
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια "καραμπόλα" στέλνει τον Γιάννη Ταουσιάνη, στον πάγκο του Εργοτέλη!
Ο Νίκκι Παπαβασιλείου, έχει δεχθεί πρόταση απο ομάδα της Σούπερ Λίγκ 1 (Πανιώνιος) για να αναλάβει την τεχνική της ηγεσία και αποχώρησε απο τον σύλλογο.
Τη θέση του, στον Εργοτέλη, παίρνει όπως όλα δείχνουν ο Γιάννης Ταουσιάνης, που ήταν τα τελευταία χρόνια συνεργάτης του Γιάννη Πετράκη στον ΠΑΣ Γιάννινα.
Η υπόθεση Ταουσιάνη, είχε απασχολήσει ξανά το καλοκαίρι τον Εργοτέλη, όταν ο Νίκκι Παπαβασιλείου, εξέταζε προτάσεις εντός και εκτός Ελλάδος, αλλά τελικά η συμφωνία δεν προχώρησε.
Μάλιστα λέγεται, ότι και τότε είχε συμφωνήσει με τον Εργοτέλη!
Τελικά ο "γάμος" δεν έγινε τότε, αλλά τώρα φαίνεται ότι θα προχωρήσει.
Ο Γιάννης Ταουσιάνης, έχει δουλέψει και στο παρελθόν στον Εργοτέλη, ενώ είναι δεδομένες οι καλές του σχέσεις με κορυφαίους παράγοντες της ομάδας.
Εχει δίπλωμα UEFA Pro και δίπλα στον δάσκαλο Γιάννη Πετράκη, έχει πάρει σημαντικές εμπειρίες.
Κάποιοι στον Εργοτέλη, τον θεωρούν ιδανική επιλογή, καθώς έχει πλέον όλα τα εφόδια για να είναι πρώτος προπονητής, ενώ γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα στο σύλλογο, αλλά και τη φιλοσοφία του Εργοτέλη.
Από τα καλύτερα παιδιά, που πέρασαν από τον ΟΦΗ, είναι ο Ισμαήλ Σάσι, ο οποίος στο παρά πέντε των μεταγραφών υπέγραψε και ανακοινώθηκε από τη Λαμία.
Ο 27χρονος Τυνήσιος επιθετικός, έδειξε το επίπεδο του, παρά την αποχώρηση του από τον ΟΦΗ, λέγοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ «στα αδέρφια μου στην ομάδα, στους φιλάθλους, και σε .όλο το κλαμπ. Ευχαριστώ όσους μου συμπαραστάθηκαν» έγραψε στον επίσημο λογαριασμό του στο instagram, πριν καν στεγνώσει το μελάνι της υπογραφής του, στο διαζύγιο με τον ΟΦΗ, παρ’ ότι είχε συμβόλαιο μέχρι το καλοκαίρι.
Με ένα μεγάλο «Τhank you OFI» ο Τυνήσιος επιθετικός έκλεισε το κεφάλαιο της παρουσίας του στην κρητική ομάδα, με την οποία στον 1,5 χρόνο κατέγραψε 16 συμμετοχές και 4 γκολ.
Στα τελευταία παιχνίδια της περσινής αγχωτικής χρονιάς για τον ΟΦΗ, βοήθησε με τα γκολ του.
Ο Σάσι κάνει το ίδιο δρομολόγιο που είχε κάνει παλαιότερα και ο «κολλητός» του φίλος, Τζίλι Βουό.
Από τον ΟΦΗ, στη Λαμία.
Ας ελπίσουμε ότι ο Σάσι θα έχει καλύτερη τύχη, απο τον Βουό, ο οποίος σήμερα συνεχίζει στον Απόλλωνα Σμύρνης.
Η Λαμία που αναζητούσε ένα ακόμ η επιθετικό κινήθηκε την τελευταία στιγμή και στις …καθυστερήσεις της μεταγραφικής περιόδου, κατάφερε να υπογράψει τον επιθερικό του ΟΦΗ.
Στον «Ισμα» ευχόμαστε υγεία και καλή τύχη!
Γ. Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στο Ηράκλειο, επέστρεψε η αποστολή του Εργοτέλη, μετά απο μια εβδομάδα στην Αίγυπτο, όπου έδωσε τρία φιλικά παιχνίδια. Ο Εργοτέλης ηττήθηκε με 2-1 απο την Γουάντι Ντέγκλα (ομάδα Α' Εθνικής Αιγύπτου), έφερε ισοπαλία (0-0) με τη Σουέζ (Β' Κατηγορίας) και κέρδισε με 1-0 την Σεμάντ.
Στο τελευταίο φιλικό τη νίκη του Εργοτέλη χάρισε ο Κουάτενγκ με γκολ στο 69. Στο 63' ακυρώθηκε γκολ του Ροβίθη.
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ: Κατσιμήτρος (60’ Tζελέπης), Βοte (70’ Προβυδάκης), Κοιλιάρας, Οικονόμου, Μπάτζιος, Bruce, Γροντής (80’ Μπουρσέλης), Μπουτσάκης (60’ Τσέλιος), Μανουσάκης (46΄Kwateng), Ροβίθης (80’ Κατσούρι), Barata (60’ Σταθόπουλος)