Δυο στα δυο, στα βραβεία για τον ΟΦΗ!
Στην πρεμιέρα ο Μεγιάδο, πέτυχε το Best Goal της αγωνιστικής στο 1-1 του ΟΦΗ με τον Αρη στο Κλεάνθης Βικελίδης.
Στην δεύτερη αγωνιστική, ήταν η σειρά του Δημήτρη Μάνου, να πάρει το βραβείο του MVP με τα δυο γκολ και τη μια ασίστ που είχε στην σπουδαία νίκη του ΟΦΗ, επί του Παναθηναικού στο ΟΑΚΑ (1-1).
Ο επιθετικός του ΟΦΗ, συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους, στην σχετική ψηφοφορία που διοργανώνει σε κάθε αγωνιστική το novasports.gr και στην οποία συμμετέχει το Ελληνικό κοινό.
Ο ΟΦΗ έχει μπεί φουριόζος στο πρωτάθλημα με 4 βαθμούς σε δυο εκτός έδρας παιχνίδια (με Αρη και Παναθηναικό) και οι παίκτες του, ανταμείβονται για τις προσπάθειες τους, σε μια χρονιά που έχει ξεκινήσει ιδανικά για το κρητικό συγκρότημα.
Το κοινό που ψηφίζει, φαίνεται να εκτιμάει το ποδόσφαιρο που παίζει ο ΟΦΗ και οι πρωταγωνιστές του, για αυτό και τους ψηφίζει!
Μακάρι και η συνέχεια να είναι ανάλογη!
Δείτε εδώ το VIDEO του novasports για τον Δημήτρη Μάνο!
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το πρώτο παράσημο στον παιχταρά του ΟΦΗ!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια φωτογραφία που "λέει" όλη την αλήθεια και θα μπορούσε να είναι πρωτοσέλιδο, για τη... μπαλωθιά του ΟΦΗ στον Παναθηναικό (1-3).
Την ώρα που ο Παναθηναικός "ψυχομαχεί" στο γήπεδο, στις εξέδρες του ΟΑΚΑ, ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ Μιχάλης Μπούσης, με ένα ακέραιο ύφος, που δείχνει μια ικανοποίηση για τον επιβλητικό ΟΦΗ για την κυριαρχία του στο γήπεδο και μια δόση οίκτου, προς τον Παναθηναικό, που έχει γονατίσει.
Δίπλα του, ο υιός του Μπούση, ο οποίος δείχνει μάλλον εντυπωσιασμένος, απο τη μπαλάρα που παίζει ο ΟΦΗ, ο οποίος σφυροκοπά αλύπητα, τον Παναθηναικό.
Και δίπλα τους, ο "καπετάνιος", ο Γιώργης Βαρδινογιάννης, στο βλέμμα του οποίου έχει συσσωρευτεί όλη η αγωνιστική κατάντια, του Παναθηναικού.
Το αποκαρδιωτικό και παγωμένο βλέμμα, του έμπειρου παράγοντα, που έγραψε ιστορία στο τριφύλλι, είναι όλα τα λεφτά.
Μόνο θλίψη, για τους πράσινους.
Το αίμα νερό δεν γίνεται και όπως για όλους τους Παναθηναικούς, έτσι και για τον καπετάνιο, η εικόνα του διασυρμού του Παναθηναικού, απο τον ΟΦΗ, ήταν πολύ σκληρή.
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, ο ΟΦΗ σκοτώνει τους πράσινους στο σπίτι τους και αυτό μπορεί να ερμηνευθεί και ως μια νέα εποχή.
Βέβαια, για όσους παρακολούθησαν το παιχνίδι, ο θρίαμβος του ΟΦΗ δεν ήταν τίποτε άλλο, απο μια καθαρή απονομή δικαιοσύνης, για αυτό που οι δυο ομάδες, παρουσίασαν στο γήπεδο.
Το εντυπωσιακό φωτογραφικό στιγμιότυπο, δόθηκε απο την ΠΑΕ ΟΦΗ, με την επισήμανση, ότι ο Γιώργος Βαρδινογιάννης, ζήτησε απο τον Μιχάλη Μπούση, να παρακολουθήσουν μαζί το παιχνίδι και κάθισαν στην πρώτη σειρά των επισήμων.
Είναι γνωστό, ότι Μιχάλης Μπούσης και Γιώργος Βαρδινογιάννης διατηρούν στενή φιλική σχέση, ενώ το γεγονός ότι ο "καπετάνιος" δεν κάθισε με κάποιον απο την Παναθηναική οικογένεια, αλλά προτίμησε να δεί το παιχνίδι με τον κ, Μπούση, λέει πολλά, σε ότι αφορά το επίπεδο της γνωριμίας τους.
Οι εκφράσεις των προσώπων, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο για οποιοδήποτε άλλο σχόλιο, για την έκβαση του αγώνα στο ΟΑΚΑ.
Μετά το τέλος του παιχνιδιού, ο Γιώργος Βαρδινογιάννης επέστρεψε στο σπίτι του, ενώ ο Μιχάλης Μπούσης, κατέβηκε στα αποδυτήρια, ώστε να συγχαρεί τους παίκτες του ΟΦΗ, για τον ιστορικό θρίαμβο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το μεγάλο "μπαμ" στην Α1 ΕΠΣΗ έκανε η φιλόδοξη ομάδα του Αλμυρού, η οποία απέκτησε τον 31χρονο επιθετικό Αλέξη Περογαμβράκη.
Ο πρώην επιθετικός του ΟΦΗ (περασε ακόμη απο Απόλλωνα, Ιαλυσό Ρόδου, Ρούβα και ΠΑΟΚρουσώνα), είπε το μεγάλο ναί και θα ενισχύσει την προσπάθεια της ομάδας του Γαζίου, ώστε να κάνει πρωταθλητισμό στην Α1 ΕΠΣΗ. Εκεί θα βρεί και άλλους παίκτες με θητεία στην Σούπερ Λίγκ, όπως είναι ο Μανόλης Μονιάκης, ο Λευτέρης Γιαλούσης και ο Δημήτρης Κοιλιάρας.
Ο Περογαμβράκης, ο οποίος προέρχεται απο μια εξαιρετική χρονιά με τον Ιαλυσό Ρόδου στην Γ' Εθνική (πήρε πρωτάθλημα και αναδείχθηκε πρώτος σκόρερ της ομάδας) έκανε και την πρώτη του προπόνηση, με τον Αλμυρό, φέρνοντας ενθουσιασμό στις τάξεις της ομαάδς.
Γ.Κορτς