karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ηταν δίκαιο και έγινε…πράξη.

Είναι πραγματικά πολύ όμορφη η εικόνα από το γήπεδο του ΟΦΗ, με την τοποθέτηση νέων καθισμάτων στις περισσότερες θύρες του γηπέδου.

Η εικόνα που δημοσίευσε η ΠΑΕ, είναι από την θύρα 9 (θύρα Ευγένιος Γκέραρντ), στην οποία τα καθίσματα αντικαταστάθηκαν ολοκληρωτικά.

Δεν συνέβη όμως αυτό, μόνο στην συγκεκριμένη θύρα.

Εχουν αντικατασταθεί καθίσματα και στις θύρες 2,3,7, αλλά και σε άλλες θύρες.

Το σύνολο της παρέμβασης θα το δούμε στο παιχνίδι με τον Παναιτωλικό στις 14 Σεπτεμβρίου.

Γ.Κορτς

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ έχει κάνει εντυπωσιακό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκ και μετά τη νίκη επί του ΠΑΟ στο ΟΑΚΑ (1-3) φιγουράρει στην 5η θέση, με 4 βαθμούς σε δυο δύσκολα εκτός έδρας παιχνίδια, ωστόσο στην κρητική ομάδα το σύνθημα είναι ένα: Η μπάλα να μείνει...χαμηλά.

Ασφαλώς τα αποτελέσματα, αλλά κυρίως η εικόνα της ομάδας στο γήπεδο, έχουν δημιουργήσει ένα κλίμα ευφορίας και αυτοπεποίθησης σε όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα, ωστόσο, όλοι αποφεύγουν τα μεγάλα λόγια, καθώς το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο.

"Συνεχίζουμε ταπεινά" λένε στον ΟΦΗ, ενώ εκείνο που επισημαίνουν είναι ότι εκε΄νο που θέλουν να διαφυλάξουν ως κόρη οφθαλμού είναι πως "η ομάδα παίζει καλό ποδόσφαιρο και ο κόσμος χαίρεται να τη βλέπει".

Πέρα απο τους πρωταγωνιστές στο γήπεδο, το Μάνο, που έκανε την κηδεία του Παναθηναικού, τον Τσιλιανίδη και τον Σεμέντο, που έχουν ανεβάσει την επίθεση του ΟΦΗ, αλλά και τους Μεγιάδο, Νέιρα, Ναμπί, Σωτηρίου, που είναι σταθερές αξίες απο την περσινή ομάδα, ένα πρόσωπο που όσο ανεβαίνει ο ΟΦΗ κερδίζει και αυτός πόντους, είναι ο Γιώργος Σίμος.

Ο άπειρος τεχνικός, στην πρώτη του ομάδα ως πρώτος προπονητής Σούπερ Λίγκ, έχει κάνει σπουδαίο ξεκίνημα, ενώ η εικόνα της ομάδας στο γήπεδο, δικαιώνει μέχρι τώρα απόλυτα, τόσο τον ίδιο, όσο και τους ανθρώπους του ποδοσφαιρικού τμήματος του ΟΦΗ, που τον επέλεξαν.

Ο Σίμος και μετά τον θρίαμβο του ΟΑΚΑ, παρέμεινε ταπεινός.

Οπως είπε "στόχος μας είναι κάθε μας μέρα να βελτιωνόμαστε ποδοσφαιρικά αλλά και σαν άνθρωποι. Στο τέλος της χρονιάς θέλουμε να δούμε τι έχουμε καταφέρει μέσα από αυτό. Είμαστε οι πρώτοι που βάζουμε πίεση στους εαυτούς μας και στους παίκτες για να γίνουμε καλύτεροι. Δεν νιώθουμε πίεση, νιώθουμε την χαρά του ποδοσφαίρου".

Ενώ, έστειλε και το μήνυμα του, προς τον κόσμο του ΟΦΗ για το παιχνίδι με τον Παναιτωλικό στο Γεντί Κουλέ, στις 14 Σεπτεμβρίου. Οπως είπε "στις 14 Σεπτέμβρη στο σπίτι μας ο κόσμος θα έρθει κοντά μας. Θέλουμε να κάνουμε ένα παιχνίδι ακόμα καλύτερο από το σημερινό, με στόχο πάντα τους τρείς βαθμούς".

Σε μια ανάλυση, για την αγωνιστική ταυτότητα του ΟΦΗ, υπογράμμισε πως "θέλαμε να ελέγξουμε το τέμπο του παιχνιδιού και να πιέσουμε ψηλά. Νομίζω τα καταφέραμε, ελέγξαμε το ρυθμό και δημιουργήσαμε ευκαιρίες. Αξίζουν σε όλους συγχαρητήρια. Οι ποδοσφαιριστές μας εδώ και 45 μέρες δίνουν κάθε μέρα τον καλύτερο τους εαυτό και αξίζουν τον σεβασμό μας γιατί πέτυχαν σπουδαία νίκη".

Τώρα, ο ΟΦΗ έχει δυο εβδομάδες στην διάθεση του, για να προετοιμαστεί για το πρώτο του εντός έδρας παιχνίδι με τον Παναιτωλικό στο Γεντί Κουλέ.

Στο διάστημα αυτό, θα αξιλογηθούν οι τραυματισμοί του Γιαννούλη (προσαγωγός) και Κοροβέση (κάκωση ποδοκνημικής), αλλά και θα δοθεί χρόνος για περισσότεροι δουλειά με τους νεοαφιχθέντες Κουτρουμπή -Στάικο, αλλά και τους Γουάιλι (τερματοφύλακας), Φιγκερέδο (επιθετικός), ώστε να μπούν στο πετσί της ομάδας.

Για το σκοπό αυτό, έχουν προγραμματιστεί δυο φιλικά παιχνίδια με τον Πλατανιά (4/9 στα Χανιά και 7/9 στο Παγκρήτιο), τα οποία γίνονται κυρίως για την ένταξη των τελευταίων χρονικά μεταγραφικών αποκτημάτων.

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Τα παιδιά του ΟΦΗ μίλησαν, ήρθε η σειρά μας

Το έβλεπε το κακό να έρχεται

H μπαλωθιά του ΟΦΗ στον ΠΑΟ και μια φωτογραφία για πρωτοσέλιδο

Ο ΟΦΗ βρήκε πελάτη

 

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στο φιλικό παιχνιδι με τον Πλατανιά στο Μάλεμε (1-0), ο ΟΦΗ είχε ένα κέρδος, μια απώλεια και κάποιους παίκτες που ήρθαν καθυστερημένα με μεταγραφή, όπως ο Κουτρουμπής και ο Στάικος να κάνουν ντεμπούτο με τη φανέλα της ομάδας.

Ο Πλατανιάς, όπως και πέρσι στα μπαράζ, έτσι και φέτος, "βασάνισε" και κέρδισε τον ΟΦΗ με 1-0, σε ένα παιχνίδι, που ο προπονητής του ΟΦΗ Γιώργος Σίμος, έδωσε κυρίως χρόνο συμμετοχής σε παίκτες που είναι "ρεζέρβες" στον ΟΦΗ του σήμερα.

Ο Ισπανός γκολκίπερ του ΟΦΗ Γουάιλι, στην πρώτη του συμμετοχή κάτω απο τα γκολπόστ, ήταν "ζεστός", έπιασε το πέναλτι του Μπιανκόνι στο 57' αλλά οι αμυντικοί δεν πήραν το ριμπάουντ και ο Νίλι με κοντινό πλασέ έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα, στο μοναδικό γκολ του αγώνα.

Ο Γουάιλι, ήταν ίσως ο κορυφαίος του ΟΦΗ, καθώς είχε 2-3 ακόμη καλές επέμβάσεις και έδειξε ετοιμότητα, και ανταγωνιστικότητα, απέναντι στον γκολκίπερ Δημήτρη Σωτηρίου, που έχει μέχρι σήμερα τη φανέλα με το νούμερο 1 στον ΟΦΗ.

Και ο Γουάλι ήταν το κέρδος για τον ΟΦΗ, η απώλεια ήταν ο Φερέιρα, καθώς ο Βραζιλιάνος επιθετικός αποχώρησε με ενοχλήσεις στους προσαγωγούς καιν υπάρχουν φόβοι για νέο τραυματισμό, μετά απο εκείνους των Γιαννούλη και Κοροβέση στο παιχνίδι με τον Παναθηναικό.

Στο φιλικό, ο ΟΦΗ είχε και μερικούς "πρωτάρηδες", όπως οι Κουτρουμπής και Στάικος, οι οποίοι πήραν το βάπτισμα του πυρός, αλλά θέλουν ακόμη χρόνο.

Ο Σίμος, χρησιμοποίησε το νεαρό Περδίκη, σε ρόλο αριστερού στόπερ το νεαρό Περδίκη, ο οποίος πιθανόν να είναι μια σκέψη του, για το παιχνίδι με τον Παναιτωλικό, αν δεν προλάβει ο Γιαννούλης.

Ενώ στη θέση του αριστερού μπακ, έπαιξε ο Δεληγιαννίδης, ο οποίος επίσης είναι μια επιλογή στη θέση του τραυματία Κοροβέση, που επίσης είναι ερωτηματικό για το παιχνίδι στις 14 Σεπτεμβρίου στο Γεντί Κουλέ.

Οι δυο ομάδες θα δώσουν νέο φιλικό το προσεχές Σάββατο στο Γεντί Κουλέ, σε μια ακόμη φιλική αναμέτρηση που θα προσφερθεί για συμπεράσματα και δοκιμές.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO του Crete2day τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ (Γιάννης Τάτσης): Γκοτ (61’ Μαντζάρης), Μάικιτς (75’ Κωστίκος), Σάαντο (75’ Ρουσσάκης), Τσαμούρης (75’ Πουρζιτίδης), Μποσέτι (75’ Σμυρλάκης), Ρεβυθόπουλος, Ποζατζίδης (75’ Πασχαλάκης), Νίλι (75’ Τοπαλίδης), Καραγκούνης (81’ Καρβούνης), Μιγκέλ (61’ Λουκίνας), Λεϊρία (61’ Παπαδόπουλος).

ΟΦΗ (Γιώργος Σίμος): Γουάλι (72’ Δερμιτζάκης), Μπράουν (64’ Μαρινάκης), Μπολάκης, Περδίκης (83’ Κουτρουμπής), Δεληγιαννίδης (83’ Μακρυδάκης), Σουρνάκης (64’ Νάστος), Σακόρ (72’ Στάικος), Βαζ (64’ Ναμπί), Φερέιρα (50’ Νοικοκυράκης), Ντίνας (64’ Τσιλιανίδης), Φιγκεϊρέντο (72’ Σεμέντο).

ΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ο προπονητής του ΟΦΗ Γιώργος Σίμος, ανέφερε για το φιλικό με τον Πλατανιά:

«Ήταν ένας καλός αγώνας, με καλό τέμπο. Αυτή την εβδομάδα προσπαθούμε να δώσουμε χρόνο συμμετοχής σε όλους τους ποδοσφαιριστές για να είναι όλοι έτοιμοι στη συνέχεια του πρωταθλήματος. Είμαι ικανοποιημένος από την προσπάθεια. Ο Πλατανιάς έπαιξε το δικό του ποδόσφαιρο, το ίδιο κι εμείς. Πιστεύω ότι όσοι βρέθηκαν στο γήπεδο χάρηκαν το παιχνίδι. Ευχαριστούμε τον Πλατανιά για τη φιλοξενία. Εχουμε κάνει ένα καλό ξεκίνημα, οι παίκτες έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, όπως κάνουν κάθε μέρα. Δεν έγινε, όμως, κάτι, πρέπει να δίνουμε τη σημασία που πρέπει. Η συνέχεια και η συνέπεια είναι αυτή που μας χαρακτηρίζει και θέλουμε να έχουμε ως ομάδα».

Δείτε στο παρακάτω VIDEO του Crete2day τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi