karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στη Δόξα Δράμας και την Σούπερ Λίγκ 2 θα συνεχίσει την καριέρα του ο Αγγελος Οικονόμου, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από τον ΟΦΗ.

Από τα ασπρόμαυρα του ΟΦΗ, στα ασπρόμαυρα της Δόξας Δράμας, που είναι μια ομάδα, που έχει αλλάξει ρότα και έχει κάνει στροφή σε νέους και Ελληνες παίκτες.

Ο Οικονόμου, φαινόταν να τα έχει βρεί με την –επίσης- ασπρόμαυρη Καλαμάτα, η οποία μπήκε από το παράθυρο στην Footballleague, αλλά τελικά του ήρθε η πρόταση από την Δόξα, που αγωνίζεται μια κατηγορία παραπάνω (Σούπερ Λίγκ 2).

Ο πρώην «Γερμανός» μέσος του ΟΦΗ, βρίσκεται ήδη στην Δράμα, ενώ παίζει και στα πρώτα φιλικά παιχνίδια της Δόξας, όπως μαρτυράει και η φωτογραφία που ανέβασε στον επίσημο λογαριασμό του στο instagram κάνοντας λόγο για μια νέα αρχή στην καριέρα του.

Αρκετοί απο τους πρώην συμπάικτες του τον ΟΦΗ, όπως ο Ανέστης Νάστος, ο Γιάννης Δερμιτζάκης, ο Μανόλης Φαζός, ο Νίκος Κοροβέσης και άλλοι του εύχονται τα καλύτερα.

Το ίδιο και εμείς!

Το κεφάλαιο ΟΦΗ, έκλεισε για αυτόν, η ζωή συνεχίζεται και ο 24χρονος μέσος, έχει όλο το μέλλον μπροστά του, αρκεί να έχει την υγεία του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο Αγγελος, η Μπάγερν και οι ατυχίες στον ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ηρθε στον ΟΦΗ, σαν ένας παίκτης με μεγάλη προοπτική, αλλά οι τραυματισμοί δεν τον άφησαν να σταθεροποιήσει την παρουσία του.

Ο Αγγελος Οικονόμου, ο οποίος ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά στις ακαδημίες της Μπάγερν Μονάχου, ήρθε πριν απο δυο χρόνια στον ΟΦΗ γεμάτος όνειρα και ελπίδες.

Και στον ΟΦΗ, όμως, υπήρχε πίστη για το ταλέντο του.

Είναι πολύ καλός, με τη μπάλα στα πόδια και έχει εξαιρετικές επινοήσεις.

Υστερεί ίσως, στην σκληράδα που πρέπει να έχει ένας μέσος στο σύγχρονο ποδόσφαιρο.

Ομως, ήταν και άτυχος.

Απο την πρώτη κι' όλας σεζόν στον ΟΦΗ, πάνω που έπαιρνε τα πάνω του, ήρθε για τον Αγγελο Οικονόμου, ο σοβαρός τραυματισμός (χιαστός) και το χειρουργείο, που τον έφερε πίσω, καθώς έχασε όλη τη χρονιά.

Παρ' ότι ο Αγγελος, είχε πολλούς υποστηρικές στον ΟΦΗ, δεν κατάφερε ποτέ να σταθεροποιήσει την παρουσία του.

Ετσι, τώρα, βρέθηκε στην έξοδο, καθώς η σημερινή τεχνική ηγεσία έκρινε, ότι ούτε φέτος θα είχε ευκαιρίες.

Η γνώμη μου, είναι ότι ο Αγγελος θα  πρέεπι να βρεί μια ομαδα της δεύτερης κατηγορίας (Σουπερ Λιγκ 2), για να βάλει παιχνίδια στα πόδια του, και του ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία και να βρεθεί σύντομα στο αγωνιστικό επίπεδο που όλοι γνωρίζουμε.

Είναι ένα εξαιρετικό παιδί, επαγγελματίας και έχει ποδοσφαιρικές αρχές που διδάχθηκε απο την Μπάγερν, που θα τον βοηθήσουν, να σταθεί στα πόδια του.

 

Υπερήφανος για τον… κανακάρη του, ο οποίος πέρασε στο Πανεπιστήμιο, είναι ο πρώην Γενικός Αρχηγός του ΟΦΗ, Κώστας Ζερβάκης.

Ο 18χρονος Βαγγέλης Ζερβάκης, πέρασε στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας οικονομικών επιστημών και η επιτυχία του αυτή, σκόρπισε χαρά σε όλη την οικογένεια!

Ο Βαγγέλης Ζερβάκης, ήταν πέρσι μέλος της ομάδας Κ19 του ΟΦΗ (είναι γέννημα-θρέμμα των τμημάτων υποδομής του ΟΦΗ) και προσπάθησε σε μια δύσκολη και κοπιαστική και κρίσιμη χρονιά για αυτόν, να συνδυάσει ποδόσφαιρο και διάβασμα.

Τώρα, ο Βαγγέλης, ετοιμάζει τις βαλίτσες του, για την Βόρεια Ελλάδα, όπου θα σπουδάσει, ενώ θα συνεχίσει και το ποδόσφαιρο, σε κάποια ομάδα της περιοχής.

Να σημειωθεί, ότι η φετινή «φουρνιά» της Κ19 του ΟΦΗ, έβγαλε αρκετούς επιστήμονες!

Εκτός από τον Βαγγέλη Νοικοκυράκη, που είναι και επαγγελματίας με την ΠΑΕ ΟΦΗ (πέρασε στο Πανεπιστήμιο Πολιτισμικής τεχνολογίας και επικοινωνίας στη Μυτιλήνη), την είσοδο τους σε Ανώτατες σχολές πέτυχαν ακόμη, από την Κ19 του ΟΦΗ ο Θανάσης Τζωρτζάκης (ΤΕΦΑΑ Κομητηνής), ο Μιχάλης Κοκολογιάννης (φυσικοθεραπείας Αιγάλεω).

Θερμά συγχαρητήρια, σε όλα τα παιδιά, για την προσπάθεια τους και στις οικογένειες τους, για τον αγώνα που έκαναν και καλή σταδιοδρομία!

Γ.Κορτς

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi