
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ σε μερικές μέρες δίνει τα πρώτο του, εντός έδρας παιχνίδι με τον Παναιτωλικό στο Γεντί Κουλέ και οι μέχρι σήμερα πωλήσεις των εισιτηρίων διαρκείας, προβληματίζουν.
Σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση, ο ΟΦΗ δεν έχει ξεπεράσει ακόμη τα 1000 διαρκείας (κάποιοι έκαναν λόγο και για 600, αλλά φαίνεται να είναι περισσότερα) και ο στόχος που έχει τεθεί από τους ανθρώπους της ομάδας (τα 2 χιλιάδες που ήταν πέρσι), είναι ακόμη πολύ μακριά.
Η διοίκηση του ΟΦΗ, αύξησε φέτος τις τιμές των εισιτηρίων διαρκείας (σε κάποιες θύρες η αύξηση έφτασε το 100%!) και αυτό έφερε μεγάλη γκρίνια στις τάξεις της ομάδας, η οποία μαίνεται ακόμη, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο περισσότερος κόσμος του ΟΦΗ θεωρεί υπερβολικές τις τιμές που μπήκαν και από ότι φαίνεται πολύ είναι εκείνοι, που αποφάσισαν να μην πάρουν φέτος εισιτήριο διαρκείας.
Η σημερινή διοίκηση, θεωρεί ότι οι περσινές τιμές των εισιτηρίων διαρκείας του ΟΦΗ ήταν πολύ χαμηλές (και ήταν) και για αυτό και προχώρησε σε αυτές τις δραστικές αυξήσεις, υποσχόμενη καλύτερη ποιότητα εξυπηρέτησης, αλλά και μια καλύτερη ομάδα, σε σχέση με πέρσι, η οποία θα προσφέρει ένα καλύτερο θέμα στον κόσμο.
Βέβαια, συνολική εικόνα για τις πωλήσεις εισιτηρίων διαρκείας του ΟΦΗ, θα έχουμε στα τέλη του Σεπτέμβρη, καθώς ο κόσμος του ΟΦΗ είναι «της τελευταίας στιγμής» και διατίθενται εισιτήρια διαρκείας μέχρι το τέλος του μήνα.
Είναι και το γεγονός ότι, η ομάδα ξεκίνησε το πρωτάθλημα με δυο συνεχόμενα εκτός έδρας παιχνίδια, που ενισχύει αυτό το σενάριο, καθώς κάποιοι ίσως να περιμένουν το παιχνίδι με τον Παναιτωλικό, στις 15 Σεπτεμβρίου.
Φαίνεται όμως, ότι η γενική εικόνα δύσκολα θα αλλάξει.
Η απόφαση βέβαια της ΠΑΕ είναι συνειδητή για τις τιμές και φαντάζομαι ότι σε ένα βαθμό περίμεναν, αυτήν την ανταπόκριση από τους φιλάθλους.
Τώρα, θα πρέπει να ετοιμαστούν για «πακέτα προσφορών» μέσα στη σεζόν, αλλά και να ελπίζουν η πορεία της ομάδας να είναι καλή, ώστε οι εξέδρες του Γεντί Κουλέ, να μην είναι άδειες.
Ενα θέμα που δεν έχει λυθεί και τώρα, είναι μια καλή ευκαιρία να γίνει, είναι αυτό με τα παιδιά.
Αφού τα εισιτήρια δεν "έφυγαν", ας δώσουν την δυνατότητα στους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας, για ένα παιδικό εισιτήριο μειωμένο κατά 50%, σε όλες τις θύρες του γηπέδου (όπου υπάρχει σήμερα η δυνατότητα), ώστε ο ΟΦΗ τουλάχιστον να μην χάσει τους νέους φιλάθλους, που είναι για μένα, η μεγαλύτερη απώλεια.
Είναι ξεκάθαρο, ότι χρειάζονται κινήσεις, που θα τονώσουν την παρουσία του κόσμου, στις εξέδρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Επιστρέφω παλι, με ένα ιδιαίτερο, ποδοσφαιρικό κουιζάκι, χωρίς να θίγουμε ονόματα και διευθύνσεις, αν και σε τούτη εδώ την ιστορία, θα έπρεπε, καθώς έχει πολλά διδάγματα για τους επίδοξους παράγοντες.
Δεν ήθελε, μου λέει ο καλά ενημερωμένος φίλος μου, ο πρόεδρος της μιας ομάδας, να κάνει τη ζημιά στον φίλο του πρόεδρο απο την άλλη, την πόρτα της οποίας, χτύπησε ο παιχταράς, σε μια ενδιαφέρουσα ποδοσφαιρική ιστορία, στην περιοχή μας.
Το τηλέφωνο, χτύπησε και ο παίκτής ήταν έτοιμος να μαζέψει τα παπούτσια του, αν απο την άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής, άκουγε το μεγάλο "ναι", απο τον πρόεδρο, της ...άλλης ομάδας.
Θα είχε γίνει -μου λέει ο φίλος που γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα-το κόλπο αν στην θέση του προέδρου της ομάδας, που δέχθηκε το τηλεφώνημα, υπήρχε κάποιος άλλος πρόεδρος, που να μην χαμπάριαζε.
Που να έβλεπε το συμφέρον της ομάδας του και μόνο αυτό.
Στο ποδόσφαιρο, όμως υπάρχουν και κάποιοι ηθικοί κανόνες.
Μην κάνεις λένε, αυτά που δεν θέλεις να σου κάνουν.
Ετσι, αν και η ομάδα του προέδρου (που δέχθηκε το τηλέφωνο) έχει ανάγκη ενίσχυσης στην συγκεκριμένη θέση, τελικά η απάντηση στον παίκτη ήταν αρνητική.
To ποδόσφαιρο και ο αθλητισμός γενικά, πέρα απο τις χαρές και τις πίκρες, χτίζει και ισχυρές ανθρώπινες σχέσεις, οι οποίοιες, δεν αξίζει τον κόπο να διαταράσσονται, για τέτοιου είδους θέματα.
Γ.Κορτς
Το Γεντί Κουλέ...ετοιμάζεται για το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι του ΟΦΗ, κόντρα στον Παναιτωλικό στις 14 Σεπτεμβρίου.
Η μεγάλη νίκη επί του Παναθηναικού, έχει σκορπίσει ενθουσιασμό και όλα δείχνουν ότι το γήπεδο, θα έχει πολύ κόσμο.
Την ίδια ώρα, στο Γεντί Κουλέ, επικρατεί αυτήν την εποχή οργασμός εργασιών. Συνεργεία βάθουν τους τολιχους και τις εξέδρες του γηπέδου, αντικαθίστανται τα σπασμένα καθίσματα και όπως ενημέρωσε η ΠΑΕ, γίνεται στεγανοποίηση και αδιαβροχοποίηση, των σκεπάστρων.
Ακόμη γίνεται αγώνας δρόμου για την μπουτίκ της ΠΑΕ ΟΦΗ, η οποία θα λειτουργήσει στη γωνία των θυρών 8 και 9, ενώ γίνονται και κάποιες βελτιώσεις εξωτερικά του γηπέδου.
Στο παιχνίδι με τον Παναιτωλικό, θα έχει την ευκαιρία ο κόσμος του ΟΦΗ, να διαπιστώσει όλες αυτές τις αλλαγές.
Γ.Κορτς