«Ο ΟΦΗ να κάνει τον κόσμο του Ηρακλείου να αγαπήσει το βόλει» λένε με ένα στόμα οι παίκτες του ΟΦΗ, που προετοιμάζονται για την ιστορική συμμετοχή του ΟΦΗ, στην Volley League.
Ο ΟΦΗ ολοκληρώνει την δεύτερη εβδομάδα προετοιμασίας του και οι πρώτες εικόνες της ομάδας, στέλνουν αισιόδοξα μηνύματα για την πορεία του φετινού ΟΦΗ στην παρθενική του συμμετοχή στην μεγάλη κατηγορία.
Ο Παρασκευάς Τσέλιος (22 ετών, 2μ07, κεντρικός), τον οποίο ο ΟΦΗ απέκτησε από τον Ολυμπιακό, επισημαίνει ότι «είναι κάτι πολύ σπουδαίο και πρωτόγνωρο για την πόλη του Ηρακλείου, το ότι θα έχει τον ΟΦΗ στην Α1. Αν και είναι η πρώτη χρονιά της ομάδας στην μεγάλη κατηγορία, έχει δημιουργήσει μια πολύ καλή ομάδα με πολύ καλούς και έμπειρους παίκτες. Είναι τιμή μου που είμαι εδώ. Κάνουμε καλή προετοιμασία και έχουμε δεθεί σαν ομάδα από την αρχή.Εύχομαι να πάνε όλα καλά, μια χρονιά χωρίς τραυματισμούς και να φτάσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε».
Ο Ηρακλειώτης Γιώργος Μονιάκης (32, 1μ90, διαγώνιος) που ήταν και στην περσινή ομάδα του ΟΦΗ που κέρδισε την άνοδο, επισημαίνει ότι «η χρονιά που πέρασε ήταν φανταστική. Εγινε τρομερή δουλειά και η ομάδα ανέβηκε στην μεγάλη κατηγορία. Η Κρήτη χρειαζόταν μια ομάδα στην Volley League, μετά από πολλά χρόνια, τότε που το Ρέθυμνο είχε βρεθεί στην Α1. Το χρειάζεται και ο κόσμος του βόλει, που υπάρχει στην Κρήτη. Η ομάδα έχει στελεχωθεί με πολύ καλούς Ελληνες και ξένους παίκτες και είμαι πολύ αισιόδοξος. Να έχουμε υγεία και όλα θα πάνε καλά».
Ο Νικόλας Καρατζάς, (21, 2μ01, κεντρικός), ένας ακόμη παίκτης, που έμεινε από την περσινή ομάδα τονίζει πως «είναι μια ιστορική χρονιά για τον ΟΦΗ. Όπως και πέρσι θα κάνουμε μια προσπάθεια να πάμε όσο πιο ψηλά γίνεται. Θέλουμε να κάνουμε τον κόσμο του Ηρακλείου να αγαπήσει το βόλει. Θέλουμε την στήριξη του κόσμου και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά, γιατί στην ομάδα έχουν έρθει πολύ καλοί παίκτες».
*Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στο μέλος του Δ.Σ. Αντώνη Κοτσιφάκη, για το θάνατο του πεθερού του.
Η κηδεία θα γίνει την Παρασκευή (6/9) στις 4μμ στο Νέο Κοιμητήριο.

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Δεν είναι μόνο, η πελατειακή σχέση, που δημιουργεί ο ΟΦΗ με τον Παναθηναικό (τριάρα πέρσι στο ΟΑΚΑ, τριάρα φέτος), όπως επισημαίνεται, ως το βασικότερο του νέου επιβλητικού θριάμβου του ΟΦΗ , επί των πράσινων.
Είναι –ασφαλώς-και αυτό, καθώς δεν είναι και λίγο, νε μετατρέπεις σε «πελάτη» μια μεγάλη ελληνική ομάδα, η οποία όμως είναι αγωνιστικά ξεφτισμένη.
Για μένα, δεν είναι έκπληξη αυτό που έγινε στο ΟΑΚΑ.
Ο ΟΦΗ, είναι καλύτερος και το έδειξε, από τον σημερινό Παναθηναικό, ο οποίος ίσως να είναι και χειρότερος από πέρσι.
Πέρσι, ο Παναθηναικός, είχε τα νέα παιδιά τη φλόγα, το ταλέντο, φέτος δεν έχει τίποτα.
Από το παιχνίδι του Παναθηναικού με τη Λαμία στην πρεμιέρα (1-1),στο οποίο επίσης η ομάδα του Δώνη, δεν έδειξε τίποτα, είχα επισημάνει ότι, ο ΟΦΗ του πρώτου 45λεπτου με τον Αρη στο Βικελίδης, απλά δεν… χάνει από τον Παναθηναικό.
Τέτοιο… πάρτι όμως, τέτοια αποθέωση κυριαρχίας, τέτοιο αγωνιστικό μαστίγωμα, όπως αυτό που έγινε στο ΟΑΚΑ, ξεπέρασε και τις προσδοκίες του πιο αισιόδοξου φιλάθλου, του ΟΦΗ.
Δεν είναι μόνο η νίκη.
Είναι κυρίως η εμφάνιση, είναι η μπάλα που έπαιξε ον ΟΦΗ, είναι το παιχνίδι στα ίσια, το επιθετικό πνεύμα, οι πολλές τελικές, στην αντίπαλη εστία.
Η εικόνα του ΟΦΗ, στο παιχνίδι με τον Παναθηναικό, είναι για μένα, το μεγάλο κέρδος.
Και με πολλά και ηχηρά μηνύματα.
Το σπουδαιότερο όλων, κατά την άποψη μου: Η ομάδα αυτή ΑΞΙΖΕΙ.
Ο περσινός κορμός του ΟΦΗ, έχει ωριμάσει και οι μεταγραφικές προσθήκες (Μάνος, Σεμέντο, Τσιλιανίδης), έχουν δώσει την ομάδα μια υπερηχητική επιθετική δύναμη!
Το μήνυμα που μας στέλνουν και μάλιστα πολύ δυνατά, τα παιδιά του ΟΦΗ, είναι να αφήσουμε στην άκρη την γκρίνια για κάποιες μεταγραφές, που δεν έγιναν και να εστιάσουμε, στην σημερινή αξία της ομάδας, η οποία φαίνεται πραγματικά εξαιρετική.
Αδυναμίες μπορεί να υπάρχουν, όπως έχει κάθε ομάδα.
Αλλά έχει και τρομερές δυνατότητες, ο σημερινός ΟΦΗ, πάνως στις οποίες πρέπει όλοι να επενδύσουμε ηθικά.
Το μήνυμα των παιδιών του ΟΦΗ, που με τα ευχάριστα κατορθώματα τους στις δυο πρώτες αγωνιστικές, μας κάνουν να σηκωνόμαστε από την καρέκλα μας, για να τους χειροκροτήσουμε, για το ποδόσφαιρο που παίζουν, είναι ένα:
Οι παίκτες του ΟΦΗ (μας) μίλησαν! Μας έδειξαν τι αξίζουν. Ηρθε (και) η ώρα η δική μας!
Του καθ’ ένα μας, ξεχωριστά. Να σταθεί, στο πλευρό τους.
Να τους υποστηρίξει, να τους ενισχύσει, όχι μόνο στην καλή, αλλά και στην κακιά τους στιγμή, που θα έρθει.
Η ομάδα ΑΞΙΖΕΙ, αυτό είναι σίγουρο.
Οσοι θέλουν, τον ΟΦΗ να επιστρέφει πραγματικά, θα πρέπει να στηρίξουν αυτήν την προσπάθεια, με θετική διάθεση.
Ο φετινός ΟΦΗ, δείχνει ικανός, για σπουδαία πράγματα (νωρίς να πούμε ακόμη τι ακριβώς) και με τη βοήθεια του κόσμου του, θα έχει ένα ακόμη λόγο, για να πετύχει.
Τη ζεστασιά και τη στήριξη του κόσμου, χρειάζεται αυτή η ομάδα, για να απογειωθεί.
Δυο στα δυο, στα βραβεία για τον ΟΦΗ!
Στην πρεμιέρα ο Μεγιάδο, πέτυχε το Best Goal της αγωνιστικής στο 1-1 του ΟΦΗ με τον Αρη στο Κλεάνθης Βικελίδης.
Στην δεύτερη αγωνιστική, ήταν η σειρά του Δημήτρη Μάνου, να πάρει το βραβείο του MVP με τα δυο γκολ και τη μια ασίστ που είχε στην σπουδαία νίκη του ΟΦΗ, επί του Παναθηναικού στο ΟΑΚΑ (1-1).
Ο επιθετικός του ΟΦΗ, συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους, στην σχετική ψηφοφορία που διοργανώνει σε κάθε αγωνιστική το novasports.gr και στην οποία συμμετέχει το Ελληνικό κοινό.
Ο ΟΦΗ έχει μπεί φουριόζος στο πρωτάθλημα με 4 βαθμούς σε δυο εκτός έδρας παιχνίδια (με Αρη και Παναθηναικό) και οι παίκτες του, ανταμείβονται για τις προσπάθειες τους, σε μια χρονιά που έχει ξεκινήσει ιδανικά για το κρητικό συγκρότημα.
Το κοινό που ψηφίζει, φαίνεται να εκτιμάει το ποδόσφαιρο που παίζει ο ΟΦΗ και οι πρωταγωνιστές του, για αυτό και τους ψηφίζει!
Μακάρι και η συνέχεια να είναι ανάλογη!
Δείτε εδώ το VIDEO του novasports για τον Δημήτρη Μάνο!
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το πρώτο παράσημο στον παιχταρά του ΟΦΗ!