karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το ελκυστικό ποδόσφαιρο που παίζει ο ΟΦΗ, προκαλεί το ενδιαφέρων ατζέντηδων και σκάουτερ ευρωπαικών ομάδων, οι οποίοι έρχονται ξανά στην Κρήτη, όχι μόνο για διακοπές, αλλά για να παρακολουθήσουν παιχνίδια στο Γεντί Κουλέ και ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, που μπαίνουν, μετά απο χρόνια ξανά, στην ατζέντα τους.

Παίκτες του ΟΦΗ, απασχολούν ξανά την μεταγραφική ευρωπαική αγορά και αυτό είναι μια ακόμη "κατάκτηση", ένα ακόμη "παράσημο" της εικονας που παρουσιάζει φέτος, η κρητική ομάδα.

Οπως συνέβαινε παλιά, που οι ατζέντηδες, ερχόταν στο Γεντί Κουλέ, για τον Μαχλά,  τον Μαρινάκη, τον Μοχάμεντ Ντιάρα, τον Κουνενάκη, τον Αναστασίου, παίκτες που ο ΟΦΗ "έστειλε" σε μεγάλους ευρωπαικούς συλλόγους.

Ετσι και τώρα, το ποδόσφαιρο που παίζει ο ΟΦΗ και οι πρωταγωνιστές, που αναδεικνύονται μέσα απο την ομαδική προσπάθεια, φέρνει ενδιαφερόμενους.

Ολα αυτά τα γράφω, με αφορμή, την είδηση που δημοσιοποίησε η ΠΑΕ ΟΦΗ, ότι σκάουτερ της Μαρσέιγ, θα είναι το Σάββατο, στο παιχνίδι με την Ξάνθη.

Δεν ξέρω, αν ο συγκεκριμένος απεσταλμένος, θα δεί τον φουριόζο Σεμέντο, τον Τσιλιανίδη, το Ναμπί ή τον Μεγιάδο, παίκτες που κάνουν "μπάμ" στον φετινό ΟΦΗ ή αν απλά έρχεται για να τσεκάρει κάποιες καλές συστάσεις, που μπορεί να έχει για κάποιο ποδοσφαιριστή.

Ολο αυτό, δείχνει ότι ο ΟΦΗ ξαναμπάινει στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος ποδοσφαιρικά και μεταγραφικά.

Ποδοσφαιρικά γιατί, η ομάδα παίζει ένα ποδόσφαιρο, που έχει ήδη προσελκύσει πολλούς θαυμαστές ανα την Ελλάδα (εξαιρούνται κάποιοι ποδοσφαιρικά "καμμένοι" που λέγονται και "κάφροι"), οι οποίοι έχουν το επίπεδο να διακρίνουν και να επιβραβεύσουν, το σωστό.

Αλλά και μεταγραφικά, γιατί μέσα απο το σύνολο (αυτό είναι κανόνας) αναδεικνύονται κάποιοι σπουδαίοι πρωταγωνιστές, οι οποίοι μέσα απο τη διαδικάσία μπορούν να εξαργυρώσουν ένα καλύτερο συμβόλαιο στο μέλλον και πιθανόν και η ίδια η ομάδα να επωφεληθεί οικονομικά, μέσα απο αυτή τη διαδικασία.

Αυτό λέγεται ποδοσφαιρική υγεία, οι οποία λείπει απο τον ΟΦΗ-η αλήθεια είναι-εδώ και περίπου δυο δεκαετίες...

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στο "Καραισκάκης" με τον Ολυμπιακό, διαιτητές και VAR έκλεισαν τα μάτια στην καθαρή ανατροπή του Φιγκειρέντο και δεν έδωσαν το  πέναλτι υπέρ του ΟΦΗ.

Στο παιχνίδι με την Ξανθη, ο διαιτητής Βάτσιος υπέδειξε την εσχάτη των ποινών στο χέρι του Κοβάσεβιτς, στο χτύπημα φάουλ του Ναμπί, ενώ ο VAR τον κάλεσε στην οθόνη για να πάρει ο ίδιος (ο διαιτητής) την τελική απόφαση, όπως και έγινε.

O Bάτσιος, αφού είδε στην οθόνη την φάση, διέκρινε ότι ο πάικτης της Ξάνθης, έχει προτεταμένο χέρι και διατήρησε την αρχική του απόφαση για πέναλτι.

Ο Ναμπί, αστόχησε, για τον ΟΦΗ, αλλά αυτό δεν έχει σημασία.

 Υπήρξε καλή συνεργασία διαιτητή και VAR, στην συγκεκριμένη φάση.

Η φάση όμως που "παγωσε" το Γεντί Κουλέ, έγινε στο 78' όταν μετά απο τραγικό λάθος του Σωτηρίου, ο Κοροβέσης, έπεσε στα πόδια του πιο επικίνδυνου παίκτη της Ξάνθης, του Στάργκεον.

Ο διαιτητής Βάτσιος, δεν είδε παράβαση, αλλά ο VAR τον κάλεσε να έχει μια δεύτερη εικόνα της δύσκολης φάσης.

Με το σκορ να είναι στο 1-0, το Γεντί Κουλέ, είχε "παγώσει", καθώς όλοι φοβήθηκαν ότι ο διαιτητής ίσως δώσει το πέναλτι και η Ξάνθη, θα έχει την ευκαιρία να ισοφαρίσει το παιχνίδι.

Ωστόσο, παρά τις διαμαρτυρίες των παικτών και του πάγκου της Ξάνθης, ο Βάτσιος, αφού είδε στο μόνιτορ ξανά την φάση, έδειξε να συνεχιστεί το παιχνίδι, κανονικά.

Ετσι, η θέση όλων στο Γεντί Κουλέ, επέστρεψε στη...θέση της.

Με τη μπάλα που έπαιξε ο ΟΦΗ στο δεύτερο ημίχρονο, θα ήταν κρίμα, να μην πάρει τη νίκη, απέναντι σε μια αξιόμαχη ομάδα, η οποία όμως επιθετικά δεν έδειξε κάτι ιδαίτερο και η φάση αυτή ήταν ίσως η μοναδική φάση που δημιούργησε επικίνδυνη κατάσταση στα καρέ του ΟΦΗ.

Η άλλη φάση, έγινε στις καθυστερήσεις με το δοκάρι στην κεφαλιά του Ρενέλα, αλλά ο Σεμέντο είχε ήδη κάνει το 2-0 για τον ΟΦΗ, οπότε ο κίνδυνος, δεν ήταν τόσο μεγάλος.

Τελος καλό, όλα καλά, για τον ΟΦΗ, ο οποίος τουλάχιστον σε αυτό το παιχνίδι, δεν είχε θέματα με τη διαιτησία και το...VAR και πανηγύρισε μια πραγματικά μεγάλη νίκη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

4Χ4 στο Γεντί Κουλέ ο ΟΦΗ (VIDEO)

Πορεία πρωταθλητισμού ο ΟΦΗ-Καθάρισε και την Ξάνθη

Ο ΟΦΗ "καθάρισε" και την Ξάνθη με 2-0 και συνεχίζει τις υψηλές πτήσεις στο φετινό πρωτάθλημα.

4Χ4 ο ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ, όπου έχει καθαρίσει Παναιτωλικό, Πανιώνιο, Αστέρα Τρίποπλης και Ξάνθη.

Ωραία για μια ακόμη φορά, η ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ και με ένα ΟΦΗ να αποθεώνεται μετά το τέλος του αγώνα απο τον κόσμο του, για τη νέα αυτή επιτυχία.

Φιγκειρέδο και Σεμέντο έβαλαν αυτή την φορά την υπογραφή τους, στη νίκη του ΟΦΗ.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Πορεία πρωταθλητισμού ο ΟΦΗ-Καθάρισε και την Ξάνθη

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi