Στον Εργοτέλη επιστρέφουν στις προπονήσεις για να συνεχίσουν την προετοιμασία τους, μετά το διήμερο ρεπό που έδωσε στους παίκτες ο Γιάννης Ταουσιάνης.
Στην κρητική ομάδα, επικρατεί ικανοποίηση για την εικόνα στο πρώτο φιλικό με το Ρεθυμνιακό, που ήταν το πρώτο παιχνίδι μετά απο 5 μήνες (!), ωστόσο η ομάδα είναι ακόμη «σφιγμένη» απο τις προπονήσεις.
Επόμενο φιλικό παιχνίδι για τον Εργοτέλη, είναι αυτό του Σαββάτου (22/8) με τον Ηρόδοτο, στο Παγκρήτιο στάδιο.
Στο μεταξύ, με δυο νέα πρόσωπα, συνεχίζεται η προετοιμασία του Εργοτέλη.
Ο Γκανέζος επιθετικός Kwateng επέστρεψε μετά από πολύμηνη απουσία λόγω του σοβαρού χειρουργείου στο οποίο είχε υποβληθεί τον περασμένο Δεκέμβριο στο γόνατο.
Ενώ στις προπονήσεις μετέχει και το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα, ο Θανάσης Κωσταντάτος, που αποκτήθηκε απο την Κ20 του Ολυμπιακού.
Σε ότι αφορά στα προβλήματα, οι Μαζουλουξής, Λούσι,Μπουτσάκης και Κομνηνός, βρίσκονται στο ιατρικό δελτίο της ομάδας.
Με ένα πρόβλημα ξεκίνησε η δεύτερη εβδομάδα προετοιμασίας του ΟΦΗ.
Ο Χουάν Νέιρα αποχώρησε από την προπόνηση, καθώς αισθάνθηκε ενοχλήσεις στο γαστροκνήμιο και η κατάστασή του θα εκτιμηθεί απο το ιατρικό επιτελείο.
Οι παίκτες του ΟΦΗ, μπήκαν στην δεύτερη εβδομάδα προπονήσεων με τους Σακόρ, Κοροβέση, Περδίκη, Σωτηρίου και Τσιλιανίδη, να μην ακολουθoύν το κανονικό πρόγραμμα, με εξαίρεση τον Σόουζα, που ανεβάζει στροφες και πήρε μέρος σε ένα κομμάτι της προπόνησης.
Το προσεχές Σάββατο (22/8), ο ΟΦΗ θα δώσει το πρώτο του φιλικό παιχνίδι με τον Γιούχτα στις Αρχάνες.
Η ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με απουσίες άρχισε η δεύτερη εβδομάδα προετοιμασίας της ομάδας μας, καθώς στην σημερινή προπόνηση δεν συμμετείχαν οι Vajebah Sakor, Νίκος Κοροβέσης και Μανώλης Περδίκης για λόγους ξεκούρασης.
Ο Juan Νeira αποχώρησε από την προπόνηση, καθώς αισθάνθηκε ενοχλήσεις στο γαστροκνήμιο και η κατάστασή του θα εκτιμηθεί.
Ο Felipe Souza ακολούθησε, για μια ακόμη ημέρα, μέρος της προπόνησης, ενώ οι Δημήτρης Σωτηρίου και Κοσμάς Τσιλιανίδης έκαναν πρόγραμμα αποκατάστασης.
Το σημερινό πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις κινητικότητας και φυσικής κατάστασης, άσκηση μεταβιβάσεων και παιχνίδι κατοχής.
Για αύριο, Τρίτη (18/8), έχει προγραμματιστεί διπλή προπόνηση, μια στις 08:00 το πρωί σε γυμναστήριο και μια στις 18:30 το απόγευμα, που θα διεξαχθεί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και θα είναι ανοικτή για τους εκπροσώπους του τύπου.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
To…Eυρωπαικό όνειρο συνεχίζεται για τον 25χρονο Ηρακλειώτη επιθετικό Γιώργο Γιακουμάκη.
Απο την Πολωνία και την Γκόρνικ, θα βρεθεί στην Ολλανδία και τη Φένλο, η οποία πλήρωσε στην ΑΕΚ, ένα ποσό κοντά στις 200 χιλ. ευρώ για να τον αποκτήσει.
Ο Γιακουμάκης μετέβη ήδη στην Ολλανδία και παρουσιάστηκε απο τη νέα του ομάδα, η οποία αγωνίζεται στην πρώτη κατηγορία.
Oι Ολλανδοί στην επίσημη σελίδα τους στο twitter καλωσορίζουν τον Ελληνα επιθετικό με τη φράση "new boy in town", ενώ του γράφουν "welcome Georiogios!"
Η προηγούμενη ομάδα του, η Γκόρνικ, πρόσφερε στην ΑΕΚ ένα ποσό κοντά στις 50 χιλιάδες ευρώ, για να επεκτείνει τη συνεργασία μαζί του, αλλά η πρόταση της απορρίφθηκε απο την ΑΕΚ, η οποία είπε ναι στην πρόταση της Φένλο.
Σε ένα καλύτερο πρωτάθλημα απο το Πολωνικό, όπως είναι η Ολλανδική Λίγκα, ο Ηρακλειώτης επιθετικός θα έχει την ευκαιρία να κυνηγήσει την ευκαιρία που αναζητάει για μια ευρωπαική καριέρα, μετά το πέρασμα του στην Ελλάδα απο τον Πλατανιά, την ΑΕΚ και τον ΟΦΗ.
Είναι ένα δυνατό πρωτάθλημα, που ταιριάζει στη σωματοδομή και τα χαρακτηριστικά, ενός σέντερ φορ περιοχής, όπως είναι ο Γιακουμάκης.
Η Φένλο, είναι ο έβδομος σταθμός της καριέρας του μετά από τον ΠΟΑ, τον Πλατανιά, την Επισκοπή, την ΑΕΚ, τον ΟΦΗ και τη Γκόρνικ.
Στον Γιώργο Γιακουμάκη, ευχόμαστε ολόψυχα υγεία καλή επιτυχία στο νέο του βήμα!