομάδα έχει μια ιστορία, την οποία συνεχίζετε εσείς. Αυτή είναι η μεγαλύτερη δυναμη αυτής της ομάδας».
Ο Σίμος ευχήθηκε καλή συνέχεια με υγεία σε όλους και αμέσως μετά όλοι μαζί κατέβηκαν στο γήπεδο για το προπονητικό πρόγραμμα, το οποίο και εκτέλεσαν όλοι με ευλάβεια.
Η συνολική τοποθέτηση του Γιώργου Σίμου προς τους παίκτες του ΟΦΗ, όπως δόθηκε επίσημα απο την ΠΑΕ:
«Το πιο σημαντικό να γνωρίζετε, κυρίως τα καινούργια παιδιά, είναι ότι εδώ υπάρχει μια συνεργασία, η οποία είναι "χτισμένη" πάνω σε αμοιβαίο σεβασμό και εμπιστοσύνη και έχει να κάνει κυρίως με ανθρώπινες σχέσεις.
Μέσα από όλα αυτά ο καθένας ψάχνει να βρει τα όριά του και να τα ξεπεράσει, δίνοντας και παίρνοντας συναισθήματα ο ένας από τον άλλον. Το πιο σημαντικό, κάτι που είπαμε και πέρυσι, είναι ότι αυτά τα αποδυτήρια, όπως και του γηπέδου, έχουν μια διαφορετική αύρα. Το γνωρίζετε οι παλιοί, θα το νιώσετε και οι νέοι. Αυτό έχει δημιουργηθεί εδώ και δεκαετίες, γι’ αυτό η ομάδα έχει μια ιστορία, την οποία συνεχίζετε εσείς.
Αυτή είναι η μεγαλύτερη δυναμη αυτής της ομάδας. Γνωρίζετε ότι η ντρίμπλα, η πάσα, τα ποσοστά, οι άμυνες, οι επιθέσεις, τα γκολ είναι σημαντικά στο ποδόσφαιρο, αλλά χωρίς αυτό δεν υπάρχει τίποτα από όλα τα προηγούμενα.
Για όλα τα ποδοσφαιρικά, έχουμε μέρες να τα συζητήσουμε. Καλή χρονιά με υγεία σε όλους».
Δείτε παρακάτω το VIDEO της ΠΑΕ με την πρώτη συγκέντρωση της ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Σίμος για τις μεταγαφές του ΟΦΗ: "Παίκτες με προσωπικότητα"
Ολα για την ευρπωπαική πρόκριση του ΟΦΗ-Τι δήλωσαν οι πάικτες