Γέμισε η θυρα 1 του Γεντί Κουλέ, στο παιχνιδι ΟΦΗ-Ξάνθη. Η ενέργεια της ΠΑΕ, να βάλει στην συγκεκριμένη θύρα εισιτήριο 2 ευρώ για τις γυναίκες, με τα έσοδα στον αγώνα κατά του καρκίνου, απέδωσε. Ενώ στο να γεμίσει η κερκίδα συνέβαλε ακόμη το γεγονός ότι στη θυρα 1 φιλοξενήθηκαν 350 παιδιά απο το 3ο Δημοτικό σχολείο Γαζίου και το 49ο Δημοτικό σχολείο Ηρακλείου.
Η ατμόσφαιρα σε ένα ακόμη παιχνίδι του Γεντί Κουλέ, ήταν εξαιρετική και ειδικλα στο δεύτερο ημίχρονο, που η εικόνα του ΟΦΗ ήταν καλύτερη αγωνιστικά, το γήπεδο απέκτησε και παλμό.
Η αναμέτρηση έγινε σε ιδανικές καιρικές συνθήκες, με τον καιρό να είναι ....καλοκαιρινός.
Στο Γεντί Κουλέ, ο κόσμος πλησίασε στις 5 χιλιάδες στο παιχνίδι ΟΦΗ-Ξάνθη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δεν έχει το...Θεό του, αυτός ο Ναμπί του ΟΦΗ!
Στο παιχνίδι ΟΦΗ-Ξάνθη, πήγε να βάλει το γκολ της χρονιάς!'
Το χρονόμετρο σημάδευε το 45' του αγώνα, όταν η μπάλα, ήρθε στα πόδια του Πακιστανού μέσου.
Χωρίς να το...σκεφτεί, έκανε ένα εκπληκτικό ψηλοκρεμαστό σουτ και ...πήγε να κρεμάσει τον αντίπαλο τερματοφύλακα απο απόσταση 70 μέτρων!
Η μπάλα πήρε πορεία στην εστία, αλλά ο υψηλόσωμος τερματοφύλακας της Ξάνθης Κάρλος, έκανε τα καθοριστικά πίσω βήματα και μπλόκαρε με δυσκολία τη μπάλα, πριν αυτή προσγειωθεί στα δίχτυα του!
Ο κόσμος του ΟΦΗ, χειροκρότησε το Ναμπί για αυτήν του την θεαματικη επινόηση, που ήταν απο τις καλύτερες στιγμές, του αγώνα του Γεντί Κουλέ, αλλά και μια απο τις καλύτερες "εμπνεύσεις" που έχουμε δεί μέχρι σήμερα στο φετινό πρωτάθλημα.
Βέβαια, λίγο νωρίτερα, ο Ναμπί, ήταν ο μοιραίος του ΟΦΗ, καθώς έχασε το πέναλτι, με το οποίο είχε την ευκαιρία ο ΟΦΗ να προηγηθεί στο πρώτο ημίχρονο.
Kαι πάλι όμως, στο δεύτερο ημίχρονο, απο δική του "κάθετη" ο Φιγκειρέδο, έκανε το 1-0 και άνοιξε το δρόμο για τη νίκη του ΟΦΗ.
Ο Πακιστανός αγγλοαναθρεμένος μέσος, είναι ξεκάθαρο, ότι αποτελεί απο τα δυνατά χαρτιά του φετινού ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
4Χ4 στο Γεντί Κουλέ ο ΟΦΗ (VIDEO)