karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Η πορεία πρωταθλητισμού του ΟΦΗ, στο φετινό πρωτάθλημα συνεχίζεται!

Με καλή μπάλα στο δεύτερο ημίχρονο, καθάρισε και την σκληρή Ξάνθη με 2-0 στο Γεντί Κουλέ (48' Φιγκειρέντο, 90' Σεμέντο), την γκρέμισε απο την τρίτη θέση και συνεχίζει την ανοδική του πορεία.

Ο ΟΦΗ έκανε το 4Χ4 στο Γεντί Κουλέ, στο οποίο έχει γονατίσει μέχρι σήμερα όλους τους αντιπάλους του (Παναιτωλικός, Αστέρας Τρίπολης, Πανιώνιος και Ξάνθη) και δημιουργεί το δικό του...απόρθητο κάστρο!

Περίπου 5 χιλιάδες θεατές στο "ζεστό" Γεντί Κουλέ, αποθέωσαν μετά τη λήξη τον Γιώργο Σίμο και τους παίκτες του, για τη νέα αυτή επιτυχία.

Ο ΟΦΗ είχε την ευκαιρία να κάνει πιο εύκολο το παιχνίδι, αλλά ο Ναμπί αστόχησε απο τα 11 βήματα στο 19'. Το ημίχρονο έληξε χωρίς σκορ, αλλά στην επανάλληψη η εικόνα του αγλώνα, ήταν διαφορετική.

Ο ΟΦΗ μπήκε δυνατά, η Ξάνθη άφησε το καλό της πρόσωπο στα αποδυτήρια και η κρητική ομάδα κυριάρχησε στο γήπεδο.

Εβαλε ένα υπέροχο γκολ με τον Φιγκειρέδο, ενώ θα μπορούσε να έχει τελειώσει το παιχνίδι.

Στα τελευταία λεπτά, ο ΟΦΗ αγχώθηκε, πήγε να κάνει τα εύκολα δύσκολα, αλλά τελικα έβαλε και ενα δεύτερο γκολ στο 90' με τον Σεμέντο και καθάρισε και αυτό το παιχνίδι.

Να περάσει, ο επόμενος...

 

Διαιτητής: Βάτσιος (Δυτικής Αττικής)

Α' Βοηθός: Ακρίβος (Αθηνών)

B' Bοηθός: Φωτόπουλος (Αθηνών)

4ος Διαιτητής: Κολυτάς (Λασιθίου)

VAR-AVAR: Τζιοβάρας (Φοιώτιδας), Μπαξμπάουμ (Αν. Αττικής).
ΟΦΗ: Σωτήριου, Μπραόυν, Μαρινάκης, Γιαννούλης, Κοροβέσης, Μεγιάδο, Νέιρα, Τσιλιανίδης (70' Μάνος), Ναμπί, Σεμέδο, Φιγκεϊρέδο (80' Βάζ).
Στον πάγκο  οι: Γουάλι, Σακόρ, Ντίνας, Μάνος, Νάστος, Βαζ και Στάικος.
Ξάνθη: Άμπαντ, Φασίδης, Καρασαλίδης, Λισγάρας, Ντίρεσταμ, Κοβάσεβιτς (55' Μουλίν), Τερκί, Εντουάρντο (55' Μπαριέντος), Στάρτζεον, Ντε Αμορίμ, Φοσέ (70' Ρενέλα).
Στον πάγκο οι: Μπέντο, Ντουρίσκοβιτς, Μαλεζάς, Μουλέν, Μπαριέντος, Σόσα και Ρενέλα.

ΤΟ ΦΙΛΜ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Το παιχνίδι ξεκίνησε!

1' Απευθείας κόρνερ του Μασάδο, διώχνει δύσκολα ο Σωτηρίου.

7' Μετά απο διαδοχικά λάθη στην άμυνα του ΟΦΗ ο Στάρτζιον μαρκάρεται απο τον Μεγιάδο μέσα στην περιοχή, ζητάει πέναλτι, ο διαιτητής δείχνει να συνεχιστεί το παιχνίδι.

9' Μεγάλη ευκαιρία για την Ξάνθη. Ο Εντουάρντο γυρίζει στη μικρή περιοχή, ο Κοροβέσης διώχνει σωτήρια τη μπάλα προ του Σταρτζιον, που ήταν έτοιμος να σκοράρει.

10' Κίτρινη κάρτα στον Μασάντο.

13' H πρώτη φάση για τον ΟΦΗ. Ο Τσιλιανίδης σεντράρει ο Νέιρα παίρνει την κεφαλιά, η μπάλα πάνω απο τα δοκάρια.

14' Η Ξάνθη σκοράρει με τον Στάρτζιον να φεύγει στην πλάτη της άμυνας, να περνάει και τον Σωτηρίου και να πλασάρει στην κενή εστία, αλλά το γκολ ακυρώνεται ως οφσάιντ, σε μια σωστή υπόδειξη, που πρέπει όμως να αποτελέσει καμπανάκι για τους παίκτες του ΟΦΗ, καθώς η Ξάνθη, έχει μπεί καλύτερα στο παιχνίδι.

19' Ο διαιτητής Βάτσιος, δείχνει πέναλτι σε χέρι παίκτη της Ξάνθης στο τείχος, σε απευθείας χτύπημα φάουλ του Ναμπί. Διαμαρτυρίες απο τους παίκτες της Ξάνθης. Οι διαιτητές VAR καλούν το διαιτητή να δεί ο ίδιος τη φάση και να αποφασίσει. Ο διαιτητής Βάτσιος δείχνει την άσπρη βούλα και δείχνει κίτρινη κάρτα στον Κοβάσεβιτς.

Το πέναλτι εκτελεί για τον ΟΦΗ ον Ναμπί, αλλά ο τερματοφύλακας της Ξάνθης Κάρλος, πέφτει εντυπωσιακά στη γωνία του και διώχνει τη μπάλα.

Η μεγάλη ευκαιρία για να κάνει ο ΟΦΗ το 1-0 χάνεται.

28' Ωραία κίνηση και σουτ του Σεμέντο, ο γκολκίπερ της Ξάνθης, μπλοκάρει δύσκολα.

29' Κίτρινη κάρτα στον Στάρτζεον.

30' Κίτρινη κάρτα στον Κοροβέση.

42' Ευκαιρία μετά απο αρκετή ώρα για τον ΟΦΗ. Ο Τσιιανίδης δοκιμάζει το πόδι του έξω απο την περιοχή ο τερματοφύλακας της Ξανθης μπλόκαρε τη μπάλα με διπλή προσπάθεια.

45' Ο Ναμπί πήγε να βάλει το γκολ της χρονιάς! Τουλάχιστον 15 μέτρα πίσω  απο τη σέντρα, επιχείρησε να κρεμάσει τον τερματοφύλακα της Ξάνθης, ο οποίος όμως πήρε τα πίσω βήματα και μπλόκαρε με δυσκολία τη μπάλα, η οποία πήγαινε μέσα! Εκπληκτική επινόηση απο το Ναμπί!

ΗΜΙΧΡΟΝΟ 0-0

48' ΓΚΟΟΛ για τον ΟΦΗ. Μαγική πάσα του Ναμπί στον κενό χώρο, υπέροχη ενέργεια και πλασέ του Βραζιλιάνου και 1-0 για τον ΟΦΗ. Με γκολ απο τα αποδυτήρια ξεκινάει το δεύτερο ημίχρονο η κρητική ομάδα. Παίρνει φωτιά το Γεντί Κουλέ, μετά απο ένα μάλλον υποτονικό πρώτο 45λεπτο!

52' Νέα καλή στιγμή για τον ΟΦΗ. Ο Φιγκειρέδο σουτάρει απο το ύψος της περιοχής, η μπάλα λίγο πάνω απο το οριζόντιο δοκάρι.

55' Διπλή αλλαγή για την Ξάνθη, που δεν...μπήκε στο γήπεδο στο δεύτερο ημίχρονο και άφησε στα αποδυτήρια την καλή της εικόνα στο ρπώτο μέρος. Μέσα Μπαριεντος και Μουλίν και έξω Εντλουάρντο και Κοβάσεβιτς.

O OΦΗ έχει πάρει τον πλήρη έλεγχο του αγώνα, καθώς η Ξάνθη δεν...βγήκε στο γήπεδο στο δεύτερο ημίχρονο και ψάχνει το δεύτερο γκολ, ώστε να κλειδώσει το ματς!

70' Μέσα ο Μάνος, έξω ο Τσιλιανίδης, για τον ΟΦΗ.

74' Κίτρινη κάρτα στον Μεγιάδο.

78' Κίνδυνος για τον ΟΦΗ απο τραγικό λάθος του Σωτηρίου. Η μπάλα στον Στάργκεον, ο οποίος σε κενή εστία μαρκάρεται απο τον Κοροβλεση και η ευκαιρία χάνεται. Οι της Ξάνθης, διαμαρτύρονται για πέναλτι.
Μέσω VAR ο διαιτητής καλείται να αποφασίσει για την φάση, αλλά δείχνει να συνεχιστεί το παιχνίδι!

