Ο χαμός του Νίκου Χαριτάκη, ενός πολύ δραστήριου στελέχους της αθλητικής, κοινωνικής και πολιτικής ζωής του Ηρακλείου, σκόρπισε θλίψη, σε όσους τον γνώριζαν, αλλά και στην οικογένεια του ΟΦΗ, όπου η οικογένεια Χαριτάκη, είχε ενεργό συμμετοχή, την δεκαετία του ’80 και του ’90.
Ο αδερφός του εκλιπόντα Γιώργος Χαριτάκης, είχε δυναμικό ρόλο στα διοικητικά της ομάδας και με ανακοινώσεις τους, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, αλλά και ο σύνδεσμος παλαιμάχων ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ, εξέφρασαν τα συλλυπητήρια τους, προς την οικογένεια Χαριτάκη για την μεγάλη απώλεια τους.
Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, αναφέρει ότι «το Διοικητικό συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του Νίκου Χαριτάκη, γα το χαμό του. Θερμά συλλυπητήρια στον αδερφό του, τον Γιώργο Χαριτάκη, ο οποίος υπηρέτησε επί σειρά ετών την διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ".
Ο Σύλλογος παλαιμάχων ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ, αναφέρει «θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του Νίκου Χαριτάκη για τον θάνατο του. Καλό παράδεισο αγαπημένε μας Νίκο».
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Θλίψη για τον άλλοτε δυναμικό παράγοντα της ΕΠΣΗ
Είναι πλέον και επίσημο. Ο 24χρονος αμυντικός του ΟΦΗ Παναγιώτης Δεληγιαννίδης, θα συνεχίσει την καριέρα του στη Ρουμάνικη SEPSI OSK.
Τόσο οι Ρουμάνοι, όσο και ο ΟΦΗ, ανακοίνωσαν την μεταγραφή, η οποία έγινε με τις...ευλογίες της κρητικής ομάδας, η οποία είχε συμβόλαιο με τον παίκτη, μέχρι το 2022.
Οι Ρουμάνοι ανακοινωσαν ότι υπέγραψε για 1+1 χρόνο.
Στην ανακοίνωση του ο ΟΦΗ αναφέρει για τον Δεληγιαννίδη, ότι "η ΠΑΕ ΟΦΗ ανακοινώνει τη συμφωνία με την SEPSI OSK από τη Ρουμανία για τη μεταγραφή του Παναγιώτη Δεληγιαννίδη.
Ο 24χρονος αμυντικός ήρθε στην ομάδα μας τον Ιούλιο του 2018 με τη μορφή δανεισμού από τον ΠΑΟΚ, ενώ το καλοκαίρι του 2019 υπέγραψε συμβόλαιο τριετούς διάρκειας με τον ΟΦΗ. Στο διάστημα παραμονής του στο Ηράκλειο, σημείωσε 17 συμμετοχές και πέτυχε 3 γκολ.
Τον ευχαριστούμε για όσα πρόσφερε στην ομάδα μας και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα του".
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Άγγελος Γκιόκας μετά από έξι χρόνια στο ποδόσφαιρο του Ρεθύμνου και πρωταθλητής Γ’ Εθνικής πέρυσι με την Επισκοπή, αποτελεί πλέον μέλος της οικογένειας του Γιούχτα και είναι ένα σπουδαίο επιθετικό όπλο στην φαρέτρα του Μηνά Πίτσου!
Ο 27χρονος επιθετικός (γεν. 27 Αυγούστου 1993) δημιουργεί μαζί με τους Τάσο Τριανταφύλλου και Νίκο Κατσικοκέρη μια τρομερή επιθετική τριπλέτα, αντάξια των προσδοκιών της ομάδας για το νέο πρωτάθλημα.
Στη δήλωσή του για τη συνεργασία του με τον Γιούχτα, ο Άγγελος Γκιόκας επεσήμανε τα εξής: «Ο Γιούχτας νομίζω είναι ένα σωματείο που όλοι θέλουν να αγωνιστούν εκεί. Η οργάνωσή του είναι απόλυτα επαγγελματική, άπαντες είναι κοντά στην ομάδα. Το κλίμα είναι εξαιρετικό και αυτό φαίνεται καθημερινά τώρα στην προετοιμασία. Οι στόχοι είναι ξεκάθαροι και να έχουμε την υγειά μας για να πρωταγωνιστήσουμε και να πάμε την ομάδα ψηλά. Εγώ είχα μια μικρή ατυχία στην προετοιμασία αλλά ουσιαστικά έχω ξεπεράσει τον τραυματισμό και τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσω κανονικά το πρόγραμμα της ομάδας».
Να τονίσουμε ότι το ενδιαφέρον του Γιούχτα για τον Γκιόκα δεν προέκυψε αυτό το καλοκαίρι, καθώς και στο πρόσφατο παρελθόν είχαν γίνει επαφές μαζί του για να μετακομίσει από το Ρέθυμνο στις Αρχάνες.
Σε μικρή ηλικία έπαιξε ποδόσφαιρο στις Ακαδημίες Αιγάλεω, Χαϊδαρίου, Ελλάς Ποντίων ενώ η πρώτη του ομάδα ήταν η ΑΕ Ληλαντίου στο τοπικό Χαλκίδας. Ωστόσο εκεί που η πορεία του εκτοξεύτηκε ήταν στον ΑΟ Χαλκίδας, όπου αγωνίστηκε για τρία χρόνια και από την Δ’ Εθνική πανηγύρισε την άνοδο στην Γ’ Εθνική.
Στη συνέχεια αποφάσισε να ακολουθήσει τις σπουδές του στο Ρέθυμνο και το 2014 συμφώνησε με τον Άρη Ρεθύμνου παίζοντας στην Α’ Κατηγορία. Μετά από δύο χρόνια αναδείχτηκε πρωταθλητής με τον Άρη, όπου έμεινε συνολικά τρία χρόνια. Το 2017 μετακόμισε στην Επισκοπή, πήρε το νταμπλ κάνοντας τρομερή χρονιά με 34 γκολ αλλά στάθηκε άτυχος καθώς λίγο πριν το τέλος της σεζόν υπέστη ένα σοβαρό τραυματισμό. Όταν επέστρεψε μετά από επτά μήνες, η Επισκοπή αγωνιζόταν στην Γ’ Εθνική ενώ την περσινή σεζόν (2019-2020) αναδείχτηκε πρωταθλητής στον 8ο όμιλο της Γ’ Εθνικής με την ομάδα του Ρεθύμνου.
Ο ΑΟ Αρχανών «Γιούχτας» με ανακοίνωση του καλωσορίζει στην οικογένειά του τον Άγγελο Γκιόκα. Στην φωτογραφία ο 27χρονος φορ με τον γενικό αρχηγό της ομάδας κ. Γιώργο Μπετεινάκη.