Eφιαλτικά τα τελευταία λεπτά στο Γεντί Κουλέ, καθώς ο ΟΦΗ παίζει με τη φωτιά και η Ξάνθη έχει πάρει μέτρα! Κορυφώνεται η αγωνία, με τον ΟΦΗ να προηγείται με 1-0.

90' ΓΚΟΟΟΛ. Τελειώνει το παιχνίδι ο ΟΦΗ με μια υπέροχη κόντρα επίθεση. Ο Νέιρα βγάζει στον Σεμέντο και αυτός με έξοχο πλασέ κάνει το 2-0. Ο ΟΦΗ είναι αγκαλιά με μια μεγάλη νίκη!

+90 ΔΟΚΑΡΙ για την Ξάνθη σε κεφαλιά του Ρενέλα.

ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ 2-0

Η πορεία πρωταθλητισμού του ΟΦΗ, στο φετινό πρωτάθλημα συνεχίζεται! Με καλή μπάλα στο δεύτερο ημίχρονο, καθάρισε και την σκληρή Ξάνθη με 2-0 στο Γεντί Κουλέ (48' Φιγκειρέντο, 90' Σεμέντο), την γκρέμισε απο την τρίτη θέση και συνεχίζει την ανοδική του πορεία.

Ο ΟΦΗ έκανε το 4Χ4 στο Γεντί Κουλέ, στο οποίο έχει γονατίσει μέχρι σήμερα όλους τους αντιπάλους του και δημιουργεί το δικό του...απόρθητο κάστρο!

 

Με κεντρικό αμυντικό το Νίκο Μαρινάκη, σε ρόλο δεξιού στόπερ, ο ΟΦΗ κόντρα στην Ξάνθη. Ο Σίμος κράτησε στον πάγκο τον Νάστο, ενώ ο Κουτρουμπής λόγω ίωσης, έμεινε εκτός αποστολής.

Ετσι το κεντρικό αμυντικό δίδυμο του ΟΦΗ είναι με τους Μαρινάκη και Γιαννούλη.

Στη  θέση του δεξιολύ μπάκ ο Μπράουν. Αριστερά ο Κοροβέσης.

Στην μεσαία γραμμή οι Μεγιάδο και Νέιρα.

Δεκάρι ο Ναμπί, δεξιά στην επίθεση ο Τσιλιανίδης, αριστερά ο Σεμέντο και στην κορυφή της επίθεσης, ο Φιγκειρέντο.

Στον πάγκο του ΟΦΗ οι Γουάλι, Σακορ, Νάστος, Ντίνας, Μάνος, Βαζ και Στάικος.

 

 Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ έβγαλε το ...λάδι του Ολυμπιακού στο Καραισκάκης και παρά την ήττα με 2-1, έχει να μετράει πολλά οφέλη, με πρώτο και κύριο, ότι η ποδοσφαιρική Ελλάδα, σε ένα παιχνίδι υψηλού επιπέδου, είδε ότι αυτό που γίνεται στην κρητική ομάδα φέτος, μόνο τυχαίο που δεν είναι.

Ο ΟΦΗ έχει αλλάξει επίπεδο και μπορεί και πάλι να κοιτάζει στα μάτια τις μεγάλες ομάδες, εντός αλλά και εκτός έδρας.

Η φάση που ο ΟΦΗ ζητάει πέναλτι στον Φιγκειρέδο, βρίσκεται απο όλους στο επίκεντρο, καθώς εκτός απο τον πολύ κακό διαιτητή (Παπαδόπουλο), που έδειξε "παίζετε" στην ροή του αγώνα, ούτε ο δαιτητής VAR με την άνεση του ριπλέι και της οθόνης, απέδωσε δικαιοσύνη, επιβεβαιώνοντας ότι το πρόβλημα στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, είναι τελικά σύνθετο και έχει να κάνει κυρίως με ανίκανους και φοβισμένους, οι οποίοι καλούνται να πάρουν αποφάσεις και βρίσκονται σε...κατάσταση πανικού, όταν θα πρέπει να αποφασίσουν σε βάρος, μιας μεγάλης ομάδας.

Για μένα, αν θέλουμε να μιλήσουμε καθαρά ποδοσφαιρικά, αφήνοντας στην άκρη όλα αυτά τα θλιβερά με το VAR, η φαση του αγώνα και τελικα αυτή που έκρινε το παιχνίδι, είναι άλλη.

Είναι η φάση που στο 1-1, ο εκπληκτικός Ναμπί με το "μαγικό" του δεξί πόδι, στέλνει με ένα "γλυκό" φαλτσαριστό σουτ, τη μπάλα στο αριστερό κάθετο δοκάρι, του τυχερού τερματοφύλακα Σα, του Ολυμπιακού.

Αν σε εκείνη τη φάση, γινόταν το 1-2, ο ΟΦΗ-κατά τη γνώμη πάντα-θα μπορούσε να φύγει με το διπλό απο το "εκρηκτικό" Καραισκάκης, στο οποίο 25 χιλιάδες άνθρωποι, κατάπιαν τη...γλώσσα τους, βλέποντας την μπάλα να φεύγει απο τα πόδια του Πακιστανού μέσου του ΟΦΗ.

Νωρίτερα, στο 45' ο Ναμπί με μια ακόμη εκπληκτική επινόηση, είχε κάνει το 1-1, στις καθυστερήσεις του πρώτου ημιχρόνου και επανεφερε τον ΟΦΗ στο παιχνίδι.

Το ποδόσφαιρο έτσι είναι όμως. Ο Ναμπί σημάδεψε το δοκάρι στο 53' για το 1-2 και τέσσερα λεπτά αργότερα ο Σουντανί, εκμεταλεύεται τη λάθος μεταβίβαση του Νάστου και με ένα εκπληκτικό γυριστό σουτ, κάνει το 2-1.

Εκεί για μένα, κρίθηκε και το εκπληκτικό παιχνίδι, που απολαύσαμε στο "Καραισκάκης".

Ο Σουντανί, που ήταν ο παίκτης του αγώνα για τον Ολυμπιακό, ήταν εκείνος που είχε ανοίξει το σκορ στο 10' με εκπληκτική κεφαλιά, πηδώντας ένα σώμα πάνω, απο το Νάστο, ο οποιος, δεν μπόρεσε να τον σταματήσει.

Ο Ολυμπιακός, έβαλε ένα τρίτο γκολ στο 66' (Γκερέρο) σε μια ταχύτατη αντεπίθεση, αλλά εκεί το VAR ήρθε να διορθώσει τον...κοιμώμενο βοηθό, που δεν σήκωσε τη σημαία, στο ξεκίνημα της φάσης, όπου υπήρχε οφσάιντ στο ξεκίνημα της φάσης.

Ο εξοντωτικός ρυθμός, που είχε το παιχνίδι...έριξε τον Ολυμπιακό μετά το 70'.

Οι γηπεδούχοι με το 2-1 υπέρ τους, έμειναν απο...βενζίνη και ο ΟΦΗ, τους έκλεισε στο μισό γήπεδο!

Εκεί είδαμε φοβερά πράγματα! Τον Ολυμπιακό να παίζει απεγνωσμένα άμυνα και να κάνει ακόμα και ο τερματοφύλακας καθυστερήσεις, για να κρατήσει τη νίκη!

Σε εκείνο το σημείο, ο ΟΦΗ ίσως έπρεπε να ρισκάρει περισσότερο επιθετικά, καθώς ο Ολυμπιακός έμοιαζε να είναι υπο κατάρρευση!

Οι αλλαγές του Μάνου και του Βαζ δεν βοήθησαν και δεν δικαίωσαν την απόφαση της τεχνικής ηγεσίας να βγάλει απο το παιχνίδι τους Φιγκειρέδο και Τσιλιανίδη.

Ο κόουτς Σίμος, που παρεταξε μια υπέροχη ομάδα στο γήπεδο, αναζητούσε προφανώς φρεσκάδα και ξεκούραστους παίκτες στην επίθεση, στο τελείωμα του αγώνα, αλλά δεν πήρε τίποτα.

Ο Τσιλιανίδης είναι ο πρώτος σκόρερ του ΟΦΗ (4 τερματα) και όταν ψάχνεις το γκολ, η λογική λέει ότι δε τον βγάζεις, ενώ ο Μάνος που μπήκε στο γήπεδο, έδειξε...τρακαρισμένος, μπροστά στο κοινό της ομάδας που ανήκει και πέρασε απαρατήρητος στο διάστημα που αγωνίστηκε.

Το τελευταίο σφύριγμα του διαιτητή, βρήκε τον Ολυμπιακό να πανηγυρίζει μια μεγάλη νίκη και τον ΟΦΗ όπως εξελίχθηκε το παιχνίδι, να χάνει μια μεγάλη ευκαιρία, για να πάρει βαθμό ή ακόμα και βαθμούς, απο το ματς!

Εστειλε όμως, για τα καλά το "μήνυμα" του, ότι ΟΦΗ φέτος είναι μια ομάδα για μεγάλα πράγματα, έχει αλλάξει επίπεδο και στόχους και δεν είναι πια ο "φτωχός συγγενής".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi